اخبار داغ

وزیرجهادکشاورزی خبر داد؛

توزیع هدفمند گوشت وارداتی/ میوه شب عید تأمین شده است

توزیع هدفمند گوشت وارداتی/ میوه شب عید تأمین شده است
وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکل کمبود و گرانی گوشت گفت: قرار است گوشت به صورت هدفمندی توزیع شود که با این روال امیدواریم آرام آرام قیمت گوشت به شرایط ایده آل برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک محمود حجتی عصر امروز در حاشیه بازدید از گلخانه کشت و صنعت خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: امروز فاز دوم گلخانه خرم‌آباد در 12 هکتار به بهره برداری رسید و فاز سوم نیز در سال 98 به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره برنامه های ستادتنظیم بازار برای شب عید گفت: در چارچوب مصوبات ستاد تنظیم بازار خریدهای لازم صورت گرفته و سیب به سردخانه های استان ها منتقل شده است.

,

 

,

وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکل کمبود و گرانی گوشت گفت: برای گوشت وارداتی مصوبه ای داشتیم و قرار است گوشت به صورت هدفمندی توزیع شود که با این روال امیدواریم آرام آرام قیمت گوشت به شرایط ایده آل برسد.

,

 

,

حجتی یادآورشد: با توجه با مصوبه اخیر دولت در ارتباط با کنترل جابه جایی ها شاهد کاهش تردد دام به مرزها بودیم که اقدامات صورت گرفته بر روی قیمت دام تاثیر داشته است و مقداری به حد تعادل رسیده است.

,

 

,

وی با بیان این که در افزایش راندمان آبیاری و رساندن آب به پای گیاه از 38 درصد به 45 درصد رسیدیم،گفت: متوسط بهره وری در پنج سال گذشته حدود 6 درصد متوسط سالانه بوده که در تاریخ کشاورز ایران بی سابقه بوده است.

,

 

,

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که کشت کشاورزی ما از بذر کاری به سمت نشاکاری در حال تغییر است،اظهارداشت: امسال توسعه گلخانه ای ما امسال به 3 هزار هکتار می رسد که بیش از مقدار پیش بینی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه