اخبار داغ

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان خبرداد؛

شناسایی 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات

شناسایی 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات استان شناسایی و اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علیرضا احمدوندی امروز در بازدید از اراضی شیب‌دار «شاه جمشیدی» بیرانشهر گفت: اراضی شیب‌دار اغلب در اراضی ملی و وابسته به  منابع طبیعی هستند که درصددیم با مطرح کردن این موضوع در شورای فنی راه دسترسی به آن ها را بازکنیم تا خسارتی به منابع طبیعی وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مدیرباغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات استان شناسایی و اجرایی می شود،گفت: انتظار می رود در این طرح گونه بادام، انگور و گل محمدی تا پایان سال کشت می شود.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت کشت گیاهان دارویی در استان اظهارداشت: کشاورزان علاقمند به کشت این محصول می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات روستایی ضمن دریافت رایگان بذر، از تسهیلات پیش‌بینی شده برای این کار بهره‌مند شوند.

,

 

,

احمدوندی سطح زیر کشت گیاهان دارویی در استان را هزار و 68 هکتاردانست و اظهارداشت: تلاش می کنیم این میزان سطح زیر کشت را به هزار و 200 هکتار برسانیم.

,

 

,

وی با اشاره به انتخاب شهرستان الیگودرز به عنوان پایلوت کشت گیاهان دارویی گفت: این شهرستان بیشترین سطح زیرکشت را در استان به خود اختصاص داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه