اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد

کیف قاپ‌های بی رحم کرج دستگیر شدند

کیف قاپ‌های بی رحم کرج دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه سارق حرفه ای با 40 فقره کیف قاپی با خودرو در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد نادر‌بیگی گفت: در پی وقوع یک فقره کیف قاپی توسط یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در منطقه رجایی شهر کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 کیف قاپ‌های بی رحم البرز دستگیر شدند

,  کیف قاپ‌های بی رحم البرز دستگیر شدند,

وی اضافه کرد: از سوی دیگر چند روز پیش نیز در فضای مجازی کلیپی پخش شد که در جریان یک کیف قاپی یک زن کرجی چندین متر بر روی زمین کشیده شد و به مصدومیت وی انجامید .

,

نادربیگی گفت: پلیس بلافاصله عملیات شناسایی عوامل این کیف قاپی را آغاز کرد که در تحقیقات ویژه پلیس مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی اقدام به کیف قاپی کرده و سپس با رها آن از یک دستگاه خودروی سمند سرقتی اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند.
وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی سه سارق دستگیر و در بازجویی ها اذعان کردند که با سه دستگاه خودروی سرقتی پراید مشکی، پراید سفید و سمند کیف های ذستی بانوان را به سرقت می بردند.

,
,

وی افزود: با دستور دادستان استان البرز، تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر تا سایر شکات نیز شناسایی شوند.

,

, ,

عکس| تصویر منتشر شده از سارقان کیف قاپ

,

به گزارش فارس، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین طعمه سارقان کیف قاپ خانم ها هستند، از عموم مردم خواست که مراقب کیف های شخصی خودهنگام عبور از خیابان باشند و از حمل پول زیاد و اشیای قیمتی خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه