اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب خبر داد؛

شرکت ۹۳۸ داوطلب در آزمون دکتری ۹۸ در میاندوآب

شرکت ۹۳۸ داوطلب در آزمون دکتری ۹۸ در میاندوآب
رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب گفت: آزمون دکتری 98 با شرکت 938 داوطلب از شهرهای جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشار کبیری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اعلام این خبر گفت: این آزمون صبح امروز با شرکت ۹۳۸ داوطلب در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی،زبان، هنر و دامپزشکی و ۲۰۰ رشته در میاندوآب همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب اظهار کرد:  در این آزمون داوطلبان شهرهای جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب ، نقده، بوکان، شاهین دژ و تکاب با حضور در شهرستان میاندوآب و این مرکز آموزش عالی به عنوان مجری آزمون های سازمان سنجش شرکت کردند.

,

وی افزود: در این آزمون در حوزه امتحانی شهرستان میاندوآب ۶۷۷ نفر داوطلب مرد و ۲۶۱ نفر داوطلب خانم شرکت کرده اند.

,

کبیری با تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال اهمر، شهرداری و نیروی انتظامی میاندوآب که همکاری لازم را در برگزاری این آزمون و برقراری نظم و امنیت با این مرکز داشتند، گفت: جا دارد از تمامی عوامل اجرایی برگزاری این آزمون که شبانه روز برای برگزاری منظم  آن تلاش کردند، تقدیر و تشکر را داشته باشم.

,

آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۸ با حضور ۱۹۶ هزار و ۴۳۷داوطلب در کشور برگزار و نتایج اولیه آن نیز به صورت کارنامه تنظیم و هفته آخر فروردین ماه ۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه