اخبار داغ

‌‌امام جمعه موقت تهران:

گرانی امروز تلاش دشمن برای شکست نظام است

گرانی امروز تلاش دشمن برای شکست نظام است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فتنه ۸۸ نمونه یک کودتای مخملی بود و گرانی امروز از دیگر تلاش‌های دشمن است گفت: در جنگ اقتصادی سوءمدیریت، کم همتی و درجاهایی بی‌همتی مسئولان را شاهد بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی صبح امروز در یادواره 276 شهید غدیر استان کرمان ‌‌با بیان‌ اینکه هدف از برگزاری مراسمی برای شهدا، یادواره‌ها و مجالسی از این دست بیعت با شهداست اظهار داشت: برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان یکی از بی‌نظیرترین رویدادهای کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که احیای یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: امروز هم مانند تمامی روزهای سخت با توسل به خدا و معصومین(ع) است که می‌توان از مشکلات سخت کشور گذر کنیم.
,
 
,
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بهترین مکان برای مرور و یادآوری آرمان‌های شهدا همین مجلس شهداست گفت: آرمان و هدف شهدا، برقراری نظام اسلامی در کشور بود که با لطف خدا تحقق ‌پیدا کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در زمینه تبیین خیانت‌ها رژیم پهلوی و خدمات و دستاورهای انقلاب اسلامی به جوانان نسل دوم و سوم بعد از انقلاب درست کار نشده است یادآور شد: خاندان پهلوی و در رأس آن رضاخان از طرف انگلیس برای دین‌ستیزی آمده بودند.
,
 
,
خاتمی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال و حضور مردم  در هر استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت گفت: شاهد بودیم که در استان‌هایی برف و باران ‌آمد اما مردم تا پایان راهپیمایی ایستادگی کردند و این نشان‌دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب است.
,
 
,
وی با یادآوری اینکه شهیدان رفتند اما در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند پرچم کشور بر زمین بیافتد عنوان کرد: مردم ما امروز هم راه شهدا را رفتند، پشت نظام را خالی نکردند و این بسیار باارزش است.
,
 
,
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن مشکلات زیادی را در سال‌های اخیر برای کشور ایجاد کرده است، هشت سال جنگ تحمیلی، توطئه‌ها، تحریم‌ها، فتنه‌ها و ... همه برای این بود که نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نبیند افزود: جنگ نظامی، جنگ روانی، جنگ اقتصادی و ... از نمونه‌های آتش‌افروزی دشمن در تمامی این سال‌هاست.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر تمام توان خود را در جنگ اقتصادی گذاشته است و به خوبی می‌داند که دیگر جنگ نظامی در برابر ایران کار ساز نیست تصریح کرد: هر چند در جنگ اقتصادی سوءمدیریت، کم همتی و درجاهایی بی‌همتی مسئولان را شاهد بودیم اما با عنصر اعتقادی می‌توان از این جنگ اقتصادی نیز با پیروزی بیرون آمد.
,
 
,
خاتمی با بیان اینکه باید سبک زندگی خانوادگی ما دینی باشد و زندگی حضرت امیرالمونین(ع) ‌و حضرت فاطمه(س) راالگوی خود قرار دهیم گفت: دشمن امروز در حوزه فضای مجازی درحال تغییر سبک زندگی ماست و باید بسیار هوشیار باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه استان کرمان استانی ولایت‌مدار است و عشق به ائمه(ع) و سیدالشهدا(ع) در جان این مردم موج می زند افزود: باید عشق به اهل‌بیت(ع) در جان‌ بچه‌های خود نهادینه کنیم زیرا رمز موفقیت امروز ما توسل به اهل‌بیت(ع) است.
,
 
,
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه عنصر ولایت‌مداری از دیگر راه‌های مقابله با دشمنان است گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند آمریکا قابل اعتماد نیست و همان گونه که مشاهده می‌کنید از برجام تنها 20 درصد باقی مانده است که به همین مقدار هم نمی‌توان اعتماد کرد و خوش‌بین بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در طول این چهل سال هر جا که به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه شده است در آنجا مشکلی نبوده است افزود: متاسفانه هر جا که به این ‌رهنمودها توجه نشده مشکلات متعدد به وجود آمده است.
,
 
,
خاتمی با بیان اینکه قرآن کریم ‌فرماید مومنان همیشه در صحنه‌اند خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان خود را فرستاید و خودتان آنها را حمایت کردید که اینها همه از نمونه‌های حضور در صحنه است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن هم از نمونه‌های حضور در صحنه خداپسندانه است تاکید کرد: عنصر حضور در صحنه را باید جدی گرفت چرا که نقش مهم و اثرگذاری دارد.
,
 
,
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در فتنه 88 رییس جمهور امریکا چندین بار از سران فتنه حمایت کرد و شاهد حضور منافقان در سال 88 بوده‌ایم افزود: فتنه 88 نمونه بارز یک کودتای مخملی بود و گرانی امروز یکی‌دیگر از تلاش‌های دشمن است.
,
 
,
وی با بیان اینکه عنصر خستگی‌ناپذیری در طول این چهل سال مردم را پشت نظام نگه داشته است افزود: عنصر هراس نداشتن از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث ضعف‌ دشمن می‌شود و در هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم.
,
 
,
خاتمی با اشاره به اینکه عنصر استکبارستیزی بسیار مهم است و دشمن همواره در حال تلاش است که این عنصر را از مردم بگیرد و امسال هم خیلی تلاش کردند که دیگر مردم مرگ بر آمریکا نگویند گفت: عنصر وحدت یکی از اعناصر مهم است که مردم را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و در کشور ما با وجود اختلاف سلیقه وحدت وجود دارد و این نشان‌دهنده یک کشور آزاد است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه