اخبار داغ

ماجرای افتتاح دستشویی‌ها چه بود؟+عکس

ماجرای افتتاح دستشویی‌ها چه بود؟+عکس
شاید برای شما تصور اینکه مردمانی در کشور عزیزمان زندگی کنند که از امکانات اولیه زندگی که به‌ راحتی در دسترس همه‌ی ما هست برخودار نباشند سخت به نظر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاید برای شما تصور اینکه مردمانی در کشور عزیزمان زندگی کنند که از امکانات اولیه زندگی که به راحتی در دسترس همه‌ی ما هست برخودار نباشند سخت به نظر برسد و در باور ما شدنی نباشد که در منزل ما سرویس بهداشتی و حمام وجود نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما این موضوع در استان ایلام واقعیت دارد، روستای گاودل از روستاهای محروم شهرستان چرداول و در بخش هلیلان واقع شده است. روستایی بین مرز ایلام و کرمانشاه با کمترین امکانات اولیه برای زندگی، روستایی که مردمان آن در منازل خود حتی سرویس بهداشتی و حمام ندارند.
,
 
,
, ,
شاید همه شما تصاویری از افتاحییه سرویس‌های بهداشتی در این روستا در استان ایلام را دیده باشید که دست مایه طنز رسانه‌ها نیز قرار گرفت. اما واقعاً این یک طنز نبود و بلکه یک واقعیت تلخ بود که با تلاش مسوولین مربوطه و خیرین برای رفاه حال نسبی مردم زرلان صورت گرفت.
,
 
,
 
,
هلال احمر بعد از آگاهی از وضعیت محروم این روستا با کمک خیرین مبادرت به ساخت و تهیه تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام در این روستا می‌کند و به اسرار ساکنان محلی افتاحیه‌ای نیز برای این اقدام صورت می‌گیرد. امید است در آینده‌ی نزدیک نام روستای گاودل را با فقر و محرومیت نشنویم و اقدامات خیرخواهانه در مناطق محروم سرتاسر کشورمان افزایش پیدا کند و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه مناطق محروم باشیم.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه