اخبار داغ

مدیرکل زندانهای استان یزد:

تاکنون ۴۵۵ زندانی در یزد مشمول عفو رهبری شدند

تاکنون ۴۵۵ زندانی در یزد مشمول عفو رهبری شدند
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد گفت: ۴۵۵ زندانی در ندامتگاه های استان یزد تا امروز، مشمول عفو مقام معظم رهبری شده اند و تلاش همکاران برای بررسی سایر پرونده های قضایی مددجویان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،رضا ذوالفعلی نژاد ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به به پیشنهاد ریاست قوه قضاییه و عنایت مقام عظمای ولایت جهت عفو و تخفیف مجازات زندانیان بیان داشت: تاکنون ۴۵۵ نفر از مددجویان زندان های استان مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند و تلاش همکاران برای بررسی پرونده های قضایی مددجویان جهت استفاده از این عفو مهم، ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به تاثیر بسیار مهم این عفو در کاهش جمعیت کیفری زندان ها اظهار داشت: ۲۵۴ مددجو از زمان اعلام این عفو، تاکنون از زندان های استان آزاد و ۲۰۱ نفر نیز مشمول تخفیف مجازات شدند.

,

مدیرکل زندانهای استان با قدردانی از مراجع قضایی و مسئولین زندانهای استان به ‌علت اهتمام ویژه برای اجرای این بخشنامه، افزود: تا چند روز آینده تمام زندانیانی که امکان بهره‌مندی از این بخشنامه را دارند، مشمول حکم آزادی و یا تخفیف مجازات خواهند شد.

,

ذوالفعلی نژاد با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زندان های استان برای تحقق اهداف کاهش جمعیت کیفری ادامه دارد، ابراز داشت: در سایر حوزه ها نظیر شورای حل اختلاف زندان و همچنین ستاد دیه نیز توفیقات مهمی در رابطه با کاهش جمعیت کیفری زندان های استان یزد حاصل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه