اخبار داغ

به همت گروه دندانپزشکی جامعه نگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛

انجام معاینات رایگان دندانپزشکی برای دانش آموزان نائینی

انجام معاینات رایگان دندانپزشکی برای دانش آموزان نائینی
دندانپزشکان گروه دندانپزشکی جامعه نگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مدت دو روز، به صورت ۲۵۰ نفر از دانش آموزان نائینی را مورد معاینه و درمان قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ به منظور خدمت رسانی به دانش آموزان شهرستان به همت اداره آموزش و پرورش نایین و همکاری شبکه بهداشت و درمان نایین، گروه دندانپزشکی جامعه نگر با 25 نفر پرسنل با حضور در نایین در روز های پنجشنبه وجمعه به ارائه خدماتی همچون فلوراید تراپی، شیارپوش، ترمیم و کشیدن دندان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد باقر مهدوی نژاد، ریاست اداره آموزش و پرورش نایین، از حضور این گروه و خدمات رسانی آنان به نایین تشکر کرده و خواستار حضور بیشتر این گروه در منطقه و درمان دانش آموزان روستایی شد.
دکتر فرزانه خو دندانپزشک متخصص دانشکده دندانپزشکی اصفهان تاکید کرد: طی این چند سال تیم جامعه نگر در نایین حضور یافته و به لطف خدا توانسته است خدمات مطلوبی را ارائه کند.
در این مدت دو روز 250 نفر از دانش آموزان منطقه رایگان مورد معاینه و درمان قرار گرفتند. سال قبل نیز اکیپ دندانپزشکی جامعه نگر دانشکده دندانپزشکی اصفهان با ۲۵ پرسنل 300 نفر از دانش آموزان ابتدایی نایین ،محمدیه را ویزیت کردند.

,
,
,

خدمات دندانپزشکی از سال 83 در اصفهان به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد و تنها دانشگاهی است که در ایران این کار انجام می‌شود که غیر از خود استان پنجمین بار است که در شهرستان نایین این خدمات صورت می‌گیرد که در استان‌های هرمزگان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران، ایلام کرمانشاه، کرمان و… این خدمات شامل حال آن‌ها نیز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه