اخبار داغ

در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان؛

۲۱زوج اناری در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) راهی خانه بخت می شوند

۲۱زوج اناری در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) راهی خانه بخت می شوند
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار گفت: تعداد ۲۱ زوج جوان در سالروز ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهرا (س)در شهرستان انار در قالب برنامه پیوند فاطمی راهی خانه بخت خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار در گفت و گو با راه آرمان  گفت: تعداد ۲۱ زوج جوان در سالروز ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهرا (س)در شهرستان انار در قالب برنامه پیوند فاطمی راهی خانه بخت خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین خانواده ها و سبک زندگی فاطمی از مهمترین اهداف برشمرد و گفت با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه کمک به تشکیل خانواده برای جوانان امری ضروری است.

,

مرادی زاده با شاره به برگزاری برنامه پیوند فاطمی یاد آور شد که این مراسم از ویژه برنامه های کنگره ۶۵۰۰ شهدا استان کرمان است که به همت خیر گرانقدر شهرستان آقای رضا عبدلی (فرزند حاج حسن حیدر) و مسئولین شهرستان همزمان با سراسر استان در روز ۷ اسفندماه درشهرستان انار برگزار میگردد.

,

این مقام مسئول با اشاره به همدلی و هماهنگی مسئولین شهرستان در این اقدام زیبا خاطرنشان کرد در صبح روز چهارشنبه جلسه هم اندیشی و هماهنگی برنامه پیوند فاطمی با حضور فرماندار محترم ، امام جمعه گرامی و سایر مسئولین شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار گردید.

,

لازم بذکر است این مراسم شامگاه سه شنبه ۷ اسفند با قرائت خطبه عقد زوجین در امامزاده محمد صالح (ع) و ادامه مراسم در تالار ملائکه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه