اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با دانا خبر داد:

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصمیم گیری درباره لوایح پالرمو و FATF فردا برگزار نمی شود/ اکثریت اعضای مجمع مخالف تصویب این لوایح هستند

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصمیم گیری درباره لوایح پالرمو و FATF فردا برگزار نمی شود/ اکثریت اعضای مجمع مخالف تصویب این لوایح هستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده از قبل هم مخالفت خود را با این 2 طرح اعلام کرده ام اما هستند برخی افراد که با اجرای لوایح پالرمو و FATF موافق هستند. اما از مجموع نظرات اینگونه برمی آید که مخالفان بیشتر از موافقان هستند.
[

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص زمان برگزاری جلسه این مجمع برای بررسی لوایح پالرمو و FATF اظهار داشت: جلسه تصمیم گیری درباره این لوایح یازدهم اسفند ماه برگزار می شود و روز چهارم اسفند فقط جلسات کمیسیون برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فردا شنبه جلسه عمومی مجمع برگزار نخواهد شد، گفت: تصمیم گیری درباره لوایح پالرمو و FATF روز شنبه هفته آینده انجام می گیرد.

,

 

,

مجتهد شبستری همچنین افزود: نظر آقایان حاضر در مجمع نشان می دهد که اکثریت اعضا مخالف با مصوبه مجلس هستند و معتقدند مصالح این کنوانسیون ها در قبال مضرات آن ناچیز است.

,

 

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: بنده از قبل هم مخالفت خود را با این 2 طرح اعلام کرده ام اما هستند برخی افراد که با اجرای لوایح پالرمو و FATF موافق هستند. اما از مجموع نظرات اینگونه برمی آید که مخالفان بیشتر از موافقان هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه