اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد؛

برخورد قاطع با عاملین حملات مسلحانه کهکیلویه و بویراحمد /بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است

برخورد قاطع با عاملین حملات مسلحانه کهکیلویه و بویراحمد /بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است
ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است

, بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است, بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است,


حجت الاسلام حکمتی نیک امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی و نظم در امور کارها و پرهیز از گناه گفت: شخصی چهار سوال از حضرت علی(ع) پرسید اول اینکه واجب چیست و واجب  تر کدام است دوم عجیب و عجیب تر چیست سوم  برای انسان سخت و مشکل است و آن چیست برای انسان سخت تر است نزدیک ترین چیز به استان چیست و نزدیک تر چیست.

,
,

 

,

وی افزود:علی (ع) فرمودند :چیزی که بر دوش همه انسان ها سنگینی می کند و واجب است انسان ها انجام دهد اطاعت و‌پرستش خدا است اطاعت و بندگی خداوند در قالب و شکل های چون نماز و روزه تحقق پیدا می کنند ما انسان ها نباید خودمان را به زشتی ها آلوده کنیم معاصی را کنار بگذاریم و واجبات را انجام دهیم.

,

 

,

 

,

خطیب جمعه یاسوج گفت:  چیزی که برای انسان تعجب انگیز است دنیا با ظاهری خوش خط و خال انسان غریب این دنیا را می خورد هر چیزی که انسان در دنیا فریب آن را بخورد باعث تعجب است.

,

 

,

وی در ادامه گفت: در سایه برخورداری از نعمت های خدا، خدا را فراموش نکنیم قیامت را فراموش نکنیم این دنیا مزرعه آخرت است اما اگر عاشق دنیا شویم و‌مظاهر آن دین ما از دست رفت این دنیا مانع خوشبختی انسان می شود .

,

 

,

حکمتی نیک با اشاره به سوال سوم آن شخص از امام علی گفت آن چیست به انسان نزدیک و‌ نزدیک تر است چیزی که به انسان نزدیک است قیامت است ما وقتی از دنیا رفتیم قیامت ما آغاز می شود و مورد محاکمه الهی قرار می گیریم اما نزدیک تر از قیامت به ما مرگ است هر لحظه ممکن است فرشته مرگ به سراغ ما بیاید نمی دانیم چه زمانی می میریم هر انسانی طعم مرگ را می چشد مرگ همراه ما است پس مرگ برای ما خیلی نزدیک است خوشا به حال آنهایی که مرگ با عزت دارند خصوصا آنهایی که شهید می شوند و با عزت از دنیا می ورزند مرگ دو قسمت گوارا و ناگوار دریم برای برخی ها شیرین و برای برخی ها تلخ است مرگ سراغ هر کدام از ما خواهد آمد .

,

 

,

 

,

وی در ادامه  در پاسخ به سوال چهارم گفت: آن چیست برای انسان سخت است و آن چیست برای انسان سخت تر و مشکل تر است گفت قبر برای انسان سخت است زمانی که همه او را در قبر رها می کنند این خانه کمتر از دو متری در انتظار هر انسانی است اگر عمل خوب داشته باشیم بهترین مونس را در قبر داریم اما سخت تر از قبر این است که انسان بدون نماز و روزه و دست خالی دار دنیا را وداع بگوید سخت نرین کار این است بدون توشه برویم برای سفرهای دنیوی توشه بر می داریم برای سفر ابدی خود نیز باید توشه برداریم رعایت آداب همزیستی و اعمال صالحه بهترین زاد و توشه برای سفر آخرت ما است .

,



 حجت الاسلام حکمتی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی گفت در آستانه میلاد زهرای مرضیه (س)هستیم ضمن تبریک این روز بزرگ گفت شخصیت بزرگی که سمبل همه زیبایی های هستی هستند و سیمای تمام خوبی ها فاطمه س است امام صادق علیه فرمودند اگر بنا باشد همه زیبایی ها عالم در یک شخصیت  تجسم پیدا کنند آن شخصیت زهرا س است که در عرصه دین داری و معرفت و شوهرداری و عرصه رعایت حجاب و پوشش دینی و ولایت مداری و دین داری علارغم اینکه ۱۸سال زندکی کردند برای ما الگوی تمام عیار است .

,
,
,

 

,


امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: شخصیت بزرگی است در همه عرصه ها برای ما الگوی است سبک زندگی همه ما باید بر اساس سیره و منش حضرت فاطمه زهرا باشد.

,
,

 

,


وی گفت همه می دانیم بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کردند در سطح ملی فراملی دست آوردهای بزرگی عاید این ملت شد رهبر انقلاب در بخش اول بیانیه خود به این موضوع اشاره کردند علارغم جنگ های مختلف علیه کشور اما کشور به دست آوردهای بزرگی رسید .

,
,

 

,


حکمتی گفت: بیانیه ارزشمندی که چراغ امید بخش برای جهان اسلام در آینده است برای رسیدن به تمدن اسلامی باید به مفاد این بیانیه عمل کنیم بنابراین همه کسانی که تریبون دارند باید به تبیین این بیانیه بپردازند نیاز به تبیین و‌اموزش دارد .

,
,

 

,


امام جمعه موقت یاسوج گفت هرکسی در بخش مدیریت خود برای تحقق مفاد این بیانیه تلاش کنند موسلان بستر لازم را برای ورود جوانان مون برای ورود در چرخه مدیریت فراهم کنند بیشتر مطالب بیان شده در بیانیه جوانان هستند که باید به آنها بها داده شود  رهبر انقلاب روی هفت عنوان تاکید داشتن.اول موضوع تولید علم و دانش است بارها رهبر انقلاب در بخش تولید علم تاکید کردن که استعداد جوان ایرانی بسیار بالا است ما به خودباوری علمی رسیده این همان گونه که در علم پزشکی موشکی فناوری به توانایی رسیده ایم معلوم می شود جوان ایرانی حتما استعداد لازم را دارد.  پیامبر(ص) فرمودند: اگر علم در ثریا باشد حتما مردمی از پارس به آن دست پیدا می کنند همه مجریان باید بستر شکوفایی علم را فراهم کنند هر کشوری از نظر علم پیشرفت کند قطعا مسایل و مشکلت آن جامعه حل خواهد شد .

,
,

 

,


وی گفت: در بحث اقتصادی مشکل داریم نیاز است به بازار سر و سامان داده شود درعرصه اقتصاد بن بست وجود ندارد مشکل مشخص است همه می بینند باید کاری کرد دغدغه مردم این است باید نظارت را بیشتر کرد با اخلال گران اقتصاد ی باید برخورد شود کسانی که احتکار می کنند نیاز به برخورد دارند بستر برای شکوفایی اقتصادی وجود دارد در کشور بن بستی وجود ندارد با در دستور کار قرار دادن  تلاش زیاد روحیه جهادی و  ابتکار عمل این مشکلات قابل حل است همه مسولان تلاش خود را برای حل مشکلات به کار ببندند.

,
,

 

,


امام‌جمعه موقت یاسوج بیان کرد رهبر انقلاب فرمودند از اقتصاد درون زا استفاده کنیم منابع داخلی گسترش پیدا کند ما منابع ارزشمند اقتصادی داریم آب داریم گاز داریم نفت داریم منابع داریم جوانان ارزشمندی داریم مسولان می توانند شکوفا کنند.

,
,

 

,


وی گفت : رهبر انقلاب در بیانیه گام انقلاب تامیداتی داشتند که امر محقق شوند بدون شک مشکلات حل می شود همه کشورها به تولید داخلی معتقد هستند در کشور هم نیروی انسانی داریم هم قواعد اقتصادی وجود دارد بستر فراهم است باید اوضاع اقتصادی را سر و سامان دهیم که مشکلات اقتصادی نیز در جامعه حل شود

,
,

 

,

 

,

**********

, **********,

 

,

 

,

تنها راه رحل مشکلات اقتصادی تفکر و مدیریت انقلابی است/افتتاح  پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبر انقلاب بود

, تنها راه رحل مشکلات اقتصادی تفکر و مدیریت انقلابی است/افتتاح  پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبر انقلاب بود, تنها راه رحل مشکلات اقتصادی تفکر و مدیریت انقلابی است/افتتاح  پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبر انقلاب بود,

 

,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: استفاده مفید از عمر و دسترسی به مراتب برتر تقوا مهمترین سفارشی است که به شما خوبان داریم.
 

,
,


وی افزود:انقلاب اسلامی از آغاز شکل گیری تا کنون مسیر زیادی را طی کرده است که خیلی از دستاوردهای امروز آکنده از حوادث تلخ وشیرینی است که به سرعت در حال پیشرفت است.
 

,
,
,


امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:حفظ روحیه انقلابی و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبرانقلاب تکلیف همه جوانان،مسئولان،علم ،اخلاق،عزت ملی،اقتصاد و همه و همه را تعییین کرده است که تحلیل آن باید با چندین بار مطالعه صورت گیرد.


وی افزود:سفارش ایشان به استفاده از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت  و تفکر انقلابی است.

,
,
,
,
,



محمودی اصل تاکیدکرد: علت گران شدن برخی خودروها در کمتر از ده روز ده میلیون گران می شود چیست،گوشت قرمز که تولید داخل است که باید قیمت ان سربه فلک بکشد،چرا نباید مشکلات اقتصادی راه و چاره ای داشته باشند،ایا مهار شدنی نیست، اگر دلیلش اشرافی زندگی کردن برخی مسئولان است، نداشتن عرضه مدیریتی در کشور فشارها را روی گرده مردم دوچندان کرده است.


وی در ادامه گفت:ایا پاسخ محبت مردم این همه فشار اقتصادی است که عده ای نیز واقعا به این فکر می کنند که وضعیت موجود کاملا تعمدی است .
 

,
,
,
,
,
,
,


خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت:چطور می توانیم با فکر انقلابی موشک بسازیم ولی نمی توانیم جلوی مشکلات را بگیریم راه حل بوسه بر پنجه دشمن نیست، به برخی ها باید گفت؛خدا و قیامت پیشکش . بابا وجدانتان را قاضی بگذارید.


وی خاطر نشان کرد:در بیانیه رهبر انقلاب خوب دید که در مواجه با دشمن فریب ادرس های اقتصادی اشتباه را نخواهیم خورد.


محمودی اصل گفت:در حوزه سیاست خارجی مبنای کار ما ترجیه شرق به غرب است  که مقام معظم رهبری به خوبی به دولت نیز این اشارات را داشته است نه دیدار با مسئولان غرب گرا.

,
,
,
,
,
,
,
,



خطیب جمعه لنده خاطرنشان کرد: برخی فشار های اقتصادی به ضرر مردم است که باید به دنبال اقتصاد درون زا باشیم که افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبری بود.

,
,
,

 

,

وی تصریح کرد: روزانه 45میلیون لیتر بنزین توسط قرار گاه خاتم الانبیا به نظام بود و بدون توجه به تحریم ها این موقعیت را به دست اورد تا تفکر انقلابی را حاکم کند.

,

 

,

خطیب جمعه این هفته لنده گفت:  میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)و ولادت فرزند ایشان امام خمینی(ره)باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود چرا که باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) برای دانش آموزان تبین شود.

,

 

,

وی تاکیدکرد: هفته سلامت مردان یکی از مهمترین مواردی ست که باید مردان نسبت به بیماری های خود بیشتر توجه کنند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امنیت یکی از مهمترین شاخص های هرجامعه است که حمله مسلحانه به رئیس کل دادگستری استان و جدیدا حمله به مجتمع مسکونی قضات در گچساران را محکوم می کنیم و باید عوامل شناسایی شوند و با انان برخورد قاطع صورت گیرد.

,

 

,

 

,

 

,

***********

, ***********, ***********,



در بحث قاچاق کالا و نوسانات بازار دولت انگار نظاره گر است نه ناظر/سخنان رئیس جمهور در بحث بازار گوشت غیر منطقی بود

,
,
, در بحث قاچاق کالا و نوسانات بازار دولت انگار نظاره گر است نه ناظر/سخنان رئیس جمهور در بحث بازار گوشت غیر منطقی بود, در بحث قاچاق کالا و نوسانات بازار دولت انگار نظاره گر است نه ناظر/سخنان رئیس جمهور در بحث بازار گوشت غیر منطقی بود,


نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

,
,


امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با اشاره به مصداق هایی از آثار منفی بی عفتی، بر لزوم رعایت عفت و حیا در خانواده و جامعه تاکید کرد.

,
,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:ترویج بی عفتی در جامعه عادی نیست بلکه ما داریم در شرایط غیر عادی زندگی می کنیم.

,
,


وی  گفت:به عنوان نمونه الان برای ثبت ازدواج،زنان زیادی در دفاتر ثبت جمع می شوند که حدود عفت و حیا را رعایت نمی کنند ؛بهتر نیست برای این کار مسئول ثبت را به خانه و در محیطی بسته دعوت کنند تا خطبه عقد و کار ثبت را انجام دهد و جلوی این بی عفتی ها گرفته شود.

,
,

 

,

خطیب جمعه شهر لیکک با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر،گفت:ما به به یقیین نمیتوانیم مراتب تکریم و حقوق مادر را رعایت کنیم .

,

 

,

وی افزود:حیف است برخی مادران با کهولت سن به بهانه اینکه فرزندانم کارگر هستند و توانایی ندارند،برای کمک به ادارات مراجعه کنند ؛همین مادران در سخت ترین شرایط شما را پرورش دادند.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی در ادامه با تأسی از فرمایشات اخیر مقام معظم خطاب به جوانان، تصریح کرد:بیشتر فرمایشات رهبری همان آتش به اختیار است که باید با لبیک به فرمان رهبر انقلاب،کار فرهنگی و تشکیلاتی با اتحاد و انسجام انجام دهیم.

,

 

,

وی با تاکید بر لزوم اعتماد به جوانان ،گفت:تجربیات ناموفق دولت پیر فعلی نشان داد که باید جوانان مسئولیت ها را به دست بگیرند.

,

 

,

خطیب جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به تحولات منطقه،گفت:آمریکا می خواست با برگزاری نشست ورشو ایران را منزوی کند اما خود آمریکایی ها اعتراف کردند که نتیجه ای برای آنها نداشت ؛این خود یک پیروزی است که ایران بتواند یک ائتلاف موثر در منطقه تشکیل دهد.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی بار دیگر با محکومیت توطئه برای ترور پاسداران انقلاب در حادثه اخیر، تصریح کرد:هر چند عربستان سعودی و این آل خبیث تاکنون کاری از پیش نبرد،بعد از این هم کاری از پیش نخواهد برد.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد قاچاق گوشت، گفت: عجب حرف بد و غیر منطقی است، کنترل قاچاق و واردات مگر دست دولت نیست؟
 وی افزود:دولت که انگار نظاره گر است نه ناظر.

,
,

 

,

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:دولت که خود در مشکلات اقتصادی اخیر دنبال سود بود؟هم در زمینه قاچاق،هم نوسانات ارز و ... همه دنبال سود بود؟
 

,
,

 

,

 

,

**************

, **************,

 

,

 

,

جریان انقلابی برای پیشرفت نظام معطل کسی نمانند

, جریان انقلابی برای پیشرفت نظام معطل کسی نمانند, جریان انقلابی برای پیشرفت نظام معطل کسی نمانند,

 

,


آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دهدشت  به امامت  حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت برگزار شد.

,
,

 

,

حجت الاسلام حسینی در ابتدا خود و همه نماز گزاران را به تقوای اللهی دعوت کرد و گفت : بسیاری از انسان ها تمام هم و غمشان معطوف به این دنیاست و از آخرت و برزخ غافل اند. با همهی تکنولوژی هیچ زبان حاکم و حکومتی نمیبینیم که از آخرتو عالمقبرصحبت کنند و در این زمینه ها حرفی نمی زنند.
حسینی با بیان اینکه همه دنیا از آن خدا و نشانه اوست گفت : کسانی که اهل اندیشه و فهم هستند با نگاهی در این دنیا و دیدن نشانه های خدا به او ایمان می آورد، او را میفهمد و از دستورات او پیروی می کند.
 

,
,
,

وی به مناسب هایی هفته پیش رو‌ اشاره کرد و گفت :این هفته ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) را در پیش داریم که این روز را به همه نمازگزاران تبریک عرض میکنم. زندگی هر دو بزرگوار درسی است برای همه ما. زندگی حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) چراغ راهی است برای تمام بشریت. اگر بخواهیم هم در دنیا و هم درآخرت سرافراز باشیم و در بهشت خدا قرار بگیریم و بنده خوب پروردگارباشیم باید این راه را برویم واگر غیر از راه ائمه برویم بسیار ضرر کردیم.

,

 

,

وی‌گفت : شهادت ۲۷ پاسدار حریم ولایت و انقلاب  را تسلیت و تبریک میگوییم  به همه ملت شریف ایران و این افتخاری است برای ملت ما که به دست خبیث ترین انسان ها به شهادت میرسند. گاهی انسان در رخت خواب وگاهی در تصادف می میرد و گاهی هم انسان  در مقابل جپهه کفر قرار میگیرد و به جایی میرسد که به دست مولود های انگلیس،امریکا،اسرائیل ،آل سعود و ... ایستادگی میکنند و به درجه رفیع شهادت میرسند. ببینید که چه کشور هایی مخالف ما هستند . آمریکای جنایتکار ،انگلیس ،اسرائیل ،آل سعود و ....  این ها مخالف ما هستند و این نشانه حقانیت ماست.
 

,
,

 

,

وی با اشاره به بیانیه اخیرمقام معظم رهبری گفت : مقام معظم رهبری فرمودند : "جوان مومن انقلابی هر کاری که درچهارچوب ‌قوانین نظام جمهوری اسلامی   لازم است انجام دهند و معطل کسی نماند. آن روزی که این انقلاب یک نهال ضعیف بود و همه دشمنان انقلاب نتوانستند کاری بکنند و امروز که این انقلاب به یک درخت تناور شده هیچ غلطی نمی تواند کند. امروز ما هم به دشمن می گوییم هر غلطی می توانی بکن اما بدان که هیچ غلطی نمی توانی انجام دهی.

,

 

,

 

,

وی افزود : رهبری فرمودند" تکلیف آمریکایی ها روشن است چون شمشیر را از رو بستند و اما باید مراقب اروپایی ها بود. اروپایی ها با خدئه عمل می‌کنند ولی نباید از لطف خدا غافل شد  که دست خدا بالای دست هاست.همچنین رهبر انقلاب  میدان را برای جوانان مومن و انقلابی باز فرموده و میفرماید که دشمن  ما، آمریکایی ها و اروپایی ها  مثل هم هستند و یک فرمول را انجام میدهند هدف آن ها براندازی جمهوری اسلامی، جلوگیری از قدرت گرفت و پیشرفت علمی ایران و درکل هدفشان این است که مانع از پیشرفت کشور ایران شود.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه