اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور مطرح شد؛

بیانیه «گام دوم» آغاز فصل نوین برای ملت ایران/ جوانان، نقطه اتکاء انقلاب و عامل پیشرفت کشور/اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند

بیانیه «گام دوم» آغاز فصل نوین برای ملت ایران/ جوانان، نقطه اتکاء انقلاب و عامل پیشرفت کشور/اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند
آیین سیاسی-عبادی و دشمن شکن نماز جمعه در سراسر کشور با حضور مردم انقلابی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیین سیاسی-عبادی و دشمن شکن نماز جمعه سراسر کشور در حالی برگزار شد که اکثر ائمه جماعات ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری٬ حضور نیروهای جوان، متخصص و با تجربه را در عرصه های مختلف موجب شتاب در پیشرفت کشور دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری, ٬ , حضور نیروهای جوان، متخصص و با تجربه را در عرصه های مختلف موجب شتاب در پیشرفت کشور دانستند.,

 

,

استان تهران

, استان تهران, استان تهران,

 

,

بیانیه «گام دوم» آغاز فصل نوین برای ملت ایران است

, بیانیه «گام دوم» آغاز فصل نوین برای ملت ایران است, بیانیه «گام دوم» آغاز فصل نوین برای ملت ایران است,

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه درباره بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری در آستانه دهه پنجم انقلاب صادر شد، گفت: این بیانیه منشوری برای خودسازی، جامعه سازی و تبیین کننده فصل نوین حرکت انقلابی و عمل جهادی ملت بزرگ ایران و امت اسلام و جبهه مقاومت است.

,

وی افزود: در این منشور تحلیلی روشن از گذشته، نقشه راه برای تحکیم نظام انقلابی پویا، توانمند و پیشتاز در راستای دستیابی به تمدن اسلامی و بهبود جدی و مؤثر ارکان نظام ارائه شده است.

,

خطیب نماز جمعه تهران تاکیدکرد: راهکارهای خلق و تثبیت اراده ملی در کانون مدیریت کشور، ارتقای بینش سیاسی به مسائل منطقه و نگاه به مسائل بین المللی، سنگین نمودن کفه عدالت در تقسیم امکانات کشور و افزایش عیار معنویت و اخلاق و ایستادگی شکوهمند و ابهت آفرین در برابر قدرت های استکباری و آمریکای جهان‌خوار در این بیانیه تبیین شده است.

,

حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهارداشت: انقلاب اسلامی یکی از حرکت های انقلابی استثنایی به ویژه در تاریخ چند سده ملت های منطقه و جهان است که در طول چهار دهه بر اصول و مبانی انقلاب ایستاده است و راه حرکت پرشتاب خویش را هموار کرده است.

,

وی در تشریح مبانی این حرکت و شتاب، گفت: سه عامل کلیدی راه را برای این موفقیت هموار نموده است. آرمان هایی ماندگار و باثبات است که با فطرت روح، جان، عقل هماهنگ باشد؛ اندیشه و تفکری با طراوت و نشاط، قلب و روح انسان را فتح می کند که با مبانی عقلانی و با فطرت بشر هماهنگ بوده و از پشتوانه برهانی و علمی برخوردار باشد.

,

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مبانی و اصول و ارزش های انقلاب برآمده از قرآن و سیره اولیای الهی است، تاکیدکرد: این مبانی استوار و دارای استحکام منطقی و علمی است. رهبر انقلاب به درستی اشاره فرمودند که این اصول و ارزش ها برای همیشه در نزد انسان ها و جوامع بشری زیبا و پرجاذبه است، زیرا با فطرت آنان هماهنگ است.

,

حجت الاسلام ابوترابی یادآورشد: انقلاب اسلامی، روح و جسم را در کنار هم مورد توجه قرار داده است، لذا شعارهای جهانی انقلاب دینی ماندگار و باثبات است.  

,

وی، آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت و برادری را از شعارهای مهم انقلاب خواند و گفت: اینها اصول و مبانی برآمده از آموزه های دینی است و انقلاب اسلامی این آرمان های بلند را در دستور کار خویش دارد.

,

خطیب نماز جمعه تهران افزود: این مبانی برآمده از اصول و حقایق ناب اسلامی است از این رو، حق است و حق ماندنی است.  

,

حجت الاسلام ابوترابی با تأکید بر اینکه اصول و مبانی انقلاب قابل تردید نیست، گفت: انقلاب به اصول خود به شدت پایبند و به مرزبندی های خود با رقیبان و دشمنان به شدت حساس است و با خطوط اصلی خود هرگز بی مبالاتی نمی کند.

,

وی گفت: انقلاب اسلامی همچون پدیده ای زنده و با اراده همواره دارای انعطاف و تصحیح خطاهای خویش است اما منفعل نیست.

,

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: این امر یکی از مهمترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

,

حجت الاسلام ابوترابی، وجود رهبرانی که از بن دندان به اصول و مبانی انقلاب باور داشتند را از عوامل ماندگاری انقلاب خواند و گفت: این رهبران در وابستگی به انقلاب پیشگام بودند.

,

وی با بیان اینکه امام بزرگوار به تمامی مبانی و اصول انقلاب باور داشت و خود نماد باور به انقلاب بود، افزود: امروز خلف صالح امام (ره) سخت بر این اصول پای می فشارند و باور دارند.  

,

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اینکه مسئله رهبری و ولایت در آموزه های دینی مورد توجه قرار گرفته است به این دلیل است اگر اصول در اوج انطباق با مبانی علمی و وحیانی باشد اما رهبران جامعه به آن اعتقاد نداشته باشند، وارونه و منحرف می گردد.

,

حجت الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر امام بزرگوار و امروز خلف صالح او این قله های بزرگ را فتح کرده است.  

,

وی تأکید کرد: مردم بیدار باشید، پیروی از رهبران عادل، عزت آفرین است. شما عزیز هستید چون شخصیتی مانند امام (ره) و خلف صالح او را برای رهبری برگزیده اید.

,

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز ملت اسلام در عراق، سوریه، غزه، یمن، بحرین و سراسر عالم اسلام، عزیز و پیشتازند و هر روز سنگر جدیدی را فتح می کنند، چون رهبر صالحی را برگزیده اند.

,

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه نوکیسه های دست یافته به کاخ سفید، تاریخ چهار دهه انقلاب اسلامی را بررسی کنند، ببینند ملت ایران در چه شرایط سختی پیروزی های بزرگ را به دست آورد، اظهارداشت: تمام عزت ثمره رهبری امام عادل است اما این عدالت باید در همه سطوح مدیریت کشور جریان پیدا کند.

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه، رحلت آیت الله مومن را تسلیت گفت و  اظهارداشت: ایشان به راستی آراسته به علم و تقوا بود.  

,

خطیب نماز جمعه تهران همچنین شهادت جمعی از بهترین فرزندان میهن اسلامی، پاسداران عزت و شرف، آفرینندگان امنیت و اقتدار، مرزداران سلحشور را به امت اسلام، مردم شریف خطه اصفهان، عموم رزمندگان و سپاهیان و نیروهای مقتدر مسلح کشور تبریک و تسلیت گفت.  

,

حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: برای ملت ایران، مسئولان نظام، نیروهای اقتدار آفرین و پاسداران امنیت کشور هرگز قابل قبول نیست سرزمین یک کشور اسلامی همسایه به پایگاهی برای تربیت مزدوران تروریست تبدیل شود.

,

وی با بیان اینکه از دولت پاکستان به عنوان یک همسایه مسلمان انتظار می رود به سرعت رفتار گذشته خود را اصلاح و راه را برای تداوم اصول برادری هموار نماید، اظهارداشت: شایسته یک کشور نیست با همسایگان خود در شمال، جنوب و غرب چنین شرایط ناگواری را تجربه کند.  

,

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه در آستانه میلاد فرخنده صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) قرار داریم، گفت: پیامبر اعظم با خمسه مطهری در مباهله حاضر شدند. تمامی اهل حدیث و تفسیر اتفاق دارند که در میدان مباهله، اصحاب کساء حضور داشتند. اهل بیت پیامبر رمز وحدت امت اسلام هستند.

,

حجت الاسلام ابوترابی اضافه کرد: امروز جامعه اسلامی، شیعیان، پیروان مدرسه اهل بیت، برادران و خواهران اهل سنت همه و همه حول قرآن، پیامبر عظیم الشأن اسلام و حول شخصیت پیامبر اکرم (ص) با هم وحدت و انسجام دارند.

,

وی در ادامه با تاکید براینکه اقتصاد قوی، نقطه قوت و عامل سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور است، گفت: فقر و غنا در مادیات و معنویات کشور اثر می گذارد، وسیله ای است که بدون آن نمی توان به هدف رسید.

,

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: یک انقلاب مقتدر با این بالندگی و عزت شایسته است قدرت برتر اقتصادی منطقه باشد. تأکید بر اقتصاد مستقل مبتنی بر تولید انبوه و نه مبتنی بر سرمایه ای به نام نفت، باکیفیت، توزیع عدالت محور، مصرف به اندازه و بی اسراف، بسیار مهم است.

,

حجت الاسلام ابوترابی فرد خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: خواهش می کنم به لایحه بودجه دقت فرمایید، ببینید در این لایحه چند قدم برای کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، حمایت از تولید، کاهش شدت انرژی و مدیریت مصرف برداشته شده است.

,

وی تصریح کرد: مصرف به اندازه و بی اسراف در سال های اخیر از سوی بنده بارها تکرار و بر آن تأکید شده است. این ضعف، خود را در نظام بودجه ریزی نشان می دهد.

,

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه با عزم و اراده می توان قدم به جلو برداشت، تاکید کرد:  عملکردهای ضعیف، اقتصاد کشور را از درون و بیرون دچار چالش ساخته است. چالش بیرونی، تحریم است که در صورت اصلاح مشکلات درونی کم اثر و بی اثر خواهد شد.  

,

حجت الاسلام ابوترابی، عیوب ساختاری و ضعف های مدیریتی را از عیوب داخلی خواند و گفت: مهمترین عیوب از نظر سکان دار انقلاب اسلامی، وابستگی اقتصاد به نفت، دولتی بودن بخش هایی از اقتصاد که در حیطه وظایف دولت نیست، نگاه به خارج و نه به توان و ظرفیت داخل، بودجه بندی معیوب و نامتوازن است.

,

وی تاکید کرد: خواهش می کنم در مجلس بررسی کنید که چند قدم می توانید از عیوب بودجه کاسته و در راستای ایجاد انضباط مالی بردارید.

,

خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: برآورد مرکز پژوهش ها این است که با این ساختار بودجه سال ۹۸ ممکن است حدود صد هزار میلیارد تومان کسری در ساختار بودجه ۹۸ پنهان باشد.

,

حجت الاسلام ابوترابی اظهارداشت: بودجه بندی معیوب و نامتوازن و عدم رعایت اولویت بندی ها از نقاط ضعف اقتصاد کشور است.

,

 

,

استان سیستان و بلوچستان 

, استان سیستان و بلوچستان , استان سیستان و بلوچستان ,

 

,

جوانان، نقطه اتکاء انقلاب و عامل پیشرفت کشور

, جوانان، نقطه اتکاء انقلاب و عامل پیشرفت کشور, جوانان، نقطه اتکاء انقلاب و عامل پیشرفت کشور,

 

,

آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه ای را ابلاغ کردند که میتوان آن را تمدن انقلاب اسلامی نامید.

, آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه ای را ابلاغ کردند که میتوان آن را تمدن انقلاب اسلامی نامید,


وی با تاکید بر رشد و پیشرفت انقلاب در 4دهه اخیر گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالی که پشت سر گذاشت، فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرد و تلخی و شیرینی های زیادی را تجربه نمود اما همیشه محکم و استوار رو به جلو در حال پیشرفت بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه با تاکید به اینکه نسل جوان عامل پیشرفت کشور است آنان را به عنوان نقطه اتکا انقلاب معرفی می فرمایند.

وی با اشاره به اینکه دولت عربستان با حمایت کشورهای غربی و آمریکا قصد ضربه زدن به ایران از طریق  کشورهای همسایه را دارد اظهار کرد: با تحت فشار قرار دادن مردم کشور به لحاظ اقتصادی قصد داشتند معیشت مردم را تحت الشاع قرار دهند، اما به فضل الهی شکست خوردند و به عوامل تروریستی روی آوردند که چند ماه قبل در اهواز و چند روز قبل هم در زاهدان حادثه تلخی را رقم زدند، اما این نمی دانند که این مردم هوشیار ترند و به کوری چشمشان حماسه بیست و دوم بهمن را باشکوه تر خلق می‌کنند.

خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه لازم است تا دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد تصریح کرد: روزی خواهد رسید که این ظلم به خود این ستمگران برگردد و خشم الهی در عربستان دامن ظالم را خواهد گرفت.

باید به جوانان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی میدان داده شود

,
, وی با تاکید بر رشد و پیشرفت انقلاب در 4دهه اخیر گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالی که پشت سر گذاشت، فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرد و تلخی و شیرینی های زیادی را تجربه نمود اما همیشه محکم و استوار رو به جلو در حال پیشرفت بود,
,
, وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه با تاکید به اینکه نسل جوان عامل پیشرفت کشور است آنان را به عنوان نقطه اتکا انقلاب معرفی می فرمایند,
,
, وی با اشاره به اینکه دولت عربستان با حمایت کشورهای غربی و آمریکا قصد ضربه زدن به ایران از طریق  کشورهای همسایه را دارد اظهار کرد: با تحت فشار قرار دادن مردم کشور به لحاظ اقتصادی قصد داشتند معیشت مردم را تحت الشاع قرار دهند، اما به فضل الهی شکست خوردند و به عوامل تروریستی روی آوردند که چند ماه قبل در اهواز و چند روز قبل هم در زاهدان حادثه تلخی را رقم زدند، اما این نمی دانند که این مردم هوشیار ترند و به کوری چشمشان حماسه بیست و دوم بهمن را باشکوه تر خلق می‌کنند,
,
, خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه لازم است تا دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد تصریح کرد: روزی خواهد رسید که این ظلم به خود این ستمگران برگردد و خشم الهی در عربستان دامن ظالم را خواهد گرفت,
,
, باید به جوانان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی میدان داده شود, باید به جوانان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی میدان داده شود,


حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار با اشاره به اینکه ناتوانی مدیران به حساب اسلام و انقلاب اسلامی نیست اظهار کرد: ناتوانی مدیران را بلکه باید به حساب دنیا طلبی و اشرافی گری برخی مسئولین گذاشت و مراقبند رنگ ریششان سمه ای وارد نشود و با کفش بر روی فرش می روند تا درخت را آب دهند این تجمل گرایی در مدیریت به فرموده امام راحل باید حذف شود.

وی سوء مدیریت ها را یکی از ضعف های امروز کشور دانست، ادامه داد: امروز برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه های مختلف به ویژه در بخش اقتصادی نیازمند مغزهای کارآمد، کارآفرین، متخصص و اندیشمند در همه زمینه ها هستیم.

خطیب نماز جمعه چابهار اقزود: امروز سالروز کودتای ننگین رضاخان است که فاقد شعور سیاسی بود و آلت دست انگلیس به نفع بیگانگان با قلدوری و بی شعوری در 50 سال عمر پهلوی بسیار رقت بار بود.

وی بیان کرد: کار پهلوی اسلام ستیزی، کشف حجاب، تخریب کشاورزی، ترویج فساد، تضعیف جایگاه روحانیت، افزایش فقر و بخشش خاک ایران و دنباله این قراردادها مانند پالرمو و FATF باید محو شود و نانجیب پهلوی در شط العرب اروند را واگذار کرد و خیانت های بزرگی به این کشور کردند.

حجت السلام موسوی گفت: اینکه مقام معظم رهبری این همه تاکید دارد که کار را به جوانان بسپارید همانند شهید باکری که عمار یاسر علی مطرح است لشکر 31 عاشورا در جزیره مجنون غوغا کرد و امروز ما در بین جوانان باکری های بزرگی داریم و پیروپاتال های مسئول باید کنار زده شوند و به جوانان انقلابی بها داده شود.

وی ادامه داد: امروز دو تا شرکت ماشین سازی هر نوع بلایی که می خواهند سر مردم در می آورند و دولت دم نمی زند چرا جوانان را وارد این میدان ها نمی کنید یه سرباز ارتش توانسته قطعه ای از هواپیما را بسازد که خود روسیه نتوانسته آیا هنوز نابغه نداریم تا به جوانان اکتفا کنیم.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل شود، باید به جوانان میدان داده شود، و جوانان امروز ایران می توانند با معجزه آفرینی ملت ایران را در این مقطع کمک کنند.

وی گفت: ما باید با فرهنگ غرب مقابله کنیم یه خانم الان برایش شرافت دارد که منشی اداره باشد اما نمی خواهد بگوید من مادر چند فرزندم، فاطمه (س) ریشه فرهنگ اسلام ناب نبوی می باشد که باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از مواخذه خدا در نماز اول وقت ترسید تا ثمرات ایمان به ما برسد اکثرا مردم بخاطر ترس از مدیر خود کارشان را به درستی و سروقت در ادارات انجام می دهند باید ترس از خداوند را برای امورات واجب دینی در دل نهادینه کرد.

سازش بعضی از کشورهای اسلامی با استکبار جهانی

,
, حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار با اشاره به اینکه ناتوانی مدیران به حساب اسلام و انقلاب اسلامی نیست اظهار کرد: ناتوانی مدیران را بلکه باید به حساب دنیا طلبی و اشرافی گری برخی مسئولین گذاشت و مراقبند رنگ ریششان سمه ای وارد نشود و با کفش بر روی فرش می روند تا درخت را آب دهند این تجمل گرایی در مدیریت به فرموده امام راحل باید حذف شود,
,
, وی سوء مدیریت ها را یکی از ضعف های امروز کشور دانست، ادامه داد: امروز برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه های مختلف به ویژه در بخش اقتصادی نیازمند مغزهای کارآمد، کارآفرین، متخصص و اندیشمند در همه زمینه ها هستیم,
,
, خطیب نماز جمعه چابهار اقزود: امروز سالروز کودتای ننگین رضاخان است که فاقد شعور سیاسی بود و آلت دست انگلیس به نفع بیگانگان با قلدوری و بی شعوری در 50 سال عمر پهلوی بسیار رقت بار بود,
,
, وی بیان کرد: کار پهلوی اسلام ستیزی، کشف حجاب، تخریب کشاورزی، ترویج فساد، تضعیف جایگاه روحانیت، افزایش فقر و بخشش خاک ایران و دنباله این قراردادها مانند پالرمو و, باید محو شود و نانجیب پهلوی در شط العرب اروند را واگذار کرد و خیانت های بزرگی به این کشور کردند,
,
, حجت السلام موسوی گفت: اینکه مقام معظم رهبری این همه تاکید دارد که کار را به جوانان بسپارید همانند شهید باکری که عمار یاسر علی مطرح است لشکر 31 عاشورا در جزیره مجنون غوغا کرد و امروز ما در بین جوانان باکری های بزرگی داریم و پیروپاتال های مسئول باید کنار زده شوند و به جوانان انقلابی بها داده شود,
,
, وی ادامه داد: امروز دو تا شرکت ماشین سازی هر نوع بلایی که می خواهند سر مردم در می آورند و دولت دم نمی زند چرا جوانان را وارد این میدان ها نمی کنید یه سرباز ارتش توانسته قطعه ای از هواپیما را بسازد که خود روسیه نتوانسته آیا هنوز نابغه نداریم تا به جوانان اکتفا کنیم,
,
, امام جمعه چابهار تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل شود، باید به جوانان میدان داده شود، و جوانان امروز ایران می توانند با معجزه آفرینی ملت ایران را در این مقطع کمک کنند,
,
, وی گفت: ما باید با فرهنگ غرب مقابله کنیم یه خانم الان برایش شرافت دارد که منشی اداره باشد اما نمی خواهد بگوید من مادر چند فرزندم، فاطمه (س) ریشه فرهنگ اسلام ناب نبوی می باشد که باید بیشتر به این موضوع پرداخته شود,
,
, وی خاطرنشان کرد: باید از مواخذه خدا در نماز اول وقت ترسید تا ثمرات ایمان به ما برسد اکثرا مردم بخاطر ترس از مدیر خود کارشان را به درستی و سروقت در ادارات انجام می دهند باید ترس از خداوند را برای امورات واجب دینی در دل نهادینه کرد,
,
, سازش بعضی از کشورهای اسلامی با استکبار جهانی, سازش بعضی از کشورهای اسلامی با استکبار جهانی,


حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در جمع نمازگزاران روز جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، گفت:  20 جمادی الثانی روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)  است که امید می رود بتوانیم با برپایی مراسمات جشن در ولادت ها و مراسم سوگواری در شهادت های ائمه اطهار (ع) مهارت های الهی را کسب کنیم.

 وی افزود: هدف از برگزاری مراسمات جشن و سوگواری در ولادت ها و شهادت ها رسیدن به اهداف ائمه اطهار (ع)  است.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: بهره مندی از گنجینه بی پایان موجب مانا و ماندگاری در تاریخ می شود که می طلبد هموراه به یاد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

 حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) همواره به ما روحیه مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی را آموختن، یادآور شد: حضرت فاطمه (س) به ما درس دفاع از ولایت و دفاع از آرمان ها و ارزش ها را آموخت.

وی خاطر نشان کرد: امروزه مقام معظم رهبری مورد هجمه های گوناگون دشمن قرار گرفته اند که باید از مقام عظمای ولایت فاطمه وار حمایت و دفاع کنیم  چرا که ارزش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران از ولایت فقیه است.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: ایران تنها کشور در جهان است که علی رغم همه تهدید ها و تحریم ها تبعیت از اهل بیت (ع) دست بیعت به یزید زمان را نداده است اما کشورهایی در جهان اسلام دست بیعت و سازش با استکبار جهانی در قتل و غارت مسلمانان در اقصی نقاط جهان داده اند.
 
وحدت و تقریب مذاهب به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است

,
, حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در جمع نمازگزاران روز جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، گفت:  20 جمادی الثانی روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)  است که امید می رود بتوانیم با برپایی مراسمات جشن در ولادت ها و مراسم سوگواری در شهادت های ائمه اطهار (ع) مهارت های الهی را کسب کنیم,
,
, وی افزود: هدف از برگزاری مراسمات جشن و سوگواری در ولادت ها و شهادت ها رسیدن به اهداف ائمه اطهار (ع)  است,
,
, امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: بهره مندی از گنجینه بی پایان موجب مانا و ماندگاری در تاریخ می شود که می طلبد هموراه به یاد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم,
,
, حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) همواره به ما روحیه مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی را آموختن، یادآور شد: حضرت فاطمه (س) به ما درس دفاع از ولایت و دفاع از آرمان ها و ارزش ها را آموخت,
,
, وی خاطر نشان کرد: امروزه مقام معظم رهبری مورد هجمه های گوناگون دشمن قرار گرفته اند که باید از مقام عظمای ولایت فاطمه وار حمایت و دفاع کنیم  چرا که ارزش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران از ولایت فقیه است,
,
, امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: ایران تنها کشور در جهان است که علی رغم همه تهدید ها و تحریم ها تبعیت از اهل بیت (ع) دست بیعت به یزید زمان را نداده است اما کشورهایی در جهان اسلام دست بیعت و سازش با استکبار جهانی در قتل و غارت مسلمانان در اقصی نقاط جهان داده اند,
,
, وحدت و تقریب مذاهب به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است, وحدت و تقریب مذاهب به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است,


مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان میرجاوه،اظهار کرد: نیکی به برادران دینی سفارش دین مبین اسلام است نیکی و احسانی که انسان به برادران دینی و هم‌نوعان خود می‌کند، در حقیقت بازگشتش به خود انسان است و فرد نیکوکار با احسان و نیکوکاری، شخصیت خود را کامل می‌ کند.

وی افزود: امروز دشمنان هجمه ای گسترده اعم از جنگ اقتصادی و جنگ روانی را از طرق فضای مجازی علیه کشور در پیش گرفته است بخش اعظم مشکلاتی که مطرح می شود سیاه نمایی دشمنان از طریق ابزار رسانه ای و فضای مجازی است وگرنه مشکلات جزیی در تمام کشورها وجود دارد و تنها کشور ما با مشکل اقتصادی روبرو نیست.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از جنگ اقتصادی است که دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه بر کشور ما وارد کرده است با نگاهی به کشورهای اروپایی می بینیم تمام این کشورها با انواع مشکلات اقتصادی روربرو هستند اما با نادیده گرفتن مشکلات مردم خود علیه کشور ما دست به سیاه نمایی می زنند و دشمنان با سیاه نمایی سعی در ایجاد آشوب در کشور را دارند.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: وحدت و تقریب مذاهب به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است امروز دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلام هستند وسعی دارند با ایجاد تفرقه بر دنیای اسلام حکومت کنند.

وی اذعان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و ایادی استکبار جهانی 27 جوان برومند انقلاب و پاسدار مرزهای این کشور را ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما دشمنان بدانند ملت ما با این توطئه ها دست از حمایت از انقلاب خود برنمی دارند و انتقام خون شهدایمان را از ترورریست ها خواهیم گرفت.

,
, مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان میرجاوه،اظهار کرد: نیکی به برادران دینی سفارش دین مبین اسلام است نیکی و احسانی که انسان به برادران دینی و هم‌نوعان خود می‌کند، در حقیقت بازگشتش به خود انسان است و فرد نیکوکار با احسان و نیکوکاری، شخصیت خود را کامل می‌ کند,
,
, وی افزود: امروز دشمنان هجمه ای گسترده اعم از جنگ اقتصادی و جنگ روانی را از طرق فضای مجازی علیه کشور در پیش گرفته است بخش اعظم مشکلاتی که مطرح می شود سیاه نمایی دشمنان از طریق ابزار رسانه ای و فضای مجازی است وگرنه مشکلات جزیی در تمام کشورها وجود دارد و تنها کشور ما با مشکل اقتصادی روبرو نیست,
,
, وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از جنگ اقتصادی است که دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه بر کشور ما وارد کرده است با نگاهی به کشورهای اروپایی می بینیم تمام این کشورها با انواع مشکلات اقتصادی روربرو هستند اما با نادیده گرفتن مشکلات مردم خود علیه کشور ما دست به سیاه نمایی می زنند و دشمنان با سیاه نمایی سعی در ایجاد آشوب در کشور را دارند,
,
, مولوی ریگیان پور تاکید کرد: وحدت و تقریب مذاهب به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است امروز دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلام هستند وسعی دارند با ایجاد تفرقه بر دنیای اسلام حکومت کنند,
,
, وی اذعان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و ایادی استکبار جهانی 27 جوان برومند انقلاب و پاسدار مرزهای این کشور را ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما دشمنان بدانند ملت ما با این توطئه ها دست از حمایت از انقلاب خود برنمی دارند و انتقام خون شهدایمان را از ترورریست ها خواهیم گرفت,

 

,

استان کردستان

, استان کردستان, استان کردستان,

 

,

مسلمانان ‌در برابر توطئه‌های دشمنان «وحدت و اتحاد» خود را حفظ کنند / گام دوم انقلاب نقشه ای جامع برای پیشرفت است

, مسلمانان ‌در برابر توطئه‌های دشمنان «وحدت و اتحاد» خود را حفظ کنند / گام دوم انقلاب نقشه ای جامع برای پیشرفت است, مسلمانان ‌در برابر توطئه‌های دشمنان «وحدت و اتحاد» خود را حفظ کنند / گام دوم انقلاب نقشه ای جامع برای پیشرفت است,

 

,

ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران اظهار داشت: امیدوارم همواره لطف، رحمت و عنایت حق‌تعالی شامل همه ما مسلمانان شود.

, ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران اظهار داشت: امیدوارم همواره لطف، رحمت و عنایت حق‌تعالی شامل همه ما مسلمانان شود.,

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم مقابل توطئه‌های دشمنان گفت: مسلمانان جهان اسلام وحدت، اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند؛ امیدوارم همانند همیشه ملت ایران در برابر بدخواهان نظام پیروز و دشمنان نابود شوند.

,

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به اهمیت نماز و جایگاه مسجد در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: پیامبرگرامی اسلام(ص) فرموده کسانیکه نماز، روزه، طاعت و عبادات و وظایف خود را به‌درتسی به‌جا بیاورند، خداوند در روز قیامت به آنان رحم می‌کند و در حضور پرورگار سربلند و روسفید هستند.

,

وی اظهار کرد: کسانیکه نماز نخوانند و از دستورات حق‌تعالی و پیامبرگرامی اسلام(ص) سرپیچی کرده و از شیطان پیروی کنند، گرفتار آتش دوزخ جهنم می‌شوند.

,

ماموستا خدایی با اشاره به جایگاه قرآن و مسجد افزود: مسجد محل راز و نیاز با خداوند، مرکز اصلی تربیت در نظام اسلامی و ‌پایگاهی برای همه سطوح جامعه و حتی نفس‌کشیدن در مسجد ثواب دارد، بنابراین حرمت این مکان مقدس باید همواره حفظ و مورد توجه قرار گیرد.‌

,

حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود تمامی دشمنی ها و تمامی توطئه هایی که در طول عمر با برکت خود مشاهده نمود به کوری چشم دشمن سالگرد چهل سالگی خود را نیز جشن گرفت؛ اظهار داشت: اگر ولی فقیه نبود دشمن همانند دیگر کشور ها با ایجاد تفرقه شیعه و سنی را به جان یکدیگر می انداخت تا با ایجاد اختلافات میان مسلمانان ریشه اسلام را از بین ببرد.

,

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) افزود: ما هم اکنون در زندگی باید فرهنگ فاطمی را پیاده سازی کنیم و باید در منزل و در خارج از منزل سنت و فرهنگ فاطمی را ایجاد کنیم که در زندگی فردی و اجتماعی ما دیده شود.

,

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: هم اکنون در ایام مبارکی هستیم که در آستانه ولادت حضرت زهرا (س)  و فرارسیدن روز زن و روز مادر هستیم.

,

و متدینین باید زندگی متناسب با زندگی اهل بیت داشته باشند و از سنت اهل بیت تبعیت کنند.

,

وی بیان داشت : ما نباید به مادر و به زن نگاه ابزاری داشته باشیم .

,

به گفته باباییان متاسفانه برخی از زنان مقام بلند خود و جایگاه خود را درک نمی کنند و چنان خود را در معرض دید دیگران قرار می دهند که دیگران از آنان لذت ببرند و این در شان بانوان نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه مومنین باید به نور فاطمی آراسته شوند گفت: باید به نور فاطمی آراسته شد تا حقایق عالم را بر خود ببینیم و متوجه عظمت جهان هستی شویم

,

وی در ادامه با تشکر و قدردانی از مردم  شهرستان قروه که در امر برپایی اجلاسیه شهدای شهرستان نقش داشتند افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان قروه در زیر مجموعه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به زیبایی آفریدند در شهرستان قروه برگزار شد که جا دارد از همه دست اندرکاران و از خانواده های معظم شهدا در این رابطه قدردانی کنیم.

,

وی ادامه داد: در این مراسم مدیر کل صدا و سیما به کیفیت این برنامه که در هیچ شهر دیگری همانند آن وجود نداشته است نیز اذعان داشتند.

,

باباییان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزینه های بالای زندگی اظهار داشت: بخش اعظم گرانی و تورم به مدیریت داخلی ما بر می گردد.

,

وی افزود: ضعف مدیریت یکی از دلایل اصلی افسارگسیختگی قیمت ها است 

,

به گفته وی گرانی بی دلیل خودرو ها در داخل کشور نشان از ضعف مدیریتی است.

,

باباییان ادامه داد: متاسفانه ما در نظارت و پیگیری ضعف داریم و میبینیم در داخل بازار هر کسبه ای بر اساس ذوق و سلیقه خودش تصمیم می گیرد و نرخ را اعلام می کند 

,

وی با بیان اینکه این کجای قانون دینی است که شاهد این گرانی ها باشیم گفت: در قنادی ها مردم باید به قیمت شیرینی پول کارتون را هم بدهند و در قصابی ها باید هزینه ظروف یکبار مصرف گوشت را هم بپردازند.

,

امام جمعه قروه افزود: در این ایامی که مردم با سختی زندگی خود را تامین می کنند نباید بدانیم دلیل این گرانی ها کجاست؟

,

وی همچنین بر حمایت از کالای ایرانی تاکید نمود و گفت : باید در حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم و در آستانه نوروز به دنبال خرید لوازم و کالای داخلی باشیم،که تولید داخل کارگر داخلی را توانمند و تولید کننده داخلی را حمایت خواهد کرد

,

وی در پایان با تاکید بر کمک به نیازمندان گفت: مبادا در این ایام که نزدیک نوروز است فقرا را فراموش کنیم ؛ مسئولین و مردم باید فقرا را مورد توجه قرار دهند

,


گام دوم انقلاب نقشه ای جامع برای پیشرفت انقلاب است

,
,

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن حاضر است ، گفت : بیانیه رهبر معظم انقلاب در قالب گام دوم نقشه ای جامع برای تحکیم و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران است. 

,


حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های پر فیض نماز جمعه بیجار که با حضور نمازگزاران در حسینیه شهر برگزار شد اظهار داشت : راه رسیدن به رستگاری رعایت تقوی الهی است.

,
,


وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در قالب گام دوم ، افزود : بیانیه گام دوم انقلاب نقشه ای جامع و کامل برای تحکیم انقلاب اسلامی ایران است.

,
,

 
امام جمعه بیجار گفت: بیانیه گام دوم  در آغاز دهه پنجم انقلاب، منشوری برای خودسازی، جامعه سازی و تبیین کننده فصل نوین حرکت انقلابی و عمل جهادی ملت بزرگ ایران و امت اسلام و جبهه مقاومت است.

,
,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از حرکت های انقلابی استثنایی به ویژه در تاریخ چند سده ملت های منطقه و جهان است ، بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه از عمر با عزت خود بر اصول و مبانی انقلاب ایستاده است و راه حرکت پرشتاب خویش را هموار کرده است.

,

 

,

حجت اسلام مرادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، روح و جسم را در کنار هم مورد توجه قرار داده است، لذا شعارهای جهانی انقلاب دینی ماندگار و باثبات است.

,


وی تاکید کرد : یکی از خصوصیات بارز مهم انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه وجود رهبرانی فرزانه و آگاه و معتقد به مبانی اسلامی است.

,
,

 

,

خطیب جمعه بیجار خاطر نشان کرد: یکی از سرفصل های مهم بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم ، پرهیز مسئولان از اشرافی گری و رسیدگی به محرومان برای جلوگیری از شکاف طبقاتی در جامعه است.

,

 

,

استان کهگیلویه و بویر احمد

, استان کهگیلویه و بویر احمد, استان کهگیلویه و بویر احمد,

 

,

برخورد قاطع با عاملین حملات مسلحانه کهکیلویه و بویراحمد /بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است

, برخورد قاطع با عاملین حملات مسلحانه کهکیلویه و بویراحمد /بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است, برخورد قاطع با عاملین حملات مسلحانه کهکیلویه و بویراحمد /بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است,

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

,

 

,

بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است

, بیانیه رهبر انقلاب چراغ امید بخش برای جهان اسلام است,


حجت الاسلام حکمتی نیک امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوایی الهی و نظم در امور کارها و پرهیز از گناه گفت: شخصی چهار سوال از حضرت علی(ع) پرسید اول اینکه واجب چیست و واجب  تر کدام است دوم عجیب و عجیب تر چیست سوم  برای انسان سخت و مشکل است و آن چیست برای انسان سخت تر است نزدیک ترین چیز به استان چیست و نزدیک تر چیست.

,
,

وی افزود:علی (ع) فرمودند :چیزی که بر دوش همه انسان ها سنگینی می کند و واجب است انسان ها انجام دهد اطاعت و‌پرستش خدا است اطاعت و بندگی خداوند در قالب و شکل های چون نماز و روزه تحقق پیدا می کنند ما انسان ها نباید خودمان را به زشتی ها آلوده کنیم معاصی را کنار بگذاریم و واجبات را انجام دهیم.

,

خطیب جمعه یاسوج گفت:  چیزی که برای انسان تعجب انگیز است دنیا با ظاهری خوش خط و خال انسان غریب این دنیا را می خورد هر چیزی که انسان در دنیا فریب آن را بخورد باعث تعجب است.

,

وی در ادامه گفت: در سایه برخورداری از نعمت های خدا، خدا را فراموش نکنیم قیامت را فراموش نکنیم این دنیا مزرعه آخرت است اما اگر عاشق دنیا شویم و‌مظاهر آن دین ما از دست رفت این دنیا مانع خوشبختی انسان می شود .

,

حکمتی نیک با اشاره به سوال سوم آن شخص از امام علی گفت آن چیست به انسان نزدیک و‌ نزدیک تر است چیزی که به انسان نزدیک است قیامت است ما وقتی از دنیا رفتیم قیامت ما آغاز می شود و مورد محاکمه الهی قرار می گیریم اما نزدیک تر از قیامت به ما مرگ است هر لحظه ممکن است فرشته مرگ به سراغ ما بیاید نمی دانیم چه زمانی می میریم هر انسانی طعم مرگ را می چشد مرگ همراه ما است پس مرگ برای ما خیلی نزدیک است خوشا به حال آنهایی که مرگ با عزت دارند خصوصا آنهایی که شهید می شوند و با عزت از دنیا می ورزند مرگ دو قسمت گوارا و ناگوار دریم برای برخی ها شیرین و برای برخی ها تلخ است مرگ سراغ هر کدام از ما خواهد آمد .

,

وی در ادامه  در پاسخ به سوال چهارم گفت: آن چیست برای انسان سخت است و آن چیست برای انسان سخت تر و مشکل تر است گفت قبر برای انسان سخت است زمانی که همه او را در قبر رها می کنند این خانه کمتر از دو متری در انتظار هر انسانی است اگر عمل خوب داشته باشیم بهترین مونس را در قبر داریم اما سخت تر از قبر این است که انسان بدون نماز و روزه و دست خالی دار دنیا را وداع بگوید سخت نرین کار این است بدون توشه برویم برای سفرهای دنیوی توشه بر می داریم برای سفر ابدی خود نیز باید توشه برداریم رعایت آداب همزیستی و اعمال صالحه بهترین زاد و توشه برای سفر آخرت ما است .

,

 حجت الاسلام حکمتی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی گفت در آستانه میلاد زهرای مرضیه (س)هستیم ضمن تبریک این روز بزرگ گفت شخصیت بزرگی که سمبل همه زیبایی های هستی هستند و سیمای تمام خوبی ها فاطمه س است امام صادق علیه فرمودند اگر بنا باشد همه زیبایی ها عالم در یک شخصیت  تجسم پیدا کنند آن شخصیت زهرا س است که در عرصه دین داری و معرفت و شوهرداری و عرصه رعایت حجاب و پوشش دینی و ولایت مداری و دین داری علارغم اینکه ۱۸سال زندکی کردند برای ما الگوی تمام عیار است .

,

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: شخصیت بزرگی است در همه عرصه ها برای ما الگوی است سبک زندگی همه ما باید بر اساس سیره و منش حضرت فاطمه زهرا باشد.

,

وی گفت همه می دانیم بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را بیان کردند در سطح ملی فراملی دست آوردهای بزرگی عاید این ملت شد رهبر انقلاب در بخش اول بیانیه خود به این موضوع اشاره کردند علارغم جنگ های مختلف علیه کشور اما کشور به دست آوردهای بزرگی رسید .

,

حکمتی گفت: بیانیه ارزشمندی که چراغ امید بخش برای جهان اسلام در آینده است برای رسیدن به تمدن اسلامی باید به مفاد این بیانیه عمل کنیم بنابراین همه کسانی که تریبون دارند باید به تبیین این بیانیه بپردازند نیاز به تبیین و‌اموزش دارد .

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت هرکسی در بخش مدیریت خود برای تحقق مفاد این بیانیه تلاش کنند موسلان بستر لازم را برای ورود جوانان مون برای ورود در چرخه مدیریت فراهم کنند بیشتر مطالب بیان شده در بیانیه جوانان هستند که باید به آنها بها داده شود  رهبر انقلاب روی هفت عنوان تاکید داشتن.اول موضوع تولید علم و دانش است بارها رهبر انقلاب در بخش تولید علم تاکید کردن که استعداد جوان ایرانی بسیار بالا است ما به خودباوری علمی رسیده این همان گونه که در علم پزشکی موشکی فناوری به توانایی رسیده ایم معلوم می شود جوان ایرانی حتما استعداد لازم را دارد.  پیامبر(ص) فرمودند: اگر علم در ثریا باشد حتما مردمی از پارس به آن دست پیدا می کنند همه مجریان باید بستر شکوفایی علم را فراهم کنند هر کشوری از نظر علم پیشرفت کند قطعا مسایل و مشکلت آن جامعه حل خواهد شد .

,

وی گفت: در بحث اقتصادی مشکل داریم نیاز است به بازار سر و سامان داده شود درعرصه اقتصاد بن بست وجود ندارد مشکل مشخص است همه می بینند باید کاری کرد دغدغه مردم این است باید نظارت را بیشتر کرد با اخلال گران اقتصاد ی باید برخورد شود کسانی که احتکار می کنند نیاز به برخورد دارند بستر برای شکوفایی اقتصادی وجود دارد در کشور بن بستی وجود ندارد با در دستور کار قرار دادن  تلاش زیاد روحیه جهادی و  ابتکار عمل این مشکلات قابل حل است همه مسولان تلاش خود را برای حل مشکلات به کار ببندند.

,

امام‌جمعه موقت یاسوج بیان کرد رهبر انقلاب فرمودند از اقتصاد درون زا استفاده کنیم منابع داخلی گسترش پیدا کند ما منابع ارزشمند اقتصادی داریم آب داریم گاز داریم نفت داریم منابع داریم جوانان ارزشمندی داریم مسولان می توانند شکوفا کنند.

,

وی گفت : رهبر انقلاب در بیانیه گام انقلاب تامیداتی داشتند که امر محقق شوند بدون شک مشکلات حل می شود همه کشورها به تولید داخلی معتقد هستند در کشور هم نیروی انسانی داریم هم قواعد اقتصادی وجود دارد بستر فراهم است باید اوضاع اقتصادی را سر و سامان دهیم که مشکلات اقتصادی نیز در جامعه حل شود

,

تنها راه رحل مشکلات اقتصادی تفکر و مدیریت انقلابی است/افتتاح  پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبر انقلاب بود

, تنها راه رحل مشکلات اقتصادی تفکر و مدیریت انقلابی است/افتتاح  پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبر انقلاب بود,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: استفاده مفید از عمر و دسترسی به مراتب برتر تقوا مهمترین سفارشی است که به شما خوبان داریم.
 

,
,

وی افزود:انقلاب اسلامی از آغاز شکل گیری تا کنون مسیر زیادی را طی کرده است که خیلی از دستاوردهای امروز آکنده از حوادث تلخ وشیرینی است که به سرعت در حال پیشرفت است.
 

,
,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:حفظ روحیه انقلابی و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبرانقلاب تکلیف همه جوانان،مسئولان،علم ،اخلاق،عزت ملی،اقتصاد و همه و همه را تعییین کرده است که تحلیل آن باید با چندین بار مطالعه صورت گیرد.

وی افزود:سفارش ایشان به استفاده از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت  و تفکر انقلابی است.

,
,
,


محمودی اصل تاکیدکرد: علت گران شدن برخی خودروها در کمتر از ده روز ده میلیون گران می شود چیست،گوشت قرمز که تولید داخل است که باید قیمت ان سربه فلک بکشد،چرا نباید مشکلات اقتصادی راه و چاره ای داشته باشند،ایا مهار شدنی نیست، اگر دلیلش اشرافی زندگی کردن برخی مسئولان است، نداشتن عرضه مدیریتی در کشور فشارها را روی گرده مردم دوچندان کرده است.

وی در ادامه گفت:ایا پاسخ محبت مردم این همه فشار اقتصادی است که عده ای نیز واقعا به این فکر می کنند که وضعیت موجود کاملا تعمدی است .
 

,
,
,
,
,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت:چطور می توانیم با فکر انقلابی موشک بسازیم ولی نمی توانیم جلوی مشکلات را بگیریم راه حل بوسه بر پنجه دشمن نیست، به برخی ها باید گفت؛خدا و قیامت پیشکش . بابا وجدانتان را قاضی بگذارید.

وی خاطر نشان کرد:در بیانیه رهبر انقلاب خوب دید که در مواجه با دشمن فریب ادرس های اقتصادی اشتباه را نخواهیم خورد.

محمودی اصل گفت:در حوزه سیاست خارجی مبنای کار ما ترجیه شرق به غرب است  که مقام معظم رهبری به خوبی به دولت نیز این اشارات را داشته است نه دیدار با مسئولان غرب گرا.

,
,
,
,
,

خطیب جمعه لنده خاطرنشان کرد: برخی فشار های اقتصادی به ضرر مردم است که باید به دنبال اقتصاد درون زا باشیم که افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس لبیک سپاه به بیانیه دوم رهبری بود.

,

وی تصریح کرد: روزانه 45میلیون لیتر بنزین توسط قرار گاه خاتم الانبیا به نظام بود و بدون توجه به تحریم ها این موقعیت را به دست اورد تا تفکر انقلابی را حاکم کند.

,

خطیب جمعه این هفته لنده گفت:  میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)و ولادت فرزند ایشان امام خمینی(ره)باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود چرا که باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) برای دانش آموزان تبین شود.

,

وی تاکیدکرد: هفته سلامت مردان یکی از مهمترین مواردی ست که باید مردان نسبت به بیماری های خود بیشتر توجه کنند.

,

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امنیت یکی از مهمترین شاخص های هرجامعه است که حمله مسلحانه به رئیس کل دادگستری استان و جدیدا حمله به مجتمع مسکونی قضات در گچساران را محکوم می کنیم و باید عوامل شناسایی شوند و با انان برخورد قاطع صورت گیرد.

,



در بحث قاچاق کالا و نوسانات بازار دولت انگار نظاره گر است نه ناظر/سخنان رئیس جمهور در بحث بازار گوشت غیر منطقی بود

,
,
, در بحث قاچاق کالا و نوسانات بازار دولت انگار نظاره گر است نه ناظر/سخنان رئیس جمهور در بحث بازار گوشت غیر منطقی بود,


نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

,
,


امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با اشاره به مصداق هایی از آثار منفی بی عفتی، بر لزوم رعایت عفت و حیا در خانواده و جامعه تاکید کرد.

,
,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:ترویج بی عفتی در جامعه عادی نیست بلکه ما داریم در شرایط غیر عادی زندگی می کنیم.

,
,


وی  گفت:به عنوان نمونه الان برای ثبت ازدواج،زنان زیادی در دفاتر ثبت جمع می شوند که حدود عفت و حیا را رعایت نمی کنند ؛بهتر نیست برای این کار مسئول ثبت را به خانه و در محیطی بسته دعوت کنند تا خطبه عقد و کار ثبت را انجام دهد و جلوی این بی عفتی ها گرفته شود.

,
,

 

,

خطیب جمعه شهر لیکک با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر،گفت:ما به به یقیین نمیتوانیم مراتب تکریم و حقوق مادر را رعایت کنیم .

,

 

,

وی افزود:حیف است برخی مادران با کهولت سن به بهانه اینکه فرزندانم کارگر هستند و توانایی ندارند،برای کمک به ادارات مراجعه کنند ؛همین مادران در سخت ترین شرایط شما را پرورش دادند.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی در ادامه با تأسی از فرمایشات اخیر مقام معظم خطاب به جوانان، تصریح کرد:بیشتر فرمایشات رهبری همان آتش به اختیار است که باید با لبیک به فرمان رهبر انقلاب،کار فرهنگی و تشکیلاتی با اتحاد و انسجام انجام دهیم.

,

 

,

وی با تاکید بر لزوم اعتماد به جوانان ،گفت:تجربیات ناموفق دولت پیر فعلی نشان داد که باید جوانان مسئولیت ها را به دست بگیرند.

,

 

,

خطیب جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به تحولات منطقه،گفت:آمریکا می خواست با برگزاری نشست ورشو ایران را منزوی کند اما خود آمریکایی ها اعتراف کردند که نتیجه ای برای آنها نداشت ؛این خود یک پیروزی است که ایران بتواند یک ائتلاف موثر در منطقه تشکیل دهد.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی بار دیگر با محکومیت توطئه برای ترور پاسداران انقلاب در حادثه اخیر، تصریح کرد:هر چند عربستان سعودی و این آل خبیث تاکنون کاری از پیش نبرد،بعد از این هم کاری از پیش نخواهد برد.

,

 

,

حجت الاسلام افروغی در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد قاچاق گوشت، گفت: عجب حرف بد و غیر منطقی است، کنترل قاچاق و واردات مگر دست دولت نیست؟
 وی افزود:دولت که انگار نظاره گر است نه ناظر.

,
,

 

,

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:دولت که خود در مشکلات اقتصادی اخیر دنبال سود بود؟هم در زمینه قاچاق،هم نوسانات ارز و ... همه دنبال سود بود؟
 

,
,

جریان انقلابی برای پیشرفت نظام معطل کسی نمانند

, جریان انقلابی برای پیشرفت نظام معطل کسی نمانند,

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دهدشت  به امامت  حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت برگزار شد.

,

حجت الاسلام حسینی در ابتدا خود و همه نماز گزاران را به تقوای اللهی دعوت کرد و گفت : بسیاری از انسان ها تمام هم و غمشان معطوف به این دنیاست و از آخرت و برزخ غافل اند. با همهی تکنولوژی هیچ زبان حاکم و حکومتی نمیبینیم که از آخرتو عالمقبرصحبت کنند و در این زمینه ها حرفی نمی زنند.
حسینی با بیان اینکه همه دنیا از آن خدا و نشانه اوست گفت : کسانی که اهل اندیشه و فهم هستند با نگاهی در این دنیا و دیدن نشانه های خدا به او ایمان می آورد، او را میفهمد و از دستورات او پیروی می کند.

,
,

وی به مناسب هایی هفته پیش رو‌ اشاره کرد و گفت :این هفته ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره) را در پیش داریم که این روز را به همه نمازگزاران تبریک عرض میکنم. زندگی هر دو بزرگوار درسی است برای همه ما. زندگی حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) چراغ راهی است برای تمام بشریت. اگر بخواهیم هم در دنیا و هم درآخرت سرافراز باشیم و در بهشت خدا قرار بگیریم و بنده خوب پروردگارباشیم باید این راه را برویم واگر غیر از راه ائمه برویم بسیار ضرر کردیم.

,

وی‌گفت : شهادت ۲۷ پاسدار حریم ولایت و انقلاب  را تسلیت و تبریک میگوییم  به همه ملت شریف ایران و این افتخاری است برای ملت ما که به دست خبیث ترین انسان ها به شهادت میرسند. گاهی انسان در رخت خواب وگاهی در تصادف می میرد و گاهی هم انسان  در مقابل جپهه کفر قرار میگیرد و به جایی میرسد که به دست مولود های انگلیس،امریکا،اسرائیل ،آل سعود و ... ایستادگی میکنند و به درجه رفیع شهادت میرسند. ببینید که چه کشور هایی مخالف ما هستند . آمریکای جنایتکار ،انگلیس ،اسرائیل ،آل سعود و ....  این ها مخالف ما هستند و این نشانه حقانیت ماست.
 

,
,

وی با اشاره به بیانیه اخیرمقام معظم رهبری گفت : مقام معظم رهبری فرمودند : "جوان مومن انقلابی هر کاری که درچهارچوب ‌قوانین نظام جمهوری اسلامی   لازم است انجام دهند و معطل کسی نماند. آن روزی که این انقلاب یک نهال ضعیف بود و همه دشمنان انقلاب نتوانستند کاری بکنند و امروز که این انقلاب به یک درخت تناور شده هیچ غلطی نمی تواند کند. امروز ما هم به دشمن می گوییم هر غلطی می توانی بکن اما بدان که هیچ غلطی نمی توانی انجام دهی.

,

وی افزود : رهبری فرمودند" تکلیف آمریکایی ها روشن است چون شمشیر را از رو بستند و اما باید مراقب اروپایی ها بود. اروپایی ها با خدئه عمل می‌کنند ولی نباید از لطف خدا غافل شد  که دست خدا بالای دست هاست.همچنین رهبر انقلاب  میدان را برای جوانان مومن و انقلابی باز فرموده و میفرماید که دشمن  ما، آمریکایی ها و اروپایی ها  مثل هم هستند و یک فرمول را انجام میدهند هدف آن ها براندازی جمهوری اسلامی، جلوگیری از قدرت گرفت و پیشرفت علمی ایران و درکل هدفشان این است که مانع از پیشرفت کشور ایران شود.

,

 

,

استان خراسان رضوی

, استان خراسان رضوی, استان خراسان رضوی,

 

,

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند ساختار قانونی است/ شهرستانی که ۶ استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستای بدون گاز داشته باشد

, تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند ساختار قانونی است/ شهرستانی که ۶ استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستای بدون گاز داشته باشد, تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند ساختار قانونی است/ شهرستانی که ۶ استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستای بدون گاز داشته باشد,

 

,

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خراسان رضوی بررسی بیانیه رهبری در مورد گام دوم انقلاب و عدالت اجتماعی مورد نظر قرار گرفت.

, در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خراسان رضوی بررسی بیانیه رهبری در مورد گام دوم انقلاب و عدالت اجتماعی مورد نظر قرار گرفت.,

مشروح خطبه‌ها به شرح ذیل است:

,

خطیب جمعه موقت تربت حیدریه:

,

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند ساختار قانونی است

,

حجت الاسلام محمد کازری در آئین خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: جوانانی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس با مدیریت حهادی و روحیه ایثار و مقاومت و شجاعت به میدان آمدند نباید امروز به گونه ای عمل شود که از این ظرفیت انسانی عظیم در حوزه های مختلف کشور استفاده نشود.

,

 

,

وی تصریح کرد: کسانی که در خط مقدم منویات رهبری هستند بستر حضور نیروهای جوان، متخصص و با تجربه را فراهم کنند تا شتاب بیشتر و بهتری در پیشرفت کشور حاصل شود.

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: ساختار در عرصه های قانون گذاری، راهبرد سازی استفاده و نیروی متخصص وارد عمل شود و قطعا با انجام این کار پیش بینی عالمانه رهبری محقق خواهد شد اما اگر از این سرمایه ها در حد شعار و گفتگو و همایش ها مانند بسیاری دیگر از مطالبات مشمول مرور زمان کنیم جرمی نابخشودنی مرتکب شدیم.

,

 

,

وی بیان کرد: برای استفاده بهینه باید این بیانه تبدیل به درس شود، درسی که روی آن کار شود و به مرحله اجرا برسد و اگر چنین انجام دادیم دین خود را نسبت به ولایت عمل کردیم.

,

 

,

خطیب جمعه موقت تربت حیدریه گفت: دشمن پیام خود را از راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران گرفته است حالا باید ببینیم دوستان در داخل این پیام را درک کرده اند که امروز با تهدیدات غلطی که غلط بودن آن به منصه ظهور رسیده تجربه گذشته را با بوسه بر پنجه گرگ تکرار کنند!

,

 

,

کازری افزود: با توجه به اعترافاتی که خود اروپایی ها دارند و بقول مرکل صدر اعظم آلمان  که اذعان کرده اروپا و آمریکا یک هدف دارند و در تاکتیک ها با هم اختلاف نظر دارند  و قطعا بدنبال این هستند که این اختلاف نظرات را برای رسیدن به اهداف از بین ببرند.

,

 

,

خطیب جمعه موقت تربت حیدریه تاکید کرد: قوانین fatf که امروز در مجمع مورد بررسی قرار گرفته یکی از موضوعات مورد اشاره اروپایی ها  این است که مباحث موشکی را تعدیل و یتا تعطیل کنیم و موضوع بعدی آنها حوزه نفوذ جمهوری اسلامی ایران است که حاضر نیستند تحمل کنند که ایران در کشورهای منطقه حضور دارند لذا امیدواریم مجمع بگونه ای عمل کند که دشمن برای همیشه از ایران ناامید شوند.

,

امام‌جمعه سرخس:

,

شهرستانی که ۶ استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستای بدون گاز داشته باشد/ بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه آینده انقلاب است

,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سلحشور آذربایجان شرقی و با تأکید بر اینکه باید قدر امنیت مثال‌زدنی امروزمان را بدانیم، اظهار کرد: این امنیت امروز حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزبانانمان در داخل و خارج مرزهای ایران اسلامی است.

,

 

,

امام‌جمعه سرخس افزود: آخرین شهدایی که فدای امنیت این کشور شدند، شهدای عزیز مرزبان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

,

 

,

وی در ادامه به بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری اشاره و با بیان اینکه مردم، مسئولان و به‌خصوص جوانان در تحقق این بیانیه باید نقش‌آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: نتیجه این بیانیه این است که اگر می‌خواهیم پیشرفتی داشته باشیم، باید انقلابی بمانیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام بختیاری به پیام‌های این بیانیه به دشمن، مسئولان، مردم و جوانان اشاره و عنوان کرد: این بیانیه این پیام را به دشمنان داد که پیروز میدان ملت ایران هستند و در واقع مقام معظم رهبری با این بیانیه تودهنی محکمی به دشمن زدند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: پیام این بیانیه برای مسئولان این است که باید انقلابی و جهادی عمل کنند و حلقه مدیریتی را برای جوانان انقلابی باز کنند.

,

 

,

امام‌جمعه سرخس افزود: مسئولان ما باید در تراز مدیریت انقلابی قرار بگیرند و پاک دست، فساد ستیز و عدالت محور باشند؛ همچنین برای حل معیشت مردم شبانه‌روز نشناسند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب جوان باور، جوان یاور و جوان شناس هستند، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان ما صاحب چله دوم انقلاب هستند و این جوانان هستند که تمدن نوین اسلامی را می‌سازند.

,

 

,

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به سفر استاندار خراسان رضوی و قائم‌مقام آستان قدس رضوی به سرخس اشاره کرد و افزود: شهرستان سرخس با بایدها و واقعیت‌ها فاصله زیادی دارد و این فاصله‌ها وجدان‌ها را عذاب می‌دهد.

,

 

,

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه شهرستان سرخس بااین‌همه منافع اقتصادی نباید بیکاری داشته باشد و یا بیکارش کم باشد، اظهار داشت: شهرستانی که امروز شش استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستایی بدون گاز داشته باشد.

,

 

,

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه استاندار خراسان رضوی طرح‌هایی خوبی در سفرشان به سرخس برای توسعه این شهرستان دادند، گفت: باید حمایت از سوی دولت و آستان قدس رضوی صورت بگیرد تا حداقل هفته‌ای یک پرواز به تهران از فرودگاه بین‌المللی شهرستان که امروز غیرفعال است، داشته باشیم.

,

 

,

وی اضافه کرد: شهرستان سرخس باید از بن‌بستی که در آن قرار گرفته خارج شود که نیازمند این است مسئولان ما پیگیری کنند تا شهرک صنعتی را در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان تصریح کرد: آستان قدس رضوی باید فضای زمین و امنیت ملکی را برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند برای سرخس سرمایه بیاورند باز کند تا سرمایه‌گذار با خیال راحت وارد شهرستان شود.

,

خطیب جمعه خلیل آباد:

,

حرکت رو به جلو کشور با تکیه بر جوانان و تجربه چهل ساله، عصاره بیانیه گام دوم است

,

حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران تن از مردم تبریز به چند نکته کلیدی اشاره کردند، اظهار داشت: پرداختن به مقوله امنیت در سایه جانفشانی نیروهای مسلح و مباحث مربوط چهل سالگی انقلاب و امید به نقش آفرینی جوانان در آینده از نکات مهم سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار بود.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با ترسیم نقشه راه کشور در بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر داشتن امید واقع بینانه به آینده و نقش بی بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان هفت توصیه را بیان کردند که اجرایی کردن هر کدام، شرایط و الزامات خاص خود را دارد.

,

 

,

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه حرکت رو به جلو با تکیه بر تجربه چهل ساله می تواند عصاره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: مخاطبان اصلی بیانیه در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، جوانان ایران زمین است و به بیان دیگر، بنیان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر محوریت جوانان بنا شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه مدیران، کارگزاران، اندیشمندان و فعالان جوان در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین المللی، دین، اخلاق، معنویت و عدالت می توانند تاثیرگذار باشند، اذعان کرد: جوانان ما باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت بدهند و از تجربه ها و عبرت های گذشته بهره بگیرند و نگاه و روحیه انقلاب و عمل جهادی را به کار گیرند و ایران عزیز را بسازند.

,

 

,

ناهیدی تاکید کرد: اعتماد به جوانان، نیروی رهایی بخش جوانانی، جوانی و نشاط، جوانی و خلاقیت، برجستگی عنصر انقلابی گری در جوانان، جوانان نیروی پیش ران جامعه از جمله دلایلی است که در نگاه رهبری باعث شد که به نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب تاکید کنند.

,

 

,

وی همچنین ادامه داد: جوانان در این مسیر باید با دشمنان داخلی و خارجی مبارزه کنند و بر کمبودها، کارشکنی و ناکارآمدی ها و فساد و بی عدالتی ها غلبه داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه خلیل آباد با اشاره سفر رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران به چین، عنوان کرد: این سفر بازتاب های خوبی داشته و حداقل یک پنجم نفت ایران برای سال 98 خریداری می شود و این در راستای توصیه مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به شرق به جای غرب در سیاست خارجی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه زبان از نعمت های بزرگ الهی است، اظهار کرد:  کفر ایمان همه به وسیله زبان بیان می شود و هیچ یک از اعضای انسانی دارای این هنر نیست.

,

 

,

حجت الاسلام ناهیدی در پایان خاطرنشان کرد: زبان بدون هیچ زحمتی مرتکب گناه می شود و برای آن زمان و مکان و روز و شب و ... معنا ندارد و می تواند در جهت مثبت یا منفی به کار گرفته شود.

,

 

,

استان کرمانشاه

, استان کرمانشاه, استان کرمانشاه,

 

,

اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند /مردم فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند /برخی در داخل به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند

, اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند /مردم فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند /برخی در داخل به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند, اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند /مردم فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند /برخی در داخل به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند,

 

,

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

,

 

,

اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند /غربی‌ها امتحان‌شان را پس داده‌اند

, اروپایی‌ها غیر قابل اعتمادند /غربی‌ها امتحان‌شان را پس داده‌اند,

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه با اشاره به در پیش یودن میلاد حضرت زهرا (س) و مناسبت روز مادر اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) هماهنگونه که قرآن کریم رسول خدا را به عنوان اسوه حسنه معرفی می‌کند، ایشان هم یک اسوه حسنه هستند.

وی افزود: این بانوی بزرگ اسلام برای تمام انسان‌ها الگو بود، ایشان در دامن خدیجه کبری (س) رشد و پرورش یافته و در کنار رسول خدا تربیت شده؛ در خانه ای متولد شده و رشد و نمو کرده که محل رفت و آمد ملائک بوده است.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان داشت: حضرت زهرا (س) نمونه‌ای ندارد تا جایی که رضای او رضای رسول خدا و رضای رسول خدا رضای خداست.

آیت‌الله علما افزود: حتی این انقلابی که آمریکا و غربی‌ها از آن می‌ترسند و اذعان دارند که ایران نفوذ فوق‌العاده ای دارد ریشه این نفوذ در الگوگیری از حضرت فاطمه (س) است و زن‌ها و دختران ایرانی باید به خودشان ببالند و این یکی از برکات انقلاب است که روز مادر و زن روز میلاد این بانوی بزرگ است.

وی با اشاره به مناسبت‌های دیگر هفته گفت: سوم اسفندماه سالروز عملیات خیبر و روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس است؛ هشتم اسفندماه هم شهادت شهسد حسین خرازی و روز امور تربیتی است که امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به تربیت اسلامی داشته و دارند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آنچه از امور تربیتی آموزش و پرورش توقع می‌رود این است که فرزندان ما تربیت اسلامی شوند، چون هیچ چیز مثل اسلام و اسلامی بودن برد و قدرت و توان ندارد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه آمریکا و اروپا امروز از کلمه اسلام عصبانی هستند، ادامه داد: سقف تلاش امور تربیتی ما باید اسلامی تربیت کردن دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مملکت باشد.

وی مناسبت نهم اسفندماه و دستور امام مبنی بر تاسیس بنیاد مستضعفان را یادآور شد و با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب اظهار داشت: بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد گام دوم انقلاب را دولت و ملت باید به عنوان یک دستور العمل به آن توجه و دقت کنند.

دولتی‌ها بیانیه رهبر انقلاب را به عنوان دستورالعمل تلقی کنند

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از جمله نکات این بیانیه این بود که اعتمادی به اروپا هم نداشته باشید و دیدیم که مرکل صدراعظم آلمان در سخنرانی‌اش در شهر مونیخ تیا صراحت گفت که هدف ما راجع به ایران در مورد مسئله هسته‌ای مثل آمریکاست و تاکتیک ها متفاوت است.

آیت‌الله علما افزود: تعجب می‌کنم که اینها ۲۰۰ سال از قاجار امتحان پس داده اند و هیچگاه به عهد خود وفا نکرده‌اند حالا چطور باید ما زیر بار اعتماد به آنها برویم.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در این پیام گام دوم اشاراتی دارند که همه ما و دولت به علمی بودن کشور و پژوهش توجه کنیم، البته ما بسیار جلو رفتیم، اما ایشان به این اکتفا نمی کنند و فرمودند که باید به قله برسیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم و از مرزهای کنونی دانش باید عبور کنیم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: ایشان همچنین اشاره می‌کنند به اخلاق، معنویت و فضیلت‌ها که الزاماتی دارد و دولت باید فراهم کند؛ جوانان خوبی داریم که زمینه ها و زیرساختها را دولتها باید فراهم کند.

آیت‌الله علما تاکید کرد: دستگاه‌ها مسئولند برای این امر و باید بگویند که از این بودجه‌های کلانی که صرف می‌شود چقدر از آن صرف جوانان شده است.

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد کشور که از نگاه مقام معظم رهبری نقطه کلیدی است، گفت: ایشان بارها به طور مکرر به تمام دستگاه‌ها هشدار می‌دهند که توجه به درون گرایی داشته باشیم و ببینیم داخل کشور چه امکاناتی است و از آنها استفاده کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه سپردن کارها به جوانان که سرمایه این کشور هستند را از دیگر محورهای تاکیدی بیانیه اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: مبارزه با فساد از جمله تبعیض نیز مورد تاکید ایشان بود؛ چرا عده ای خاص باید از امکانات و تسهیلات استفاده کنند، ویژه خواری ها را باید ترک کنیم، چرا بعضی‌ها ویژه هستند و با برخی ها راحت برخورد می‌شود.

آیت‌الله علما گفت: دولتی‌ها بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را به عنوان دستورالعمل باید قرار دهند.

,

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه با اشاره به در پیش یودن میلاد حضرت زهرا (س) و مناسبت روز مادر اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) هماهنگونه که قرآن کریم رسول خدا را به عنوان اسوه حسنه معرفی می‌کند، ایشان هم یک اسوه حسنه هستند.

,

وی افزود: این بانوی بزرگ اسلام برای تمام انسان‌ها الگو بود، ایشان در دامن خدیجه کبری (س) رشد و پرورش یافته و در کنار رسول خدا تربیت شده؛ در خانه ای متولد شده و رشد و نمو کرده که محل رفت و آمد ملائک بوده است.

,

خطیب جمعه کرمانشاه بیان داشت: حضرت زهرا (س) نمونه‌ای ندارد تا جایی که رضای او رضای رسول خدا و رضای رسول خدا رضای خداست.

,

آیت‌الله علما افزود: حتی این انقلابی که آمریکا و غربی‌ها از آن می‌ترسند و اذعان دارند که ایران نفوذ فوق‌العاده ای دارد ریشه این نفوذ در الگوگیری از حضرت فاطمه (س) است و زن‌ها و دختران ایرانی باید به خودشان ببالند و این یکی از برکات انقلاب است که روز مادر و زن روز میلاد این بانوی بزرگ است.

,

وی با اشاره به مناسبت‌های دیگر هفته گفت: سوم اسفندماه سالروز عملیات خیبر و روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس است؛ هشتم اسفندماه هم شهادت شهسد حسین خرازی و روز امور تربیتی است که امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به تربیت اسلامی داشته و دارند.

,

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آنچه از امور تربیتی آموزش و پرورش توقع می‌رود این است که فرزندان ما تربیت اسلامی شوند، چون هیچ چیز مثل اسلام و اسلامی بودن برد و قدرت و توان ندارد.

,

آیت‌الله علما با بیان اینکه آمریکا و اروپا امروز از کلمه اسلام عصبانی هستند، ادامه داد: سقف تلاش امور تربیتی ما باید اسلامی تربیت کردن دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مملکت باشد.

,

وی مناسبت نهم اسفندماه و دستور امام مبنی بر تاسیس بنیاد مستضعفان را یادآور شد و با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب اظهار داشت: بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد گام دوم انقلاب را دولت و ملت باید به عنوان یک دستور العمل به آن توجه و دقت کنند.

,

دولتی‌ها بیانیه رهبر انقلاب را به عنوان دستورالعمل تلقی کنند

, دولتی‌ها بیانیه رهبر انقلاب را به عنوان دستورالعمل تلقی کنند,

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از جمله نکات این بیانیه این بود که اعتمادی به اروپا هم نداشته باشید و دیدیم که مرکل صدراعظم آلمان در سخنرانی‌اش در شهر مونیخ تیا صراحت گفت که هدف ما راجع به ایران در مورد مسئله هسته‌ای مثل آمریکاست و تاکتیک ها متفاوت است.

,

آیت‌الله علما افزود: تعجب می‌کنم که اینها ۲۰۰ سال از قاجار امتحان پس داده اند و هیچگاه به عهد خود وفا نکرده‌اند حالا چطور باید ما زیر بار اعتماد به آنها برویم.

,

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در این پیام گام دوم اشاراتی دارند که همه ما و دولت به علمی بودن کشور و پژوهش توجه کنیم، البته ما بسیار جلو رفتیم، اما ایشان به این اکتفا نمی کنند و فرمودند که باید به قله برسیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم و از مرزهای کنونی دانش باید عبور کنیم.

,

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: ایشان همچنین اشاره می‌کنند به اخلاق، معنویت و فضیلت‌ها که الزاماتی دارد و دولت باید فراهم کند؛ جوانان خوبی داریم که زمینه ها و زیرساختها را دولتها باید فراهم کند.

,

آیت‌الله علما تاکید کرد: دستگاه‌ها مسئولند برای این امر و باید بگویند که از این بودجه‌های کلانی که صرف می‌شود چقدر از آن صرف جوانان شده است.

,

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد کشور که از نگاه مقام معظم رهبری نقطه کلیدی است، گفت: ایشان بارها به طور مکرر به تمام دستگاه‌ها هشدار می‌دهند که توجه به درون گرایی داشته باشیم و ببینیم داخل کشور چه امکاناتی است و از آنها استفاده کنیم.

,

خطیب جمعه کرمانشاه سپردن کارها به جوانان که سرمایه این کشور هستند را از دیگر محورهای تاکیدی بیانیه اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: مبارزه با فساد از جمله تبعیض نیز مورد تاکید ایشان بود؛ چرا عده ای خاص باید از امکانات و تسهیلات استفاده کنند، ویژه خواری ها را باید ترک کنیم، چرا بعضی‌ها ویژه هستند و با برخی ها راحت برخورد می‌شود.

,

آیت‌الله علما گفت: دولتی‌ها بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را به عنوان دستورالعمل باید قرار دهند.

,


جوانان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند/برخی در داخل به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند

,
, جوانان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند/برخی در داخل به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند,

حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ترسیم نقشه راه نظام با تأکید بر داشتن امید واقع‌بینانه است .

وی افزود: برخی در داخل درصدد از بین بردن امید به آینده انقلاب و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب هستند و ما باید بارفتاری جهادی و انقلابی و با بصیرت و ولایتمداری خود مراقب این توطئه‌های دشمن باشیم.

خطیب جمعه موقت شهرستان  با تأکید بر نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام دوم انقلاب اذعان داشت: جوانان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند همانگونه که در روزهای قبل از انقلاب و پیروزی در کنار بزرگان نقش مهمی در پیروزی انقلاب و حتی جنگ تحمیلی داشتند.

وی ادامه داد :نقش جوانان در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است و با توجه به تهدیدات پیام رهبر انقلاب راه عبور از مشکلات بوسه بر پنجه گرگ نیست بلکه اعتماد به ملت و جوانان کشور است.

حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد :جوانان موتور محرکه و اصلی پیروزی انقلاب و عبور دادن آن از گردنه های سخت و دشوار ملی چند سال گذشته بودند و ادامه را جز با تکیه بر توان و انگیزه آنان عملی نیست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این نسل پرانگیزه و پرتوان است.

وی درادامه بااشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) وروز زن اظهارداشت : جهاد در ایثار در راه دین و همراه با خانواده مهربانی در حق پیامبر و خانواده و از خودگذشتگی همسری فداکار برای امیرالمومنین ایفای نقش مادری و تربیت کامل ترین انسانها در خانواده از ویژگی های بارز سیره زهرا می باشد.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: حضرت زهرا(س) الگوی کاملی از ولایت مداری و مسئولیت پذیری در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح است که باید الگوی مادران وزنان جامعه قرارگیرد.

امام جمعه موقت شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به روایتی از امام محمدباقر (ع) اشاره کردو گفت: انتخاب نام نیکو ، فراهم کردن زمینه تحصیل و فراهم کردن محلی مناسب برای تربیت اسلامی فرزندان از وظایف والدین برای فرزندان است.

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد ودر برنامه های فرهنگی و مذهبی راهبردی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

مردم فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها بهترین الگو و سرمشق برای همه مردم بویژه بانوان مسلمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام به جایگاه زن مرتبه بالایی داده است, تصریح کرد: در کشور های غیر مسلمان برای زنان آن  کرامت واقعی را که اسلام برای زن و مادر است قائل نیستند و بیشتر به آن یک ابزار نگاه می کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به تهدیدات فضای مجازی و سیاست های دشمن در آن داشت و خاطر نشان کرد:  دشمن همه جانبه بر علیه جوانان و نوجوانان ما بسیار خاطر ناک برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام  الیاسی گفت: امروز ما در جنگ با دشمن هستیم و این جنگ جنگ اقتصادی است و انتظار  می رود همانطور که مسئولین جنگ را مدیریت کردند این جنگ اقتصادی نیز مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند, تشریح کرد: مردم چرا باید تا خودرو گران می‌شود حرص بیشتری می زنند ! یک مدت نخرید تا ببینیم وضعیت چطور خواهد شد‌. بنابراین خود مردم نیز باید فرهنگ اقتصادی خود را افزایش دهند.

,

حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ترسیم نقشه راه نظام با تأکید بر داشتن امید واقع‌بینانه است .

,

وی افزود: برخی در داخل درصدد از بین بردن امید به آینده انقلاب و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب هستند و ما باید بارفتاری جهادی و انقلابی و با بصیرت و ولایتمداری خود مراقب این توطئه‌های دشمن باشیم.

,

خطیب جمعه موقت شهرستان  با تأکید بر نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام دوم انقلاب اذعان داشت: جوانان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند همانگونه که در روزهای قبل از انقلاب و پیروزی در کنار بزرگان نقش مهمی در پیروزی انقلاب و حتی جنگ تحمیلی داشتند.

,

وی ادامه داد :نقش جوانان در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است و با توجه به تهدیدات پیام رهبر انقلاب راه عبور از مشکلات بوسه بر پنجه گرگ نیست بلکه اعتماد به ملت و جوانان کشور است.

,

حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد :جوانان موتور محرکه و اصلی پیروزی انقلاب و عبور دادن آن از گردنه های سخت و دشوار ملی چند سال گذشته بودند و ادامه را جز با تکیه بر توان و انگیزه آنان عملی نیست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این نسل پرانگیزه و پرتوان است.

,

وی درادامه بااشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) وروز زن اظهارداشت : جهاد در ایثار در راه دین و همراه با خانواده مهربانی در حق پیامبر و خانواده و از خودگذشتگی همسری فداکار برای امیرالمومنین ایفای نقش مادری و تربیت کامل ترین انسانها در خانواده از ویژگی های بارز سیره زهرا می باشد.

,

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: حضرت زهرا(س) الگوی کاملی از ولایت مداری و مسئولیت پذیری در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح است که باید الگوی مادران وزنان جامعه قرارگیرد.

,

امام جمعه موقت شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به روایتی از امام محمدباقر (ع) اشاره کردو گفت: انتخاب نام نیکو ، فراهم کردن زمینه تحصیل و فراهم کردن محلی مناسب برای تربیت اسلامی فرزندان از وظایف والدین برای فرزندان است.

,

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد ودر برنامه های فرهنگی و مذهبی راهبردی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

,

 

,

مردم فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند

, مردم فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند,

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها بهترین الگو و سرمشق برای همه مردم بویژه بانوان مسلمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام به جایگاه زن مرتبه بالایی داده است, تصریح کرد: در کشور های غیر مسلمان برای زنان آن  کرامت واقعی را که اسلام برای زن و مادر است قائل نیستند و بیشتر به آن یک ابزار نگاه می کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به تهدیدات فضای مجازی و سیاست های دشمن در آن داشت و خاطر نشان کرد:  دشمن همه جانبه بر علیه جوانان و نوجوانان ما بسیار خاطر ناک برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام  الیاسی گفت: امروز ما در جنگ با دشمن هستیم و این جنگ جنگ اقتصادی است و انتظار  می رود همانطور که مسئولین جنگ را مدیریت کردند این جنگ اقتصادی نیز مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند, تشریح کرد: مردم چرا باید تا خودرو گران می‌شود حرص بیشتری می زنند ! یک مدت نخرید تا ببینیم وضعیت چطور خواهد شد‌. بنابراین خود مردم نیز باید فرهنگ اقتصادی خود را افزایش دهند.

,

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها بهترین الگو و سرمشق برای همه مردم بویژه بانوان مسلمان است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام به جایگاه زن مرتبه بالایی داده است, تصریح کرد: در کشور های غیر مسلمان برای زنان آن  کرامت واقعی را که اسلام برای زن و مادر است قائل نیستند و بیشتر به آن یک ابزار نگاه می کنند.

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به تهدیدات فضای مجازی و سیاست های دشمن در آن داشت و خاطر نشان کرد:  دشمن همه جانبه بر علیه جوانان و نوجوانان ما بسیار خاطر ناک برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام  الیاسی گفت: امروز ما در جنگ با دشمن هستیم و این جنگ جنگ اقتصادی است و انتظار  می رود همانطور که مسئولین جنگ را مدیریت کردند این جنگ اقتصادی نیز مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند, تشریح کرد: مردم چرا باید تا خودرو گران می‌شود حرص بیشتری می زنند ! یک مدت نخرید تا ببینیم وضعیت چطور خواهد شد‌. بنابراین خود مردم نیز باید فرهنگ اقتصادی خود را افزایش دهند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام به جایگاه زن مرتبه بالایی داده است, تصریح کرد: در کشور های غیر مسلمان برای زنان آن  کرامت واقعی را که اسلام برای زن و مادر است قائل نیستند و بیشتر به آن یک ابزار نگاه می کنند.

,

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به تهدیدات فضای مجازی و سیاست های دشمن در آن داشت و خاطر نشان کرد:  دشمن همه جانبه بر علیه جوانان و نوجوانان ما بسیار خاطر ناک برنامه ریزی کرده است.

,

حجت الاسلام  الیاسی گفت: امروز ما در جنگ با دشمن هستیم و این جنگ جنگ اقتصادی است و انتظار  می رود همانطور که مسئولین جنگ را مدیریت کردند این جنگ اقتصادی نیز مدیریت کنند.

,

وی با بیان اینکه خود مردم نیز فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببرند, تشریح کرد: مردم چرا باید تا خودرو گران می‌شود حرص بیشتری می زنند ! یک مدت نخرید تا ببینیم وضعیت چطور خواهد شد‌. بنابراین خود مردم نیز باید فرهنگ اقتصادی خود را افزایش دهند.

,

 

,

استان سمنان

, استان سمنان, استان سمنان,

 

,

دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است/ داد زدن مشکلات کشور موجب خوشحالی دشمنان می شود

, دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است/ داد زدن مشکلات کشور موجب خوشحالی دشمنان می شود, دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است/ داد زدن مشکلات کشور موجب خوشحالی دشمنان می شود,

 

,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد کوثر و قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای تمامی بانوان مسلمان است و بانوان باید در تمامی امور زندگی از ایشان الگو بگیرند.

,

نماینده ولی فقیه سمنان در ادامه افزود: همه ی بانوان مسلمان باید درتمامی امور زندگی به خصوص درخانه داری،تربیت فرزند،شوهرداری، حیا،عفت و حجاب پیرو حضرت زهرا(س) باشند.

,

شاهچراغی مطرح کرد: مهم ترین هدف دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران تغییر سبک زندگی اسلامی و ایجاد سبک غربی در مسلمانان است.

,

وی در ادامه با اشاره به فرامین امام زمان (عج) که فرموده اند حضرت زهرا(س) الگوی من هستند گفت: زمانی که الگوی امام عصر(عج) حضرت زهرا(س) است پس باید ایشان الگوی همه ی پیروان حضرت باشد.

,

امام جمعه سمنان  با اشاره به حادثه تروریسی خاش که منجر به شهادت 28 پاسدار کشور شد افزود: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران از مظلوم ترین افراد به شمار می آیند و برای حفظ امنیت کشور و مردم ایران تا پای جان ایستادگی می کنند.

,

شاهچراغی ضمن تشکر از تمامی مردم همیشه در صحنه که بسیار پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند مطرح کرد: مردم ایران با همه ی گرفتاری ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور هیچوقت از انقلاب دست نخواهند کشید و پشتیبان ولی فقیه هستند.

,

وی با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اظهار کرد: در گام دوم انقلاب مسئولان و مردم کشور مخاطب اصلی هستند که باید خواسته ها و مشکلات ملت برطرف شود.

,

امام جمعه سمنان اظهار کرد: گام دوم انقلاب در دو کلمه حفظ و پیشرفت انقلاب معنا خلاصه می شود وخواستار عملی کردن مطالبات مقام معظم رهبری از تمامی مسئولان و مردم جمهوری اسلامی ایران هستم.

,

شاهچراغی در ادامه مطرح کرد: زندگی در شرایط اقتصادی برای مردم سخت شده که دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است اما با وجود این مشکلات و کوتاهی دولت داد نخواهیم زد چراکه باعث خوشحالی دشمنان می شود.

,

 

,

استان هرمزگان

, استان هرمزگان, استان هرمزگان,

 

,

حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است/ ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است

, حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است/ ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است, حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است/ ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است,

 

,

ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به بروز هنجارشکنی در گردشگری جزایر هرمز،قشم و مارو اظهار کردند:نمی گذاریم که جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش‌ها شود و ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است .

,

نمی گذاریم جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش ها شود

, نمی گذاریم جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش ها شود,

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه مسلمانان زیارت را مستحب می دانند و زیارت خاتم الانبیا افضل الواجبات است،اظهار کرد:وهابی ها و‌سلفی های منحرف در احکام خود با دروغ پردازی های فاسد زیارت امامان را پرستش خدا می دانند اما مسلمانان چنین تصوری را شرک می دانند.

,

وی گفت:عالم بی تقوایی که کشتن اسرار کنندگان به زیارت را واجب می دانند منشا کشتار هزاران مسلمان شده است.

,

نعیم آبادی افزود:الفاظ قرآن کاملا محفوظ است اما معانی تغییر کرده و تفسیر به رای شده چه بسا تمام حرکات فاسد از تفسیر غلط قرآن شکل گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه گردشگری جزایر قشم، هرمز و مارو باید با ورود دست اندرکاران به صورت صحیح و سالم انجام شود، تصریح کرد:کارهای خوبی برای سالم سازی گردشگری انجام شده که امیدواریم حرکت آن هر چه سریع تر به صورت موفق انجام شود.

,

نعیم آبادی تاکید کرد:مخالف گردشگری نیستیم و قرآن نیز به عنوان کتاب الهی مسلمانان فرمان گردش در زمین داده است.

,

وی با بیان اینکه دریا و امکانات برای مومنان است اما با اشاعه فساد و کارهای ضد ارزش دینی مخالف هستیم،افزود:نمی گذاریم که جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش‌ها شود.

,

حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است

, حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به تولد حضرت زهرا(ع) و روز مبارک زن گفت: در جامعه نسبت به زن ظلم شده و از دو دیدگاه غلط با زن برخورد شده است.

,

وی افزود:در طول تاریخ، جهان اسلام و مسلمانان تحت تاثیر قرار گرفتن و این تصور که زن برده مرد است و مرد رب زن است یادگار جهالت است.

,

نعیم آبادی با اشاره به اینکه زن در جامعه مورد ظلم قرار گرفته و‌تعدادی با عینک غربی به آن نگاه می کنند،تصریح کرد:جامعه آزاد و رها در فضای تمایلات شهوانی است چنانچه اگر آزادی جریان داشت در فرانسه نباید شاهد بدرفتاری با مردم باشیم.

,

وی با اشاره زن در جامعه از دو جهت آسیب دیده و راه نجات آن در الگوی زهرایی نهفته است، گفت:حضرت زهرا اسوه است و نسخه کامل و جامع برای جامعه است.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حضرت زهرا(ص) معنای واقعی علم، سیاست، عبادت و عفت در حد اعلاست،خاطرنشان کرد: حضرت زهرا به وجود آورنده خانواده ای بی همتا در طول تاریخ بشریت است و الگویی ارزشمند برای یک زن بشمار می رود.

,

هدف اروپا از کانال مالی ابزاری برای تکمیل برجام شکست خورده است

, هدف اروپا از کانال مالی ابزاری برای تکمیل برجام شکست خورده است,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر گفت: یکی از با برکت ترین مولود تاریخ بشریت دختری بود که از دامان او شجره طیبه امامت و ولایت رشد و نمو یافت و به عنوان الگوی تمام نمای بشریت قرار گرفت.

,

میرزایی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری خطاب به جوانان، اظهار کرد: دشمن سعی می کند ما ندانیم در کدام نقطه ایستاده ایم اما با این بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند که ما در بلندای تاریخ قرار داریم.

,

وی با اشاره به یکی از نکات دیگر بیانیه در خصوص تفکر انقلابی، تصریح کرد: هر کجا از تفکر و اقدام انقلابی دست کشیدیم از همان ناحیه ضربه خوردیم.

,

امام جمعه پارسیان به دیدار مردم غیور آذربایجان شرقی به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر عدم اعتماد به اروپایی ها اشاره و تاکید کرد: هدف اروپا از ایجاد کانال مالی ابزار مکمل برای برجام شکست خورده است، اروپا با گستاخی تمام همان زیاده خواهی های آمریکا در برجام را تکرار می کند و در امور داخلی کشور ایران دخالت می کند.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، راه کار مقام معظم رهبری راه حل مشکلات دانست و افزود: وزارت خارجه از موضع انفعال خارج شود و با پشتوانه مردمی که ۲۲ بهمن را خلق کردند و اقتدار نیروهای مسلح تصمیم نظام را در مقابل توهمات آمریکایی و گستاخی اروپایی به اجرا بگذارند و با صراحت پایان برجام را اعلام کنند.

,

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به گرانی های برخی از کالاها و ارزاق مردم گفت: مسئولین اگر مشکلات مردم را حل نمی کنند لااقل به شعور مردم احترام گذاشته شود چرا که ارزانی و گرانی مفاهیم نسبی هستند و نسبت به درآمد عمومی جامعه و میزان ارزش پول ملی محاسبه می شود نه با مقایسه با سایر کشورها، با این تحلیل های خام، نمک بر‌زخم مردم نپاشید.

,

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با تشکر از ورود فرمانده نیروی دریایی سپاه و دادستان محترم در برخورد با ناهنجاریهای جزیره مارو گفت: متدینین نشان دادند هرگز بی خیال ارزش های اسلامی نمی شوند.

,

 

,

استان اصفهان

, استان اصفهان, استان اصفهان,

 

,

گرانی های اخیر، حاصل بی تدبیری است

, گرانی های اخیر، حاصل بی تدبیری است, گرانی های اخیر، حاصل بی تدبیری است,

 

,

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: برخی از کانال ها در فضای مجازی اقدام به تخریب روحانیت کرده اند و با فعالیت های خود فکر مردم را عوض می کنند، البته این اقدامات از سوی منافقین هدایت می شود که اگر لازم باشد اسامی این کانال ها را خواهم برد.

,

وی در ادامه این کانال ها را حزب الشیطان نامید و افزود: تنها با نماز خواندن کسی حزب الله نخواهد شد، چرا که کسانی که شهدای مدافع حریم امنیت را به شهادت رسانند ممکن است نماز می خواندند اما تفکر غلطی داشتند در حالی که خود را جیش العدل می نامند و فکر می کردند با عملیات انتحاری کار درستی انجام می دهند.

,

امام جمعه اصفهان ضمن عرض تسلیت شهادت 27 نفر از مدافعان حریم ولایت عنوان کرد: تشیع جنازه این شهادت بسیار بی نظیر بود همان طور که مراسم راهپیمایی 22 بهمن بسیار جالب توجه بود و نشان داد که مردم انقلاب اسلامی را از برخی از مسئولان جدا کرده اند و می دانند که اشتباهات و خطاها نباید به پای اسلام و انقلاب نوشته شود، مقام معظم رهبری هم با اینکه با مردم تبریز دیدار داشتند از شهدا و مردم اصفهان تشکر ویژه ای داشتند که حافظ امنیت هستند و فداکاری می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان معتقد بود گرانی های اخیر حاصل بی تدبیری ها و بی توکلی های برخی از مسئولان است.

,
در دریای متلاطم منطقه، امنیت بی نظیری داریم
, در دریای متلاطم منطقه، امنیت بی نظیری داریم,

امام جمعه فولادشهر با توجه به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت امنیت در کشور یادآور شد: مقام معظم رهبری با اشاره به شهادت جمعى از پاسداران مدافع امنیت در اقدام تروریستى جاده خاش – زاهدان فرمودند، این شهادت‏ ها باید ما را هوشیار و آگاه کند که امنیت کشور به قیمت خون بهترین جوانان کشور به دست مى‏ آید و همه باید قدردان این جان‏فشانى ‏ها باشیم.

,

حجت الاسلام سرافراز تشریح کرد: امنیت ‏بى‏ نظیر امروز کشور در این دریاى متلاطم منطقه که هر گوشه آن یک جنگ و آشوبى برپاست، آسان و رایگان به دست نیامده، چه جان‏ ها و جوان‏ هاى عزیزى در این‏ راه فدا مى‏ شوند تا ۸۰ میلیون جمعیت این کشور در آرامش و بدون دغدغه به کار و فعالیت خود بپردازند.

وی با توجه بد عهدی آمریکا و اروپا در اجرای تعهدات دیرینه خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: تکلیف آمریکایى ‏ها که مشخص است، زیرا شمشیر را از رو بسته ‏اند اما باید مراقب اروپایى ‏ها بود، چرا که آن ‏ها نیز با خدعه عمل مى‏ کنند.

ایران در اوج اقتدار است

امام جمعه نایین هم از حادثه تروریستی اخیر سخن به میان آورد و گفت: امام جمعه نایین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار گفت: نیروهای نظامی وانتظامی در کشور همه هستی خود را برای امنیت و آرامش کشور گذاشتند که امروز ایران در اوج اقتدار در منطقه حضور دارد.

حجت الاسلام سجادی تصریح کرد:  اظهار داشت: تک تک شهدای انقلاب دلیر‌مردانی بودند که نظام را حفظ کردند اکنون می‌بینیم که جوانان در عراق و سوریه‌ چه کردند و چگونه دشمنان اسلام را به ذلت کشانده و تهدیدی برای قدرت استکبار در جهان شدند.

 

,

حجت الاسلام سرافراز تشریح کرد: امنیت ‏بى‏ نظیر امروز کشور در این دریاى متلاطم منطقه که هر گوشه آن یک جنگ و آشوبى برپاست، آسان و رایگان به دست نیامده، چه جان‏ ها و جوان‏ هاى عزیزى در این‏ راه فدا مى‏ شوند تا ۸۰ میلیون جمعیت این کشور در آرامش و بدون دغدغه به کار و فعالیت خود بپردازند.

,

وی با توجه بد عهدی آمریکا و اروپا در اجرای تعهدات دیرینه خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: تکلیف آمریکایى ‏ها که مشخص است، زیرا شمشیر را از رو بسته ‏اند اما باید مراقب اروپایى ‏ها بود، چرا که آن ‏ها نیز با خدعه عمل مى‏ کنند.

,

ایران در اوج اقتدار است

, ایران در اوج اقتدار است,

امام جمعه نایین هم از حادثه تروریستی اخیر سخن به میان آورد و گفت: امام جمعه نایین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار گفت: نیروهای نظامی وانتظامی در کشور همه هستی خود را برای امنیت و آرامش کشور گذاشتند که امروز ایران در اوج اقتدار در منطقه حضور دارد.

, امام جمعه نایین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار گفت: نیروهای نظامی وانتظامی در کشور همه هستی خود را برای امنیت و آرامش کشور گذاشتند که امروز ایران در اوج اقتدار در منطقه حضور دارد.,

حجت الاسلام سجادی تصریح کرد:  اظهار داشت: تک تک شهدای انقلاب دلیر‌مردانی بودند که نظام را حفظ کردند اکنون می‌بینیم که جوانان در عراق و سوریه‌ چه کردند و چگونه دشمنان اسلام را به ذلت کشانده و تهدیدی برای قدرت استکبار در جهان شدند.

, حجت الاسلام سجادی تصریح کرد: ,  اظهار داشت: تک تک شهدای انقلاب دلیر‌مردانی بودند که نظام را حفظ کردند اکنون می‌بینیم که جوانان در عراق و سوریه‌ چه کردند و چگونه دشمنان اسلام را به ذلت کشانده و تهدیدی برای قدرت استکبار در جهان شدند.,

 

,

استان همدان

, استان همدان, استان همدان,

هیچ ملتی با جهل به جایی نمی‌رسد/غرب با علم خود بر سایر ملل نفوذ و تسلط پیدا کرد

, هیچ ملتی با جهل به جایی نمی‌رسد/غرب با علم خود بر سایر ملل نفوذ و تسلط پیدا کرد, هیچ ملتی با جهل به جایی نمی‌رسد/غرب با علم خود بر سایر ملل نفوذ و تسلط پیدا کرد,

 

,

 آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با دعوت همگان به تقوای الهی به بیان نکاتی قابل توجه از بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: این بیانیه به عنوان یک نقطه‌ای عطف در تاریخ باقی خواهد ماند.

,

وی با اشاره به سرفصل علم و پژوهش در بیانیه، افزود: علم و پژوهش یکی از وسیله‌های عزت هر کشور بوده و روی دیگر دانایی و توانایی است و دنیای غرب به کمک دانش توانسته اینقدر نفوذ داشته باشد.

,

امام جمعه همدان ادامه داد: کشورهای غربی با وجود تهی بودن اخلاق با استفاده از علم توانستند با تزریق سبک زندگی غربی به کشورهای فقیر تسلط پیدا کنند.

,

وی با اشاره به پیشرفت علم در کشور ایران، یادآور شد: نزدیک به دو دهه است که رشد علم در ایران آغاز شده و رشد 11 برابری نسبت به میانگین رشد علمی در جهان داشته و این باعث تعجب همگان شده است.

,

طه‌محمدی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها در برخی از رشته‌ها رتبه نخست را در جهان داریم، گفت: هیچ ملتی با جهل به جایی نرسیده و همه کشورهایی که قدرت‌نمایی می‌کنند به کمک علم، پژوهش و فناوری بوده است.

,

وی با اشاره به سخنان استاد مطهری که گفته بودند هیچ مکتب آسمانی و زمینی برای فرا گرفتن دانش به اندازه دین اسلام ما را ترغیب نکرده، افزود: امروز به برکت شهدا، انقلاب، مقام معظم رهبری و.... بالاترین پیشرفت‌ها را از لحاظ علمی داریم.

,

امام جمعه همدان به بهانه‌های دشمن در خصوص فعالیت‌های موشکی و هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان ایران در صورتی که می‌دانند دین ما اجازه استفاده از کلاهک اتمی را نمی‌دهد باز هم درصدد این هستند که جلوی ما را بگیرند، با وجودی که اسرائیل ده‌ها کلاهک اتمی دارد و ما اگر موشک ساخته‌ایم برای دفاع از خودمان بوده است.

,

وی بیان کرد: در خصوص پیشرفت‌های علمی ایران باید بگوییم ایران اسلامی قبل از انقلاب با الان کلی فرق کرده، در زمان قبل انقلاب دانشجوهای ما به خارج از کشور برای تحصیل و تخصص می‌رفتند اما اکنون از کشورهای دیگر می‌آیند به ایران و این یعنی پیشرفت.

,

طه‌محمدی به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و با بیان اینکه ایشان بانویی اهل فضیلت و علم بودند،  اضافه کرد: آن عالمان شیعه که بیش از دیگران درس خواندند و نشر معارف دین کردند در روز قیامت درجه‌هایشان خیلی بالاتر از دیگران است.

,

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله جوادی‌آملی که گفتند ما علم غیراسلامی نداریم، گفت:ما تنبلی کردیم کافرها رفتند به آن علم‌ها دست پیدا کردند اما علم در دل کافر نمی‌تواند قرار بگیرد چون اگر در اختیار آن باشد خیانت می‌کند.

,

امام جمعه همدان افزود: ما در همدان یک نماز جمعه نداشتیم اما اکنون قریب به یک هزار نماز جمعه برپا می‌شود و شکرگزاریم که الآن نماز جمعه همدان یکی از باشکوه‌ترین نماز جمعه‌ها هست.

,

وی در ادامه به رشد حوزه‌های علمیه در استان همدان پرداخت و بیان کرد: حوزه علمیه قبل از اینکه برای آقایان واجب باشد برای خانم ها واجب بوده زیرا نقش تربیتی دارند.

,

طه‌محمدی به الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س ) اشاره و خاطرنشان کرد: ما نباید فقط در وفات و ولادت حضرت گریه یا جشن بگیریم بلکه باید از شیوه‌های تربیتی و سبک زندگی ایشان درس فراگیریم.

,

وی ادامه داد: اگر ما دینمان که دین حق است را یافتیم و از آن پیروی می‌کنیم مدیون علما هستیم و هیچ حقی در نزد خداوند بالاتر از هدایت نیست.

,

امام جمعه همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه، یادآور شد: امیدواریم مسؤولان با وظایفشان آشنا شوند و جلوی این گرانی‌ها گرفته شود.

,

وی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب نتیجه عملکرد روحانیت بوده، گفت: امام بزرگوار ما یک عمر زجر کشید تا انقلاب به ثمر رسید و این آسان نبوده و منافقین بزدل بعد از رحلت امام(ره) منتظر بودند که نقشه‌های خود را عملیاتی کنند  و با انتخاب سیدعلی خامنه‌ای نقشه‌هایشان نافرجام ماند.

,

طه‌محمدی در پایان درگذشت آیت‌الله مؤمن را تسلیت گفت.

,

امام جمعه اسدآباد
تربیت نسل جدید باید با الگوگیری از بیانیه دوم انقلاب باشد

, امام جمعه اسدآباد
تربیت نسل جدید باید با الگوگیری از بیانیه دوم انقلاب باشد
,
,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و توصیه به دوری از گناهان، اظهار کرد: اگر تقوا از وجود انسان بیرون رفت گناهان در وجودش پدیدارمی‌شود و در بیابان سرگردان گناهان قرار می‌گیرد.

,

وی با اشاره به سوم اسفند سالروز عملیات خیبر در سال ۶۲ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات، گفت: این روز  مزین به نام اسرا و مفقودین است و ارج می‌نهیم زحمات آزادگان و مفقودینی را که هنوز پیکرشان پیدا نشده است.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به ولادت دخت نبی اکرم، همسر شیرخدا حضرت فاطمه (س) و تبریک به بانوان خصوصا مادران و همسران شهدا و ایثارگران، بیان کرد: این روز به نام روز زن و مادر نامگذاری شده ک ه باید قدر مادران را به خوبی بدانیم.

,

وی دست‌بوسی مادر را افتخار دانست و گفت: دلخوشی و کسب رضایت مادران زمینه‌های خوبی برای دنیا و آخرت دارد که می‌طلبد جوانان این مسئله را مدنظر قرار دهند.

,

حسینی مجد با اشاره به روز امور تربیتی، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه سبک زندگی، اخلاق و معنویات موضوعاتی مهمی را اشاره کردند که باید این روحیه انقلابی، جهادی و وظیفه شناسی در نسل آینده پدیدار شود و امروز وظیفه حوزه‌های علمیه و اموزش و پرورش سنگین‌تر شده است.

,

وی در پایان سخنانش رحلت آیت الله مؤمن راتسلیت گفت.

,

 

,

امام جمعه شهرستان بهار:

, امام جمعه شهرستان بهار:,

مهم‌ترین هدف امور تربیتی انتقال ارزش‌ها به دانش‌آموزان است

, مهم‌ترین هدف امور تربیتی انتقال ارزش‌ها به دانش‌آموزان است,

حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در خطبه نماز جمعه این هفته شهر بهار به هدف تشکیل نهاد امور تربیتی در مدارس اشاره کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم که هر یک  از دانش‌آموزان خود را به قهرمانانی تبدیل کنیم که بتوانند در مقابل شبیخون فرهنگی مقاومت کنند و این کار با توجه به امور فرهنگی و تربیتی در مدارس امکا‌ن‌پذیر است.

,

وی مهمترین هدف این نهاد تربیتی را انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: زمینه‌سازی برای نگرش‌های امور دینی در نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آسیب‌ها از دیگر اهداف این نهاد تربیتی است که باید به آن توجه کرد.

,

امام جمعه شهر بهار با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صفات بارز بانوی بزرگ اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: جهاد زنان نیکو شوهرداری و فرزندآوری است و بانوان ما باید به این مهم توجه کرده و تمام تلاش خود را این امر به کار گیرند.

,

وی ادامه داد: حضرت زهرا اسوه‌ای برای تمام انسانها هستند که در دامن مادری چون خدیجه پرورش یافته بودند و احادیث فراوانی در بازگویی منزلت و جایگاه این بانوی بزرگ آورده شده که باید این مطالب برای دختران ما بیان شود.

,

 

,

امام جمعه شهر گل تپه:

, امام جمعه شهر گل تپه:,

افزایش روز به روز قیمت‌ها در کشور، زیبنده این ملت نیست

, افزایش روز به روز قیمت‌ها در کشور، زیبنده این ملت نیست,

حجت‌الاسلام ابراهیم موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اظهارداشت: مسئولان از تاریخ درس بگیرند و بدانند که اروپا قابل اعتماد نیست چرا که در مسئله برجام اروپا بدعهدی خود را ثابت کرد.

,

وی به وضعیت کنونی جامعه به ویژه قشر کم درآمد در مناطق محروم اشاره و اضافه کرد: مسؤولان کشور به جای جشن تولدهای آن چنانی در کاخ‌های خود به فکر مردم باشند که نانی برای خوردن ندارند.

,

امام جمعه بخش گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ با انتقاد از برخی مسؤولان در خصوص مسئله قاچاق دام و گران شدن گوشت گفت: عده‌ای از مسؤولان از گرانی‌های کشور اظهار بی‌خبری می‌کنند در حالی که این مسئله باعث نگرانی مردم ما شده است.

,

وی ادامه داد: این که هر روز در این کشور مردم با قیمت‌های افزوده شده مواجه شوند زیبنده این ملت نیست و مسؤولان هر چه سریع‌تر برای رفع این مشکلات قدمی بردارند.

,

موسوی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان خاطرنشان کرد:دشمنان این نظام بدانند که ان‌شاء‌الله به حکم خداوند و به دستان سربازان غیور این نظام، سیلی محکمی به دشمنان خواهیم زد و انتقام سختی خواهیم گرفت.

,

 

,

امام جمعه نهاوند:
امید به جوانان و توجه به ظرفیت‌های داخلی کلید حل مشکلات است

, امام جمعه نهاوند:
امید به جوانان و توجه به ظرفیت‌های داخلی کلید حل مشکلات است
,
,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: مردم با بصیرت ایران با شجاعت و حضور در صحنه جلوی دشمنان را گرفته‌اند و حضور مردم در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد که مردم پایبند به نظام اسلامی هستند.

,

وی افزود: به حمدالله در این 40 سال کارهای بسیار بزرگی انجام شده و مردم با وجود سختی ها از دین خدا حمایت کردند و خدا هم کمک می‌کند.

,

امام جمعه نهاوند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در عرصه‌های مختلف انقلاب باید به جوانان تکیه کنیم تا آینده انقلاب را بیمه کنیم.

,

وی افزود: مخاطب این بیانیه نسل جوان است که باید به جوانان متدین اعتماد کنیم چون امید آینده انقلاب به جوانان مومن و انقلابی است.

,

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند همانطور که آمریکایی‌ها عهدشکن و فریبکار بودند.

,

وی بیان کرد: کلید حل مشکلات مردم نگاه به داخل، تکیه به جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی است و نباید به خارجی‌ها برای حل مشکلات امید داشته باشیم.

,

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه هرجا به جوانان بومی اعتماد کردیم موفق شدیم، خاطرنشان کرد: امروز توجه به مسائل اقتصادی کشور، حمایت از تولیدات داخلی،صرفه جویی، اجرای اقتصاد مقاومتی، استفاده از کالای داخلی، توجه به درون و مبارزه با جنگ روانی دشمنان در فضای مجازی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است.

,

 

,

استان لرستان

, استان لرستان, استان لرستان,

 

,

لزوم حضور جوانان در مدیریت های اجرایی کشور/ استکبار تفکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گورمی برد

, لزوم حضور جوانان در مدیریت های اجرایی کشور/ استکبار تفکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گورمی برد, لزوم حضور جوانان در مدیریت های اجرایی کشور/ استکبار تفکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گورمی برد,

 

,

 آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار داشت: خصوصیات و یژگی های برجسته حضرت زهرا(س) سبب شده است که فاطمه زهرا(س) اسوه حسنه برای تمام مردم بویژه زنان و مادران باشد.

,

وی بابیان این که حضرت زهرا(س) درخانه وحی رشد عقلی ، جسمی و معنوی پیدا کرده است افزود:حضرت زهرا(س) وارث اخلاق نیکوی رسول خدا(ص) وایثار و انفاق مادرش خدیجه و وارث شجاعت، حکمت،علم و معرفت همسرش علی مرتضی(ع) است.

,

میرعمادی خاطرنشان کرد: زندگی سراسر نور زهرا(س) برای زنان جامعه ما درس است و زنان جامعه ما باید از شیوه اخلاقی و تربیتی سیده عالم و سرور زنان حضرت فاطمه (س)درس بگیرند.

,

امام جمعه خرم آباد به سالروز عملیات خیبر اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر بویژه شهیدان باکری و خرازی از جمله فرماندهان و سرداران شجاع، دلاور، مومن، متواضع و باصلابت جبهه های دفاع مقدس را گرامی می داریم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تأسیس نهاد امور تربیتی اموزش و پرورش در سال های بعد از پیروزی انقلاب را امری مهم دانست و عنوان داشت: هدف از بنیان این نهاد ارتقا ارزش های دینی و انقلابی در میان دانش اموزان و تربیت نسل نوجوان و جوان ما بر اساس مبانی دینی بوده است.

,

وی افزود: چون انقلاب ما به نام اسلام بوده است پس تربیت باید بر اساس مبانی دینی باشد چراکه رسالت اصلی دین و انقلاب تربیت دینی جامعه بوده و ما امروزبه جوانان مومن انقلابی  پای کار نیاز داریم.

,

میرعمادی با انتقاد از سند 2030 دشمنان که هیچ سنخیتی با امور تربیتی جامعه و کشور ما ندارد تصریح کرد: منظومه فکری و ارزشمند امام (ره)بزرگوار و مقام معظم رهبری بهترین الگوی تربیتی برای رشد و پرورس نسل جوان است استفاده و نباید در امر تربیت از روش غربی های الگو گرفت.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان از وجود 6000 کلمه کلیدی در بیانیه بلند رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب یاد کرد و تأکید کرد: پیام اصلی و روشن بیانیه این است که انقلابی بمانید و پیش رفت کنید؛جوانان و آحاد مردم همت خود را برای تحقق  و عملی شدن بیانیه به کار ببرند.

,

وی با ابراز این که مسئولین باید این بیانیه را در سیاست گذاری ها برنامه ریزی ها و قانون گذاری اعمال نمایند تأکید کرد: مسئولان زمینه حضور نسل جوان را در مدیریت های اجرایی کشور فراهم کنند.

,

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: مسئولان برای پیشرفت استان و حل مشکلات مردم استان ضمن بکار گیری نیروهای جوان، خلاق، توانمند و مبتکر از مشورت و دلسوزی خیرخواهان  و دلسوزان این استان استفاده کنند چراکه مشورت بسیار مهم است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت:بیانیه رهبری یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که استکبار جهانی بداند فکر تغییر و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

,

میرعمادی بازدارندگی ،تغییر در رفتار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را سه راهبرد آمریکا در برابر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:انقلابی بودن مردم  مسئولین و جوانان، پیشرفت، با تکیه بر ظرفیت های درونی و اعتماد به مردم و جوانان هم سه راهبرد جمهوری اسلامی در برابر نقشه های دشمنان است.

,

وی افزود:ما ضمن اعتماد نداشتن به بیگانگان ، پنجه های گرگ صفت برخی ها را نمی بوسیم و تحت تاثیر لبخندهای  روباه صفت عده ای  قرار نمی گیریم.

,

اروپا مانند آمریکا قابل اعتماد نیست

, اروپا مانند آمریکا قابل اعتماد نیست,

حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با مردم آذربایجان اظهار داشت: آمریکا و همدستانش قابل اعتماد نیستند و اروپا با آمریکا فرقی ندارد چرا که هر دو غیر قابل اعتماد هستند و باید توجه داشت که رهبری حساب شده سخن می گویند و نباید از رهنمودهای رهبری غافل شد.

,

وی اضافه کرد: رهبری در این دیدار به نقش مهم جوانان بسیار تاکید داشتند و فرمودند که نقش جوانان در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و جوانان باید مشکلات را رصد و در صدد رفع آنها اقدام کنند که باید به نیروهای جوان اعتماد کرد و به دنبال ارتباط با بیگانگان نباشیم.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور مردم در تشییع شهدای حادثه تروریستی افزود: حضور مردم در تشییع 27 شهید حادثه تروریستی، دشمن را وحشت زده کرد و هر وقت که خون شهیدی به زمین ریخته می شود هزاران جوان پرچم سرخ شهادت را برداشته و راه شهدا را ادامه می دهند.

,

به گفته وی فرهنگ ایثار و شهادت در میان ملت ایران زنده است و همین دشمن را به وحشت انداخته و همچنان جوانان در این مسیر گام برمی دارند.

,

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در بروجرد مردم در تشییع شهید حادثه تروریستی شهید عبدالرضا بروجی سنگ تمام گذاشتند.

,

وی با اشاره به سالروزعملیات خیبر در جزیره مجنون و شمال بصره افزود: رزمندگان اسلام با غافل گیر کردن دشمن در این عملیات دشمن را متحیر کردند و 1140 اسیر از دشمن گرفتند و در این عملیات پیروزی بزرگی نصیب رزمندگان شد و شهید باکری و حسین خرازی در این عملیات به درجه شهادت نائل آمدند.

,

خطیب جمعه بروجرد حضرت زهرا(س) را الگویی برای همه بانوان برشمرد و گفت: حضرت زهرا(س) باطن نبوت است که نبوت بعد از حضرت فاطمه(س) کامل شد و این بانوی بزرگ الگویی برای همه بانوان است.

,

 

,

استان چهار محال و بختیاری

, استان چهار محال و بختیاری, استان چهار محال و بختیاری,

 

,

چهل ساله دوم انقلاب را همگی باهم ترسیم می کنیم / گام دوم انقلاب را با اقتدار پیش میرویم

, چهل ساله دوم انقلاب را همگی باهم ترسیم می کنیم / گام دوم انقلاب را با اقتدار پیش میرویم, چهل ساله دوم انقلاب را همگی باهم ترسیم می کنیم / گام دوم انقلاب را با اقتدار پیش میرویم,

 

,

ائمه جماعات این هفته در خطبه های نماز جمعه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص چهل ساله دوم انقلاب اشاره کردند .

,

 

,

 امام جمعه موقت فارسان گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علی رغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

, .,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین جهانبخش یوسفی امام جمعه موقت فارسان در خطبه های نماز جمعه امروز فارسان به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: اصل وجود حضرت زهرا(س) بهشتی بود و عظمت این بانو در جهان اسلام بی مانند است

وی گفت: البته با کمال تاسف از شخصیت این بانوی بزرگ غافل شدیم و زنان مسلمان و شیعه از سیره آن حضرت فاصله گرفتند، حضرت زهرا(سهمسری شایسته و مادری نمونه است که باید الگوی زنان قرار بگیرد، اگر از سیره حضرت زهرا(س) دور و به غرب و فرهنگ غربی نزدیک شویم و از حجاب، حیا و عفت فاطمی دور باشیم، می بینیم که زن که موجودی ارزشمند است به شخصیتی بی ارزش تبدیل می شود

وی سالروز ولادت امام خمینی(ره) را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: امام(ره) ودیعه الهی و ذخیره پروردگار برای زمان ما بود، ما هنوز امام را آنگونه که باید نشناختیم، زندگی ایشان در تمام ابعاد الهی بود و می بایست برای همیشه الگوی ما باشد. مراقب باشیم، برخی افراد کوته فکر سیاسی و وادادگانی که هرچه دارند، به برکت امام(ره) و شهداست، راه و خط امام را تحریف کنند، راه و خط امام امروز همان راه و خط مقام معظم رهبری است

یوسفی سپس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این بیانیه حدود ۴۰ بار جوانان مورد خطاب قرار گرفتند. باید جوانان، تشکل های انقلابی با چنگ و دندان از این بیانیه پاسداری و آن را تحلیل، تبلیغ و مطالبه کنند، چرا که تجربه گذشته و موارد مشابه نشان داده که برخی دستگاه های کشور انگیزه پیگیری این موارد را ندارند و آن را پس از مدتی مسکوت می گذارند.
 

وی با بیان این که ملت ایران گام اول را با اقتدار برداشته است، گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علی رغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.
 

, ,
,
, , ,
,
, ,
,
, .
 
,
,
, .,
,

فتنه های دشمن برای تضعیف جایگاه رهبر خنثی شد

, فتنه های دشمن برای تضعیف جایگاه رهبر خنثی شد,

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تاکنون تمامی نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن برای تضعیف جایگاه رهبر و مرجعیت با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شده است

,

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد : دشمن درصدد است با انواع شبهه و فتنه در فضای مجازی به جایگاه رهبری و مرجعیت خدشه وارد کند، زیرا دشمن از این جایگاه ضربه خورده است.

, .,

وی در ادامه با اشاره به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری خطاب به مردم جمهوری اسلامی و به خصوص جوانان، خاطرنشان کرد: این بیانیه برگرفته از نامه ۳۱ امام علی(ع) در نهج‌البلاغه است که ایشان خطاب به فرزندشان امام حسن(عفرمودند قلب جوان مانند زمین بایر است و هرچه در آن کاشته شود، رشد می‌کند.

, , .,

فاطمی اضافه کرد: پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان حاوی عصاره افکار، مطالعات ژرف و تجریات گرانقدر ایشان است و همانطور که رهبر معظم انقلاب دغدغه آینده جوانان ما را دارند، دغدغه سرنوشت جوانان سایر کشورها را نیز دارند، و شاهد بودیم که حدود ۲ سال گذشته ایشان خطاب به جوانان سراسر جهان پیامی صادر کردند.

, .,

خطیب موقت نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه آینده کشور به دست جوانان مؤمن و متعهد رقم می‌خورد، اظهار کرد: جوانان قشر مهم و تأثیرگذار در رقم زدن معادلات کلیدی کشور هستند و باتوجه به اینکه جوانان بسیار انعطاف‌پذیر در پذیرش خوبی‌ها و بدی‌ها هستند، نیاز است برای رساندن آن‌ها به سعادت و پاکی برنامه داشت.

, .,

فاطمی بیان کرد: کسانی که در تلاشند زمینه هوس‌رانی را برای جوانان فراهم کنند، قطعا یا بیگانه هستند یا فریب‌خورده بیگانگان و ما باید گفت کسانی که به‌دنبال هوس‌رانی و بی‌بند و باری رفته‌اند به سعادت دنیوی و اخروی نمی‌رسند.

, .,

خطیب نماز جمعه شهرکرد در پایان جوانان دلسوز و متدین کشور را سرمایه‌های ارزشمند کشور برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه هرچند برخی از جوانان ما اهل مطالعات دینی نیستند، اما اکثر جوانان ما اهل دین و معنویات هستند.

,

اداره امور کشور به‌دست جوانان مؤمن انقلابی سپرده شود

, اداره امور کشور به‌دست جوانان مؤمن انقلابی سپرده شود,

 

,

امام‌جمعه لردگان با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر جوانان در بیانیه آغاز چهل‌سالگی انقلاب گفت: امور کشور باید در دست جوانان مؤمن انقلابی قرار گیرد.

, .,

 

,

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته  به  20 جمادى الثانى؛ ولادت حضرت «فاطمه زهرا(س)» (5 بعثت) روز زن و آغاز هفته بزرگداشت مقام مادر اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام برای زنان عالم است و همسری نمونه برای حضرت علی (ع) و مادری فداکار برای فرزندان خود است از همینرو ایشان از هیئت های مذهبی شهرستان خواستند الگوهای رفتاری و عملی حضرت زهرا (س) را تبیین و سالروز ولادت ایشان را تکریم نمایند.

, «, .,

 
امام جمعه لردگان در ادامه خطبه های نماز جمعه به خصوصیات بیانیه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: صادرکننده‌ى این بیانیه، یک رهبر الهى، نورانى، عارف، باصفا و شجاع، ولى فقیه زمان و داراى تجربه‌ى عالى مدیریت ولایى، حکیم، ژرف‌نگر، مصلح و یک مجاهد کارکشته‌ى پیر، با بیش از ۵۵ سال سابقه‌ى مجاهدت، در اوج فرزانگى و فرهیختگى، با اشراف تاریخى و شناخت جهان معاصر و تاریخ ملت‌ها، سرشار از مهربانى و احساس پدرى و بهره‌مند از قلم استوار است.
 

وی افزود: معظم له در این بیانیه آرزوهاى بزرگ ملت عزیزمان، آرمان‌ها، مسیر طى شده، وضعیت کنونى و مسیر پیشِ‌رو را در یک نقشه‌ى راه روشن آورده و در اختیار ملت عزیز ما قرار داده است.
 
  
تاج زاد گفت: در این بیانیه، رهبر عزیزمان امید واقع‌ بینانه و خوش‌بینى مؤمنانه را به‌عنوان رکن و روح اصلى که برخاسته از خودآگاهى، خودباورى، ایمان به خداى متعال، شناخت سنت‌هاى الهى و تجربه‌ى شگرف انقلاب اسلامى است، مد نظر قرار دادند.
 

وی به ویژگى‌هاى بیانیه «گام دوم انقلاب» اشاره کرد و گفت: جامعیت‌، زیبایى و ایجاز،  ارائه روایتى متفاوت و خلاقانه از انقلاب اسلامى‌، انتقال میراث انقلاب اسلامى به نسل جدید، انصاف، صراحت و صداقت‌، صلابت و استوارى‌، توصیه به صبر و حفظ عزت‌، وظیفه‌سازى و مسؤولیت‌آفرینى‌ از جمله ویژه گی های این بیانه بود .
 

خطیب جمعه لردگان گفت: این  بیانیه «گام دوم انقلاب» یک پیام براى دشمنان‌ داشت و آن هم، دشمنان ما به کورى چشمشان ببینند در زمانى که در مورد فروپاشى جمهورى اسلامى صحبت مى‌کنند، رهبر عزیز همراه با ملت باصفا، نقشه‌ى چهل سال آینده را ترسیم مى‌کنند و حکایت تمدن نوین اسلامى را به رخ مى‌کشند. ملت ایران در حال طراحى حرکت پرافتخار خود به‌سوى قله‌ها است.
 

وی افزود: پیام بزرگ و روشنى مخصوصاً در این ۲۲ بهمن که فتح بزرگ دیگرى براى ملت ما و شکست و رسوایى جدید براى استکبار جهانى بود براى آنانى دارد که در سیرک مسخره‌ى ورشو حضور دارند.
 

وی در ادمه گفت: این بیانیه، براى مسؤولان و مدیران هم پیام دارد. باید مدیران نسل فعلى، حلقه‌ى مدیریتى را براى حضور نسل جوانِ مؤمنِ آگاهِ انقلابى باز کنند، به نصاب مدیریت انقلابى و جهادى برگردند، خودشان را در پاک‌دستى، عدالت‌خواهى، فسادستیزى و ساده‌زیستى به آن تراز برسانند، متواضعانه خطاهاى خود را بپذیرند و عذرخواهى کنند؛ همچنان‌که در این متن، به‌خوبى، مسیر به آنان نشان داده شده است.

وی افزود: مسؤولان باید خطوط اصلى این نقشه‌ى پرافتخار را به‌عنوان دستور اقدام ملى در برنامه‌ریزى‌ها، سیاست‌گذارى‌ها و قانون‌گذارى‌ها قرار دهند و از این ظرفیت استفاده کنند.

 

اداره امور کشور به‌دست جوانان مؤمن انقلابی سپرده شود

وی ادامه داد بخش دیگر این بیانیه خطاب به جوانان بود، معظم له فرمودند من با هزاران جوان در کشور آشنا هستم و ظرفیت‌هاى عظیمى را که خداى متعال در این بخش به ملت ایران کرامت کرده است، مى‌شناسم. این سرمایه‌ى بزرگ، امروز در ساختار جمعیتى ما دیده مى‌شود و ۳۶ میلیون جمعیت تا آستانه‌ى چهل‌سالگى، به کورى چشم دشمنان که گرفتار پیرى جمعیت هستند، جامعه‌اى باطراوت و بانشاط را به رخ دشمنان مى‌کشد.
 

حجت اسلام تاج زاد بیان داشت: وظیفه‌ى جوانان در قبال این بیانیه‌ این است که امیدواریم خود جوان‌ها به میدان بیایند و نگذارند این بیانیه منزوى و بایکوت شود و دست‌کم گرفته شود.
 
 
وی نیز به حادثه تروریستى‌ در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: شهادت 27 تن از پاسداران انقلاب اسلامی که برای حفظ امنیت کشور در سیستان و بلوچتان مشغول خدمت بودند را تسلیت گفت و از مردم کشور خصوصا مردم اصفهان که با حضور با شکوه در مراسم تشییع پیکر این عزیزان شرکت نمودند تقدیر و تشکر کرد .

ایشان در ادامه به کودتای انگلیس و روی کار آمدن رضا خان وتاریخ مصرف گذشته رضاخان و عزل او توسط انهایکه منصوبشان کردند اشاره کرد و گفت : باید نتیجه گرفت که تکیه بر دشمن چیزی جز خواری  نخواهد داشت و ایستادگی در برابر دشمنان سر بلندی و عزت به بار خواهد داشت .
 

وی در پایان  به  8 اسفند؛ سالروز شهادت «حسین خرازى» فرمانده لشگر14امام حسین(ع) (1365ش) ، سردارى شجاع، متواضع و با صلابت‌ و 6 اسفند؛ سالروز شهادت سردار «حمید باکرى»؛ قائم‌مقام لشکر31عاشورا در جزیره مجنون (1362شسردار خیبرشکن‌ اشاراتی نیز داشتند .
 

,
, .
 
,
,
, .
 
  
,
,
, .
 
,
,
,  .
 
,
,
, .
 
,
,
, .
 
,
,
, .,
,
, .

 
,
,
,
, اداره امور کشور به‌دست جوانان مؤمن انقلابی سپرده شود,
,
, .
 
,
,
, .
 
 
,
,
, 27 ,  .,
,
,  .
 
,
,
, «, ,  .
 
,
,

جوانان چشم امید مبارزه جهادی با سبک زندگی غربی /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم

, جوانان چشم امید مبارزه جهادی با سبک زندگی غربی /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم,

 

,

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: جوانان چشم امید مبارزه جهادی و هوشمندانه وهم جانبه با سبک زندگی غربی وتحقق سبک زندگی اسلامی هستند.

, .,

 

,

 

,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ، با اشاره به ویژگی های انسان متقی، اظهار کرد: انسان متقی با متقیان نشست و برخاست دارد و خود را از گناه و آلودگی حفظ می کند.

بهرامی اهل بیت(ع) را جزو صادقین و امام علی(ع) را امام متقیان دانست و افزود:در ایام ولادت اسوه عبادت و ولایتمداری قرار داریم.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن اظهار کرد: حضرت زهرا(س) محبوب‌ترین چهره دینی، علمی، ادبی، تقوایی و اخلاقی است و همه زنان جهان باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند.

بهرامی افزود: فاطمه زهرا (س) اسوه و الگوی زنان عفیف و پاکدامن است، در دامن فاطمه(س) دو امام بزرگوار و دو شخصیت ممتاز عالم بشری، حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام حسین(ع) و نیز زینب کبری(س) که پیام حسینی و پیام عاشورا را در جهان اعلام کرد، تربیت یافته‌اند.

امام جمعه موقت شهر اردل اظهار کرد: برای ولادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده که باید برگزاری این برنامه‌ها با ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه همراه باشد.

وی بیان کرد:حضرت فاطمه زهرا(س) دارای جایگاه والایی است که سوره کوثر در شان ایشان نازل شده است و لذا باید دین خود را نسبت به دختر پیامبر(ص) ادا کنیم.

جوانان چشم امید مبارزه جهادی با سبک زندگی غربی /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم

امام جمعه موقت شهر اردل حضرت فاطمه(س) را الگوی عفاف و حجاب برای بانوان مسلمان دانست و تصریح کرد: زنان مسلمان باید بدانند در راه حضرت زهرا (سقدم بردارند و وی را الگوی زندگی خود قرار دهند زیرا راه وی راه عفت، پاکدامنی، تقویت علم، مبارزه با ستم، مربی بودن، تربیت فرزندان و حفظ فضایل خانوادگی بود.

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل به رشادت های رزمندگان در عملیات خیبر در سوم اسفند ماه ۱۳۶۲ اشاره کرد و افزود: خیبر، عملیاتی جانانه بود که در پی آن بسیاری از صدامیان نابود شدند

حجت الاسلام بهرامی با اشاره با استناد به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی حضرت آیت الله خامنه‌ای اظهار کرد: در آستانه ورود به چهل سالگی انقلاب خداوند هدیه دیگری به ملت ما اعطا کرد؛ امیدواریم خداوند توفیق قدرشناسی این هدیه را هم به ما بدهد.

وی افزود:سراسر این پیام سرشار از روح پیام انقلاب است. به عنوان نسخه نجات رهایی و رفتن به سوی آینده ترسیم شده است. مسئله صبر انقلابی، فساد ستیزی در درون؛ عزت همراه با حکمت و مصلحت در برابر بیگانگان از موضوعات طرح شده در این بیانیه است. پیام روشن این بیانیه این است که انقلابی‌تر بمانیم بیشتر پیشرفت کنیم. در هفت توصیه مأموریتی، رهبر عزیز ما راه را ترسیم کردند.


امام جمعه موقت شهر اردل با بیان اینکه برای تحقق گام دوم انقلاب باید به جوانان انقلابی بیشتر میدان داد افزود:این جوانان کسانی هستند که بر بستر انقلاب پرورده و تربیت شده اند و انقلاب اول، هر آنچه داشته در وجود آن ها تثبیت کرده و حالا این نسل بنا دارد گام دوم را بردارد.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه صحبت های خود به فرارسیدن ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی اشاره کرد و گفت : در سالهای سخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد امور تربیتی با هدف توسعه و گسترش ارزشهای معنوی در نظام آموزش و پرورش توسط شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد تا دانش آموزان را با ارزش‌های اسلامی آشنا نمایند و شهید رجایی مربیان تربیتی را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش نامید.

, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, جوانان چشم امید مبارزه جهادی با سبک زندگی غربی /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم,
,
, , .,
,
,
,
, .,
,
, .,
,
,
, .,
,
, .,

 

,

استان مازندران

, استان مازندران, استان مازندران,

حضرت زهرا(س) بارزترین الگو برای رشد و تعالی زنان جامعه است/شرایط اقتصادی فعلی حق مردم نیست

, حضرت زهرا(س) بارزترین الگو برای رشد و تعالی زنان جامعه است/شرایط اقتصادی فعلی حق مردم نیست, حضرت زهرا(س) بارزترین الگو برای رشد و تعالی زنان جامعه است/شرایط اقتصادی فعلی حق مردم نیست,

 

,

آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران، اظهار کرد: این فضل و لطف خدا نسبت به مومنین است و این لطف به هر کسی که خدا می‌خواهد مرحمت می‌کند.

,


وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و راهپیمایی جهاد است و این بسیج عمومی بعد از ۴۰ سال بعد مشکلات، نعمت بزرگی است و شما در برابر فتنه نیرومند و فقیه و در مقابل مومنین خاضع و خاشع هستید.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در 14 قرن قبل پیامبر(ص) دست روی شانه سلمان گذاشت و گفت، این‌ها دین خدا را یاری می‌کنند، تصریح کرد: این بار سنگین و سخت ۴۰ سال بر دوش ما بود و باید همیشه حاضر و آگاه در صحنه باشیم و در چله دوم نواقص کمی و کاستی را جبران کنیم.

این مسئول به فضایل حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: سوره‌ای که خداوند برای حضرت زهرا(س) نازل کرد منحصربه‌فرد است که در هیچ کدام از آیه‌های قرآن نیامده است.

طبرسی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی مرد و زن است، اظهار کرد: زهرا(س) الگوی مادران در تربیت فرزندان، همسرداری، زندگی و فردی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: در روز زن، قبله زنان باید زهرای اطهر باشد و نباید الگوی زنان فاسده، رقاصه و خواننده در شبکه اجتماعی باشد و نباید اصالت‌ها، خانواده، مادر و زن بودن را از دست بدهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زن شی نیست، تصریح کرد: زن باید عفاف و حجاب داشته باشد و خود را از نامحرمان حفظ کند، خدا لعنت کند غربی‌ها را که زنان را وارد کارخانه‌ها کردند و از کودکانشان دور کردند و می‌خواهند همین بلا را سر ما بیاورند.

وی ادامه داد: عده‌ای از زنان از فاطمیون هستند و قدر شوهر و فرزندان خود را می‌دانند.

طبرسی باب یان اینکه تلاوت قرآن، نگاه کردن به چهره منور پیامبرگرامی اسلام (ص) وانفاق در راه خدا، سه ویژگی مهم حضرت فاطمه (س) بود، خاطرنشان کرد: ما باید نهایت انسان دوستی را از اهل بیت (ع) الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی جوانان امروز جامعه ما در انتخاب الگوی زندگی خود موفق نیستند، افزود: جوانان کسانی را سرمشق خود قرار می دهند که در صورت بررسی زندگی این افراد می بینیم که برخی از آنان با وجود موفقیت در یکی از عرصه های اجتماعی، در زندگی شخصی خود موفق نبوده و با مشکلات فراوانی مواجه شده اند.

امام جمعه ساری عبادت و بندگی خالصانه حضرت زهرا (س) به درگاه الهی را از خصوصیات بارز این بزرگ بانوی اسلام عنوان کرد و گفت: اگر با الگوگیری از آن حضرت لذت عبادت خالصانه در پیشگاه حق را تجربه کنیم و بدون چون و چرا به احکام اسلام عمل کنیم دیگر هیچگاه لذت عبادت را از دست نخواهیم داد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

شرایط اقتصادی فعلی حق مردم کشور نیست

, شرایط اقتصادی فعلی حق مردم کشور نیست,

امام جمعه بابل نیز گفت: بعد از ۲۲ بهمن با کمال تاسف با وجود زحمتی که مردم کشیدند به حق بایستی گفت در سخت ترین شرایط آمدند، از دولت انتظار می‎‌رفت از نظر اقتصادی شرایط تغییر کند اما شاهد گران تر شدن اقلام بودیم که از بی‌عرضگی برخی مسؤولان دولتی است.

,

حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار کرد: ما در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و خط‌ مشی جامعه بعد از گذشت چهار دهه به کمال رسید، باید این تجربیات امید آفرین در دهه پنجم انقلاب باشد و در تمام مراکز علمی دانشگاهی و حوزه‌های علمیه مورد توجه صاحبان اندیشه و قلم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که صاحب قلم هستند فرازی از پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب را دستمایه یک مقاله تحلیلی و علمی قرار دهند، افزود: مخاطب پیام رهبر معظم انقلاب اگر چه آحاد ملت اسلامی است اما مخاطب اصلی جوان‌ها هستند  تا تجربیات چهار دهه انقلاب به نسل جدید منتقل شود.

امام جمعه بابل تصریح کرد: اثر انقلاب اسلامی بر معادلات جهانی در عصر حاضر، قدرت سومی را پدید آورد و آن قدرت مقاومت بود، جهان غرب بی رحمانه در مقابل این قدرت ایستاده است تا نگذارد این قدرت پا بگیرد، اما با گذشت زمان به محبوبیت نظام اسلامی افزوده شد و امروز در همه جا نقش آفرینی می‌کند.

 روحانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با شعار ما می‌توانیم، شکوفایی و قدرت زیادی به ملت ما داد که به فرموده رهبر معظم باید به نسل جدید منتقل شود.

این مسؤول یادآور شد: در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی خانم مرکل بسیار عجیب بود که درستی سخنان رهبر معظم انقلاب را که به اروپا اعتماد نکنید را نشان داد زیرا او می‎گوید هدف ما و آمریکا یکی است ولی تاکتیک ما متفاوت است.

وی گفت: مرکل می‎گوید برجام یک اهرم کوچکی است که ما دائما آن را حفظ می‌کنیم، ما و آمریکا هر دو در این مسئله اشتراک داریم و نمی گذاریم برد موشک‌های آن بیشتر شوند، نمی‌گذاریم که در همه جا، جای پای ایرانی‌ها باشد و از عراق، سوریه و ... حمایت کند.

 

تاریخ عرب چنین رهبران ننگین و حقیری به خود ندیده است

امام‌جمعه شهرستان جویبار نیز گفت: ننگ بر رهبران کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی که با سران رژیم صهیونیستی می‌نشینند و کشتار مردم مظلوم فلسطین عرب زبان را به دست قاتلان صهیونیستی را فراموش می‌کنند و علیه ایران نقشه‌ریزی می‌کنند.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: کشورهای مرتجع عربی به رهبری عربستان سعودی، اسرائیل و آمریکا حامیان اصلی تروریست‌های منطقه هستند.

وی افزود: ننگ بر رهبران کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی که با سران رژیم صهیونیستی می‌نشینند و مسئله فلسطین و کشتار مردم مظلوم فلسطین عرب زبان را به دست قاتلان صهیونیستی را فراموش می‌کنند و علیه ایران نقشه‌ریزی می‌کنند؛ تاریخ عرب چنین رهبران ننگین و حقیری به خود ندیده است.

امام‌جمعه جویبار گفت: امروز آمریکا نقشه اوکراین را در ونزوئلا در حال پیاده کردن است.

نادعلیزاده تصریح کرد: 40 سال آمریکا هرچه داشت روی میز گذاشت تا ایران را مثل عربستان وابسته و غلام حلقه به گوش کند ولی نتوانست زیرا ایران انقلاب کرد تا استقلال و آزادی داشته باشد و در برابر هرگونه استکبار می‌ایستد.

,

حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار کرد: ما در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و خط‌ مشی جامعه بعد از گذشت چهار دهه به کمال رسید، باید این تجربیات امید آفرین در دهه پنجم انقلاب باشد و در تمام مراکز علمی دانشگاهی و حوزه‌های علمیه مورد توجه صاحبان اندیشه و قلم قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه افرادی که صاحب قلم هستند فرازی از پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب را دستمایه یک مقاله تحلیلی و علمی قرار دهند، افزود: مخاطب پیام رهبر معظم انقلاب اگر چه آحاد ملت اسلامی است اما مخاطب اصلی جوان‌ها هستند  تا تجربیات چهار دهه انقلاب به نسل جدید منتقل شود.

,

امام جمعه بابل تصریح کرد: اثر انقلاب اسلامی بر معادلات جهانی در عصر حاضر، قدرت سومی را پدید آورد و آن قدرت مقاومت بود، جهان غرب بی رحمانه در مقابل این قدرت ایستاده است تا نگذارد این قدرت پا بگیرد، اما با گذشت زمان به محبوبیت نظام اسلامی افزوده شد و امروز در همه جا نقش آفرینی می‌کند.

,

 روحانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با شعار ما می‌توانیم، شکوفایی و قدرت زیادی به ملت ما داد که به فرموده رهبر معظم باید به نسل جدید منتقل شود.

,

این مسؤول یادآور شد: در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی خانم مرکل بسیار عجیب بود که درستی سخنان رهبر معظم انقلاب را که به اروپا اعتماد نکنید را نشان داد زیرا او می‎گوید هدف ما و آمریکا یکی است ولی تاکتیک ما متفاوت است.

,

وی گفت: مرکل می‎گوید برجام یک اهرم کوچکی است که ما دائما آن را حفظ می‌کنیم، ما و آمریکا هر دو در این مسئله اشتراک داریم و نمی گذاریم برد موشک‌های آن بیشتر شوند، نمی‌گذاریم که در همه جا، جای پای ایرانی‌ها باشد و از عراق، سوریه و ... حمایت کند.

,

 

,

تاریخ عرب چنین رهبران ننگین و حقیری به خود ندیده است

, تاریخ عرب چنین رهبران ننگین و حقیری به خود ندیده است,

امام‌جمعه شهرستان جویبار نیز گفت: ننگ بر رهبران کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی که با سران رژیم صهیونیستی می‌نشینند و کشتار مردم مظلوم فلسطین عرب زبان را به دست قاتلان صهیونیستی را فراموش می‌کنند و علیه ایران نقشه‌ریزی می‌کنند.

,

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: کشورهای مرتجع عربی به رهبری عربستان سعودی، اسرائیل و آمریکا حامیان اصلی تروریست‌های منطقه هستند.

وی افزود: ننگ بر رهبران کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی که با سران رژیم صهیونیستی می‌نشینند و مسئله فلسطین و کشتار مردم مظلوم فلسطین عرب زبان را به دست قاتلان صهیونیستی را فراموش می‌کنند و علیه ایران نقشه‌ریزی می‌کنند؛ تاریخ عرب چنین رهبران ننگین و حقیری به خود ندیده است.

امام‌جمعه جویبار گفت: امروز آمریکا نقشه اوکراین را در ونزوئلا در حال پیاده کردن است.

,
,
,
,
,

نادعلیزاده تصریح کرد: 40 سال آمریکا هرچه داشت روی میز گذاشت تا ایران را مثل عربستان وابسته و غلام حلقه به گوش کند ولی نتوانست زیرا ایران انقلاب کرد تا استقلال و آزادی داشته باشد و در برابر هرگونه استکبار می‌ایستد.

,

 

,

استان خراسان شمالی

, استان خراسان شمالی, استان خراسان شمالی,

استفاده از پوشش های نامناسب غربی هضم شدن در فرهنگ غرب است/ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است

, استفاده از پوشش های نامناسب غربی هضم شدن در فرهنگ غرب است/ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است, استفاده از پوشش های نامناسب غربی هضم شدن در فرهنگ غرب است/ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است,

 

,

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایشان را بهترین الگو برای زنان جامعه برشمرد.

,

وی تاکید کرد: حضرت زهرا(س) یک بانوی به تمام معنا در حیطه وظیفه شناسی، ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از حریم ولایت بود بنابراین زنان جامعه ما نیز باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و این گونه در جامعه حضور پیدا کنند.

,

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری در آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان در این بیانیه مورد تاکید بوده و باید در عرصه مقاومت در برابر نفوذ استکبار میدان داری کنند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: جوانان کشور خصوصیت ‌های نشاط، خلاقیت، روحیه انقلابی و جهادی  را دارند و امور کشور باید به دست جوانان مؤمن انقلابی داده شود .

,

وی ادامه داد: در کنار جوانان، افراد باتجربه می توانند نقش مشاور و هدایت آن ها را ایفا کنند و همچنین انتقال تجربیات به جوانان را داشته باشند.

,

یعقوبی خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی کشور خاطرنشان کرد: مدیران به این نکته توجه داشته باشند که میدان و عرصه را برای ورود جوانان در راستای کار انقلابی و جهادی آماده کنند و در کنار این از تجربه گذشتگان و بزرگسالان نیز بهره لازم را ببرند.

,

 

,

ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است

, ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است,

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان درخطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه یکی از نشانه های جامعه ایمانی توکل به خداوند واعتماد به وعده های الهی است، اظهارکرد:توکل به خداوند در حوزه های مختلف زندگی موجب آرامش ومسدودکردن راه نفوذشیطان وتقویت ایمان وعبودیت انسان نزد خداوند سبحان خواهد بود وموجب پیروزی وغلبه بر مشکلات خواهد بود.

,

حجت الاسلام کوثری با تبیین بیانیه مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اسلامی به فرازی از این بیانیه اشاره و افزود: عوامل عدم موفقیت در حوزه اقتصادی را باید درتحریم، وسوسه های شیطانی دشمن، عیوب ساختاری ، ضعف مدیریت وعدم توجه به اقتصاد مقاومتی باید جستجو کرد.

,

وی با گرامی داشت سالروز عملیات غرور آفرین خیبر در سال ۶۲ و روز تجلیل از اسرا و مفقودین ادامه داد:ایمان، مقاومت، اعتقاد قلبی به وعده های الهی وولایت مداری رزمندگان عامل اجرای اولین عملیات آبی خاکی رزمندگان اسلام بود.

,

امام جمعه شیروان گفت: شجاعت وایثارفرماندهانی چون شهید همت، باکری، گلکار ودیگر فرماندهان سبب پیروزی جانانه کشور شد.

,

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)وروز زن ومادر وولادت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مکتب فاطمی، سبک زندگی نجات بخش بشریت است.

,

حجت الاسلان کوثری تصریح کرد: مکتب فاطمی، درس همسرداری، تربیت فرزند، اقتصاد مقاومتی، دفاع از کیان اسلام، ولایت وانسان دوستی وایثار به جامعه می بخشد.

,

وی گفت درتهاجم فرهنگی دشمن باید به سراغ مکتب فاطمی برویم وعفاف وحجاب را درجامعه احیا نماییم وتوطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

,

 

,

استان کرمان

, استان کرمان, استان کرمان,

 

,

عامل اصلی پیشرفت کشور نیروی انسانی است/پاکستان اجازه ندهد؛خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها شود

, عامل اصلی پیشرفت کشور نیروی انسانی است/پاکستان اجازه ندهد؛خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها شود, عامل اصلی پیشرفت کشور نیروی انسانی است/پاکستان اجازه ندهد؛خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها شود, عامل اصلی پیشرفت کشور نیروی انسانی است/پاکستان اجازه ندهد؛خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها شود,

 

,

آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:,

امام جمعه کرمان:عامل اصلی پیشرفت کشور نیروی انسانی است

, امام جمعه کرمان:عامل اصلی پیشرفت کشور نیروی انسانی است,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در خطبه های این هفته در جمع مردم و مسئولین شهر در محل مصلی امام علی علیه السلام کرمان با تأکید بر اینکه افرادی که تقوای الهی پیشه نمی کنند سرنوشت شومی در انتظار آنان خواهد بود، گفت: تا وقتی که فرصت داریم؛ اقدامات خوبی انجام دهیم چرا که زمان و فرصت خیلی سریع تمام می گردد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی روز قیامت را منکر می‌شوند، ابراز کرد: زمانی که با این افراد از روز قیامت سخن می‌گوییم به صراحت ‌گویند که اینها افسانه بوده و سخن گذشتگان می باشد.

,

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: برخی اوقات وجدان انسان را در برابر عمل ناپسند و بسیار بد تحت فشار قرار می دهد و انسان به منظور رهایی از این امر قیامت را فراموش می‌کنند تا وجدانشان آرام گیرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه برخی دیگر در قدرت خداوند شک دارند، تأکید کرد:هیچگاه در قدرت خداوند شک‌ نکنید؛ چرا که زمانی که وقتش برسد در یک چشم بهم زدن خود را در پیشگاه خداوند و در دادگاه عدل الهی خواهید دید.

,

وی با اشاره به روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: مقام والای این بانوی گرانقدر اسلام بر کسی پوشیده نیست.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری اظهار کرد: کشورمان داری ظرفیت‌های بسیار بزرگی است که یکی از ظرفیت‌ها که عامل اصلی پیشرفت است نیروی انسانی می باشد.

,

امام جمعه شهر کرمان افزود: نیروی انسانی در تمامی عرصه ها موجب پیشرفت در زمینه های نظامی، دفاعی  و غیره شده است و منابع طبیعی نیز از جمله پتانسیل های  ایران است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: دریا نقش بسیار مهمی دارد و از جمله گلوگاه های مهم در اختیار کشور است.

,

امام جمعه ریگان:استکبار جهانی از سپاه پاسداران سیلی خورده است/پاکستان اجازه ندهد؛خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها شود

, امام جمعه ریگان:استکبار جهانی از سپاه پاسداران سیلی خورده است/پاکستان اجازه ندهد؛خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها شود,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه امروز ریگان اظهار داشت:استکبار جهانی از سپاه پاسداران سیلی خورده است و این جنایت وحشیانه حاکی از پذیرش شکست و ضعف آنها در منطقه است.

,

امام جمعه ریگان بیان داشت:ملت ایران امنیت خود را مدیون سپاه مردمی و دیگر قوای مسلح میدانند،مردم اصفهان با آن تشییع جنازه بی نظیر ثابت کردند قدردان خون شهدا هستند و دشمن بداند سیلی های محکم تر و سخت تری در راه است.

,

وی ادامه داد:دولت و ارتش پاکستان اجازه ندهند که خاک کشورشان حیات خلوت تروریست ها قرار گیرد.دست آل سعود و کشورهای عربی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که همزمان شد با سفر بن سلمان به پاکستان می توانیم مشاهده کنیم.

,

خطیب جمعه ریگان تصریح داشت:بحران اقتصادی در پاکستان باعث شده که بن سلمان با یک قرارداد سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری به نوعی اسلام آباد را وامدار خود گرداند.به دولت پاکستان که همسایه ماست هشدار می دهیم آل سعود به شهروند خودشان که خبرنگار بود رحم نکرد وقتی مهره سوخته شد آن جنایت بزرگ را انجام دادند.

,

رنجبر ماهانی در ادامه بیان کرد:امروز همه کشورهای منطقه باید حواسشان را جمع کنند که اگر آمریکا احساس کند کشوری دولتی مهره ی سوخته آنها باشد از صحنه ی روزگار محو و نابودش می کند.

,

خطیب جمعه ریگان اشاره داشت به کنفرانس ورشو و افزود:رژیم صهیونیستی در کنفرانس ورشو به دنبال آن بودند تا اعتلاف علیه ایران اسلامی درست کند که ۸۰ کشور در این کنفرانس ورشو دعوت شده بودند ۲۸ کشور فقط در سطح وزرای خارجه حضور پیدا کردند.

,

وی با بیان اینکه نشست ورشو هیچ نتیجه ای جزء شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشت،عنوان کرد:شبکه بی بی سی فارسی اعلام کرد کنفرانس ضد ایرانی ورشو شکست خورده است.لهستان به دلیل اینکه میزبان این نشست بود تاوان سختی را پس داد،نخست وزیر رژیم صهیونیستی جملاتی را گفت که باعث تنش بین روابط لهستان و تل آویو شد.

,

امام جمعه ریگان گفت:طبق فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب به اروپایی ها هم اعتماد نکنید،به گفته صدر اعظم آلمان بین اروپا و آمریکا از نظر تاکتیکی اختلافاتی وجود دارد اما هدف نهایی هر دو طرف یکی است،این حرف خودشان است.لذا این گوشزد است به کسانی که می گویند آمریکایی ها با ما راه می آیند،نه چنین چیزی نیست آنها هرگز راه نخواهند آمد.

,

رنجبر ماهانی تصریح داشت:خیال نکنید که اگر آمریکا از برجام خارج شد اروپایی ها گفتند ما هستیم ، نه خیر اینطور نیست.لازم میدانیم به دستگاه دیپلماسی عرض کنیم اینها سخنان خود اروپایی هاست اروپایی ها و آمریکایی ها دعوای زرگری راه انداخته اند و در پشت صحنه با هم یکی هستند، ما باید مراقب باشیم و فریب نخوریم.

,

وی در پایان ضمن تبریک به آقای محمد علیزاده که به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شدند ،افزود:از ریاست محترم اداره آموزش پرورش ریگان درخواست داریم اصل عدالت را در کارها لحاظ قرار دهد و مثل قبل ها دچار مشکلاتی نباشیم که اصل را در چیزهای دیگر قرار بدهد،ما در بحث آموزش و پرورش هم نیاز به پرورش داریم و هم نیاز به آموزش،در همه زمینه ها از ظرفیت های شهرستان و بومی که کمک میکند به عرصه آموزش و پرورش استفاده کنید.

,

امام جمعه رفسنجان:راه عبور از مشکلات تکیه بر توان داخلی است نه بوسه زدن بر پنجه های گرگ صفت اروپایی ها

, امام جمعه رفسنجان:راه عبور از مشکلات تکیه بر توان داخلی است نه بوسه زدن بر پنجه های گرگ صفت اروپایی ها,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین و با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و میلاد حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: انقلاب و نظام ما بدون نام امام(ره) شناخته نمی شود، شما مردم هم قدردان امام(ره) هستید گرچه برخی به ایشان دهن کجی کردند اما امام خمینی به خوبی مدیریت کرد و با قلبی مطئمن از این دنیا رفت.

,

وی افزود: به همین مناسبت ها جلسات جشن و مدیحه سرایی برپاست و در مسجد الزهرا از شب گذشته آغاز شده و با سخنرانی استاد حجت الاسلام حاج شیخ حسین انصاریان همراه است و من از همین جا دعوت می کنم که حضور یابید.

,

رمضانی پور با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس به ویژه عملیات خیبر بیان داشت: فرزندان شما ملت با صلابت و تکنیک پیش رفتند درود خدا بر این شهیدان و رزمندگان، یاد سردار شهید حمید باکری و شهید حسین خرازی از فرماندهان لشکر 14 امام حسین و یاد اسرا و مفقودین را گرامی میداریم.

,

وی خاطر نشان کرد: هنوز 25 شهید مفقود در شهرستان داریم خدا می داند که چه سختیاز فراق فرزندشان  می کشند، خانواده های معظم این بزرگواران همه محبت می کنند برای حفظ آبروی نظام و قدرت دادن به انها.

,

رمضانی پور با گرامیداشت روز مهندسی تصریح کرد: هم شهرداری ها در ساخت و سازها دقت دارند هم مهندسین و سازمان نظام مهندسی ، نقش مهندسی در جامعه بسیار ازرشمند است.

,

وی همچنین با اشاره به روز تربیت اسلامی بیان داشت: در بحث تزکیه و تربیت افراد به ویژه نوجوان و جوانان معاونین پرورشی در مدارس و اداره اموزش و پرورش مسئولیت خطیری دارند و کار بزرگی انجام می دهند و زحمت می کشند اما جای زحمت بیشتری دارد.

,

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم غیور آذربایجان اظهار داشت: با امیدی که رهبر انقلاب در فرمایشات به ما می بخشد  ما از این بحران هایی که در جامعه حاکم شده عبور می کنیم خوشا به حال شما مردم که صبر می کنید، در این صبر پیروزی است، عوامل و ایادی استکبار در داخل که در بدنه نظام جای گرفتند چوب لای چرخ نظام میگذارند و با کم کاری مانع پیشرفت و توسعه کشور هستند یک روزی می فهمند که چه خیانت هایی به مردم کردند.

,

وی افزود: کار نظارت مسئولیت دارد اگر یک لحظه غفلت کند و هرج و مرج ایجاد شود در خیانت انها شریک هستند چرا نظارت نکردید به دادگاه معرفی نکردید چرا ملاحظه کاری می کنید.

,

رمضانی پور گفت: در این چند روز شاهد افزایش قیمت نان، گوشت و مرغ یصورت خودسرانه بودیم ، ببینیم فرماندار محترم چه می کنند با این نانوایی ها و مرغداری ها که چندین هزار تومان قیمت را بالا بردند ، از شما می خواهیم هفته آینده بیایید برای مردم توضیح دهید و اینها را معرفی کنید و بگویید خیانت کردند و اجازه ندهید خودسرانه قیمت را گران کنندو دلهای مردم را جریحه دار کنند من اشک آدم هشتاد ساله دیدم که چرا وضعیت شهر ما اینطور باشد.

,

وی تصریح کرد: بیایید در رسانه ها بگویید که ما با اینها برخورد کردیم تا مردم امیدوار باشند مغازه ها با مهم تفاوت قیمت می کنند این چه وضعی است هر شهری اگر خودش را مدیریت و اداره کند کشور خوب می شود؛ من به جد از مسئولین می خواهم که با این وضعی که هرکس قیمتی برای خودش وضع می کند ظرف همین چند روز بطور قاطع برخورد کنید ، مدیریت کنید تا مردم امیدوارتر به شما مسئولین باشند.

,

رمضانی پور گفت: درست است که جنگ اقتصادی داریم اما مسئولین ما باید تاکتیک مقابله با این جنگ را بدانند اگر نمی توانید و نمی دانید از سرداران جنگ بپرسید که چطور جنگ را ککنترل کردند، تولید امروز یک جهاد مقدس محسوب می شود به شرطی که به سرعت به سراغ سرمایه گذاران و تولید کنندگان بروید وگرنه ممکن است کنار بروند اگر تسهیلات می دهید قبل از سال بدهید با بانکهایی که تعامل دارند کار کنید، آنهایی که مانع هستند برکنار کنید دولت پول می دهد چرا اینها باید کاسه ی داغ تر از آش می شوند، کشور قانون دارد و فقط مجری قانون می خواهیم که مشکلات را در اسرع وقت حل کند.

,

وی تصریح کرد:  اینکه رئیس جمهور فرمودند قاچاق در کشور به خاطر ارزانی قیمت هاست! آقای رئیس جمهور شما چه زیر ساختی را فراهم کردید که مردم سطح درآمدشان باشد 5 یا 6 میلیون تومان که اگر گرانی هم باشد بتوانند زندگیشان را اداره کنند ، نمی شود، حرفی را بزنید که عملی باشد با حرف شما افراد گران فروشی می کنند میدان پیدا می کنند لذا باید برخی حرفها زده نشود.

,

رمضانی پور گفت: امام جمعه بندر عباس حرف دل هشتاد میلیون نفر جمعیت را به رئیس جمهور گفت اما اینها بهشان بر نمی خورد اینقدر می گوییم تا خودتان را جمع کنید و روبراه شوید.

,

وی خاطر نشان کرد: من فکر نمی کنم آقای رئیس جمهور در وعده های انتخاباتی که رفاه می اورند یادشان رفته باشد شما به مردم وعده دادید و مردم هم به خاطر این وعده ها رای دادند ، آقای جهانگیری شما غمی ندارید حقوق خوب میگیرد و برای پایین دستی ها فکری ندارید.

,

رمضانی پور بیان داشت: صعت مس برای ایجاد فرصت های شغلی ورود پیدا کرده و زمینه هایی وجود دارد معاون کوچک ایجاد شوند تا برای جوانان اشتغال زایی شود؛ از جوانان و خانواده ها می خواهیم که انتظار نداشته باشید در کار دولتی و کارخانجات سرکار بروید ظرفیت ها تکمیل است، خودتان ورود کنید به کارهای اشتغال زایی ، از سوی مس تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار میگیرد.
خطیب جمعه رفسنجان در ادامه بیان داشت: افتتاح فاز سوم پالایشگاه خلیج فارس و بیش از سه هزار پروژه قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه بسیار قابل تقدیر است سپاه پاسداران تنها در جنگ موفق نبود پس از ان شروع بری ساختن مملکت کرد، دولتها شدت و ضعف داشته و برخی حمایت کردند و برخی نه، سپاه می تواند یک تنه همه ی کشور را آباد کند انها حتی در بحث صنعت خوردور سازی هم اعلام امادگی کردند.

,
,

وی افزود: این اقدام بزرگ صورت گرفت دریغ از یک تشکر روشن ، تمام پالایشگاه را سپاه ساخته بدانید دنیا بداند این اقتدار است اینها هم بچه های همین ملت است با شهامت بگویید چرا مصادره به مطلوب می کنید بگویید این کار را چه کسی انجام داده است.

,

خطیب جمعه رفسنجان گفت: 58 هزار در شهرستان رفسنجان هنوز کارت ملی هوشمند نگرفتند پس از عید یارانه این دسته افراد قطع می شودو دیگر کاری نمی شود انجام داد ، مردم اقدام کنند.

,

وی در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه انقلاب، تحقق توصیه های هفت گانه توسط جوانان را ضروری برشمرد و گفت:  راه عبور از مشکلات تکیه بر توان داخلی و ایجاد اقتصاد مقاومتی است نه بوسه زدن بر پنجه های گرگ صفت اروپایی ها ، به جوانان میدان دهید تشویق کنید تا مشکل اشتغال حل شود.

,

 

,

استان قم

, استان قم, استان قم,

 

,

قطع رابطه با آمریکا و صهیونیست‌ها یک امر شرعی و حکومتی است

, قطع رابطه با آمریکا و صهیونیست‌ها یک امر شرعی و حکومتی است, قطع رابطه با آمریکا و صهیونیست‌ها یک امر شرعی و حکومتی است,

 

,

آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در  مصلی قدس برگزار شد،با بیان این که باید خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنیم، اظهار داشت: تلاوت قرآن در خانه باعث می شود دختران و پسران ما تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار نگیرند.

, آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در  مصلی قدس برگزار شد،با بیان این که باید خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنیم، اظهار داشت: تلاوت قرآن در خانه باعث می شود دختران و پسران ما تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار نگیرند.,


وی به ضروت برائت جستن از مشرکان اشاره کرد و ادامه داد:خداوند و رسول خدا از مشرکان تبری جستند و لازم است که امروز ما هم از مشرکان تبری جسته و روابط دیپلماتیک و سیاسی خود را از چنین مشرکانی قطع کنند.

,
,


امام‌جمعه قم افزود: امروز قطع رابطه با آمریکا و صهیونیست‌ها یک امر شرعی و یک حکم حکومتی است.

,
,


وی افزود: در مناسک حج برائت از مشرکان تبدیل به یک فرهنگ عبادی شده است به طوری که بدون برائت از مشرکان در حج، روح حج ابراهیمی تهی و خالی است.

,
,


آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه های دوم نماز جمعه امروز قم،با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: سالروز ولادت حضرت زهرا(س) روز زن نامگذاری شده است تا زنان و بانوان ما با شناخت جایگاه بلند زن مسلمان به این قله صعود کنند.

,
,


وی گام دوم انقلاب و بیانیه رهبر انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: تبیین ریشه‌ها و ماهیت مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید ،دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی ، چارچوب انقلابی برای گام برداشتن روبه‌جلو و نگاه به گذشته است، مطالبه گری از نخبگان حوزه و دانشگاه و مدیران و دولتمردان، ترسیم افق ایران اسلامی و تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) از جمله مواردی است که در این بیانیه به آن اشاره شده است.

,
,


آیت الله سعیدی سوم اسفند سالروز صدور پیام تاریخی حضرت امام در سال 1368 به عنوان منشور روحانیت را مورد توجه قرار داد و گفت: مخاطب پیام روحانیون، اساتید و مدرسین و ائمه جمعه سراسر کشور هستند که نکات مهمی در این بیانیه به روحانیون گوشزد شده است.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: زمانی که امام این پیام را صادر کردند یک دهه از انقلاب گذشته بود و روحانیت در مسائل اجتماعی و سیاسی حضور یافته بودند و امام می خواستند از یک سو جایگاه روحانیت را برای مردم تبیین کرده و از سوی دیگر توصیه‌های لازم را نیز به روحانیت داشته باشند.

,
,


سعیدی در بخش دیگری از صحبت های خودش با بیان این که دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند چهره شهر قم را تخریب کنند، تاکید کرد: قم کانون، مرکز و خاستگاه انقلاب است و به همین علت دشمنان از قم کینه به دل دارند و به همین علت قصد برهم زدن چهره فرهنگی قم را دارند.

,
,


وی ادامه داد: قم جای اقدامات و صحنه‌های هنجارشکنانه نیست، هنجارشکنان و پشتوانه‌های آشکار و پنهان آن‌ها بدانند که مسئولان موظف‌اند طبق قانون با آن‌ها برخورد کنند.

,
,


امام‌جمعه قم در پایان با اشاره به رحلت عالم مجاهد و فقیه بزرگوار آیت‌الله مؤمن گفت: این عالم وارسته، در روز پنجشنبه‌ای دیده به جهان گشود و در روز پنجشنبه‌ای رخت از این جهان بر بست، وفات این عالم وارسته را به همگان تسلیت می‌گوییم و صبر و اجر برای بازماندگانش مسئلت می‌کنیم.

,
,

 

,

استان آذربایجان غربی

, استان آذربایجان غربی, استان آذربایجان غربی,

لزوم تجزیه و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب در محیط‌های علمی و فقهی/اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند

, لزوم تجزیه و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب در محیط‌های علمی و فقهی/اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند, لزوم تجزیه و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب در محیط‌های علمی و فقهی/اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند,

 آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تجزیه و تحلیل در محیط‌های علمی و فقهی است تا به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی بیان شود.
وی، افزود: این بیانیه باید در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها به گفتمان تبدیل شود و نقشه راه و برنامه‌ای برای آینده جامعه باشد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، گفت: محورهای ذکر شده در بیانیه نباید همانند نامگذاری سال‌ها با کم‌توجهی مواجه شده و بیانات رهبری نادیده گرفته شود.
وی، با اشاره به یکی از محورهای بیانیه در خصوص ابهت انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اشاره رهبری به بهت شرق و غرب از پیروزی انقلاب با اساس و پایه دینی نشانگر مقام والای این انقلاب است که معجزه‌گونه بودن انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام قریشی، ادامه داد: دلیل دشمنی آمریکا و غرب با انقلاب اسلامی ایران را باید بدانیم. چرا در میان تمام ممالک اسلامی به دشمنی با کشور ما برخاسته‌اند؟ از ابتدای انقلاب تا امروز با روش‌های مختلف به دشمنی برخاسته‌اند.
وی، تصریح کرد: آن‌ها حتی مرتجع‌ترین ممالک را هم برای مقابله با ایران حمایت می‌کنند و مخالفت با انقلاب اسلامی را مورد توجه دارند.
امام جمعه ارومیه، ابراز داشت: علت اصلی دشمنی این است که پس از رنسانس به این نتیجه رسیدند که مبانی الهی و دینی از حکومت انسانی کنار رود و اصل امانیسم را محور قرار دادند که انقلاب اسلامی ایران در برابر این تفکر ایستاد.
وی، گفت: آن‌ها دین را افیون ملل می‌دانستند ولی انقلاب اسلامی به خدامحوری و وحی محوری توجه داشت و به همین دلیل کیان و تفکر غربی را مورد هجوم قرار داد.
وی، همچنین خاطرنشان کرد: بزرگان آمریکا و غرب رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف والای الهی را مایه شکست برنامه‌های خود می‌دانستند که به همین واسطه دشمنی خود را علنی ساختند.
وی، بیان داشت: امانیست همان هوای نفس پرستی بود که انقلاب اسلامی با الهام از آیات و روایات اسلامی و دینی در برابر آن ایستاد و بدبختی انسان را در همان هوای نفس معرفی کرد.
وی، گفت: این انقلاب در برابر تفکری که تنها دنیا را می‌شناخت، تدبر در معنویات و الهام از عرفانیات را یادآور شده و به این ترتیب زمینه را برای تفکرات الهی فراهم ساخت.
حجت‌الاسلام قریشی، اذعان داشت: همان‌طور که تفکر کمونیستی به زباله‌دان تاریخ پیوست، امروز هم می‌ترسند که تفکرات مادی گرایانه به فراموشی سپرده شده و شرایط برای ترویج الهیات فراهم شود.
وی، با اشاره به اظهارات تئوریسین‌های غرب، گفت: انقلاب اسلامی را خطرناک‌ترین دشمن تمدن غرب در سراسر تاریخ می‌دانند و همین موضوع را دلیل مبارزه خود با ایران معرفی می‌کنند.
وی، در خصوص محور حرکت ایران اسلامی، اظهار داشت: ایران نه تنها سلطه‌گری نمی‌کند بلکه سلطه‌پذیری و وابستگی را نفی کرد و ایستادگی روی پای خود بر اساس تعالیم دینی را به تمام جهان نشان داد و آزادی‌خواهان جهان را به این اصل دعوت کرد.
وی، ادامه داد: تئوریسین‌های غرب به صراحت اعلام کرده‌اند که اگر انقلاب اسلامی آرمان‌های خود را اجرایی سازد طوفانی سراسر غرب را در بر می‌گیرد. این به معنای ترس از قدرت انقلاب ماست که رهبر انقلاب اسلامی نیز همین موضوع را بیان فرمودند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم، دنیا از اقتدار این انقلاب و مردم به زانو درآمده‌اند و عظمت ما را قبول دارند. نباید در برابر تهدیدات سر خم فرود آوریم چرا که امروز از عزت و عظمت مردم ترس دارند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن ارج نهادن به مقام والای همسران و مادران شهدا، عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی را در گرو از خود گذشتگی رزمندگان دانست.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند

, اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان خطاب به جوانان، اظهار کرد: گام دوم را بدون داشتن نقشه راه نمی توان طی کرد و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از تجربه گذشته در نقشه راه استفاده کرد، گفت: مسئولان باید نسبت به رفع نواقص که در ۴۰ سال گذشته بوده است، توجه کرده و نقشه ای برای ۴۰ سال آینده تبیین کنند.

,

وی با اشاره به اینکه نواقصی داشته ایم ولی نقاط قوت بیشتر از نقاط ضعف بوده است، افزود: اینکه یک روز مسئله دلار و روز دیگر مرغ و گوشت و… ایجاد می شود، نشان دهنده این است که در لایه های نظام حرکاتی هستند که  مردم را با چالش مواجه سازند.

,

حسن زاده تصریح کرد: لازم و ضروری است تا این موارد در آغاز گام دوم انقلاب بررسی شده و اجازه ندهیم عده ای در مردم نگرانی ایجاد کنند.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: نکته دیگری که در مورد این پیام درنظر داشته باشیم، برنامه و طراحی دشمن است که همواره به دنبال توطئه و دشمنی و برنامه ریزی برای تضعیف نظام بوده و باید در مقابل آنان هوشیار و بیدار باشیم.

,

وی افزود: سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی همواره بر این نکته تاکید می کنند که ما همیشه به دشمنان فکر می کنیم و این جمله نشان دهنده بصیرت  است و بر همه واجب است همیشه در مقابل توطئه دشمنان بیدار بوده و هوشیار باشند و به دشمن اجازه توطئه ندهند.

,

حسن زاده اظهار کرد: اهداف، آرمان ها و مبانی و اصولی که برای این انقلاب توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی تعیین شده و مقام معظم رهبری نیز برآن تاکید می کنند، غیر قابل تغییر هستند و  این موضوع از نکاتی است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره وتصریح شده است.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما آسایش و آرامش را همراه با آرمان های انقلاب اسلامی می خواهیم، گفت: ما سلطه پذیر و استکبار پذیر نیستیم و با اعتقاد و باور انقلاب کردیم و به این آرمان ها نیز در هر زمانی پایبند خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اینکه جوانگرایی دیگر نکته مطرح شده در بیاینه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صراحت در این بیانیه تبیین کرده اند که اگر می خواهیم در دهه پنجم انقلاب موفق باشیم، باید به جوانان اعتقاد داشته باشیم.

,

حسن زاده با بیان اینکه ما تجربه موفقی در اعتماد به جوانان داشته ایم، افزود: هشت سال دفاع مقدس، نمونه بارزی از اعتماد به جوانان و پیروزی است و اگر در دهه پنجم انقلاب نیز در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان، به جوانان اعتماد و اعتقاد داشته باشیم، موفق خواهیم بود.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر کارآمد بودن جوانان، گفت: جوانان خستگی ناپذیر، جهادی و انقلابی می توانند گره گشا باشند.

,

وی هم چنین بر لزوم توجه به تربیت دینی دانش آموزان، معماری اسلامی و تجلیل از ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام، اسرا و جانبازان تاکید کرد.

,

حضرت زهرا(س) الگوی حسنه برای انسان ها است

, حضرت زهرا(س) الگوی حسنه برای انسان ها است,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: اگر خداوند می خواست تمام زیبایی های عالم را در یک فرد خلاصه کند آن شخص حضرت زهرا(س) است.

,

وی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) در خصوص حضرت زهرا (س) فرموده اند، رضایت فاطمه(س) باعث رضایت من است و رضایت من رضایت پروردگار را در پی دارد.

,

وی اظهار کرد: اطاعت  از حضرت زهرا(س) بر همگان واجب بوده و حضرت زهرا(س) الگوی حسنه برای تمام انسان ها است.

,

امام جمعه پلدشت در خصوص ویژگی های حضرت زهرا(س) افزود: حضرت، همسری فداکار و نمونه برای حضرت علی (ع) است.

,

به گفته وی مهمترین نقش هایی که یک زن می تواند در خانواده ایفا کند نقش یک همسر و مادر نمونه است.

,

طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: امنیت با جانفشانی انسان های مومن و جوانان مومن به دست می آید و مسئولان باید بدانند که راحتی و آسایش را مدیون انسان های آزاده هستند.

,

وی تصریح کرد: امید به آینده ای روشن و درخشان با نقش آفرینی جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و باید جوانان را در محور امور قرار داد.

,

وی اظهار کرد: نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کرد، آنها بارها نشان دادند که  نمی توان به آنها اعتماد کرد.

,

امام جمعه پلدشت افزود: باید به جوانان اعتماد کنیم و مسئولان، جوانان را به میدان بیاورند، روحیه انقلابی گری در جوانان بسیار بالا است.

,

به گفته وی اگر چه امروز در اجرای برخی امور در داخل کشور نواقصاتی داریم ولی کشورمان از نفوذ و اقتدار بالایی در منطقه برخوردار است.

,

جایگاه زن در دین مبین اسلام بسیار والاست

, جایگاه زن در دین مبین اسلام بسیار والاست,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به حدیثی از امام حسن عسگری علیه السلام در خصوص تقوی اشاره کرد که می فرمایند ای کسانی که ایمان آورده اید تقوی الهی پیشه کنید و اجتهاد برای خدا کنید.

,

وی در ادامه مباحث معاد به بحث نماز جماعت اشاره کرد و گفت : در آیه 43 سوره بقره آیه پروردگار متعال می‌فرمایند اقامه نماز کرده و زکات خود را پرداخت کرده و با رکوع کنندگان شما هم رکوع کنید که ادله نماز جماعت است و در آیه 102 سوره نساء در مبارزه با کفار عده ای را به اقامه نماز با پیامبر سفارش و عده ای دیگر را به مبارزه سفارش میفرمایند که ادله ی دیگری برای نماز جماعت است.

,

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به هفتم اسفند برابر با بیستم جمادی الثانی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر اشاره کرد و به ارزش و جایگاه زن در آیین و ادیان دیگر اشاره کرد که جایگاه زن را بسیار پایین توصیف کرده اند و امروز عده ای بی فکر که خود را روشنفکر می نامند ادیان زرتشت و بودا را بسیار مورد توجه قرار میدهند و این در حالی است که در دین مبین اسلام اولین فرد وارد شونده به بهشت را حضرت زهرا سلام الله علیها معرفی کرده و این نشان از آن دارد که زن خواهد توانست با تقویت روحیه دین شناسی و ایمان به جایگاه مرتفعی برسد و یا دیدگاه اسلام اینگونه است که در منزلی که فرزند دختر باشد خداوند خیر و برکت را نازل می‌فرماید،اما در تمدن و فرهنگ غرب به زن بعنوان یک ابزار نگاه میکنند به طوری که در تمام تبلیغات ها از زن بعنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده میکنند.

,

وی تصریح کرد : دشمن امروز میبیند که کلمه مادر در دین اسلام و کشور اسلامی جایگاهی عظیم دارد بر همین مبنا بر روی این موضوع پرداخته و در صدد ضربه وارد ساختن بر وجهه مادر است.

,

حجت الاسلام فصیح نیا به بیانیه رهبر معظم انقلاب به موسوم به گام دوم انقلاب اسلامی که پیام های مهمی بدنبال دارد اشاره کرد و افزود : بایست ریز به ریز و کلمه به کلمه به این بیانیه پرداخته شود چراکه پیامهای مهمی برای دشمنان ، مسئولان و مردم دارد و از همه مهمتر مخاطب اصلی این گام دوم انقلاب جوانان هستند.
این استاد حوزه و دانشگاه اولین خصوصیت جوانان را آزاد اندیش بودن آنان عنوان کرد و گفت : جوان هرکاری انجام دهد مستقلا تفکر میکند و در مرحله دوم جوان استقلال فکری دارد و مصلحت اندیش نخواهد بود و در سومین خصوصیت میتوان به نوآور بودن جوان اشاره کرد که در علم و تکنولوژی عقب نمی ماند و در مرحله چهارم جوان صداقت و حق را سریع قبول خواهد کرد.

,
,

وی به رسیدن سال نو و عید نوروز هم اشاره ای داشت و گفت : چرا سرمایه هایمان را در شهر خود صرف نکنیم و با خرید از کسبه شهر گامی در جهت تحقق رونق بازار برداریم و از فروشندگان اجناس مورد نیاز مردم نیز خواست رعایت اصل انصاف را داشته باشند در بحث کسب و در بحث دستفروشان از شهردار خواست تا چاره اندیشی شده و تدبیری شده تا بتوانند هم کسب درآمد داشته و هم از ترافیک شهری نیز کاسته شود.

,

امام جمعه شاهین دژ در پایان از حضور و شرکت اهالی متدین و شهید پرور شهرستان شاهین دژ در مجلس یادبود شهدای مظلوم حادثه تروریستی زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

,

اقتصاد مقاومتی، راه حل مشکلات اقتصادی است

, اقتصاد مقاومتی، راه حل مشکلات اقتصادی است,

امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: بهترین زنان امت پیغمبر، دارای کمترین مهریه می باشند .

,

حجت الاسلام هاشمی با اشاره  الزامات تحقق توصیه‏ های هفتگانه رهبری در گام دوم انقلاب  گفت :رهبر معظم انقلاب با ترسیم نقشه راه کشور در بیانیه «گام دوم انقلاب»، با تأکید بر داشتن امید واقع ‏بینانه به آینده و نقش بی‏ بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‏ها، در خطاب به جوانان و آینده ‏سازان ایران مقتدر، هفت توصیه را بیان کردند که اجرایی کردن هر کدام الزامات خاص خود را دارد .

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید : اقتصاد که یک نقطه‏ ی کلیدیِ تعیین ‏کننده است و الزاماتی دارد .

,

امام جمعه شهرستان ماکوادامه داد : مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص اقتصاد به چند نکته نیز اشاره فرمودند که آنها عبارتند از : اقتصاد قوی مانعی در مقابل سلطه و نفوذ دشمن خواهد بود و اقتصاد ضعیف، زمینه ساز نفوذ و دخالت دشمن می‏ شود. اقتصاد در جامعه اسلامی هدف نیست ؛ بلکه بعنوان یک ابزاری است برای رسیدن به هدف اصلی که تعالی انسان است.

,

وی را‏هکار اساسی در رفع مشکلات اقتصادی کشور  را پیگیری اقتصاد مقاومتی عنوان کرده و گفت : رهبرمعظم انقلاب به جوانان هشدار می‌دهند که مبادا فریب آدرس‏های غلط دشمن در مواجهه با مشکلات اقتصادی کشور را بخورند.

,

 

,

استان اردبیل

, استان اردبیل, استان اردبیل,

 

,

دعوت از همه برای پیوستن به کمپین«نوروز ساده»/ دشمن می‌خواهد با گرانی‌های بی‌سابقه سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد

, دعوت از همه برای پیوستن به کمپین«نوروز ساده»/ دشمن می‌خواهد با گرانی‌های بی‌سابقه سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد, دعوت از همه برای پیوستن به کمپین«نوروز ساده»/ دشمن می‌خواهد با گرانی‌های بی‌سابقه سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد,

 

,

دعوت از همه برای پیوستن به کمپین نوروز ساده، تشریح استراتژی جدید دشمن، عوامل ایجاد گرانی های بی سابقه  و انتقاد ازتعطیلی فرودگاه  پارس آباد از جمله موارد مهمی بودند که امامان جمعه استان اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه مطرح کردند.

,

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به مشکلات اقتصادی و مالی در کشور اظهار کرد: این روزها مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی طبقات متوسط و دهک‌های پایین جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نزدیکی سال نو مزید بر علت شده است.

,

وی افزود: از تمام اهالی استان و بلکه از هر عزیزی که در ایران اسلامی در هرکجای کشور صدای ما را می شنود می‌خواهم با همت جمعی و تعهد انسانی و قدسی، امسال نوروز را ساده برگزار کنند به همین جهت از همین خطبه کمپینی را اعلان می‌کنیم بنام "نوروز را بی تکلف و ساده برگزار کنیم".

,

دعوت از همه برای پیوستن به کمپین نوروز ساده

, دعوت از همه برای پیوستن به کمپین نوروز ساده,

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: از همه می‌خواهم به این کمپین وارد شوند و آن را با تمام توان تبلیغ کنند. امید من در این باب بیشتر از همه به خانم‌هاست چون رمز موفقیت این طرح، دست خانم هاست. هیچ تردیدی ندارم که ورود به این کمپین عبادت بسیار بزرگی است. هر کس به انسانیت، عزت، شرف و کرامت انسان‌ها حرمت قائل است، این اقدام را تبلیغ نماید.

,

عاملی ادامه داد: هرکس می‌خواهد پا جای پای انبیاء بگذارد و کار انبیاء را انجام دهد و فردا با انبیاء محشور شود، این پیشنهاد را عمل و آن را تبلیغ نماید. هرکس می‌خواهد قرآن فردای قیامت برای او شفع مشفع باشد به آیه «یَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَالْأَغْلَالَ الَّتِی کَانَتْ عَلَیْهِمْ» عمل کند و یک راه مهم آن در زمان ما تبلیغ همین ایده است.

,

مسؤول شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل بیان داشت: از صدا و سیمای استان، از شبکه‌های ملی، از فعالان فضای مجازی، از ائمه جمعه کشور، از تمام تریبون‌داران، از آژانس‌های خبری، از اساتید دانشگاه و معلمان عزیز می‌خواهم در تبلیغ این ایده جهت برداشتن بخشی از فشار از ملت بزرگ ما مخصوصا در ایام عید سهیم باشند.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس نماد قدرت، نبوغ علمی و تسلیم‌ناپذیری ملت ماست. زمانی در این کشور از صفر تا صد صنعت نفت دست خارجی‌ها بود. آنها با کار در ایران از ما علاوه بر حقوق، حق توحش هم می‌گرفتند. در باور کسی نبود که ایران زمانی بتواند در شدیدترین تحریم‌ها که یک پیچ پالایشگاهی را هم به ما نمی‌دهند به‌صورت کاملا بومی و بدون حضور خارجی‌ها بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه را راه‌اندازی کند.

,

وی افزود: حجم تولید در این پالایشگاه بسیار بالاست. 360 هزار بشکه در روز و تولید روزانه فعلی 45 میلیون لیتر بنزین یورو 5 که مطابق با 50 درصد بنزین مصرفی کل کشور است و با راه‌اندازی سایر فازها به 105 میلیون لیتر در روز خواهد رسید و با این حساب ایران عملا به بازار صادرات بنزین و ارزآوری از آن جهت وارد می‌شود.

,

اگر سپاه وارد عمل نمی‌شد، دولت باید سالانه 8 میلیارد دلار ارز مصرف می‌کرد

, اگر سپاه وارد عمل نمی‌شد، دولت باید سالانه 8 میلیارد دلار ارز مصرف می‌کرد,

عاملی ادامه داد: همه این‌ها به همت سپاه معظم و همکاری دولت است و اگر سپاه وارد عمل نمی‌شد در این وانفسای ارزی، دولت باید سالانه 8 میلیارد دلار ارز مصرف می‌کرد تا بنزین وارد کند تا کشور دچار التهاب و آشفتگی نگردد. چقدر خوب است نماینده‌ای که چند ماه پیش در مجلس داد می‌زد که سپاه باید به پادگان برگردد، سرش را پایین بیاندازد و عرق خجالت از جبین خود پاک کند. سپاه لازم نیست به پادگان برگردد آنچه لازم است این است که اینگونه نماینده‌ها از اردوگاه دشمن خارج و به جمع ملت برگردند.

,

وی ادامه داد: این پالایشگاه، نخستین پالایشگاه طراحی شده بر اساس خوراک میعانات گازی کشور است؛ یعنی صنعتی کاملا جدید است. از همین جا به شرکت بزرگ نفتی دنیا یعنی توتال که با وجود قرارداد رسمی به بهانه تحریم، ساخت پالایشگاه را در ایران متوقف کرد می‌گوییم هر کجا در ساخت پالایشگاه به مشکل علمی برخورد کردید حتما به جوانان ما اطلاع دهید تا مشکل شما را حل کنند!

,

امام جمعه اردبیل بیان کرد: ملت ما باید بداند که میانگین سنی افرادی که در ساخت این پالایشگاه کار کردند، 32.5 سال است و بالاخره تشکر ما از مقام معظم رهبری است که با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، جرأت کارهای بزرگ را به جوانان ما دادند. با راه‌اندازی این پالایشگاه، ایران نه تنها به صادرات بنزین، بلکه به صادرات این فن‌آوری بسیار پیچیده وارد شده است.

,

وی گفت: با این افتدار، همه دولت‌هایی که در ایران سر کار می‌آیند، باید از خام فروشی اجتناب کنند. تفاوت درآمد در حلقه اول که خام است و حلقه آخر تولید، زمین تا آسمان است. ما از همین جا به ترامپ که می‌خواهد گاز ما به عراق و ترکیه صادر نشود و این دو کشور هم نمی‌پذیرند می‌گوییم؛ از اینکه ما را به مصرف گاز در مجموعه‌های صنعتی سوق می‌دهید و ما را از خام فروشی محروم می‌کنید و ما را در حساس‌ترین و اساسی‌ترین نیاز کشور خودکفا کردید، تشکر داریم و یقین کنید که با ادامه تحریم به تدریج در بقیه نیازهای اساسی خود نیز به خودکفایی خواهیم رسید.

,

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه‌ها در بررسی آثار تحریم اظهار داشت: ما در صنعت نفت و پالایشگاه در نقطه صقر بودیم و با تحریم رشد کردیم. عسلویه به طول 80 کیلومتر پر از پتروشیمی و پالایشگاه است و همه آنها به دست مهندسین ایرانی ساخته شده است.

,

 صنایع نظامی ایران با تحریم به اوج رسید

,  ,  , صنایع نظامی ایران با تحریم به اوج رسید,

وی افزود: در استخراج نفت و گاز در نقطه صفر بودیم حالا به برکت تحریم در وسط دریا سکوهای عظیم نفتی را خودمان نصب می‌کنیم و در عمق سه هزار متری کف دریا گاز ترش استخراج می‌کنیم به‌حدی‌که شرکت‌های نفت و گاز بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با تطمیع مهندسین ما و پیشنهاد دادن حقوق‌های بالا و خانه و ماشین در صدد جذب متخصصین ما هستند.

,

امام جمعه اردبیل بیان داشت: از سلول‌های بنیادی اگر حرف می‌زدیم ما را مسخره می‌کردند و یک امر رؤیایی برای ما بود و حالا به برکت تحریم، رتبه دوم دنیا را داریم. در احداث نیروگاه به‌طور کامل وابسته بودیم و حالا در اثر تحریم آن چنان اوج گرفتیم که تمام کشورهای همسایه از ایران برق می‌خرند. این تابستان ایران به عراق برق نفروخت، نا آرامی عراق را فرا گرفت.

,

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در نانو تکنولوژی صفر صفر بودیم و حالا با تحریم جزء ده کشور اول هستیم. در داروسازی وابسته مطلق بودیم حالا در اثر تحریم به خودکفایی 90 درصد رسیدیم.

,

وی ادامه داد: در کشتی سازی صفر بودیم با تحریم کشتی‌رانی بین‌المللی و حذف بیمه و قطع رابطه شرکت‌های بین‌المللی کشتی‌رانی، ما در صنعت کشتی‌سازی به اوج رسیدیم و حالا کشتی‌های غول پیکر برای کشورهای دیگر می‌سازیم.

,

عاملی ادامه داد: در هواپیماهای جنگی صفر بودیم با تحریم به تولید انبوه رسیدیم، در سدسازی صفر بودیم تمام سدهای موجود در زمان ظاغوت متعلق به خارجی‌ها و تکنولوژِی‌های آنهاست حالا بعد از تحریم پیچیده‌ترین سدها را ساخته‌ایم.در صنایع هوا و فضا هیچ هیچ بودیم اما با تحریم به اوج رسیدیم و در صنعت ماهواره صفر بودیم با تحریم به اوج رسیدیم و حالا ایران موجود زنده به فضا می‌فرستد.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در فناوری فضایی ما از عقب مانده‌ترین‌ها بودیم اما حالا به برکت تحریم طبق اظهار نظر موسسه معتبر جهانی فوترون ایران یکی از قدرت‌های نوظهور در عرصه فناوری فضایی و یازدهمین کشور در این فن است. در توان هسته‌ای صفر بودیم تحریم ما را به اوج رساند و حالا نیروگاه هسته‌ای بوشهر بدون حتی یک کارشناس خارجی اداره می‌شود.

,

امام جمعه اردبیل بیان داشت: زمانی سوخت هسته‌ای رآکتور تهران تمام می‌شد و ما به سوخت 20 درصد محتاج بودیم هرچه به اروپا التماس می‌کردیم که اگر این رآکتور خاموش شود ما از رادیو داروها محروم می‌شویم و بیماران ما دچار مشکلات عدیده می‌شوند. گفتند بگذارید بمیرند و اعتناء نکردند! خودمان دست به تولید سوخت 20 درصد زدیم وقتی تولید آن را اعلان کردیم گفتند دروغ است اما نمی‌دانستند آنچه دروغ است این گزاره است که "اراده ملت ایران با تحریم شکسته می‌شود."

,

وی افزود: در توان موشکی صفر بودیم و سرهنگ های قذافی موشکهای ما را پرتاب می کردند و ارتش حافظ اسد به ما پرتاب آن را یاد می دادند. وقتی تحریم شدیم به تولید موشک نقطه زن با برد دو هزار کیلومتر رسیدیم و الان 8 نوع موشک ما توسط آنها موشک بسیار خطرناک شناخته شده است که طبق نظر آنها حتما باید خلع سلاح شویم یعنی همه را نابود یا به آنها تحویل دهیم!

,

وی بیان کرد: در صنایع نظامی صفر بودیم با تحریم به اوج رسیدیم و حالا جزو 20 کشور مقتدر نظامی دنیا هستیم، آنها با تحریم تسلیحاتی، ما را در صنایع نظامی خودکفا کردند.

,

خطیب جمعه اردبیل گفت: ما قبل از تحریم، شتاب علمی نداشتیم بعد از تحریم طبق گزارش پایگاه اسکوپوس رتبه شتاب علمی ایران در رشد تولید مقالات علمی بین 25 کشور برتر علمی دنیا از دهم سال 2012 به رتبه اول سال 2016 رسیده است. یعنی بیشترین ارجاعات علمی در دنیا به مقالات علمی دانشمندان و نخبگان ما بوده است.

,

وی افزود: این موضوع بسیار حساس و برای آنها بسیار نگران کننده است از این رو این هفته ترامپ دو دانشگاه بزرگ ما را که نه تنها سرمایه ما بلکه سرمایه بشریت است تحریم کرد و ثابت کرد که با پیشرفت علمی ملت ما مخالف است و این کافی است که ما با تحمل ناملایمات با نهایت اقتدار در برابر فزون خواهی‌های آنها بایستیم.

,

وی ادامه داد: بزرگترین محرومیت برای یک ملت محرومیت علمی و بزرگترین اهانت محروم کردن آنها از علم و فناوری و آخرین یافته‌های علمی است ما به ترامپ می‌گوییم دیر آمدید دیگر تحریم دانشگاه‌ها و مجامع علمی ما جواب نمی‌دهد چون اساتید و نخبگان علمی ما به پیشرفت‌های علمی فوق‌العاده دست یافته‌اند.

,

وی افزود: من همت بلند مقام معظم رهبری را تحسین می‌کنم که اخیرا فرمودند؛ دنیا پیشرفت‌های علمی را به هر نقطه رسانده ما باید از همان نقطه تحولات علمی را پیش ببریم و در تولید دانش جهانی سهیم باشیم

,

عاملی اظهار داشت: همه این موفقیت‌ها از تحریم است اگر تحریم نبود قطعا فناوری‌های ذکر شده را از خارج وارد می‌کردیم و به خودکفایی نمی‌رسیدیم از این رو از قدیم گفته‌اند لکل شر خیر! حالا به آمریکایی‌ها می‌گوییم اگر تحریم را ادامه دهید در صنایع باقی مانده نیز خودکفا خواهیم شد.

,

وی افزود: وزارت صنعت و معدن لیستی چاپ کرده و در آن موارد احتیاج کشور به تولید و استقلال و خودکفایی را به صنعتگران و سرمایه‌گذاران عرضه کرده است.

,

وی همچنین خطاب به تحریم کنندگان گفت: در نهایت تحریم شما پشیمان خواهید شد راه را از اول اشتباه رفته‌اید و ما از سر خیرخواهی به شما می‌گوییم بازگشت از نصف راه شکست پیروزی است!

,

انتقاد امام جمعه پارس آباد از تعطیلی فرودگاه این شهرستان

, انتقاد امام جمعه پارس آباد از تعطیلی فرودگاه این شهرستان,

حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: نماز جمعه، نماز جماعت و حجاب از بارزترین مصداق‌های دین در جامعه است و کمرنگ شدن دین و معنویت به جامعه اسلامی ضربه وارد می‌کند.

,

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به 8 اسفندماه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، عنوان کرد: ساده زیستی، خصوصیات اخلاقی و عفت نمونه‌هایی از ویژگی حضرت فاطمه زهرا (س) بود و بانوان باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود بدانند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد در خصوص روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت: خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در امور تربیتی و تربیت اسلامی دارند و باید به این مسئله بیشتر اهمیت داد.

,

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن اعتراض به تعطیلی فرودگاه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده مسؤولان اعلام کردند که این تعطیلی به‌دلیل نبود خلبان و موقتی است، از شرکت‌های هواپیمایی نیز تقاضا می‌شود جهت بهره‌مندی مردم پارس آباد از خدمات هوایی بلیط هواپیما ارزان‌تر شود.

,

وی در خصوص انتخاب شهردار پارس آباد خطاب به شوراهای اسلامی تاکید کرد: شوراها به‌صورت مستقل تصمیم می‌گیرند و هیچ دخالتی در انتخاب شهردار انجام نمی‌گیرد،  اما در انتخاب شهردار دقت کنند، کسی را انتخاب کنید که شش ماه دیگر مجبور به برکناری آن نشوید.

,

امام جمعه بیله سوار :دشمن می‌خواهد با گرانی‌های بی‌سابقه سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد/ مدیریت نامناسب مسئولان دلیل گرانی بی‌سابقه خودرو

, امام جمعه بیله سوار :دشمن می‌خواهد با گرانی‌های بی‌سابقه سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد/ مدیریت نامناسب مسئولان دلیل گرانی بی‌سابقه خودرو,

حجت الاسلام اصغر جدائی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیله سوار به عملیات انتحاری گروه‌های تروریستی علیه تعدادی از نیروهای سپاه در شهر  زاهدان اشاره کرد و ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسداران اظهار کرد: این حرکت گروه‌های منحرف و بدبخت تروریستی علیه تعدادی از فرزندان غیور ایران اسلامی در شهر زاهدان بار دیگر اوج زبونی و بیچارگی دشمن پست و بی‌رحم را نشان داد.

,

وی ادامه داد: وقتی این‌گونه عملیات‌ها علیه نیروهای سپاه انجام می‌گیرد نشان از این دارد که دشمن از دست سپاه عصبانی بوده و همچنین سپاه در کشور نیرویی موثر و کارساز است. شکی نیست که مرحم دل مردم ایران و خانواده‌ها برخورد قاطع و شدید با عوامل این حمله تروریستی است.

,

امام جمعه بیله سوار به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند و در این بیانیه اعتماد و امید به نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام دوم موج می‌زند، توصیه‌های مقام معظم رهبری در مسیر اجرایی کردن آرمان‌های انقلاب، قابل توجه است.

,

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه نابسامانی بازار خودرو را یکی از عوامل تشدید استرس مردم برشمرد و بیان داشت: روند صعودی قیمت خودرو که در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده، یکی از دلایل آن مدیریت نامناسب و ناصحیح مسؤولان مربوطه است.این خودروهایی که تولید می‌شود مثل پراید، ماشین اقشار متوسط مردم است و گران شدنش موجب فشار مضاعف بر آنها است. امروز یکی از استراتژی‌های دشمن این است که می‌خواهد با این گرانی‌های بی‌سابقه، فشار بر مردم را بیش‌تر کند و سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد.

,

وی گفت: هر کسی  که به این گرانی‌ها کمک کند، خواسته یا ناخواسته در زمین اهداف دشمن قرار گرفته و باید پاسخ‌گو باشد. مسؤولان امر به‌جای همدلی با مردم، به‌جای عذرخواهی، به‌جای پاسخ مناسب، چرا جوابی می‌دهند که هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد. همه می‌دانند که دلیل قاچاق کالا به‌خاطر پایین آمدن ارزش پول ما بوده و این موضوع یک امر بدیهی و غیرقابل انکار است.

,

امام جمعه بیله سوار با اشاره به ثروت‌های نجومی برخی افراد عنوان کرد: اگر ریشه‌یابی کنید بسیاری از کسانی که به ثروت‌های کلان رسیده‌اند با رانت‌خواری، سوء استفاده از تسهیلات بانکی، تقلب، کلاه‌برداری و حتی غارت بیت‌المال به این ثروت‌ها دست یافته‌اند.

,

وی افزود: مردم ایران اسلامی امام(ره)، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و به‌خاطر همین هم در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند. بسیاری از کسانی که در راهپیمایی حضور داشتند از مدیریت سوء کشور ناراضی و ناراحت بودند ولی برای عشق به ولایت، نظام و انقلاب به صحنه آمدند.

,
امام جمعه خلخال:مسئولان بازار را مدیریت کنند/ دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است
, امام جمعه خلخال:مسئولان بازار را مدیریت کنند/ دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است,

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال اظهار کرد: امروز عدم شناخت دشمن جامعه را با مشکلات بسیاری روبرو کرده و نیاز اصلی امروز جامعه دشمن شناسی است.

,

وی  با اشاره به گرانی ها و تورم در بازار گفت: شاید در مقطعی کالایی در جامعه کم یا گران باشد ولی مسؤولان باید وضعیت بازار را مدیریت کنند.

,

امام جمعه خلخال با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دردیدار مردم تبریز بیان کرد: دشمن در حال ضعیف‌تر شدن است و ما سعی کنیم با تقویت نقاط قوت خود در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و تاریخ نشان می‌دهد که هر جا مقاومت کردیم پیروز شده‌ایم و اگر در زمان حضرت امام حسین (ع) نیز بصیرتی در امت بود در صف دشمن قرار نمی‌گرفتند.

,

اسدی با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی زاهدان گفت: این پاسداران غیور جمعی لشگر 14 امام حسین (ع) اصفهان بودند که با شان وشکوه، مردم اصفهان این شهدا را تشییع کردند.

,

امام جمعه خلخال تکیه بر توانمندی داخلی جوانان را ضروری دانست و تصریح کرد: افتتاح فاز سه پالایشگاه ستاره خلیج فارس نشان از تعهد جوانان به این انقلاب و نظام بود که توانستند با تکیه بر دانش داخلی و بدون هیچگونه تکیه بر دشمن این قدرت عظیم تولید بنزین و گاز مایع را به بهره‌برداری رساندند که امروز دیگر از واردات بنزین بی‌نیاز شدیم و این سایه توانمندی جوانان کشور است.

,

امام جمعه خلخال با اشاره به سفر مسؤول سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل و اختصاص مبالغی معلوم به پروژه خلخال کلور درام و خلخال به کوثر و خلخال سرچم فیروز آباد گفت: مسؤولان شهرستان پیگیر بقیه اعتبارات اختصاص یافته به استان و سهم شهرستان خلخال باشند.

,

 

,

استان البرز

, استان البرز, استان البرز,

 

,

آموزش و پرورش البرز به اسم اصلاح طلبی در چرخه فساد قرار نگیرد/ الگوی 2030 با راهبرد گام دوم انقلاب برای جوانان در تضاد است

, آموزش و پرورش البرز به اسم اصلاح طلبی در چرخه فساد قرار نگیرد/ الگوی 2030 با راهبرد گام دوم انقلاب برای جوانان در تضاد است, آموزش و پرورش البرز به اسم اصلاح طلبی در چرخه فساد قرار نگیرد/ الگوی 2030 با راهبرد گام دوم انقلاب برای جوانان در تضاد است,

 

,

امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره روز مادر، فاطمه (س) را مدافع ارزش های الهی و ولایت دانست و گفت: تبلیغ دین، افشای فتنه و چهره های نفاق همواره توسط ایشان انجام می شد.

,
حجت الاسلام حسینی همدانی به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن نقش همسری و مادری در ایران به بهانه الگوبرداری از آموزش های غربی اشاره کرد و افزود: مخالف اشتغال بانوان نیستیم اما نباید بهانه های این چنینی نقش دو نقش مذکور را به حاشیه ببرد.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن با توطئه و نقشه درصدد نابودی سرمایه های انسانی و انقلابی است که با صرف هزینه های سنگین برای رسیدن به استقلال و آزادی به دست آورده ایم، اظهار داشت: پرورش جوانانی که مخاطب گام دوم انقلاب رهبری هستند در آموزش و پرورش شکل می گیرد.
 
حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: دشمن امروز علاوه بر جنگ اقتصادی به دنبال ارائه الگوهای نامناسب به دختران هستند، سوالی که مطرح می شود این است که آیا دختر تربیت شده با آموزه های غربی می تواند از تمامیت کشور دفاع کند؟
 
وی با تاکید بر اینکه تربیتی که نگهداری از سگ و ... را به جای فرزند الگو قرار می دهد نمی تواند فرزندی تربیت کند که در تمامی حوزه ها سرآمد باشد، گفت: آیا تربیتی که طبق آموزه های سند 2030 باشد و عکس شهید فهمیده و مفاهیم بسیج را از کتب درسی به بهانه ترویج خشونت حذف می کند می تواند پرورش دهنده مدافع حرم باشد؟
 
امام جمعه کرج از دست رفتن نقش مادری و همسری را زمینه تحقق هدف دشمن و عدم تربیت مجاهد اقتصادی دانست و با اشاره به اینکه ثمره آن مدیران نجومی بگیر و اختلاسگر است، افزود: مسئولان آموزش‌وپرورش استان در عزل و نصب‌ها و به‌کارگیری مشاوران و مدیران دقت لازم را داشته باشند.
 
حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش البرز وعده‌ های داده شده را فراموش نکنند و مراقب باشند دربازی‌ های سیاسی گرفتار نشوند، اظهار داشت: به اسم اصلاح‌ طلبی در چرخه فساد طلبی قرار نگیرند، افرادی که با نظام و ولایت زاویه‌دارند را به‌کارگیری نکنند، مسئله امور تربیتی را جدی گرفته و از افراد خوش‌ نام و انقلابی در مسئولیت‌ ها استفاده کنند.
 
امام جمعه کرج انحراف حتی یک نفر را نتیجه مسامحه و کم کاری مسئولین آموزش و پرورش دانست و با اشاره به اینکه مدیران باید پاسخگوی این مسئله باشند، تصریح کرد: مدیران البرز به دنبال سیاسی بازی نباشند زیرا 460 هزار دانش آموز استان به آنها سپرده شده اند.
 
حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه علی رغم توانایی کشور برای رسیدن به خودکفایی با استفاده از جوانان و متخصصین داخلی، عده ای کشور را معطل اروپا کرده و مدعی هستند آمریکا زیر تهعداتش زده است، گفت: این موضوع به لطیفه شباهت دارد.  
 
وی با اشاره به اینکه چه تضمینی وجود دارد زمانیکه غالب کشورها با ما همراه نیستند محصولات گوشتی و مواد تراریخته به ایران تحویل ندهند، افزود: چرا به جای برزیل از کشورهای همسایه گوشت وارد نمی شود.
 
خطیب جمعه کرج در خاتمه اقتصاد مقاومتی را بر اساس راهبردهای گام دوم انقلاب تنها راه غلبه بر آمریکا دانست و خاطرنشان داشت: سفر اخیر رییس مجلس شورای اسلامی به چین در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای توجه به بازار شرق بود.
,
حجت الاسلام حسینی همدانی به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن نقش همسری و مادری در ایران به بهانه الگوبرداری از آموزش های غربی اشاره کرد و افزود: مخالف اشتغال بانوان نیستیم اما نباید بهانه های این چنینی نقش دو نقش مذکور را به حاشیه ببرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمن با توطئه و نقشه درصدد نابودی سرمایه های انسانی و انقلابی است که با صرف هزینه های سنگین برای رسیدن به استقلال و آزادی به دست آورده ایم، اظهار داشت: پرورش جوانانی که مخاطب گام دوم انقلاب رهبری هستند در آموزش و پرورش شکل می گیرد.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: دشمن امروز علاوه بر جنگ اقتصادی به دنبال ارائه الگوهای نامناسب به دختران هستند، سوالی که مطرح می شود این است که آیا دختر تربیت شده با آموزه های غربی می تواند از تمامیت کشور دفاع کند؟
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تربیتی که نگهداری از سگ و ... را به جای فرزند الگو قرار می دهد نمی تواند فرزندی تربیت کند که در تمامی حوزه ها سرآمد باشد، گفت: آیا تربیتی که طبق آموزه های سند 2030 باشد و عکس شهید فهمیده و مفاهیم بسیج را از کتب درسی به بهانه ترویج خشونت حذف می کند می تواند پرورش دهنده مدافع حرم باشد؟
,
 
,
امام جمعه کرج از دست رفتن نقش مادری و همسری را زمینه تحقق هدف دشمن و عدم تربیت مجاهد اقتصادی دانست و با اشاره به اینکه ثمره آن مدیران نجومی بگیر و اختلاسگر است، افزود: مسئولان آموزش‌وپرورش استان در عزل و نصب‌ها و به‌کارگیری مشاوران و مدیران دقت لازم را داشته باشند.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش البرز وعده‌ های داده شده را فراموش نکنند و مراقب باشند دربازی‌ های سیاسی گرفتار نشوند، اظهار داشت: به اسم اصلاح‌ طلبی در چرخه فساد طلبی قرار نگیرند، افرادی که با نظام و ولایت زاویه‌دارند را به‌کارگیری نکنند، مسئله امور تربیتی را جدی گرفته و از افراد خوش‌ نام و انقلابی در مسئولیت‌ ها استفاده کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج انحراف حتی یک نفر را نتیجه مسامحه و کم کاری مسئولین آموزش و پرورش دانست و با اشاره به اینکه مدیران باید پاسخگوی این مسئله باشند، تصریح کرد: مدیران البرز به دنبال سیاسی بازی نباشند زیرا 460 هزار دانش آموز استان به آنها سپرده شده اند.
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه علی رغم توانایی کشور برای رسیدن به خودکفایی با استفاده از جوانان و متخصصین داخلی، عده ای کشور را معطل اروپا کرده و مدعی هستند آمریکا زیر تهعداتش زده است، گفت: این موضوع به لطیفه شباهت دارد.  
,
 
,
وی با اشاره به اینکه چه تضمینی وجود دارد زمانیکه غالب کشورها با ما همراه نیستند محصولات گوشتی و مواد تراریخته به ایران تحویل ندهند، افزود: چرا به جای برزیل از کشورهای همسایه گوشت وارد نمی شود.
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه اقتصاد مقاومتی را بر اساس راهبردهای گام دوم انقلاب تنها راه غلبه بر آمریکا دانست و خاطرنشان داشت: سفر اخیر رییس مجلس شورای اسلامی به چین در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای توجه به بازار شرق بود.
,
 
,
 
,
استان گلستان
, استان گلستان, استان گلستان,
 
,
بیانیه رهبر معظم انقلاب یک دستورالعمل لازم الاجراست/ دشمنان به فکر تخریب مادر و بنیان خانواده هستند
, بیانیه رهبر معظم انقلاب یک دستورالعمل لازم الاجراست/ دشمنان به فکر تخریب مادر و بنیان خانواده هستند, بیانیه رهبر معظم انقلاب یک دستورالعمل لازم الاجراست/ دشمنان به فکر تخریب مادر و بنیان خانواده هستند,
 
,
حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه امروز 3 اسفندماه در گنبدکاووس با عنوان این مطلب تصریح کرد: این بیانیه را باید جلوی چشم گذاشت و مطالعه کرد و زوایای کار را دید و شما انقلابیون نگذارید این دستورالعمل در کشوی میز برخی از مسئولین بایکوت شود .
,

 

,

وی با اشاره به اینکه نباید تلقی و برداشت ما از بیانیه به عنوان یک شعار و توصیه باشد ادامه داد: 30 سال رهبری با عزت این بیان کننده عظمت و بزرگی رهبر معظم انقلاب و صادر کننده این بیانیه است.

,

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اهمیت و جامع بودن این بیانیه افزود: ویژگی هایی چون سیاسیت، کیاست، بصیرت ،شجاعت و فقاهت که هرکدام را به طور جداگانه قابل پرداختن و تفسیر است و دوست و دشمن بر این ویژگی ها اذعان دارند از ویژگی های برجسته صادرکننده این بیانیه یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

,

نگذارید تبلیغات دشمن کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد

, نگذارید تبلیغات دشمن کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد,

ابراهیمی با عنوان اینکه 20 درصد از محتوای بیانیه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره دارد گفت: این مسئله حاوی این پیام است که نگذارید بمباران تبلغاتی غرب و نشخوار تبلیغاتی داخلی کارآمدی نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد.

,

وی معطوف کردن مردم به توجه بیشتر در انتخاب های خود را یکی دیگر از پیام هایی دانست که از این بیانیه استخراج می شود و اضافه کرد: اشاره به موانع پیشرفت که بر سر این انقلاب بوده است و اشاره به دولت هایی که به خاطر نداشتن روحیه انقلابی موجب کند شدن مسیر پیشرفت انقلاب شدند حاوی این نکته است که این دست من و شماست و باید در مقام انتخاب دقت کنیم.

,

خطیب جمعه گنبدکاووس گفت: خوش بینی مبتنی بر واقعیات نکته دیگری است که در این بیانیه به آن تاکید شده است. نامیدی و خوش بینی واهی هر دو مخل پیشرفت است و تنها خوش بینی مبتنی بر واقعیات است که به درد ما می خورد.

,

امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین خاطر نشان کرد: در این بیانیه تاکید آخر تکیه برجوانان است. جوانان انقلابی نگذارند این امید حضرت آقا خدای نکرده به یاس مبدل شود که نمی شود.

,

وی در ادامه گفت: ایران اسلامی جوانان انقلابی ،متدین و پا به کار دارد که جانشان را در راه ولایت تقدیم خواهند کرد و نخواهند گذاشت این پیام حضرت آقا بر زمین بماند.

,

رکودو رسوب طولانی برخی مدیران در مناصب، عامل نابسامانی و فساد است

, رکودو رسوب طولانی برخی مدیران در مناصب، عامل نابسامانی و فساد است,

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امید داشتیم که پس از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و نقش بی بدلیلی که مردم با حضور خود ایفا کردند و مهر تائیدی بر نظام و انقلاب زدند مسئولین همت خود را مضاعف کنند و با اتخاذ تدبیر امید را در جامعه تزریق کننداما همچنان شاهد نابسامانی های اقتصادی هستیم!

,

وی افزود: این نابسامانی ها می تواند بخشی ملی و سراسری باشد و بخش مرتبط به استان و شهر خودمون باشد.رسوب و رکود برخی از مدیران در مناصب خودشان به طور سالیان متمادی یکی از دلایل ایجاد فساد و نابسامانی است.

,

امام جمعه موقت گنبدکاووس تصریح کرد: وقتی مدیری سالیان سال در یک منصب باقی بماند قطعا پویایی او کم می شودالبته اگر نگوئیم زمینه فساد ایجاد می شود.لذا هم از خود این مدیران تقاضا داریم و هم مسئولین ذیربط عرض می کنیم این مدیران که سالها در این منصب هستند اگر کارایی داشتند به منصه ظهور می گذاشتند مگر ما کم نیروی انسانی کارآمد موفق داریم؟

,

وظیفه مسئولین راضی نگه داشتن مردم است/ نباید مردم برای یک کیلو گوشت صف بایستند!

, وظیفه مسئولین راضی نگه داشتن مردم است/ نباید مردم برای یک کیلو گوشت صف بایستند!,

وی با طرح این سوال از مسئولین که چرا به چند مهره بسنده می کنیم و اینها را در منصب نگه می داریم، گفت:در رابطه با سیاست هایی که در سطح ملی ایجاد اشکال کرده و این وضعیت را برای مردم ایجاد کرده است مردمی که ایستادن های خود ایستاده اند و قرار نیست برای یک کیلو گوشت یا یک مرغ ساعت ها بایستند! وظیفه مسئولین است که مردم را راضی کنند و رفاه مردم را در حد متعادل نگه دارند.

,

شأنیت بخشی به قیمت های حاشیه بازار بدعت بدی است

, شأنیت بخشی به قیمت های حاشیه بازار بدعت بدی است,

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی اذعان کرد: بد بدعتی است که برای قیمت حاشیه بازار شأنیت قائل می شوند و تخفیف ها را درصدی کمتر از قیمت حاشیه بازار می عنوان می کنند! اصلا حاشیه بازار نباید ملاک باشد مگر غیر از این است که این قسمت حاشیه بازار در دست خود تولید کننده و برخی انسان های سودجو است؟

,

وی ادامه داد: اگر این سنت پایه گذاری شود و ملاک قرار گیرد از فردا شاهد خواهیم بود که در زمینه های مختلف تعادل عرضه و تقاضارا به هم می زنند و بهانه ای برای افزایش قیمت می شود.

,

امام جمعه موقت گنبدکاووس با انتقاد از اینکه می گویند مابه التفاوت قیمت واقعی و اخذ شده را به خزانه دولت واریز می کنیم! گفت: مگر شما موظفید پول مردم را بگیرید و خزانه دولت واریز کنید؟ با همان فرمول خاصی که قیمت گذاری دارد ، قیمت را تعیین کنید!

,

وی اضافه کرد: در این نابسامانی اقتصادی ستاد تنظیم بازار کجاست؟شورای قیمت گذاری کجاست؟ شورای حمایت از مصرف کنندگان چرا ساکت است؟ اگر فعالیت دارید و کار جلو نمی رود استعفا دهید! امید داریم دولت محترم با یک تدبیر متفاوت این وضعیت را سامان دهد این مردم شایسته بهترین ها هستند.

,

ما موظف به برطرف کردن نگرانی مردم خود هستیم نه اروپا

, ما موظف به برطرف کردن نگرانی مردم خود هستیم نه اروپا,

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به دو شرط اروپایی ها برای ادامه برجام در مورد تصویب fatf و توقف فعالیت موشکی ایران به دلیل نگرانی هایی که دارند ، اذعان کرد: از طرف مردم می گویم اگر نگرانید؛ نگران باشید و اینقدر این نگرانی در وجود شما بماند و شما را آزار دهد تا از نگرانی بمیرید.ما موظف به برطرف کردن نگرانی مردم خود هستیم نه نگرانی های شما!

,

مشکل برخی مسئولین نوع نگاهشان به ولایت فقیه است

, مشکل برخی مسئولین نوع نگاهشان به ولایت فقیه است,

وی با تشکر از موضع اخیر وزیر امور خارجه نیز اذعان کرد: باید رعایت انصاف را داشت اما متاسفانه مشکل ما با این عزیزان این است که نگاه اینها به ولایت فقیه نگاه درستی نیست. زمانی شخصی می تواند ادعای ولایتمداری داشته باشد که اگر نظرش با ولایت فقیه متفاوت باشد نظر ولی فقیه را بپذیرد و ترجیح دهد و ای کاش در هنگام مذاکرات این موضع گیری های مقتدرانه را شاهد بودیم.

,

تقویت حوزه های علمیه در کاهش مشکلات فرهنگی موثر است

, تقویت حوزه های علمیه در کاهش مشکلات فرهنگی موثر است,

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی همچنین گفت: مشکلاتی که در جامعه احساس می شود علل و اسباب مختلفی وجود دارد ولی قطعا یکی از مسائلی که می تواند این مشکلات فرهنگی را کاهش دهد تقویت حوزه های علمیه است که بخشی بر عهده متولیان و مسئولین حوزه هاو بخشی توسط مردم انجام می شود.

,

وی تامین نیروی انسانی کارآمد و تامین نیازهای مالی حوزه ها را دو بخش عمده برای تقویت حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه اگر نیروهای کارآمد در آنها حضور پیدا نکند آن رسالت ذاتی خودش که تبلیغ اسلام ، ترویج معنویت و سامان دادن فرهنگ جامعه است را نمی تواند به نحو احسن انجام دهد.

,

خطیب جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه از دیرباز با کمک های مردمی و وجوهات شرعیه اداره می شده اند و مردم نیز به این افتخار می کردند که نیاز است این نگاه در میان مردم همچنان باشد چرا که وظیفه حوزه که هدایت کسانی که استعداد و توانایی در حوزه علوم دینی دارند و تقویت حوزه از جهت نیروی انسانی تقویت دین، فرهنگ و معنویت است.

,

سالروز عملیات خیبر روز تجلیل از اسرا و مفقودین ، رحلت عالم بزرگ آیت الله مومن و همچنین سالگرد شهادت سرداران شهید حمیدباکری و حسین خرازی از دیگر مسائلی بود که خطیب جمعه این هفته گنبدکاووس به آن اشاره کرد.

,

رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب

, رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب,

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات با اشاره به اینکه از گناه باید خودداری کرد گفت: اهل ایمان، مؤمنین و مؤمنات باید خیلی بترسند و مراقب خودشان باشند تا کارهای خیری که از ما سر میزند ماها را به درجات عالیه و مقام قرب و جوار پیامبر (ص) و اهل‌بیت علیهم‌السلام برساند.

,

وی افزود: مبادا شیطان ما را فریب بدهد گناهی از ما سر بزند و اعمالمان را باطل کنیم و خودمان را بدبخت کنیم؛ بزرگ‌ترین خسران و زیانکاری این است که انسان به دست خودش تمام سرمایه‌اش را از دست بدهد؛ با انجام گناهآن‌همه سرمایه خودمان را از بین خواهیم برد.

,

 

,

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها ایفای نقش مادری و تربیت کامل‌ترین انسان‌ها در خانواده را داشتند اظهار داشت: 7 اسفندماه و 20 جمادی‌الثانی مصادف است با ولادت با سر سعادت حضرت فاطمه که در سال پنجم بعثت متولد شدند که به نام روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر نام‌گذاری شده است. همچنین میلاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز در این روز است.

,

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به روایتی نبوی گفت: هرگاه زنی نمازهای پنج‌گانه را به‌جای آورد، ماه رمضان را روزه بگیرد و علاوه بر این‌ها دامنش را پاک نگه دارد و مطیع شوهرش باشد این خانم از هر دری که بخواهد وارد بهشت می‌شود.

,

وی افزود: در بیستم جمادی‌الثانی سال پنجم بعثت از ازدواج آسمانی پیامبر گرامی اسلام و حضرت خدیجه کبری سلام‌الله علیها بابرکت‌ترین مولود تاریخ بشریت پا به عرصه وجود گذاشت؛ حضرت زهرا مرضیه سلام‌الله علیها که از دامان ایشان شجره طیبه و پاک امامت و ولایت شکل گرفت و همه فضائل را در خودش به وجود آورد که برای الگویی برای همه انسان‌ها به‌خصوص زنان عالم انتخاب شد.

,

حجت‌الاسلام دلبری اضافه کرد: حضرت فاطمه سلام‌الله علیها فرزندی مهربان برای پدر، همسری دلسوز و فداکار برای شوهر و مادری کامل برای فرزندان خود بود؛ به خاطر همین است که با توصیه و ابتکار خوب حضرت امام (ره) روز تولد با سر سعادت آن حضرت را به نام روز زن و تجلیل از مادر نام‌گذاری کرده‌اند.

,

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: مقام مادر آن‌قدر محترم و مقدس است که دشمنان به فکر تخریب آن و بنیان خانواده در جامعه ما افتاده‌اند؛ کارهایی انجام می‌دهند که در کشوری چیزی به نام مادر و خانواده دینی و اسلامی نباشد.

,

خطیب جمعه گالیکش اظهار داشت: مادران و همسران شهدا هم با الگو قرار دادن حضرت فاطمه سلام‌الله علیها آمدند با بصیرت؛ عطر ایمان، نگاه ولایت مدار، تفکر حسینی و شجاعت ایثارگری را قطره‌قطره در دهان فرزندانشان قراردادند و آن‌ها را برای دفاع از ناموس، قرآن، عطرت، اهل‌بیت علیهم‌السلام و ... به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و این عزت و عظمت را برای ما خلق کردند.

,

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی نسل جوان راهبردی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است گفت: هشتم اسفندماه سالروز تأسیس امور تربیتی و تربیت اسلامی است؛ نظامی که تازه در اول انقلاب به پیروزی رسیده است و نظام آموزشی آن‌هم رنگ و بوی طاغوت را داشته و دارد و باید یک نظام دینی و اسلامی جایگزین آن بشود که در مقابل فرهنگ منهد غرب ایستادگی کند؛ شهیدان بزرگی مانند رجایی و باهنر آمدند و امور تربیتی را با اهداف حرکت در مسیر انقلاب، ورود ارزش‌های دینی الهی و معنوی به آموزشگاه‌ها، مقابله بافرهنگ بیگانه، اجانب و غربی و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، اجتماعی، عاطفی، علمی، عقلی و... را تأسیس کردند.

,

به گفته وی این ارزش‌ها باید در آموزش‌وپرورش ادامه‌دار باشد که یک نوع زندگی بخشیدن و ولادت بخشیدن به انسان و مخاطب است.

,

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: تربیت فرزندان ما باید تربیت اسلامی و دینی باشد همکاری حوزه‌های علمیه با آموزش‌وپرورش کاری بسیار خوب و مثمر ثمر است و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ ما باید فرزندانمان را دینی تربیت کنیم و از تربیت آن‌ها با نسخه‌های غربی همچون سند 2030 بپرهیزیم تا بتوانیم همه ما به سعادت دنیوی و اخروی نائل شویم.

,

وی با اشاره توصیه‌های هفت‌گانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این پیام ترسیم‌کننده نقشه راه آینده انقلاب است و در سرتاسر آن امیدبخشی و اعتمادآفرینی موج میزند، برای همه بخش‌های انقلاب دستور کار دارد، روان و قبل فهم برای همگان است، الهام‌بخش برای جهان اسلام و مستضعفان است، علاوه بر این‌ها به چالش‌های پیش رو هم اشاره دارد و از زحمات نسل‌های اولیه تشکر شده است و توصیه‌شده است امور را به جوانان بسپارید این بیانه بر حقانیت راه و درست حرکت کردن ما و در این چهل سال گویا است.

,

امام‌جمعه گالیکش به الزامات عزت ملی؛ روابط خارجی و مرزبندی با دشمن در بیانیه رهبری اشاره کرد و گفت: اطلاع از خدعه گری و غیرقابل‌اعتماد بودن تعداد زیادی از دولت‌های اروپایی، مرزبندی با دولت‌هایی که مکار و حیله‌گر نهراسیدن از تهدیدهای پوچ و عدم مذاکره با آمریکا ازجمله این موارد است.

,

خطیب جمعه گالیکش تصریح کرد: اگر تمامی ما به مفاد بیانیه اهتمام بورزیم همه می‌توانیم به اهداف بلند انقلاب نائل بشویم و هم می‌توانیم تمامی شیطنت‌های آمریکا و اسراییل جنایتکار و اذناب پلیدشان را خنثی کنیم و مشد محکم دیگر در جنگ اقتصادی بر دهانشان بکوبیم.

,

بی‌ایمانی منشاء انحراف‌ها و ظلم‌ها در جهان است

, بی‌ایمانی منشاء انحراف‌ها و ظلم‌ها در جهان است,

حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر گرگان اظهار داشت: همه ظلم‌ها در جهان ریشه در بی‌ایمانی دارد و با عمل به قرآن و دستورات آن می‌توانیم از ظلم رهایی پیدا کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در روز سه‌شنبه تاکید کرد: به همین مناسبت، این روز گرامیداشت روز مادر نامیده شده و روز بزرگی است و این بانوی بزرگوار الگویی برای بانوان جهان است.

,

امام جمعه موقت گرگان با بیان سخنان این بانوی بزرگوار گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) می‌فرماید در دنیای 3 چیز را دوست دارم، قرآن است که اعمال‌تان را با قرآن مقایسه کنید و اگر بر مبنای آن باشد کارهای‌تان درست است و نگاه کردن به چهره پیامبر(ص) و انفاق کردن در راه خدا که پاداش زیادی در قرآن برای آن در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه تنها گفتن این حرف که الگوی ما حضرت زهرا(س) است درست نیست، افزود: باید محاسبه کنیم که اگر به دستورات آن حضرت عمل می‌کنیم پیرو حضرت فاطمه(س) هستیم و اگر به دستورات آن عمل نکنیم این ادعایی بیش نیست.

,

حجت‌الاسلام برقرار تصریح کرد: باید به وظایف خود آشنا باشیم و به آن عمل کنیم چرا که بیشترین ظلم از بی‌ایمانی است و با ایمان ظلم و ستم از بین می‌رود.

,

وی با اشاره به شهادت تعدادی از محافظان مرزهای وطن در سیستان وبلوچستان گفت :این ظلم به علت بی‌ایمانی اتفاق افتاد و اگر آنها ذره‌ای ایمان داشتند این کار را انجام نمی‌دادند، پس باید اخلاق‌مان نیکو باشد زیرا خداوند با افرادی است که اهل نیکوکاری باشد.

,

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جز حزب‌اللهی‌ها باشیم که همیشه پیروز باشیم، راه رسیدن به آن تقوای الهی است و برای رسیدن به آن باید همه کارها را به نحو احسن انجام دهید و خیانت نکنید، کارهای خلاف انجام ندهید و در کردار و اخلاق نیکو باشید تا جزو این گروه باشید که محبوب الهی است.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه