اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است/ داد زدن مشکلات کشور موجب خوشحالی دشمنان می شود

دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است/ داد زدن مشکلات کشور موجب خوشحالی دشمنان می شود
امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است گفت:داد زدن مشکلات کشور موجب خوشحالی دشمنان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد کوثر و قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای تمامی بانوان مسلمان است و بانوان باید در تمامی امور زندگی از ایشان الگو بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده ولی فقیه سمنان در ادامه افزود: همه ی بانوان مسلمان باید درتمامی امور زندگی به خصوص درخانه داری،تربیت فرزند،شوهرداری، حیا،عفت و حجاب پیرو حضرت زهرا(س) باشند.

,

شاهچراغی مطرح کرد: مهم ترین هدف دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران تغییر سبک زندگی اسلامی و ایجاد سبک غربی در مسلمانان است.

,

وی در ادامه با اشاره به فرامین امام زمان (عج) که فرموده اند حضرت زهرا(س) الگوی من هستند گفت: زمانی که الگوی امام عصر(عج) حضرت زهرا(س) است پس باید ایشان الگوی همه ی پیروان حضرت باشد.

,

امام جمعه سمنان  با اشاره به حادثه تروریسی خاش که منجر به شهادت 28 پاسدار کشور شد افزود: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران از مظلوم ترین افراد به شمار می آیند و برای حفظ امنیت کشور و مردم ایران تا پای جان ایستادگی می کنند.

,

شاهچراغی ضمن تشکر از تمامی مردم همیشه در صحنه که بسیار پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند مطرح کرد: مردم ایران با همه ی گرفتاری ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور هیچوقت از انقلاب دست نخواهند کشید و پشتیبان ولی فقیه هستند.

,

وی با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اظهار کرد: در گام دوم انقلاب مسئولان و مردم کشور مخاطب اصلی هستند که باید خواسته ها و مشکلات ملت برطرف شود.

,

امام جمعه سمنان اظهار کرد: گام دوم انقلاب در دو کلمه حفظ و پیشرفت انقلاب معنا خلاصه می شود وخواستار عملی کردن مطالبات مقام معظم رهبری از تمامی مسئولان و مردم جمهوری اسلامی ایران هستم.

,

شاهچراغی در ادامه مطرح کرد: زندگی در شرایط اقتصادی برای مردم سخت شده که دولت به مطالبات رهبری عمل نکرده است اما با وجود این مشکلات و کوتاهی دولت داد نخواهیم زد چراکه باعث خوشحالی دشمنان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه