اخبار داغ

گزیده ای از بیانات ائمه جمعه هرمزگان؛

حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است/ ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است

حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است/ ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است
ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به بروز هنجارشکنی در گردشگری جزایر هرمز،قشم و مارو اظهار کردند:نمی گذاریم که جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش‌ها شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به بروز هنجارشکنی در گردشگری جزایر هرمز،قشم و مارو اظهار کردند:نمی گذاریم که جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش‌ها شود و ورود سپاه و دادستان در برخورد با ناهنجاری های جزیره مارو قابل تقدیر است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , هرمز,

نمی گذاریم جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش ها شود

, نمی گذاریم جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش ها شود,

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه مسلمانان زیارت را مستحب می دانند و زیارت خاتم الانبیا افضل الواجبات است،اظهار کرد:وهابی ها و‌سلفی های منحرف در احکام خود با دروغ پردازی های فاسد زیارت امامان را پرستش خدا می دانند اما مسلمانان چنین تصوری را شرک می دانند.

,

وی گفت:عالم بی تقوایی که کشتن اسرار کنندگان به زیارت را واجب می دانند منشا کشتار هزاران مسلمان شده است.

,

نعیم آبادی افزود:الفاظ قرآن کاملا محفوظ است اما معانی تغییر کرده و تفسیر به رای شده چه بسا تمام حرکات فاسد از تفسیر غلط قرآن شکل گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه گردشگری جزایر قشم، هرمز و مارو باید با ورود دست اندرکاران به صورت صحیح و سالم انجام شود، تصریح کرد:کارهای خوبی برای سالم سازی گردشگری انجام شده که امیدواریم حرکت آن هر چه سریع تر به صورت موفق انجام شود.

,

نعیم آبادی تاکید کرد:مخالف گردشگری نیستیم و قرآن نیز به عنوان کتاب الهی مسلمانان فرمان گردش در زمین داده است.

,

وی با بیان اینکه دریا و امکانات برای مومنان است اما با اشاعه فساد و کارهای ضد ارزش دینی مخالف هستیم،افزود:نمی گذاریم که جامعه میدان تاخت و تاز بر ارزش‌ها شود.

,

حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است

, حضرت زهرا(ص) تنها الگوی ارزشمند برای زن است,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به تولد حضرت زهرا(ع) و روز مبارک زن گفت: در جامعه نسبت به زن ظلم شده و از دو دیدگاه غلط با زن برخورد شده است.

,

وی افزود:در طول تاریخ، جهان اسلام و مسلمانان تحت تاثیر قرار گرفتن و این تصور که زن برده مرد است و مرد رب زن است یادگار جهالت است.

,

نعیم آبادی با اشاره به اینکه زن در جامعه مورد ظلم قرار گرفته و‌تعدادی با عینک غربی به آن نگاه می کنند،تصریح کرد:جامعه آزاد و رها در فضای تمایلات شهوانی است چنانچه اگر آزادی جریان داشت در فرانسه نباید شاهد بدرفتاری با مردم باشیم.

,

وی با اشاره زن در جامعه از دو جهت آسیب دیده و راه نجات آن در الگوی زهرایی نهفته است، گفت:حضرت زهرا اسوه است و نسخه کامل و جامع برای جامعه است.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حضرت زهرا(ص) معنای واقعی علم، سیاست، عبادت و عفت در حد اعلاست،خاطرنشان کرد: حضرت زهرا به وجود آورنده خانواده ای بی همتا در طول تاریخ بشریت است و الگویی ارزشمند برای یک زن بشمار می رود.

,

هدف اروپا از کانال مالی ابزاری برای تکمیل برجام شکست خورده است

, هدف اروپا از کانال مالی ابزاری برای تکمیل برجام شکست خورده است,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر گفت: یکی از با برکت ترین مولود تاریخ بشریت دختری بود که از دامان او شجره طیبه امامت و ولایت رشد و نمو یافت و به عنوان الگوی تمام نمای بشریت قرار گرفت.

,

میرزایی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری خطاب به جوانان، اظهار کرد: دشمن سعی می کند ما ندانیم در کدام نقطه ایستاده ایم اما با این بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند که ما در بلندای تاریخ قرار داریم.

,

وی با اشاره به یکی از نکات دیگر بیانیه در خصوص تفکر انقلابی، تصریح کرد: هر کجا از تفکر و اقدام انقلابی دست کشیدیم از همان ناحیه ضربه خوردیم.

,

امام جمعه پارسیان به دیدار مردم غیور آذربایجان شرقی به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر عدم اعتماد به اروپایی ها اشاره و تاکید کرد: هدف اروپا از ایجاد کانال مالی ابزار مکمل برای برجام شکست خورده است، اروپا با گستاخی تمام همان زیاده خواهی های آمریکا در برجام را تکرار می کند و در امور داخلی کشور ایران دخالت می کند.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، راه کار مقام معظم رهبری راه حل مشکلات دانست و افزود: وزارت خارجه از موضع انفعال خارج شود و با پشتوانه مردمی که ۲۲ بهمن را خلق کردند و اقتدار نیروهای مسلح تصمیم نظام را در مقابل توهمات آمریکایی و گستاخی اروپایی به اجرا بگذارند و با صراحت پایان برجام را اعلام کنند.

,

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به گرانی های برخی از کالاها و ارزاق مردم گفت: مسئولین اگر مشکلات مردم را حل نمی کنند لااقل به شعور مردم احترام گذاشته شود چرا که ارزانی و گرانی مفاهیم نسبی هستند و نسبت به درآمد عمومی جامعه و میزان ارزش پول ملی محاسبه می شود نه با مقایسه با سایر کشورها، با این تحلیل های خام، نمک بر‌زخم مردم نپاشید.

,

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با تشکر از ورود فرمانده نیروی دریایی سپاه و دادستان محترم در برخورد با ناهنجاریهای جزیره مارو گفت: متدینین نشان دادند هرگز بی خیال ارزش های اسلامی نمی شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه