اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

لزوم حضور جوانان در مدیریت های اجرایی کشور/ استکبار تفکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گورمی برد

لزوم حضور جوانان در مدیریت های اجرایی کشور/ استکبار تفکر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گورمی برد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان برای پیشرفت و حل مشکلات مردم استان ضمن بکار گیری نیروهای جوان، خلاق، توانمند و مبتکر از مشورت و دلسوزی خیرخواهان و دلسوزان استفاده کنند چراکه مشورت بسیار مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک؛ آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار داشت: خصوصیات و یژگی های برجسته حضرت زهرا(س) سبب شده است که فاطمه زهرا(س) اسوه حسنه برای تمام مردم بویژه زنان و مادران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان این که حضرت زهرا(س) درخانه وحی رشد عقلی ، جسمی و معنوی پیدا کرده است افزود:حضرت زهرا(س) وارث اخلاق نیکوی رسول خدا(ص) وایثار و انفاق مادرش خدیجه و وارث شجاعت، حکمت،علم و معرفت همسرش علی مرتضی(ع) است.

,

 

,

میرعمادی خاطرنشان کرد: زندگی سراسر نور زهرا(س) برای زنان جامعه ما درس است و زنان جامعه ما باید از شیوه اخلاقی و تربیتی سیده عالم و سرور زنان حضرت فاطمه (س)درس بگیرند.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد به سالروز عملیات خیبر اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر بویژه شهیدان باکری و خرازی از جمله فرماندهان و سرداران شجاع، دلاور، مومن، متواضع و باصلابت جبهه های دفاع مقدس را گرامی می داریم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تأسیس نهاد امور تربیتی اموزش و پرورش در سال های بعد از پیروزی انقلاب را امری مهم دانست و عنوان داشت: هدف از بنیان این نهاد ارتقا ارزش های دینی و انقلابی در میان دانش اموزان و تربیت نسل نوجوان و جوان ما بر اساس مبانی دینی بوده است.

,

 

,

وی افزود: چون انقلاب ما به نام اسلام بوده است پس تربیت باید بر اساس مبانی دینی باشد چراکه رسالت اصلی دین و انقلاب تربیت دینی جامعه بوده و ما امروزبه جوانان مومن انقلابی  پای کار نیاز داریم.

,

 

,

میرعمادی با انتقاد از سند 2030 دشمنان که هیچ سنخیتی با امور تربیتی جامعه و کشور ما ندارد تصریح کرد: منظومه فکری و ارزشمند امام (ره)بزرگوار و مقام معظم رهبری بهترین الگوی تربیتی برای رشد و پرورس نسل جوان است استفاده و نباید در امر تربیت از روش غربی های الگو گرفت.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان از وجود 6000 کلمه کلیدی در بیانیه بلند رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب یاد کرد و تأکید کرد: پیام اصلی و روشن بیانیه این است که انقلابی بمانید و پیش رفت کنید؛جوانان و آحاد مردم همت خود را برای تحقق  و عملی شدن بیانیه به کار ببرند.

,

 

,

وی با ابراز این که مسئولین باید این بیانیه را در سیاست گذاری ها برنامه ریزی ها و قانون گذاری اعمال نمایند تأکید کرد: مسئولان زمینه حضور نسل جوان را در مدیریت های اجرایی کشور فراهم کنند.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: مسئولان برای پیشرفت استان و حل مشکلات مردم استان ضمن بکار گیری نیروهای جوان، خلاق، توانمند و مبتکر از مشورت و دلسوزی خیرخواهان  و دلسوزان این استان استفاده کنند چراکه مشورت بسیار مهم است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت:بیانیه رهبری یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که استکبار جهانی بداند فکر تغییر و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

,

 

,

میرعمادی بازدارندگی ،تغییر در رفتار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را سه راهبرد آمریکا در برابر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:انقلابی بودن مردم  مسئولین و جوانان، پیشرفت، با تکیه بر ظرفیت های درونی و اعتماد به مردم و جوانان هم سه راهبرد جمهوری اسلامی در برابر نقشه های دشمنان است.

,

 

,

وی افزود:ما ضمن اعتماد نداشتن به بیگانگان ، پنجه های گرگ صفت برخی ها را نمی بوسیم و تحت تاثیر لبخندهای  روباه صفت عده ای  قرار نمی گیریم.

,

 

,

 

,

اروپا مانند آمریکا قابل اعتماد نیست

, اروپا مانند آمریکا قابل اعتماد نیست ,

حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با مردم آذربایجان اظهار داشت: آمریکا و همدستانش قابل اعتماد نیستند و اروپا با آمریکا فرقی ندارد چرا که هر دو غیر قابل اعتماد هستند و باید توجه داشت که رهبری حساب شده سخن می گویند و نباید از رهنمودهای رهبری غافل شد.

,

 

,

وی اضافه کرد: رهبری در این دیدار به نقش مهم جوانان بسیار تاکید داشتند و فرمودند که نقش جوانان در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و جوانان باید مشکلات را رصد و در صدد رفع آنها اقدام کنند که باید به نیروهای جوان اعتماد کرد و به دنبال ارتباط با بیگانگان نباشیم.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور مردم در تشییع شهدای حادثه تروریستی افزود: حضور مردم در تشییع 27 شهید حادثه تروریستی، دشمن را وحشت زده کرد و هر وقت که خون شهیدی به زمین ریخته می شود هزاران جوان پرچم سرخ شهادت را برداشته و راه شهدا را ادامه می دهند.

,

 

,

به گفته وی فرهنگ ایثار و شهادت در میان ملت ایران زنده است و همین دشمن را به وحشت انداخته و همچنان جوانان در این مسیر گام برمی دارند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در بروجرد مردم در تشییع شهید حادثه تروریستی شهید عبدالرضا بروجی سنگ تمام گذاشتند.

,

 

,

وی با اشاره به سالروزعملیات خیبر در جزیره مجنون و شمال بصره افزود: رزمندگان اسلام با غافل گیر کردن دشمن در این عملیات دشمن را متحیر کردند و 1140 اسیر از دشمن گرفتند و در این عملیات پیروزی بزرگی نصیب رزمندگان شد و شهید باکری و حسین خرازی در این عملیات به درجه شهادت نائل آمدند.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد حضرت زهرا(س) را الگویی برای همه بانوان برشمرد و گفت: حضرت زهرا(س) باطن نبوت است که نبوت بعد از حضرت فاطمه(س) کامل شد و این بانوی بزرگ الگویی برای همه بانوان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه