اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی؛

استفاده از پوشش های نامناسب غربی هضم شدن در فرهنگ غرب است/ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است

استفاده از پوشش های نامناسب غربی هضم شدن در فرهنگ غرب است/ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است
ائمه جمعه خراسان شمالی بیانات رهبری در نامه ای که به مناسبت آغاز گام دوم انقلاب بیان کردند را محور اصلی سخنان خود قرار دادند و همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ایشان را بهترین الگوی بانوان برشمردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایشان را بهترین الگو برای زنان جامعه برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی تاکید کرد: حضرت زهرا(س) یک بانوی به تمام معنا در حیطه وظیفه شناسی، ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از حریم ولایت بود بنابراین زنان جامعه ما نیز باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و این گونه در جامعه حضور پیدا کنند.

,

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری در آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان در این بیانیه مورد تاکید بوده و باید در عرصه مقاومت در برابر نفوذ استکبار میدان داری کنند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: جوانان کشور خصوصیت ‌های نشاط، خلاقیت، روحیه انقلابی و جهادی  را دارند و امور کشور باید به دست جوانان مؤمن انقلابی داده شود .

,

وی ادامه داد: در کنار جوانان، افراد باتجربه می توانند نقش مشاور و هدایت آن ها را ایفا کنند و همچنین انتقال تجربیات به جوانان را داشته باشند.

,

یعقوبی خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی کشور خاطرنشان کرد: مدیران به این نکته توجه داشته باشند که میدان و عرصه را برای ورود جوانان در راستای کار انقلابی و جهادی آماده کنند و در کنار این از تجربه گذشتگان و بزرگسالان نیز بهره لازم را ببرند.

,

 

,

ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است

, ضعف مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی عامل مشکلات اقتصادی است,

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان درخطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه یکی از نشانه های جامعه ایمانی توکل به خداوند واعتماد به وعده های الهی است، اظهارکرد:توکل به خداوند در حوزه های مختلف زندگی موجب آرامش ومسدودکردن راه نفوذشیطان وتقویت ایمان وعبودیت انسان نزد خداوند سبحان خواهد بود وموجب پیروزی وغلبه بر مشکلات خواهد بود.

,

حجت الاسلام کوثری با تبیین بیانیه مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب اسلامی به فرازی از این بیانیه اشاره و افزود: عوامل عدم موفقیت در حوزه اقتصادی را باید درتحریم، وسوسه های شیطانی دشمن، عیوب ساختاری ، ضعف مدیریت وعدم توجه به اقتصاد مقاومتی باید جستجو کرد.

,

وی با گرامی داشت سالروز عملیات غرور آفرین خیبر در سال ۶۲ و روز تجلیل از اسرا و مفقودین ادامه داد:ایمان، مقاومت، اعتقاد قلبی به وعده های الهی وولایت مداری رزمندگان عامل اجرای اولین عملیات آبی خاکی رزمندگان اسلام بود.

,

امام جمعه شیروان گفت: شجاعت وایثارفرماندهانی چون شهید همت، باکری، گلکار ودیگر فرماندهان سبب پیروزی جانانه کشور شد.

,

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)وروز زن ومادر وولادت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مکتب فاطمی، سبک زندگی نجات بخش بشریت است.

,

حجت الاسلان کوثری تصریح کرد: مکتب فاطمی، درس همسرداری، تربیت فرزند، اقتصاد مقاومتی، دفاع از کیان اسلام، ولایت وانسان دوستی وایثار به جامعه می بخشد.

,

وی گفت درتهاجم فرهنگی دشمن باید به سراغ مکتب فاطمی برویم وعفاف وحجاب را درجامعه احیا نماییم وتوطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه