اخبار داغ

برد شیرین شاگردان جلالی مقابل افشین قطبی

اولین باخت فولاد با قطبی بعد از ۴ هفته

اولین باخت فولاد با قطبی بعد از ۴ هفته
تیم فوتبال نساجی مازندران با دو گل مهرداد عبدی در نیمه اول و گل ولسیانی در نیمه دوم موفق شد علاوه بر ثبت اولین پیروزی با مجید جلالی، اولین شکست را به تیم قطبی تحمیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نساجی مازندران با مجید جلالی دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود و آنها اصلا دوست نداشتند تا در چهارمین مسابقه هم همچنان در حسرت پیروزی بمانند.

برای رسیدن به این هدف اما آنها کار بسیار سختی داشتند و باید فولاد خوزستانی را شکست می داد که با افشین قطبی از 4 بازی گذشته 10 امتیاز کسب کرده بود. با این حال و علیرغم اینکه فولادی ها کار را بهتر شروع کردند، نتوانستند همین عملکرد را تا پایان بازی تداوم بخشند و در دقیقه 34 نیمه اول بود که مهرداد عبدی پس از چند حمله پیاپی توسط تیم میزبان، گل اول بازی را ثبت کرد. در نیمه دوم فولاد سراپا حمله شده بود و همین فرصت خوبی شده بود برای محمد مهدی نظری که روز خوبی را پشت سر گذاشت و اگر بادفت تر عمل می کرد، می توانست گل هم بزند.

با این حال نظری در دقیقه 72 و روی یک ضدحمله سریع پنالتی گرفت و ولسیانی توپ را به تور دروازه چسباند تا کار برای قطبی و شاگردان سخت شود. در ادامه قطبی هر کاری برای بازگشت نتیجه لازم بود انجام داد ولی در دقایقی هم که آنها سراپا حمله شده بودند، با سدی به اسم محمد امین رضایی روبرو شدند که امروز جایگزین لک شده بود و با این نمایش به احتمال فراوان در بازی بعدی هم ادامه خواهد داشت. با این سه امتیاز 21 امتیازی شد و شرایط خوبی در میانه جدول پیدا کرد و در سوی دیگر فولادخوزستان که امیدوار بود یا کسب این سه امتیاز خود را به 5 تیم ابتدایی جدول بیشتر نزدیک شود، از هدف خود بازماند.

نساجی در این مسابقه نمی خواهد امتیازی به حریفش در خانه بدهد و در سوی دیگر شاگردان افشین قطبی نمی خواهند رویاپردازی اشان با شکست به چالش کشیده شود.

اتفاق ویژه

مجید جلالی با نساجی مازندران دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود و امروز سرانجام در چهارمین دیدار به اولین پیروزی و سه امتیاز شیرین مقابل چشمان هواداران دست یافت.
در سوی دیگر اولین شکست قطبی و شاگردانش که از 4 مسابقه پیشین 10 امتیاز کسب کرده بودند، دیگر اتفاق ویژه این مسابقه بود.

حاشیه

* 15 دقیقه ابتدایی بازی شاهد یک بازی درگیرانه از سوی دو تیم بودیم؛ نمایشی که تحت تاثیر چمن مصنوعی ورزشگاه قرار دارد.

* محمد عباس زاده به دلیل مصدومیت هنوز شرایط بازی در ترکیب نساجی مازندران را پیدا نکرده است.

* داور مسابقه یک دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار در نیمه اول در نظر گرفته است.

* پس از اینکه سیامک کوروشی روی نظری مرتکب پنالتی شد، به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت.

* در این دقایق که فولادی ها سراپا حمله شده اند، ضدحملات نساجی می تواند اولین شکست فولادی ها را سنگین تر هم بکند.

* بر طبق صحبت های پخش شده از بلندگوی ورزشگاه 9800 نفر این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
, اتفاق ویژه, اتفاق ویژه,
,
,
,
,
, حاشیه, حاشیه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه