اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری؛

تکیه بر ظرفیت و توان داخلی راهکار رسیدن به اقتصاد مدنظر رهبری است

تکیه بر ظرفیت و توان داخلی راهکار رسیدن به اقتصاد مدنظر رهبری است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تکیه بر ظرفیت داخلی را راهکار مهم رسیدن به اقتصاد قوی مدنظر رهبری عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت تقویت ظرفیت تولید داخلی، در راستای تقویت اقتصاد کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تکیه بر توان داخلی با استفاده از نیروی کار ایرانی و کارگران داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: رهبر انقلاب در بیانات مختلف خود از جوانان به عنوان آینده سازان مملکت یاد کرده و عنوان کرده اند که برای شکوفا شدن مملکت باید از نیروی جوان متخصص استفاده شود، بنابراین ضرورت دارد تا مسئولان و مدیران قشر جوان را بکار گیری کنند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر تحقق فرامین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه در ۷ سرفصل علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به طور جامع بیان شده است.

,

وی، تاکید کرد: این بیانیه به قدری دارای جامعیت و شمول است که تمامی اقشار جامعه از مردم تا مسئولان را در بردارد اما ایشان توصیه های خود را بیشتر به قشر جوان داشته و می توان گفت جوانان مخاطب اصلی رهبری در این بیانیه هستند.

,

حجت الاسلام شبستری، ادامه داد: دشمن در طول سال‌های گذشته همواره تلاش کرده است نگاه ما را نسبت به انقلاب تغییر دهد، اما رهبری عزیز انقلاب نیز بار دیگر با تیزبینی و کیاست، در این بیانیه با تحلیل دقیق گذشته انقلاب و ترسیم مسیر آینده، تلاش دشمنان را خنثی کردند.

,

وی، تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز مردم کشور آگاه تر و داناتر از گذشته شده و به خوبی می دانند تنها آمریکا دشمن ایران نبوده و برخی دولت های اروپایی نیز غیرقابل اعتماد هستند، این امر در تقابل با ارائه سبک زندگی غربی به ایرانیان باید لحاظ شود.

,

عضو خبرگان رهبری، ادامه داد: سبک زندگی مدنظر مقام معظم رهبری عاری از اسراف و ریخت و پاش و فارغ از چشم و هم چشمی بوده و همه اعضای خانواده در راستای رسیدن به جایگاه متعالی در جامعه و تقویت خانواده و جامعه تلاش می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه