اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بم :

ضرورت تقویت باورهای دینی برای رسیدن به قله های افتخار/ارزش های معنوی باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی شده است

ضرورت تقویت باورهای دینی برای رسیدن به قله های افتخار/ارزش های معنوی باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی شده است
امام جمعه شهرستان بم گفت : اگر ملت باورهای دینی را هر چه بیشتر در خود تقویت کند بدون شک با اعتماد و اعتقاد به خداوند ما می توانیم قله های افتخار و پیروزی را یکی پس از دیگری کسب کنیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در خصوص برجسته کردن ارزش های معنوی در جامعه اظهار داشت : اهمیت فرهنگ بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر حضرت امام(ره) اگر فرهنگ در جامعه ای اصلاح شود همه امور اصلاح خواهند شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

وی با این که در هر مسیری باید در گام اولیه فرهنگ و باورهای مردم اصلاح شود ؛گفت : از آن جایی که کشور ما یک کشور اسلامی و اهل بیتی است آن چه باعث پیروزی انقلاب اسلامی و ۴۰ سالگی انقلاب شده است همین باورهای دینی بود .

,

امام جمعه شهرستان بم خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ با کمال اعتقاد ، باور و ایمانی که داشتند فرمودند که من تو دهن این دولت می زنم و دولت تایید می کنم و این امر با پشتوانه بزرگ حضرت امام (ره) و وعده های الهی محققق شد .

,

دانشی با اشاره به دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در کشور افزود : علارغم همه دشمنی هایی که جهان استکبار با نظام جمهوری اسلامی در این چهار دهه داشته است باورهای دینی و اعتقادی مردم باعث پیروزی این نظام مقدس شده است .

,

وی نقش معنویت را در اهداف یک ملت برجسته دانست و توضیح داد : مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تاکید داشته اند و در گام دوم انقلاب نیز تاکید ویژه ای بر معنویت و تقویت باورهای دینی مردم کرده اند .

,

امام جمعه شهرستان بم اضافه کرد : مردم باید به این باور برسند که خداوند با ماست و وعده های الهی تثبیت شده و شکست دشمن قطعی است ؛ اگر ملت این باور را هر چه بیشتر در خود تقویت کنند بدون شک با اعتماد و اعتقاد به خداوند ما می توانیم قله های افتخار و پیروزی را یکی پس از دیگری کسب کنیم .

,

دانشی ادامه داد : باید این باورهای دینی را در خودمان تقویت کنیم زیرا با این باورها بود که برای رسیدن به آرمان ها و ارزش های انقلاب خون داده ایم تا به اهداف مقدس خود برسیم ؛ مسئولین و کارگزاران این نظام مقدس نیز باید با همه وجود به این باورها برسند و اعتقاد داشته باشند که خداوند با ماست و ما می توانیم .

,

وی با اشاره به این که اگر ما چشممان به آمریکای استکباری باشد خسارت ها و تحریم های جبران ناپذیری بر کشور تحمیل می شود ؛ یادآور شد : آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست همانطور که در برجام مسئولین علارغم تاکیدات مقام معظم رهبری باز به ان اعتماد کردند و نتیجه اش را هم دیدیم .

,

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد : باید وعده های الهی را باور داشته باشیم همانند باور امام (ره) که بدون هیچ گونه فرآیند قدرتی انقلاب را ایجاد کرد ؛ مطمئنا با تلاش و جدیتی که ملت ما در ابعاد مختلف داشته است می توانیم الگویی برای سایر امت ها باشیم بنابراین  دولتمردان و ملت ما باید به این باور برسند و در این راستا تلاش کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه