اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

ادبیات و کتاب های دفاع مقدس باید به مردم شناخته شود

ادبیات و کتاب های دفاع مقدس باید به مردم شناخته شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:مردم با دفاع مقدس آشنا هستند ولی باید زمینه ای فراهم شود تا با کتاب های مقدس نیز ارتباط برقرار کرده و ادبیات دفاع مقدس به مردم شناخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا علیزاده در حاشیه مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: امسال با توجه به همزمانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، با عنوان انقلاب اسلامی و مقاومت نامگذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ملی، هشت دوره قبل در استان های مختلف برگزار شده است و فرصت خوبی بود که مردم از این نمایشگاه و کتاب هایی که عرضه شده بود استفاده کنند و معلوم نیست مجددا چه زمانی نوبت به کرمان برسد.

,

علیزاده در ادامه از نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان کرمان صحبت کرد و گفت: این نمایشگاه در کنار نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار شد و حدود ۱۴ برنامه جنبی داشت که در سه حوزه دفاع مقدس و مقاومت، انقلاب اسلامی و قرآن و عترت تعریف شده بود.

,

وی با بیان اینکه مردم با ادبیات دفاع مقدس آشنایی ندارند،عنوان کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس چون یک نمایشگاه تخصصی است لذا مخاطبین خاص خود را دارد؛ مردم با دفاع مقدس آشنا هستند ولی باید زمینه ای فراهم شود تا با کتاب های مقدس نیز ارتباط برقرار کرده و ادبیات دفاع مقدس به مردم شناخته شود.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان مطرح کرد: بنابراین نباید انتظار استقبال نمایشگاه های عمومی کتاب را که هر ساله برگزار می شود داشت ولی به طور کلی استقبال خوب بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه