اخبار داغ

در دومین روز از رزمایش دریایی ولایت ٩٧ انجام شد؛

شلیک ۳ فروند موشک کروز قادر و قدیر و انهدام اهداف

شلیک ۳ فروند موشک کروز قادر و قدیر و انهدام اهداف
سامانه‌های موشکی ساحل به دریا و شناور‌های نیروی دریایی ارتش با شلیک موشک‌های کروز اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، ناوشکن شهید دریابان نقدی، ناوچه موشک انداز تبرزین و سامانه موشکی ساحل به دریا، در دومین روز از رزمایش ولایت ۹۷ نیروی دریایی ارتش، اهداف دریایی از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش دریایی ولایت ۹۷، دو شناور این نیرو شامل ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناوچه موشک انداز تبرزین، با شلیک دو فروند موشک کروز قادر و قدیر، اهداف دریایی مورد نظر را منهدم کردند.
,
 
,
علاوه بر این دو شناور، سامانه موشکی ساحل به دریا نیز با پرتاب یک فروند موشک قادر، هدف خود را در دریا مورد اصابت قرار داد.
,
 
,
بنا بر این گزارش، موشک‌های قادر با برد ۲۵۰ و قدیر با برد ۳۰۰ کیلومتر، قابلیت شلیک از روی شناور‌های سطحی، سامانه‌های ساخلی و هواگرد را دارند.
,
 
,
مرحله نمایش قدرت رزمایش ولایت ۹۷ به مدت سه روز در بخش بزرگی از سواحل جنوبی کشورمان در منطقه مکران از شرق تنگه هرمز و سواحل دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند در حال برگزاری است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه