اخبار داغ

دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان:

عدم درج تاریخ انقضا و قیمت بر روی کالا تخلف است/مردم تخلفات را به سامانه ۱۲۴ تعزیرات اطلاع دهند

عدم درج تاریخ انقضا و قیمت بر روی کالا تخلف است/مردم تخلفات را به سامانه ۱۲۴ تعزیرات اطلاع دهند
دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان گفت: مردم یار کمکی ما در بازرسی هستند و با گزارش تخلفات و یا تماس با سامانه تعزیرات به شماره ۱۲۴ می توانند در این زمینه کمک شایانی به ما بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قلاجوری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛در رابطه با نظارت بر واحدهای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان گفت:بخش آرایشی و بهداشتی داروخانه ها زیر نظر بازرس های اتاق اصناف نیست و نظارت مستقیم از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی وبهداشتی در خصوص نوسانات قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی عنوان کرد : دلیل مواجه مشتریان با قیمتهای متغیر در بازار این است که فروشنده یکسری اقلام با قیمت قبل داشته و برای تکمیل اجناس مغازه اقلامی را با قیمت جدید می آورد و در صورت اعتراض مشتری فاکتورهای جدید را نشان می دهد.

,

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر فروشگاههای لوازم آرایش و بهداشتی اظهار داشت: شرکتهای توزیع بایستی نظارت کنند تا اجناس قدیمی با قیمت جدید به فروش نرسند.

,

قلاجوری افزود: نظارت بر شرکت های توزیع از طریق انجمن پخش، وزارت بازرگانی و بازرسی صنایع و معادن صورت می گیرد.

,

دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی وبهداشتی کرمان با اشاره به تخلفات برخی فروشنده ها در خصوص عدم درج تاریخ انقضا و قیمتها بیان کرد: بازرس های اتاق اصناف در صورت مشاهده تخلف با دریافت شکایتهای مردمی موضوع را پیگیری کرده و جلسه ای با حضور فروشنده و خریدار به انضمام اجناس مورد شکایت برگزار می شود و در صورت تایید تخلف، فروشنده به تعزیرات معرفی می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد : مردم یار کمکی ما در بازرسی هستند و با گزارش تخلفات و یا تماس با سامانه تعزیرات به شماره ۱۲۴ می توانند در این زمینه کمک شایانی به ما بکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه