اخبار داغ

عرضه نان بی کیفیت در نانوایی های بندرعباس/گرانی نان هم تاثیری بر کیفیتش نگذاشت!

عرضه نان بی کیفیت در نانوایی های بندرعباس/گرانی نان هم تاثیری بر کیفیتش نگذاشت!
در روزهای اخیر قیمت نان در نانوایی های بندرعباس افزایش یافته؛ اما گران شدن بهای آن هم نتوانسته کیفیتش را تغییر دهد و همچنان نان های بی کیفیت به سفرهای ساحل نشنیان بندری راه می یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ نان به عنوان برکت سفره در میان خانواده های اصیل ایرانی جایگاه ویژه ای دارد؛ اما این برکت سفره سال های اخیر در شهر بندرعباس حال و روز خوبی نداشته و در سایه نبود نظارت مسئولان این شهر در تنور بی تدبیری می سوزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این روزها افزایش قیمت نان در بندرعباس سخن داغ محافل بندری ها شده و گلایمندی مردمان این منطقه را به دنبال داشته؛ چرا که افزایش قیمت این نعمت گران بها تاثیری بر کیفیت آن نداشته و همچنان بسیار نازک و حالت خمیری بوده و یا اینکه کاملا سوخته است.

,

نان های سطح شهر بندرعباس روز به روز از ابعاد و ضخامت آن کاسته شده و بی کیفیتی آن افزایش یافته هر چند که با افزایش قیمت نان در این شهر نور امیدی در دل مردم زنده شد که کیفیت آن نیز تغییر می کند؛ اما همچنان نان بی کیفیت در نانوایی های بندرعباس عرضه می شود.

,

آرد همچنان متهم ردیف اول بی کیفیتی نان

, آرد همچنان متهم ردیف اول بی کیفیتی نان,

نانواها در اعتراض به بی کیفیتی نان همچنان آرد را متهم ردیف اول دانسته و نبود آرد و گندم مناسب بهانه ای برای کمبود کیفیت آن می دانند و آنها که در اندازه و حجم نان ها از قاعده خاصی پیروی نمی کنند در کیفیت هم حرفی برای گفتن ندارند.

,

در روزهای اخیر قیمت نان لواش و تافتون 12 ونیم درصد و نان بربری، سنگگ و سایر نان‌ها 10 درصد در بندرعباس افزایش یافته؛ اما گران شدن بهای آن نتوانسته کیفیتش را تغییر دهد و همچنان نان های بی کیفیت به سفرهای مردم راه می یابند.

,

هرچند نایب رییس اتحادیه صنف نانوایان بندرعباس بهای افزایش یافته نان تافتون و لواش با وزن 180 گرم به نرخ دو هزار و 250 ریال، نان تافتون با وزن 310 گرم هشت هزار ریال، با وزن 420 گرم 11 هزار ریال، نان سنگک با وزن 650 گرم 16 هزار و 500 ریال، نان سنگک کنجدی بین 20 تا 24 هزار ریال، نان بربری با وزن 420 گرم 11 هزار ریال و نان فانتزی با وزن 150 گرم هشت هزار و 800 ریال و با وزن 300 گرم 16 هزار و 500 ریال اعلام کرده؛ اما نان هایی که به دست مردم می رسد هم وزن آن کمتر و هم گران تر است.

,

عرضه نان های بی کیفیت در بندرعباس

, عرضه نان های بی کیفیت در بندرعباس,

باسره، یکی از شهروندان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به عرضه نان بی کیفیت در نانوایی های بندرعباس عنوان کرد: در گذشته که ابزار آلات پخت نان در نانوایی های بندرعباس اینگونه پیشرفته نبود بوی نان های تازه از چند متری نانوایی ها به مشام می رسید؛ اما امروزه خبری از بوی معطر نان در کوچه های بندرعباس نیست.

,

این شهروند بندرعباسی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر نانوایی های بندرعباس نان های بی کیفیت به شهروندان عرضه می کنند و نان ها یا کاملا سوخته بوده و یا اینکه خمیر و نازک هستند.

,

باسره با بیان اینکه هنگام سفر به شهر های دیگر کشور شاهد عرضه نان های با کیفیت در آن مناطق هستیم، گفت: در شهر های دیگر نان های با کیفیت و قیمت پایین تر عرضه می شود مثلا نان ساندویچی که در بنردعباس قیمت آن هشت هزار ریال بوده در شهر یزد تنها با قیمت سه هزار ریال عرضه می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: مدیریتی جامع و کامل می طلبد که بحران عرضه نان های بی کیفیت را در بندرعباس حل کند چرا که نان های بی کیفیت در این روزها تبدیل به چالشی برای شهروندان شده و ساحل نشینان بندری با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

,

گرانی نان  هم تاثیری بر کیفیتش نگذاشت

, گرانی نان  هم تاثیری بر کیفیتش نگذاشت,

یکی دیگر شروندان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به افزایش بهای نان در روزهای اخیر در این شهر اظهار کرد: نان های بی کیفیت در این شهر عرضه می شود که گرانی آن هم نتوانسته بر کیفیت آن تاثیر بگذارد و همچنان نان های بی کیفیت به دست مردم می رسد.

,

این شهروند با بیان اینکه قیمت نان لواش در بندرعباس دو هزار و 250 ریال مسئولان تعین کرده اند، گفت: با مراجعه به نانوایی های سطح شهر بندرعباس برای گرفتن هزار تومان نان تنها چهار عدد نان عرضه می شود یعنی به طور واضح نانوایی ها تخلف می کنند و نان را با بهای دو هزار و 500 ریال به فروش می رشانند.

,

وی با اشاره به اینکه دور ریخت نان در سال های اخیر افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: نان های پایتخت اقتصادی کشور خمیری و حالت پلاستیکی دارد و یا اینکه آن قدر سوخته شده که نمی توان آن را خورد و تنها قسمتی از این نان ها قابل میل کردن است.

,

امید است که مسئولان استان همان گونه که نظارت لازم و کافی بر سایر مقوله های شهر داشته مسئولان ذیربط بر نانوایی های سطح شهر بندرعباس نیز نظارت کافی داشته باشند تا نان های با کیفیت بر سفره خانواده های اصیل بندری را ه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه