اخبار داغ

تبلیغات پر رزق و برق و تخفیف های غیر واقعی فروشگاه های زنجیره ای /وقتی سهم رفاه مشتریان از حراج هیچ است

تبلیغات پر رزق و برق و تخفیف های غیر واقعی فروشگاه های زنجیره ای /وقتی سهم رفاه مشتریان از حراج هیچ است
متاسفانه یکی از فروشگاه های زنجیره ای اخیرا با تبلیغات زرق و برق اما غیر واقعی به علت نزدیک شدن به شب عید توانست عده زیادی از مردم را به طرف خود بکشاند اما سهم رفاه مشتریان از آن بازگشت با دستان خالی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ چند روز پیش یکی فروشگاه های زنجیره ای رفاه در کل کشور به مدت سه روز (از اول تا سوم اسفند) به علت نزدیک شدن به نوروز حراجستون اعلام کرد و در این رابطه تبلیغات زیادی هم از صدا و سیما پخش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

بسیاری از مردم  از اقشار مختلف جامعه ضعیف و متوسط و مرفه به این فروشگاه ها هجوم برده و تا می توانستند خرید کردند. به همین علت عصر دیروز به فروشگاه زنجیره ای مرکزی در پارک مطهری رفتم ازدحام جمعیت آن قدر زیاد بود که برای ورود به فروشگاه مردم صف بسته بودند و داخل فروشگاه هم جای سوزن انداختن نبود، با این تبلیغات عظیمی که مسئولین فروشگاه کرده بودند هر جنبده ای را به این فروشگاه ها کشانده بود.

,

, ,

و این در حالی بود که فروش اجناس داخل فروشگاه همانند روزهای قبل بود و حتی بعضی از اجناس هم نسبت به ماه پیش گرانتر هم شده بودند با اینکه تخفیف خورده بودند. ولی خبری از حراجستون به آن معنا نبود، باور کنید  حتی برخی از اجناس نرخشان دو برابر نسبت به بیرون بود و برخی هم تفاوت چندانی با بیرون نداشت از آن جمله می توان به روغن کنجد و زیتون و گوشت مرغ و بسیاری از اقلام دیگر اشاره کرد.

,

باور کنید هنوز به خیابان امام سر می زدیم و خرید می کردیم خیلی ارزان تر از این فروشگاه ها بود.

,

, ,

واقعا تبلیغات چه می کند؟؟؟!!! متاسفانه مردم هم گاهی اوقات ناآگاهانه گول این تبلیغات پر زرق و برق را می خورند و فکر می کنند چه خبر است، اکثر مشتریان این فروشگاه ها می توان گفت مرفهین بی درد بودند و اشخاصی که حقوق شان از مرز سه میلیون تومان می گذشت، و گاهی اوقات هم مابیان آنها کسانی بود که تا به حال حتی گذرشان به فروشگاه های  زنجیره ای رفاه  نیفتاده بود و برای اولین بار و به خاطر این تبلیغات زیاد آمده بودند ببینند چه خبر است و برای اینکه دست خالی هم از فروشگاه بیرون نروند یکی دو تا جنس خریداری می کردند، ولی برخی تا مرز یک میلیون و حتی بیشتر  و آنهایی هم که تا یک میلیون و زیر میلیون حقوقشان بود معترض بودند و فقط از فقسه های بی نظم و بدون قیمت دیدن می کردند و آخر سر هم دست خالی بیرون می رفتند.

,

در یک قسمت از فروشگاه تعدادی کنسرو ماهی بر روی هم چیده شده بود که نه قیمت اصلی داشتند و نه تخفیف خورده بودند یکی از مشتریان از فروشنده ای که در حال چیدن آنها بود سوال کرد قیمت این کنسروها چنده؟ فروشنده گفت : نمی دانم  اگر می خواهید بردارید و جلوی صندوق به شما خواهند گفت و این در حالی بود که صندوق ها آنقدر شلوغ بود که کسی جوابگو نبود؟؟؟!!!

,

, ,

جالب است بدانید شکلات صبحانه ای را از قفسه برداشتم که قیمت کارخانه روی آن ۱۲ هزار تومان زده بود و هر چه دنبال اتیکت تخفیف آن گشتم چیزی پیدا نکردم وقتی پای صندوق برای تسویه رفتم دیدم داخل فاکتوری که برایم پرینت گرفت نوشته بود ۱۶ هزار تومان که با تخفیف شده بود ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان و باز جالبتر این که اول کارت اعتباری را می کشند و حساب می کنند بعد فاکتور را در اختیار مشتری می گذارند، وقتی به فاکتور نگاه کردم و تفاوت قیمت را مشاهده کردم دیگر نتوانستم صبر کنم سریع به مسئول مربوطه مراجعه و اعتراض نمودم که وی تنها چیزی که در پاسخ گفت چنین بود می توانید پول خود را پس بگیرید همین و بس؟!

,

من پافشاری کردم و گفتم خانم محترم روی قوطی شکلات  قیمت کارخانه ۱۲ هزار تومان است چطور ۱۶ هزار تومان حساب می کنید و او تنها در جواب گفت: من نمی دانم و کاره ای نیستم.

,

بسیار افسوس خوردم که چرا برخی از فروشگاه های زنجیره ای معتبر  چنین سواستفاده هایی می کنند و با تبلیغات سو مردم ناآگاه را مجبور به خرید کالاهایی می کنند که اصلا آگاهی چندانی نسبت به قیمت اصلی آن ندارند و فقط گول تخفیف چند درصدی را می خورند؟!

,

در این مورد هم باز عدم نظارت و بی کفایتی برخی مسئولین را می رساند و یا به قولی “از ماست که بر ماست”؟! آن وقت هی غر می زنیم و می گوییم چرا گرانی شده؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه