اخبار داغ

گلایه مندی شهروندان سراوانی از قیمت های نجومی اجاره بها

گلایه مندی شهروندان سراوانی از قیمت های نجومی اجاره بها
به تازگی قیمت اجاره بها در شهرستان مرزی سراوان سیر صعودی به خود گرفته به طوری که این افزایش قیمت گلایمندی بسیاری از شهروندان را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون؛ افزایش نرخ ارز، طلا و خودرو این روزها، بازار اجاره مسکن در شهرستان مرزی سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان را دگرگون کرده است تا جاییکه در این شهر کوچک مرزی شاهد اجاره بهای 700 هزار تومانی خانه های ویلایی هستیم.

یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با خبرنگار مااظهار کرد: اجاره بهای مسکن در شهرستان بسیار بالا رفته چرا مسئولین مربوطه نظارت کافی روی این موضوع ندارند.

وی افزود: افزایش قیمت کالاها و اجناس اساسی به قشر متوسط جامعه فشار زیادی وارد کرده و حال نیز افزایش اجاره بها مشکلات این قشر از جامعه را دو چندان کرده است.

 این شهروند سراوانی خاطر نشان کرد: به تازگی قیمت اجاره بها در شهرستان سراوان به مرز 700 هزار تومان رسیده است، یک فرد کارمند و یا کارگر چگونه می تواند هرماه 700 هزار تومان را به عنوان اجاره بها مسکن پرداخت کند؟

شاکر دهواری رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگارما با اشاره به وضعیت نابسمان اقتصادی کشور، افزایش اجاره بها در شهرستان را امری طبیعی عنوان کرد.

وی در ادامه یکی از عاملین افزایش اجاره بها را خود مردم دانست و گفت: افرادی که مسکن را با بهای بالا اجاره می کنند، حتما توان پرداخت اجاره بهای بالا را دارند.

 رئیس اتحادیه مشاورین املاک در شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: وقتی فرد ملک را با قیمت 200 و یا 300 میلیون تومان خریداری می کند، مجبور می شود که با قیمت بالاتری اجاره دهد.

دهواری تصریح کرد: قیمت اجاره بها مسکن بستگی به منطقه دارد چرا که در برخی از مناطق شهرستان، اجاره بها 100 هزار تومانی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه