اخبار داغ

مسئول روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان کرمان عنوان کرد؛

معرفی کتاب های طرح کتاب خوان اسفند ماه ۹۷

معرفی کتاب های طرح کتاب خوان اسفند ماه ۹۷
مسئول روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان کرمان گفت:کتاب‌های «۸ قصه از امام جواد علیه‌السلام برای بچه‌ها»، «با فرزندان نوجوان‌تان در ارتباط باشید»، «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» و «شیر کتابخانه» به عنوان آثار ارائه شده در طرح کتاب‌خوان اسفندماه معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد حضرتی مسئول روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان کرمان با اعلام این خبر در گفتگو با راه آرمان گفت: طرح کتاب‌خوان ماه توسط کتابخانه‌های عمومی ، هرماه ۴ کتاب از بین کتابهای تازه منتشر شده، معرفی و فعالیت‌های متنوعی مانند جلسات نقد کتاب، مسابقات کتابخوانی و نشست کتابخوان با محوریت این کتاب ها در کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی افزود : «۸ قصه از امام جواد علیه السلام برای بچه‌ها»،  نوشته : حسین فتاحی ، زندگی امامان ما شیعیان، پُر از حادثه‌های پند آموز و جالب است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگواران آشنا می‌سازد مجموعۀ «۸ قصه از امام جواد علیه‌السلام» همراه با تصویرهای زیبا، مخاطب را با گوشه‌هایی از زندگی امام جواد علیه السلام آشنا می‌کند در این کتاب هشت قصه، با محوریت زندگی و سیره آن حضرت گردآوری و تدوین شده است.

,

مسئول روابط عمومی کتابخانه های عمومی  همچنین با معرفی «با فرزندان نوجوان‌تان در ارتباط باشید»، نوشته: مایکل رایرا، مترجم: لادن شریعت‌زاده و داود عرب قهستانی، ادامه داد:  این کتاب سعی دارد تا با تعاریف دقیق و علمی از دورۀ نوجوانی، والدین را با خصوصیات این دورۀ حساس آشنا کند ویژگی‌های جسمی و روحی نوجوانان، نیازهای آن‌ها، خواب و الگوهای زیستی، عزت نفس، شوخ‌طبعی، شیوه‌های درست برقراری ارتباط و تعامل با آن‌ها، بلوغ و حرف زدن دربارۀ مسائل جنسی، عاطفی، تحصیلی و آگاهی بخشی به آن‌ها در زمینه‌های گوناگون، از مهم‌ترین موضوعات کتاب به شمار می‌رود. این کتاب با ارائۀ راهکارهای مفید و توصیه‌های علمی و کاربردی مناسب  به والدین، راهنمای بسیار خوبی  در جهت ارتقای کیفیت روابطشان با نوجوانان است.

,

حضرتی «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، نوشته: ابراهیم حسن‌بیگی؛ کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، شرح حوادث و اتفاقاتی است از دوران ارباب رعیتی، که در منطقۀ ترکمن صحرا می‌گذرد. ابراهیم حسن‌بیگی داستان پسر نوجوانی به نام الیاس را روایت می‌کند که درگیر عشق نافرجام «صفورا» دختر خان روستایشان می‌شود، «شیر کتابخانه»، نوشته: میشل نودسن، مترجم: محبوبه نجف‌خانی؛ کتاب «شیر کتابخانه» داستان زیبایی است که کودکان را با جذابیت‌های کتابخانه، قوانین و قسمت‌های مختلف آن آشنا می‌سازد.این اثر تاکنون بسیاری از معتبرترین جوایز بین‌المللی را برای نویسنده خود به ارمغان آورده است! پیشنهاد می‌کنیم شما هم خواندن این کتاب جذاب را از دست ندهید! را از دیگر کتاب های معرفی شده در طرح کتاب خوان ماه عنوان کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب های معرفی شده در طرح کتاب خوان ماه در کتابخانه های عمومی سراسر استان قابل دسترس بوده و همچنین دسترسی به فایل PDF کتابها نیز در بخش کتاب خوان ماه سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان  به آدرس www.kermanpl.ir    امکان پذیر می باشد. علاقه‌مندان برای بهره مندی از این مجموعه ارزشمند می‌توانند به نزدیک ترین کتابخانه محل خود مراجعه کنند.

, www.kermanpl.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه