اخبار داغ

خدمت رسانی ۲۲۲ نیروی امداد و نجات در نوروز ۹۸ به مسافران در سیستان وبلوچستان

خدمت رسانی ۲۲۲ نیروی امداد و نجات در نوروز ۹۸ به مسافران در سیستان وبلوچستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از آماده باش و ارائه خدمت رسانی 222نیروی این سازمان در نوروز98 به مسافران در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در حالی 25 روز تا آغاز سال جدید فرصت باقی مانده که دستگاه های امدادی و خدمات رسان در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان خود را آماده برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در سیستان وبلوچستان می کنند.

هموطنانی که این خطه از کشور را برای تعطیلات نوروزی و ایام فراغت انتخاب می کنند، باید بدانند که سفر به سیستان و بلوچستان زیبایی‌ها و شگفتی‌های خاص خود را دارد زیرا این استان به سبب وسعت زیاد و همچنین سابقه تاریخی طولانی علاوه بر تنوع آب و هوایی دارای شگفتی‌های بسیاری در زمینه‌های تاریخی، معماری و گردشگری است که باید آن‌ها را از نزدیک مشاهده و با پیمودن فاصله‌ای اندک می‌توان هر ۴ فصل سال را در این خطه از کشور باهم تجربه کرد.
 
حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون از آماده باش 56 اکیپ موقت، سیار و ثابت خبر داد و گفت: از 25 اسفند ماه امسال تا 17 فروردین سال جاری 222 نفر از نیروهای امداد و نجات هلال احمر در اقصی نقاط استان در اکیپ هایی که برای هر شهر در نظر گرفته شده، مستقر و از مسافران نوروزی استقبال می کنند.
 
وی گفت: در مدت اجرای این طرح از تمامی تجهیزات سبک و نیمه سنگین برای ارائه خدمات و امداد رسانی به مسافران استفاده می شود.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: در 22 روزی که این طرح در نقاط مختلف استان اجرا می شود فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز به مثل برپایی ایستگاه نماز، ایستگاه نقاشی کودکان، توزیع بروشور راهنمای مسافران نوروزی و جعبه های آموزشی هم در دستور کار این سازمان قرار دارد.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه