اخبار داغ

رئیس شیلات سیریک:

تولید لارو میگوی خارج از فصل هرمزگان در سیریک/ بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه برداشت می شود

تولید لارو میگوی خارج از فصل هرمزگان در سیریک/ بیش از ۳۰۰ میلیون قطعه برداشت می شود
رئیس شیلات سیریک با اشاره به تولید 60میلیون قطعه لارو میگوی خارج از فصل در این شهرستان گفت: بیش از 3۰۰ میلیون قطعه لارو میگو تا پایان دوره تولید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالله رئیسی، رئیس شیلات شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تولید لارو میگوی خارج از فصل هرمزگان در این شهرستان اظهار کرد: تاکنون بیش از 60 میلیون قطعه لارو میگو تولید شده و پیش بینمی‌شود تا پایان دوره بیش از 3۰۰ میلیون قطعه لارو میگو تولید شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: بچه میگو‌های تولیدی علاوه بر تامین ذخیره سازی مزارع پرورش میگو شهرستان به شهرستان‌های میناب، قشم، بندرلنگه و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر فرستاده می‌شود.

,

 رئیس شیلات سیریک تاکید کرد: افزایش تولید میگوی پرورش در مزارع، عرضه زود هنگام میگو در بازار و افزایش بازدهی از مهمترین مزایای تولید لارو میگو خارج از فصل است.

,

رئیسی گفت: در این واحد به طور مستقیم بیش از 25نفر مشغول کار هستند که در مجموع در مراکز تکثیر میگو شهرستان بیش از 150 نفر بطور مستقیم مشغول کار هستند.

,

وی تصریح کرد: برای سومین سال متوالی است که لارو میگوی خارج از فصل استان و کشور در مرکز تکثیر میگو هرمز لارو میگو شهر بندر کوهستک شهرستان سیریک تولید می‌شود.

,

رئیس شیلات شهرستان سیریک ادامه داد: در حال حاضر 4 مرکز تکثیر میگو در شهرستان فعال هستند که تا پایان سال جاری 6 مرکز تکثیر  فعال دیگر به مراکز تکثیر میگوی شهرستان اضافه خواهد شد.

,

رئیسی با اشاره به برداشت لارومیگو خارج از فصل در سیریک تا پایان اسفند ماه یادآور شد: بیش از 700 میلیون قطعه لارو میگو تا پایان دوره از مراکز تکثیر میگو شهرستان تولید خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه