اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بیانیه «گام دوم انقلاب»، ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب است

بیانیه «گام دوم انقلاب»، ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه استان گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» که از سوی رهبری مطرح شد، ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل سالگی و ورود به 50 سالگی انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(شنبه) در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه به خاطر رسالت دینی و ایمانی خود، می‌باید معیارها، اصول و مبانی دینی را تشریح و تبیین کنند تا همه بخش‌های جامعه، به ویژه جناح‌ها از آن آگاهی پیدا کرده و خود را با معیارهای دینی همراه و هماهنگ کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز جامعه به آن نیاز دارد، حقیقت دین، صداقت و انسانیت برخاسته از دین است و رسالت ما ورود به چنین عرصه‌هایی است. 
,
,
 
,
, ,

امام جمعه قزوین بر ضرورت ارتقای معرفت دینی و تعمیق باورهای اعتقادی تأکید کرد و ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا جامعه شناخت درستی از دین پیدا کند و برای تحقق این رسالت الهی، قرآن که منشور دین است را در اختیار داریم. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین مطالعه و اجرای دستورات قرآنی را ضروری عنوان کرد و اذعان کرد: توجه به قرآن را باید در عمل به اجرا در آوریم و ضمن مطالعه جدی و عمیق قرآن، دستورات آن را در زندگی اجرایی کنیم و ائمه جمعه می‌باید در این مسیر پیش قدم باشند. 

وی به بیانیه مهم رهبری به جوانان نیز اشاره و تأکید کرد: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، چشم‌اندازه 50 ساله شدن انقلاب را تبیین کرد و بیانات ایشان ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل سالگی و ورود به 50 سالگی انقلاب است. 
,
,
,
,
,
,
, ,

عابدینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روی این بیانیه بروید و کار کنید و ضروری است ائمه جمعه در این کار پیش قدم شوند تا فرمایشات رهبری تحقق پیدا کند.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه