اخبار داغ

فرمانده انتظامی آمل خبر داد؛

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل
فرمانده انتظامی آمل از کشف بیش از ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نعمت الله آزادی در گفت‌ و گو با خبرنگار ما گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی بخش "دابودشت" این فرماندهی موفق به شناسائی شناسایی دو قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل،تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران با شناسایی محل دپوی چوب های قاچاق توسط متهمان شدند.

آزادی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از محل فعالیت آنان بیش از 10 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حین بارگیری چوب قاچاق توسط متهمان در این محل خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد دارد.

دستگیری سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری عامل افیونی و کشف 2کیلو گرم هروئین در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر، اهل یکی از استان های غرب کشور در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را حین تردد در محور هراز این شهرستان شناسایی کردند.

آزادی افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند.

وی از کشف دو کیلو مواد مخدر هروئین از خودروی متهم خبر داد و اظهار کرد: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به این که، سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دستگیری سوداگر مرگ, دستگیری سوداگر مرگ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه