اخبار داغ

برگزاری جشن تولد 61 سالگی شهید ابراهیم هادی در مرزی‌ترین روستای خراسان‌جنوبی+ تصاویر

برگزاری جشن تولد 61 سالگی شهید ابراهیم هادی در مرزی‌ترین روستای خراسان‌جنوبی+ تصاویر
شب گذشته به مناسبت جشن تولد 61 سالگی شهید ابراهیم هادی مراسمی در روستای کبودان بخش زهان شهرستان زیرکوه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای بچه‌های جنوب شرق تهران و کسانی که اهل دل هستند، خیلی عزیز است البته این شهید برای جوان‌هایی که کتاب «سلام بر ابراهیم» را خواندند، حال و هوای دیگری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  خاورستان,  خاورستان,  در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای بچه‌های جنوب شرق تهران و کسانی که اهل دل هستند، خیلی عزیز است البته این شهید برای جوان‌هایی که کتاب «سلام بر ابراهیم» را خواندند، حال و هوای دیگری دارد.,
 
,
 
,
پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است؛ او در اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد؛ ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود؛ او در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید، از آنجا بود که همچون مردان بزرگ زندگی را پیش برد.
,
 
,
 
,
ابراهیم دوران دبستان را به مدرسه طالقانی رفت و دبیرستان را نیز در مدارس ابوریحان و کریم‌خان گذراند. او در سال ۵۵ توانست به دریافت دیپلم ادبی نائل شود. از همان سال‌های پایانی دبیرستان، مطالعات غیر درسی را نیز شروع کرد؛ حضور در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی نظیر مرحوم علامه «محمدتقی جعفری» بسیار در رشد شخصیتی ابراهیم مؤثر بود.
,
 
,
 
,
این شهید مفقود، در دوران پیروزی انقلاب شجاعت‌های بسیاری از خود نشان داد؛ همزمان با تحصیل علم به کار در بازار تهران مشغول بود و پس از انقلاب در سازمان تربیت بدنی و بعد از آن به آموزش پرورش منتقل شد.
,
 
,
 
,
یکی از کارهای ابراهیم انتقال مجروحان و شهدا از منطقه به عقب جبهه بود. گاهی اوقات پیکرهای مطهر شهدا در ارتفاعات بازی‌دراز بر شانه‌های ابراهیم می‌نشست تا به دست خانواده‌هایشان برسد.
,
 
,
 
,
و حال پس از گذشت چندین سال در یکی از مرزی‌ترین روستاهای بخش زهان شهرستان زیرکوه در خراسان‌جنوبی جوانان بسیجی که ارادت خاصی به محضر این شهید والا مقام دارند به مناسبت تولد شهید ابراهیم هادی یادواره‌ای برگزار کردند.
,
 
,
 
,
 
,
هادی حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی زهان در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به برگزاری یادواره‌ای به یاد شهید ابراهیم هادی در روستای کبودان بخش زهان شهرستان زیرکوه، اظهار کرد: خواهران پایگاه بسیج روستای کبودان هفته گذشته که ظاهرا تولد شهید ابراهیم هادی بود برنامه‌ریزی کرده بودند که به یاد و نام این شهید برنامه‌ای در روستا برای خواهران برگزار شود.
, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
 
,
وی افزود: پس از مطرح کردن پیشنهاد خود تصمیم گرفتند که این برنامه را در سطح وسیع تری و برای کلیه اهالی روستای کبودان و سایر روستاهای اطراف برگزار کنند که در نهایت این برنامه با همکاری حوزه مقاوت بسیج زهان شب گذشته یادواره‌ای به یاد شهید ابراهیم هادی با حضور حدود هزار نفر در روستای کبودان برگزار شد.
,
 
,
 
,
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی زهان بیان کرد: این جلسه با سخنرانی دادستان شهرستان زیرکوه برگزار شد و یک گروه ورزش باستانی نیز با توجه به اینکه شهید ابراهیم هادی از جمله شهدای ورزشکار زورخانه ‌ی نیز بوده برگرار شد.
,
 
,
 
,
حیدری عنوان کرد: با توجه به اینکه این برنامه با این وسعت برای اولین بار در سطح روستا برگزار شد مورد استقبال بسیار خوب مردم روستاهای اطراف نیز قرار گرفت.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه