اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی:

مقدمات اتصال راه‌آهن از بیرجند به یونسی در حال فراهم شدن است/ آماده بودن 30 کیلومتر از قطعه اول برای مناقصه

مقدمات اتصال راه‌آهن از بیرجند به یونسی در حال فراهم شدن است/ آماده بودن 30 کیلومتر از قطعه اول برای مناقصه
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مقدمات اتصال راه‌آهن از بیرجند به سمت یونسی برای اتصال به شبکه ریلی کشور در حال پیگیری و فراهم شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به موضوع راه‌آهن در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: انتقال راه‌آهن از ایستگاه یونسی کار خود را آغاز کرده، زیرسازی انجام شده و در حال کار کردن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  با اشاره به موضوع راه‌آهن در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: انتقال راه‌آهن از ایستگاه یونسی کار خود را آغاز کرده، زیرسازی انجام شده و در حال کار کردن هستند.,

 

,

وی با بیان اینکه پروژه‌ای که اکنون ما دنبال می‌کنیم از بیرجند به یونسی است، افزود: برای خط انتقال بیرجند – یونسی جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی، معاونان و مجمع حدود سه هفته قبل برگزار شد و در این جلسه کارگروهی در نظر گرفته و قرار بر این گذاشته شد که به صورت همزمان کار از سمت بیرجند نیز آغاز شود.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه یکسری پیگیری‌هایی که مربوط به فاینانسورها، بانکها و مکاتبات بود توسط وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

,

 

,

معتمدیان عنوان کرد: کارگروهی نیز تشکیل شد و تعدادی از مسئولان مربوطه استان را برای حضور در کارگروه فرستادیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستند که پروژه را نهایی کرده و از سمت بیرجند به یونسی نیزکارهای اجرایی نهایی و پروژه آغاز شود.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه 30 کیلومتر از قطعه اول در حال حاضر آماده مناقصه است، گفت: اعتبار راه‌آهن ملی است و یک ردیف مجلس نیز دارد که نمایندگان استان در حال تلاش هستند بتوانند سهم استان را افزایش دهند.

,

 

,

معتمدیان اظهار کرد: با توجه به اینکه سفر آقای نوبخت را پیش‌رو داریم که احتمالا نیمه دوم اسفند یا نیمه اول فروردین خواهد بود، در حال رایزنی هستیم که بتوانیم  اعتبارات ملی در بحث راه‌آهن را جذب کنیم.

,

 

,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه راه‌آهن در حوزه تخصصی شرکت زیرساخت وزارت راه است نمی‌توان برای انجام و اتمام آن زمان مشخص کرد.تلاش این است که بتوانیم زمان را کاهش داده و هدف از آغاز قطعه بیرجند به سمت یونسی برای این است که بتوانیم مرکز استان را زودتر به شبکه ریلی کشور اتصال دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه