اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی خبر داد؛

نامگذاری بیش از 196 هزار نوزاد به نام حضرت فاطمه زهرا (س)

نامگذاری بیش از 196 هزار نوزاد به نام حضرت فاطمه زهرا (س)
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: تا پایان بهمن ماه تعداد 196 هزار و 215 نفر به نام مبارک حضرت صدیقه کبری(س) مزین و نام گذاری شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجتبی فاطمی مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی در زمینه نامگذاری موجب شده تا اسامی مذهبی همیشه بیشترین فراوانی نام را در این استان به خود اختصاص دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,
 
,
وی افزود: در خراسان جنوبی تا پایان بهمن ماه تعداد 196 هزار و 215 نفر به نام مبارک حضرت صدیقه کبری(س) مزین و نام گذاری شده‌اند.
,
 
,
 
,
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به این‌که نام حضرت زهرا(س) و القاب ایشان دارای بیشترین فراوانی نام در گروه دختران است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز بیش از یک هزار و 700 نفر از نوزادان متولد شده در استان بنام حضرت صدیقه شهیده (س) و القاب ایشان نام گذاری شده‌اند.
,
 
,
 
,
فاطمی گفت: در 11 ماه گذشته از سال جاری، نام های فاطمه زهرا، فاطمه، زهرا، نازنین زهرا و ریحانه دارای بیشترین فراوانی نام از مشتقات نام ام ابیها(س) بوده است.
,
 
,
 
,
وی افزود: در 11 ماهه ابتدایی سال جاری 15 هزار و 581 نوزاد در خراسان جنوبی متولد شده‌اند که از این تعداد 7 هزار و 598 نوزاد، دختر بوده‌اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه