اخبار داغ

یارانه 3 دهک در سال 98 حذف می شود

یارانه 3 دهک در سال 98 حذف می شود
نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه مشق: در سال 98، در بخش آب، برق، گاز و مصارف خانگی هیچ گونه افزایش قیمت نخواهیم داشت و مساجد و مدارس نیز از معافیت حامل‌های انرژی بهرمند هستند البته باید از الگوی مصرف پیروی ‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، محمد محمودی شاه نشین، نماینده شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ششمین جلسه از سلسه جلسات حضور مسئولین با مردم شهرستان قدس در جهت پیگیری مشکلات و مطالبات، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال بررسی بودجه سال ۱۳۹۸ هستند و در لایحه بودجه سال آینده طبق بررسی های انجام شده که به تصویب رسیده افزایش فرآورده های نفتی را نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

محمودی بیان داشت: در سال آینده طبق بررسی های صورت گرفته ۳ دهک از افراد مرفه جامعه که در نقاط شمال شهر ساکن هستند و یا کسانی که در خارج از کشور هستند ولی یارانه دریافت می‌کنند را حذف خواهیم کرد و یارانه آنها به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و خانواده های بی سرپرست یا بدسرپرست تخصیص داده خواهد شد که در ۳ ماه ابتدای سال عملی می شود.
وی ادامه داد: در بخش معافیت مالیاتی، نمایندگان مقرر کرده اند کسبه ها و قشر کارگری که در سال ۳۰ میلیون تومان و کارمندانی که در ماه ۲۷۵۰۰۰۰ تومان دریافت می کنند، مشمول این طرح شده و مالیات بر اساس حقوق های دریافتی به صورت پلکانی خواهد شد. به عنوان مثال افرادی که در ماه 3 میلیون تومان دریافتی دارند، ۵ درصد، سه تا ۵ میلیون تومان دریافتی، ۱۰ درصد و پنج میلیون به بالا ۳۵ درصد مالیات پرداخت کنند.
وی با اشاره به قیمت حامل‌های انرژی افزود: در بخش آب، برق، گاز و مصارف خانگی هیچ گونه افزایش قیمت نخواهیم داشت و مساجد و مدارس نیز از این معافیت حامل‌های انرژی بهرمند هستند البته باید از الگوی مصرف پیروی ‌کنند.

,
,
,

اجرایی شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 98
نماینده حوزه مشق گفت: در مصوبه بودجه سال آینده مجلس شورای اسلامی مقرر شد طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود. همچنبن از ۴۰۷ هزار میلیارد بودجه مجلس ۳۲۷ هزار میلیاردی که به کارکنان دولت و نهادهای ارتشی و دفاعی و آموزش اختصاص دارد ۲۰ درصد نیز افزایش پیدا کند.
محمودی خاطر نشان کرد: چون ما امسال فروش نفت کمتری نسبت به سال های قبل داشته ایم و هزینه حاصل از فروش نفت به صندوق ذخیره ارزی واریز می شود تا در مواقع ضروری استفاده شود، امروز مقام معظم رهبری اجازه برداشت بخشی از این مبلغ را صادر کرده اند تا به معیشت خانواده های قشر محروم، توسعه زیر ساخت ها و روستاهایی که فاقد گاز هستند تخصیص داده شود.
نماینده حوزه مشق تصریح کرد: بحث جدی دیگری که در مجلس مطرح است مبارزه با قاچاق کالا از سوی کشورهای همسایه مانند عربستان و امارات است که دلالان پول های هنگفت خود را به کشور برای خرید دام زنده می آورند. طبق شواهد به مدت ۴۰ روز یک میلیون رأس دام از کشور خارج کردند که با تمهیدات اندیشیده شده هر روز ۱۱۰۰راس دام از کشور های رومانی و دیگر کشورها تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد وارد شود.

, اجرایی شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 98,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه