اخبار داغ

علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان:

مسئولان باید حجاب فاطمی را در جامعه گسترش دهند/ حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای جهانیان است

مسئولان باید حجاب فاطمی را در جامعه گسترش دهند/ حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای جهانیان است
علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان گفتند: حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای جهانیان هستند و مسئولان با ترویج فرهنگ فاطمی می توانند حجاب و عفت را در جامعه گسترش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل هرمز؛علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کردند: حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای جهانیان هستند و مسئولان با ترویج فرهنگ فاطمی می توانند حجاب و عفت را در جامعه گسترش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئولان باید حجاب فاطمی را در جامعه گسترش دهند

, مسئولان باید حجاب فاطمی را در جامعه گسترش دهند,

شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندرچارک در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)  اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) شخصیت بزرگواری بودند که پیامبر اکرم(ص) ایشان را ام ابیها یعنی مادر پدر می خواندند و در همه امور از ایشان مشورت می گرفتند.

,  امام جمعه اهل سنت بندرچارک ,

عضو شورای روحانیت هرمزگان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی جامع برای تمام زنان جهان است، تصریح کرد: زنان جامعه اسلامی با الگو گیری از اخلاق و منش این بانوی بزرگوار می توانند به درجات بالای همسرداری، بچه داری، خانه داری، اخلاق و رفتار با همسایگان برسند.

,

راهبرافزود: زنان در عصر جاهلیت در جامعه هیچ نقشی نداشته و آنها را در گورستان ها زنده به گور می کردند؛ اما پیامبر اکرم(ص) با تکریم حضرت زهرا(س) حقوق زنان را در جامعه به اجرا در آورد و  شخصیت بانوان را از شکل کالا بودن در آوردند.

,

حضرت زهرا(س) ادامه دهنده نسل پیامبر(ص) بودند

, حضرت زهرا(س) ادامه دهنده نسل پیامبر(ص) بودند,

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) ادامه دهنده نسل پیامبر(ص) بودند، عنوان کرد:  زنان جامعه اسلامی با الگو گیری از این بانوی بزرگوار که در بچه داری تبحر خاصی داشتند می توانند فرزندان خود را پروش دهند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه زنان جامعه باید راه فاطمه زهرا(س) در پیش گیرند و حجاب، عفت و پاکدامنی این بانو را در جامعه ترویج دهند تا از معضلات اجتماعی جلوگیری شود، گفت:  روز تکریم مادران تنها مختص به یک روز نبوده و در تمام ایام سال باید جایگاه بزرگ آنها را ارج دهیم.

,

راهبر با تاکید بر اینکه مسئولان باید فرهنگ حجاب فاطمی را در جامعه گسترش دهند، بیان کرد: حضور زنان با حجاب در جامعه باعث ترویج فرهنگ فاطمی می شود زیرا هنگامی که مسئولان ما خود در حفظ حجاب پایبند نباشند جامعه نیز به سمت و سوی بی بند و باری پیش می رود.

,

وی با بیان اینکه زنان محجبه باید سرلوحه جامعه قرار بگیرند، خاطر نشان کرد: هر جند که حفظ حجاب یک امر اجباری نیست؛ اما مسئولان باید برای ترویج عفت و پاکدامنی در جامعه تلاش کنند تا جامعه قله های سعادت را بپیماید.

,

حضرت زهرا(س) سرور تمام زنان عالم است

, حضرت زهرا(س) سرور تمام زنان عالم است,

شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) در میان اهل سنت اظهار کرد: این بانوی بزرگوار علاوه بر اینکه در میان جامعه اهل سنت و تشیع جایگاه ویژه ای دارد، در میان فرقه های مختلف نیز از جایگاه والایی بر خوردار است.

, شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) در میان اهل سنت اظهار کرد: این بانوی بزرگوار علاوه بر اینکه در میان جامعه اهل سنت و تشیع جایگاه ویژه ای دارد، در میان فرقه های مختلف نیز از جایگاه والایی بر خوردار است.,

امام جمعه اهل سنت پارسیان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) سرور تمام زنان عالم است، گفت: فاطمه زهرا(س) شخصیتی بزرگوار و اسوه برای تمام مسلمین جهان است.

,

خنجی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) جایگاه خاص در قلب و جان ما دارد، بیان کرد: در کتاب های مختلف اهل سنت از شخصیت،عفت، پاکدامنی و کرامت این بانوی بزگوار سخن به میان آمده است.

,

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی نباید هیچ گونه بی بند و باری رخ دهد، خاطر نشان کرد: اسلام منبع پر خیر و برکتی بوده که با بهره گیری و الگو برداری از شخصیت های مهم در آن مانند حضرت زهرا(س) می توان جامعه را به سمت و سوی فلاح و رستگاری سوق داد.

,

فاطمه زهرا(س) الگویی کامل در حفط حجاب و عفاف هستند

, فاطمه زهرا(س) الگویی کامل در حفط حجاب و عفاف هستند,

شیخ محمد صدیق بهجت، رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این بانوی بزرگوار الگویی ناب در قناعت، تحمل سختی، حفظ حجاب و عفاف هستند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه پیامبر در احادیث مختلف از این بانوی بزرگوار یاد می کردند، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) پاره تن پیامبر (ص) بودند و از جایگاه ویژه ای در میان اهل سنت برخوردار هستند.

,

بهجت با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) ادامه دهنده نسل پیامبر اکرم(ص) بودند، عنوان کرد: این بانوی بزرگوار با بزرگ مرد تاریخ حضرت علی(ع) ازدواج کردند و  شخصیت های بزرگی چون امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را در دامن خود پرورش دادند.

,

وی یا بیان اینکه حضرت زهرا(س) محرمی بر اسرار پیامبر(ص) بودند، خاطر نشان کرد: این بانوی بزرگوار علاوه بر اینکه مهارت خاص در امور خانه و خانواده داشتند در دین شناسی نیز کامل بودند و پیامبر را همراهی می کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه