اخبار داغ

آنچه نمایندگان استان مرکزی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند؛

بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب/کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی

بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب/کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم که از سوی رهبر انقلاب منتشرشد به‌عنوان چشم‌اندازی از آینده انقلاب و کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ پس از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر انقلاب، سخنان و تحلیل های مختلفی از این بیانیه توسط خواص جامعه ارائه شد و این بیانیه به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت و از طرفی بسیاری از سیاست گذاران کشور لزوم را بر این دانستند که این بیانیه باید در دولت و مجلس مورد بررسی قرار گیزد و در چارچوبی اجرایی به کار گرفته شود. در همین راستا به سراغ نمایندگان استان مرکزی رفتیم و نظرات این افراد را در رابطه با بیانیه گام دوم جویا شدیم که در زیر این نظرات را می بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

بیانیه گام دوم حجت شرعی را برای همگان تمام کرد/ ورود نیروهای جوان به حلقه مدیریتی لازمه نوسازی جامعه است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: رهبر انقلاب تکالیف و وظایف کلی مسئولین را در بیانیه گام دوم مشخص کرده‌اند و از طرف دیگر مردم هم تکلیفشان در این بیانیه مشخص‌شده است که باید چه‌کاری انجام دهند و برای کسی بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و حجت شرعی برای همه تمام‌شده است.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب یک تحلیلی دقیق از وضعیت جامعه با عباراتی بسیار دقیق، ظریف، پرمغز و پرمعنا از رخدادها و رویدادهایی که در انقلاب اسلامی شکل گرفت را ارائه داده است که همین موضوع می‌تواند یک چراغ روشنی فراروی ما برای مسیر آینده قرار دهد.

وی افزود: نکته دومی که در این بیانیه می‌توان به آن پرداخت این است که در عین حال این بیانیه یک نگاه جدی به گذشته دارد و رویکردی که برای مسیر آینده باید داشته باشیم برای ما تبیین کرده است، اگر ما یک تحلیلی از گذشته داشته باشیم ولی برای آینده مسیری تعریف نکنیم به معنای درجا زدن است ولی این بیانیه آینده را به خوبی برای ما تبیین کرده است.

سلیمی اظهار کرد: نکته سوم بیانیه این است که ما باید به سراغ نوسازی برویم و در کل به سراغ جوانان برویم که مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه معنایش این است که در راه نوسازی جامعه، به نیروهای جوان جدی‌تر از گذشته نیاز داریم.

وی افزود: باید حلقه بسته مدیریتی را در کشور بشکنیم و اجازه دهیم که جوانان به میدان بیایند که البته اگر نگاه کنیم می‌بینیم که در عرصه‌های مختلف علمی میانگین سنی حلقه‌های مدیریتی ۳۵ سال است، همین‌طور در دیگر بخش‌ها مانند هسته‌ای حلقه‌های مدیریتی جوانان بوده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبری تکالیف و وظایف کلی مسئولین را در این بیانیه مشخص کرده‌اند و از طرف دیگر مردم هم تکلیفشان در این بیانیه مشخص‌شده است که باید چه‌کاری انجام دهند و برای کسی بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و حجت شرعی برای همه تمام‌شده است.

وی ضمن تأکید بر اینکه رهبری در این بیانیه مسیر چهل سال آینده را مشخص کرده‌اند ادامه داد: این مهم نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی پیوسته، برخلاف سایر انقلاب‌ها، در حال شکوفایی است و با ظرفیت عظیم نوزایی‌ای که دارد توانسته است مسیر آینده را برای خود هموار سازد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آخرین نکته این است که برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی به همان مبانی و اصول و ارزش‌ها و روش‌هایی که انقلاب را به وجود آورده و تا امروز از آن حفاظت کرده‌ایم نیازمند هستیم و باید روحیه انقلابی گری را تقویت و بر مبانی آن پافشاری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/توجه دولت و مجلس به مفاد بیانیه ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم را کنار زدن شعارها دانست و گفت: نه در حد شعار، بلکه زمینه اجرای این بیانیه را توسط جوانان شایسته و عزیز فراهم کنیم.

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک نگاه حکیمانه و عمیقی به مسائل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند و در این بیانیه نقشه راه و ادامه مسیر انقلاب را در بخش‌های مختلف به‌روشنی مشخص کرده‌اند.

بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور است

وی، بیانه گام دوم انقلاب را نقشه راه آینده کشور دانست و افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب همه جوانب امر را مدنظر قرار داده‌اند.

این نماینده مجلس با تأکید بر عمل به این بیانیه توسط مسئولین تصریح کرد: عمق این بیانیه به‌گونه‌ای است که اگر تمام مسئولین نظام به مفاد این بیانیه نگاه عمیقی داشته باشند و در مرحله اجرا نیز آن را به‌طورجدی مورد توجه خود قرار دهند، یقیناً آینده روشنی را در پیش رو خواهیم داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در این بیانیه همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... را مدنظر داشتند، افزود: مسئولین هم باید از تکرار شعاری این بیانیه خودداری کنند و به تعریف و تمجید از آن اکتفا نکنند بلکه اقدامات اساسی و عملی مورد انتظار است.

مقدسی در توضیح نگاه حکیمانه و افق دید و آینده‌نگری مقام معظم رهبری پیرامون مسیر و نقشه راهی که مشخص کردند اظهار کرد: بایستی حتماً بخش‌هایی که در نظام هستند برای عملیاتی کردن مفاد آن اقدامات اساسی انجام دهند.

وی افزود: لازم است در مجلس شورای اسلامی هم بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کمیسیون‌های تخصصی بررسی کنند.

بررسی جزئی و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس

این نماینده مجلس از بررسی جزئی و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: قرار شد که این متن را مرکز پژوهش‌ها چاپ کند و به کمیسیون‌های تخصصی بدهد تا نمایندگان هم نگاه عمیقی به مباحث آن داشته باشند.

تمام کسانی که دلشان برای اعتلای نظام می‌تپد مخاطب بیانه گام دوم هستند

وی با تأکید بر لزوم توجه دولت به مفاد این بیانیه ادامه داد: البته این بیانیه به شکلی نیست که مخاطب آن فقط دولتی‌ها باشند بلکه آحاد ملت و بخش‌های مختلفی که در نظام جمهوری اسلامی هستند، کسانی که دلشان برای اعتلای نظام جمهوری می‌تپد و برای حفظ ارزش‌ها تلاش می‌کنند، همه مخاطبین این پیام هستند و بایستی مفاد آن را موردتوجه قرار دهند.

مقدسی با توجه به بخش‌هایی از این بیانیه نقش جوانان را در آینده کشور بی‌بدیل دانست و بیان کرد: بدون تردید همان‌طور که جوانان در پیروزی انقلاب نقش اساسی را داشته و در جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس نیز حرکت محوری با جوانان بود و این دفاع ارزشمند را جوانان اداره کردند؛ آینده این کشور نیز به دست جوانان شایسته و نخبه و دلسوز و ارزشی رقم می‌خورد.

وی افزود: تکیه‌بر جوانان بر همه ادوار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، موردتوجه قرارگرفته و بعدازاین نیز باید همین‌طور باشد.

نقطه اتکای آینده کشور به توانمندی جوانان است

رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تأکید بر ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی جوانان عنوان کرد: یقیناً تمام بخش‌های نظام باید توجه کنند که نقطه اتکای آینده ما به توانمندی جوانان است. آینده این کشور در دست جوانانی است که توانمند، خلاق، باسواد، باانگیزه هستند و باید این فرصت و مجال را در اختیار جوانان قرارداد.

به گفته مقدسی، مقام معظم رهبری به‌درستی اجرای گام دوم را بر پایه توانمندی جوانان استوار کرده و  نقطه اتکا را جوانان دانستند،

وی دراین‌باره اظهار کرد: یقیناً اگر فضا را به‌درستی برای جوانان فراهم کنیم، همان‌طور که در انرژی هسته‌ای و در بخش‌های مختلف علمی جوانان ما توانستند شایستگی‌های خود را به ظهور و بروز برسانند و جلوه‌های زیبایی از نقش‌آفرینی داشته باشند، برای عملیاتی کردن این بیانیه نیز باید به جوانان عزیز اتکا کنیم.

این نماینده مجلس اولین قدم برای اجرای این بیانیه را کنار زدن شعارها دانست و تصریح کرد: نه در حد شعار، بلکه زمینه اجرای این بیانیه را توسط جوانان شایسته و عزیز فراهم کنیم. از شعارزدگی دست‌برداریم و در عمل نشان دهیم که به این موضوع پایبندیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه عمیق و حکیمانه مقام معظم رهبری را ارج می‌نهیم و برای اجرای منویات ایشان تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

بیانیه گام دوم، نقشه راهی پیش روی مردم و انقلاب/ گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به‌منزله نقشه راهی هست که برای آینده پیش روی مردم و انقلاب است.

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ پیرامون بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بعد از پشت سر گذاشتن چهل سال از پیروزی انقلاب، مقام معظم رهبری این بیانیه مهم و راهبردی را اعلام کردند.

وی افزود: بیانیه گام دوم به‌منزله نقشه راهی هست که برای آینده پیش روی مردم و انقلاب است.

کریمی با اشاره به تبیین دستاوردهای انقلاب در این بیانیه تصریح کرد: قطعاً در این دوره چهل‌ساله دستاوردهای زیاد و بسیار بزرگی داشتیم و ملت ایران این دستاوردها را می‌داند و از آن قدردانی می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: البته در پاره‌ای از موارد انقلاب نتوانسته به اهداف بلند خود و ایده آل‌ها دست پیدا کند ولی با توجه به تجاربی که در این چهل سال به دست آوردیم، باید گام دوم را که حرکت به سمت اعتلا و پیشرفت و تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است مقتدرانه برداریم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید تلاش کنیم و کاستی‌ها و نواقص را رفع کنیم تا همه اهداف انقلاب تحقق پیدا کند.

وی یکی از ویژگی‌های این بیانیه مهم را تأکید ویژه رهبری بر جوانان دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به این دلیل جوانان را مخاطب کلام خود قرار داده‌اند چراکه آینده کشور از آنِ جوانان و نوجوانان است و آن‌ها هستند که باید آینده کشور را بسازند و به همین خاطر رهبر انقلاب نیز جوانان را مخاطب اصلی این بیانیه دانستند.

کریمی بیان کرد: باید برای پیشبرد اهداف انقلاب به ظرفیت‌های عظیمی که در فصل سوم و چهارم انقلاب وجود دارد تکیه کرده و از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم مخصوصاً از ظرفیت‌های علمی، اجتماعی و انقلابی که در جوانان ما هست.

وی خاطرنشان کرد: انشاء الله که با پیروی و اجرا کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بخصوص در محورهایی که در بیانیه گام دوم انقلاب ایشان ابلاغ فرمودند و باهمت و تلاش آینده‌ای روشن‌تر و درخشان‌تر از گذشته را برای ملت ایران بسازیم.

نماینده خمین در مجلس:

تحقق بیانیه گام دوم؛ کشور را به اوج عزت و اقتدار خواهد رساند/ امید به جوانان برای ساخت آینده، اصلی اساسی است

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهدافی که در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص‌شده بود، گفت: با تحقق بیانیه گام دوم، کشور حتماً به اوج عزت و پیشرفت و اقتدار خود خواهد رسید.

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانیه گام دوم گفت: رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب برای یک دوره دیگری چشم‌انداز آینده کشور را ترسیم کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه نشان دادند که این نظام نه‌تنها از استحکام لازم برخوردار است و بلکه افق روشنی در مسیر خود دارد.

رضایی با اشاره به اهدافی که در بیانیه مشخص‌شده بود عنوان کرد: با تحقق بیانیه گام دوم، کشور حتماً به اوج عزت و پیشرفت و اقتدار خود خواهد رسید.

وی افزود: مسئولین و همه‌کسانی که تعلق‌خاطر به این کشور و نظام‌دارند باید تمام انرژی خود را به‌کارگیرند تا این اهداف بلند محقق شود.

این نماینده مجلس بر اساس آنچه در بیانیه آمده است محوری‌ترین نقش را در ساخت آینده کشور متعلق به جوانان دانست و بیان کرد: جوانان به‌واسطه استعدادی که دارند آینده‌ساز هستند و در بیانیه گام دومی که از سوی رهبر انقلاب منتشرشده اصل امید برای ساخت آینده کشور به جوانان است که بتوانند با شناخت و امید و با همه توان این راه را طی کنند و کشور و همین‌طور نظام و انقلاب را برای آینده بیمه کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

بیانیه گام دوم، نشان از دوران بلوغ انقلاب اسلامی دارد/ رهبری پیش‌قدم در ایجاد فرصت برای جوانان

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم، از فرمایش مقام معظم رهبری می‌توانیم این استنباط را داشته باشیم که انقلاب دوران بلوغش را طی کرده است و به شکلی در مسیر تکامل بیشتر قدم خواهد برداشت.

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در بیانیه گام دوم، از فرمایش مقام معظم رهبری می‌توانیم این استنباط را داشته باشیم که انقلاب دوران بلوغش را طی کرده است و به شکلی در مسیر تکامل بیشتر قدم خواهد برداشت.

ابراهیمی ضمن تأکید بر انعطاف‌پذیر بودن انقلاب اسلامی عنوان کرد: در واقع انقلاب اسلامی  می‌تواند خودش را با شرایط روز تطبیق دهد و برای آن آماده کند.

وی  بیان کرد: با توجه به اقتضائات بین‌المللی و اجتماعی خود کشور و تغییر سطح آگاهی‌ها و توقعات، انقلاب اسلامی یک انقلابی است انعطاف‌پذیر که عدم رعایت این انعطاف و حرکت بر اساس برخی رفتارها می‌تواند برای هر انقلابی مشکل‌ساز باشد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی باز نکردن حلقه مدیریتی برای جوانان را یکی از غفلت‌های گام اول دانست و تصریح کرد: دومین نکته بسیار مهم این بیانیه تأکید مقام معظم رهبری در جهت ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی جوانان و استفاده از استعدادها، انگیزه‌ها و مخصوصاً انرژی خیلی خوبی که برای خدمت خواهند داشت، است.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینیم که شخص مقام معظم رهبری در بخشی از عزل و نصب‌هایشان به مسئله جوان‌گرایی توجه دارند و همین خود در راستای عملیاتی کردن این بخش از بیانیه تأثیرگذار است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم که از سوی رهبر انقلاب منتشرشده به‌عنوان چشم‌اندازی از آینده انقلاب و کشور است.

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در بیانیه گام دوم که از سوی رهبر انقلاب منتشرشده به‌عنوان چشم‌اندازی از آینده انقلاب و کشور باید به‌عنوان دستورالعملی برای همه مردم و مسئولین قرار بگیرید.

وی با اشاره به تبیینات رهبری در این بیانیه افزود: امیدواریم بتوانیم وظایفی را که بر عهده هر یک از ما وجود دارد را به نحو مطلوبی اجرایی کنیم.

این نماینده مجلس، با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها در شرایط سخت امروز می‌تواند خیلی مؤثر باشد، تصریح کرد: به دور از تفرقه و دشمنی و با پیروی از ولایت می‌توانیم شرایط بهتری را برای مردم به وجود بیاوریم.

وی با ذکر آیه شریف قرآن که بعد از هر سختی قطعاً آسانی است، اظهار کرد: امیدواریم که مردم دست‌به‌دست هم بدهند و با وحدت و پیروی از ولایت چنانکه امام(ره) بزرگوار فرمودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، این مهم انجام شود.

منصوری با اشاره به مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه بیان کرد: جوان‌ها پاک و پرانرژی هستند و مخصوصاً نسل امروز که از نسل بالایی برخوردارند، تجربه نشان داده که هر وقت به جوانان اعتماد کردیم، ثمره و بهره آن را دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولین به شکل واقعی کار را به جوانان واگذار کنند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

بیانیه گام دوم، چراغ راهی برای آینده/ جراحی شرایط اقتصادی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی در مباحث کلان دنیا عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی را برای دوره دوم انقلاب اسلامی قرار دادند.

محمد حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز می بینیم که با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و علی رغم همه توطئه های دشمن در این چهل سال جمهوری اسلامی به یک جایگاه بلوغ رسیده است.

حسینی ضمن اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی در مباحث کلان دنیا عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی را برای دوره دوم انقلاب اسلامی قرار دادند که نشات گرفته از فضای هم دلی و صمیمیت در جهت افزایش سطح رفاه و معیشت مردم و در جهت تقویت نیروهای دفاعی و همچنین جایگاه علمی و سایر موارد است.

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی و مجلس شورای اسلامی باید با توجه به تجربیات کسب شده در گذشته و طبق توصیه های این بیانیه تلاش کنند تا بتوانیم به اهداف نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان به بخش اقتصادی و زیر بخش اصلاح بودجه ریزی کشور در این بیانیه پرداخت و تصریح کرد: اصلاحات اندکی در بودجه سال ۹۸ انجام شد ولی چیزی که هم در بیانیه بود و هم قبل از بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص شرایط اقتصادی موجود مطرح شده بود اصلاح ساختار ها و همچنین تغییر رویکرد در نظام بودجه ریزی است.

وی افزود: بعد از فارغ شدن از بحث لایحه و قانون بودجه، اصلاح ساختار بودجه کشور به صورت یک قانون دائمی در دستور کار مجلس خواهد بود.

حسینی خاطر نشان کرد: امید است با مصوب کردن این قانون بتوانیم گام موثری را در جهت جراحی شرایط اقتصادی کشور برداریم و آن هم بر اساس چراغ راهی صورت می گیرد که در سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:, :,

بیانیه گام دوم حجت شرعی را برای همگان تمام کرد/ ورود نیروهای جوان به حلقه مدیریتی لازمه نوسازی جامعه است

, بیانیه گام دوم حجت شرعی را برای همگان تمام کرد/ ورود نیروهای جوان به حلقه مدیریتی لازمه نوسازی جامعه است, بیانیه گام دوم حجت شرعی را برای همگان تمام کرد/ ورود نیروهای جوان به حلقه مدیریتی لازمه نوسازی جامعه است, بیانیه گام دوم حجت شرعی را برای همگان تمام کرد/ ورود نیروهای جوان به حلقه مدیریتی لازمه نوسازی جامعه است,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: رهبر انقلاب تکالیف و وظایف کلی مسئولین را در بیانیه گام دوم مشخص کرده‌اند و از طرف دیگر مردم هم تکلیفشان در این بیانیه مشخص‌شده است که باید چه‌کاری انجام دهند و برای کسی بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و حجت شرعی برای همه تمام‌شده است.

, . ,

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب یک تحلیلی دقیق از وضعیت جامعه با عباراتی بسیار دقیق، ظریف، پرمغز و پرمعنا از رخدادها و رویدادهایی که در انقلاب اسلامی شکل گرفت را ارائه داده است که همین موضوع می‌تواند یک چراغ روشنی فراروی ما برای مسیر آینده قرار دهد.

,  دیار آفتاب, دیار آفتاب, دیار آفتاب, .,

وی افزود: نکته دومی که در این بیانیه می‌توان به آن پرداخت این است که در عین حال این بیانیه یک نگاه جدی به گذشته دارد و رویکردی که برای مسیر آینده باید داشته باشیم برای ما تبیین کرده است، اگر ما یک تحلیلی از گذشته داشته باشیم ولی برای آینده مسیری تعریف نکنیم به معنای درجا زدن است ولی این بیانیه آینده را به خوبی برای ما تبیین کرده است.

, .,

سلیمی اظهار کرد: نکته سوم بیانیه این است که ما باید به سراغ نوسازی برویم و در کل به سراغ جوانان برویم که مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه معنایش این است که در راه نوسازی جامعه، به نیروهای جوان جدی‌تر از گذشته نیاز داریم.

, .,

وی افزود: باید حلقه بسته مدیریتی را در کشور بشکنیم و اجازه دهیم که جوانان به میدان بیایند که البته اگر نگاه کنیم می‌بینیم که در عرصه‌های مختلف علمی میانگین سنی حلقه‌های مدیریتی ۳۵ سال است، همین‌طور در دیگر بخش‌ها مانند هسته‌ای حلقه‌های مدیریتی جوانان بوده‌اند.

, .,

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبری تکالیف و وظایف کلی مسئولین را در این بیانیه مشخص کرده‌اند و از طرف دیگر مردم هم تکلیفشان در این بیانیه مشخص‌شده است که باید چه‌کاری انجام دهند و برای کسی بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و حجت شرعی برای همه تمام‌شده است.

, .,

وی ضمن تأکید بر اینکه رهبری در این بیانیه مسیر چهل سال آینده را مشخص کرده‌اند ادامه داد: این مهم نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی پیوسته، برخلاف سایر انقلاب‌ها، در حال شکوفایی است و با ظرفیت عظیم نوزایی‌ای که دارد توانسته است مسیر آینده را برای خود هموار سازد.

, .,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آخرین نکته این است که برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی به همان مبانی و اصول و ارزش‌ها و روش‌هایی که انقلاب را به وجود آورده و تا امروز از آن حفاظت کرده‌ایم نیازمند هستیم و باید روحیه انقلابی گری را تقویت و بر مبانی آن پافشاری کنیم.

, .,

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

, رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:, :,

کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/توجه دولت و مجلس به مفاد بیانیه ضروری است

, کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/توجه دولت و مجلس به مفاد بیانیه ضروری است, کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/توجه دولت و مجلس به مفاد بیانیه ضروری است, کنار زدن شعارها اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم/توجه دولت و مجلس به مفاد بیانیه ضروری است,

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اولین قدم برای اجرای بیانیه گام دوم را کنار زدن شعارها دانست و گفت: نه در حد شعار، بلکه زمینه اجرای این بیانیه را توسط جوانان شایسته و عزیز فراهم کنیم.

, . ,

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک نگاه حکیمانه و عمیقی به مسائل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند و در این بیانیه نقشه راه و ادامه مسیر انقلاب را در بخش‌های مختلف به‌روشنی مشخص کرده‌اند.

, دیار آفتاب, .,

بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور است

, بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور است, بیانه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده کشور است,

وی، بیانه گام دوم انقلاب را نقشه راه آینده کشور دانست و افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب همه جوانب امر را مدنظر قرار داده‌اند.

, .,

این نماینده مجلس با تأکید بر عمل به این بیانیه توسط مسئولین تصریح کرد: عمق این بیانیه به‌گونه‌ای است که اگر تمام مسئولین نظام به مفاد این بیانیه نگاه عمیقی داشته باشند و در مرحله اجرا نیز آن را به‌طورجدی مورد توجه خود قرار دهند، یقیناً آینده روشنی را در پیش رو خواهیم داشت.

, .,

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در این بیانیه همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... را مدنظر داشتند، افزود: مسئولین هم باید از تکرار شعاری این بیانیه خودداری کنند و به تعریف و تمجید از آن اکتفا نکنند بلکه اقدامات اساسی و عملی مورد انتظار است.

, .,

مقدسی در توضیح نگاه حکیمانه و افق دید و آینده‌نگری مقام معظم رهبری پیرامون مسیر و نقشه راهی که مشخص کردند اظهار کرد: بایستی حتماً بخش‌هایی که در نظام هستند برای عملیاتی کردن مفاد آن اقدامات اساسی انجام دهند.

, .,

وی افزود: لازم است در مجلس شورای اسلامی هم بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کمیسیون‌های تخصصی بررسی کنند.

, .,

بررسی جزئی و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس

, بررسی جزئی و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس, بررسی جزئی و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس,

این نماینده مجلس از بررسی جزئی و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: قرار شد که این متن را مرکز پژوهش‌ها چاپ کند و به کمیسیون‌های تخصصی بدهد تا نمایندگان هم نگاه عمیقی به مباحث آن داشته باشند.

, .,

تمام کسانی که دلشان برای اعتلای نظام می‌تپد مخاطب بیانه گام دوم هستند

, تمام کسانی که دلشان برای اعتلای نظام می‌تپد مخاطب بیانه گام دوم هستند, تمام کسانی که دلشان برای اعتلای نظام می‌تپد مخاطب بیانه گام دوم هستند,

وی با تأکید بر لزوم توجه دولت به مفاد این بیانیه ادامه داد: البته این بیانیه به شکلی نیست که مخاطب آن فقط دولتی‌ها باشند بلکه آحاد ملت و بخش‌های مختلفی که در نظام جمهوری اسلامی هستند، کسانی که دلشان برای اعتلای نظام جمهوری می‌تپد و برای حفظ ارزش‌ها تلاش می‌کنند، همه مخاطبین این پیام هستند و بایستی مفاد آن را موردتوجه قرار دهند.

, .,

مقدسی با توجه به بخش‌هایی از این بیانیه نقش جوانان را در آینده کشور بی‌بدیل دانست و بیان کرد: بدون تردید همان‌طور که جوانان در پیروزی انقلاب نقش اساسی را داشته و در جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس نیز حرکت محوری با جوانان بود و این دفاع ارزشمند را جوانان اداره کردند؛ آینده این کشور نیز به دست جوانان شایسته و نخبه و دلسوز و ارزشی رقم می‌خورد.

, .,

وی افزود: تکیه‌بر جوانان بر همه ادوار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، موردتوجه قرارگرفته و بعدازاین نیز باید همین‌طور باشد.

, .,

نقطه اتکای آینده کشور به توانمندی جوانان است

, نقطه اتکای آینده کشور به توانمندی جوانان است, نقطه اتکای آینده کشور به توانمندی جوانان است,

رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تأکید بر ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی جوانان عنوان کرد: یقیناً تمام بخش‌های نظام باید توجه کنند که نقطه اتکای آینده ما به توانمندی جوانان است. آینده این کشور در دست جوانانی است که توانمند، خلاق، باسواد، باانگیزه هستند و باید این فرصت و مجال را در اختیار جوانان قرارداد.

, .,

به گفته مقدسی، مقام معظم رهبری به‌درستی اجرای گام دوم را بر پایه توانمندی جوانان استوار کرده و  نقطه اتکا را جوانان دانستند،

,

وی دراین‌باره اظهار کرد: یقیناً اگر فضا را به‌درستی برای جوانان فراهم کنیم، همان‌طور که در انرژی هسته‌ای و در بخش‌های مختلف علمی جوانان ما توانستند شایستگی‌های خود را به ظهور و بروز برسانند و جلوه‌های زیبایی از نقش‌آفرینی داشته باشند، برای عملیاتی کردن این بیانیه نیز باید به جوانان عزیز اتکا کنیم.

, .,

این نماینده مجلس اولین قدم برای اجرای این بیانیه را کنار زدن شعارها دانست و تصریح کرد: نه در حد شعار، بلکه زمینه اجرای این بیانیه را توسط جوانان شایسته و عزیز فراهم کنیم. از شعارزدگی دست‌برداریم و در عمل نشان دهیم که به این موضوع پایبندیم.

, .,

وی خاطرنشان کرد: نگاه عمیق و حکیمانه مقام معظم رهبری را ارج می‌نهیم و برای اجرای منویات ایشان تلاش می‌کنیم.

, .,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

, نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:, :,

بیانیه گام دوم، نقشه راهی پیش روی مردم و انقلاب/ گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی

, بیانیه گام دوم، نقشه راهی پیش روی مردم و انقلاب/ گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی, بیانیه گام دوم، نقشه راهی پیش روی مردم و انقلاب/ گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی, بیانیه گام دوم، نقشه راهی پیش روی مردم و انقلاب/ گامی مقتدرانه برای تحقق تمدن نوین اسلامی,

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به‌منزله نقشه راهی هست که برای آینده پیش روی مردم و انقلاب است.

, . ,

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ پیرامون بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: بعد از پشت سر گذاشتن چهل سال از پیروزی انقلاب، مقام معظم رهبری این بیانیه مهم و راهبردی را اعلام کردند.

, دیار آفتاب, .,

وی افزود: بیانیه گام دوم به‌منزله نقشه راهی هست که برای آینده پیش روی مردم و انقلاب است.

, .,

کریمی با اشاره به تبیین دستاوردهای انقلاب در این بیانیه تصریح کرد: قطعاً در این دوره چهل‌ساله دستاوردهای زیاد و بسیار بزرگی داشتیم و ملت ایران این دستاوردها را می‌داند و از آن قدردانی می‌کند.

, .,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: البته در پاره‌ای از موارد انقلاب نتوانسته به اهداف بلند خود و ایده آل‌ها دست پیدا کند ولی با توجه به تجاربی که در این چهل سال به دست آوردیم، باید گام دوم را که حرکت به سمت اعتلا و پیشرفت و تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است مقتدرانه برداریم.

, .,

این نماینده مجلس اظهار کرد: در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید تلاش کنیم و کاستی‌ها و نواقص را رفع کنیم تا همه اهداف انقلاب تحقق پیدا کند.

, .,

وی یکی از ویژگی‌های این بیانیه مهم را تأکید ویژه رهبری بر جوانان دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به این دلیل جوانان را مخاطب کلام خود قرار داده‌اند چراکه آینده کشور از آنِ جوانان و نوجوانان است و آن‌ها هستند که باید آینده کشور را بسازند و به همین خاطر رهبر انقلاب نیز جوانان را مخاطب اصلی این بیانیه دانستند.

, .,

کریمی بیان کرد: باید برای پیشبرد اهداف انقلاب به ظرفیت‌های عظیمی که در فصل سوم و چهارم انقلاب وجود دارد تکیه کرده و از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم مخصوصاً از ظرفیت‌های علمی، اجتماعی و انقلابی که در جوانان ما هست.

, .,

وی خاطرنشان کرد: انشاء الله که با پیروی و اجرا کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بخصوص در محورهایی که در بیانیه گام دوم انقلاب ایشان ابلاغ فرمودند و باهمت و تلاش آینده‌ای روشن‌تر و درخشان‌تر از گذشته را برای ملت ایران بسازیم.

, .,

نماینده خمین در مجلس:

, نماینده خمین در مجلس:, :,

تحقق بیانیه گام دوم؛ کشور را به اوج عزت و اقتدار خواهد رساند/ امید به جوانان برای ساخت آینده، اصلی اساسی است

, تحقق بیانیه گام دوم؛ کشور را به اوج عزت و اقتدار خواهد رساند/ امید به جوانان برای ساخت آینده، اصلی اساسی است, تحقق بیانیه گام دوم؛ کشور را به اوج عزت و اقتدار خواهد رساند/ امید به جوانان برای ساخت آینده، اصلی اساسی است, تحقق بیانیه گام دوم؛ کشور را به اوج عزت و اقتدار خواهد رساند/ امید به جوانان برای ساخت آینده، اصلی اساسی است,

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهدافی که در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص‌شده بود، گفت: با تحقق بیانیه گام دوم، کشور حتماً به اوج عزت و پیشرفت و اقتدار خود خواهد رسید.

, . ,

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانیه گام دوم گفت: رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب برای یک دوره دیگری چشم‌انداز آینده کشور را ترسیم کردند.

, دیار آفتاب, .,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه نشان دادند که این نظام نه‌تنها از استحکام لازم برخوردار است و بلکه افق روشنی در مسیر خود دارد.

, .,

رضایی با اشاره به اهدافی که در بیانیه مشخص‌شده بود عنوان کرد: با تحقق بیانیه گام دوم، کشور حتماً به اوج عزت و پیشرفت و اقتدار خود خواهد رسید.

, .,

وی افزود: مسئولین و همه‌کسانی که تعلق‌خاطر به این کشور و نظام‌دارند باید تمام انرژی خود را به‌کارگیرند تا این اهداف بلند محقق شود.

, .,

این نماینده مجلس بر اساس آنچه در بیانیه آمده است محوری‌ترین نقش را در ساخت آینده کشور متعلق به جوانان دانست و بیان کرد: جوانان به‌واسطه استعدادی که دارند آینده‌ساز هستند و در بیانیه گام دومی که از سوی رهبر انقلاب منتشرشده اصل امید برای ساخت آینده کشور به جوانان است که بتوانند با شناخت و امید و با همه توان این راه را طی کنند و کشور و همین‌طور نظام و انقلاب را برای آینده بیمه کنند.

, .,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:, :,

بیانیه گام دوم، نشان از دوران بلوغ انقلاب اسلامی دارد/ رهبری پیش‌قدم در ایجاد فرصت برای جوانان

, بیانیه گام دوم، نشان از دوران بلوغ انقلاب اسلامی دارد/ رهبری پیش‌قدم در ایجاد فرصت برای جوانان, بیانیه گام دوم، نشان از دوران بلوغ انقلاب اسلامی دارد/ رهبری پیش‌قدم در ایجاد فرصت برای جوانان, بیانیه گام دوم، نشان از دوران بلوغ انقلاب اسلامی دارد/ رهبری پیش‌قدم در ایجاد فرصت برای جوانان,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم، از فرمایش مقام معظم رهبری می‌توانیم این استنباط را داشته باشیم که انقلاب دوران بلوغش را طی کرده است و به شکلی در مسیر تکامل بیشتر قدم خواهد برداشت.

, . ,

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در بیانیه گام دوم، از فرمایش مقام معظم رهبری می‌توانیم این استنباط را داشته باشیم که انقلاب دوران بلوغش را طی کرده است و به شکلی در مسیر تکامل بیشتر قدم خواهد برداشت.

, دیار آفتاب, .,

ابراهیمی ضمن تأکید بر انعطاف‌پذیر بودن انقلاب اسلامی عنوان کرد: در واقع انقلاب اسلامی  می‌تواند خودش را با شرایط روز تطبیق دهد و برای آن آماده کند.

, .,

وی  بیان کرد: با توجه به اقتضائات بین‌المللی و اجتماعی خود کشور و تغییر سطح آگاهی‌ها و توقعات، انقلاب اسلامی یک انقلابی است انعطاف‌پذیر که عدم رعایت این انعطاف و حرکت بر اساس برخی رفتارها می‌تواند برای هر انقلابی مشکل‌ساز باشد.

, .,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی باز نکردن حلقه مدیریتی برای جوانان را یکی از غفلت‌های گام اول دانست و تصریح کرد: دومین نکته بسیار مهم این بیانیه تأکید مقام معظم رهبری در جهت ایجاد فرصت برای نقش‌آفرینی جوانان و استفاده از استعدادها، انگیزه‌ها و مخصوصاً انرژی خیلی خوبی که برای خدمت خواهند داشت، است.

, .,

وی خاطرنشان کرد: می‌بینیم که شخص مقام معظم رهبری در بخشی از عزل و نصب‌هایشان به مسئله جوان‌گرایی توجه دارند و همین خود در راستای عملیاتی کردن این بخش از بیانیه تأثیرگذار است.

, .,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

, نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:, :,

بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب

, بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب, بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب, بیانیه گام دوم چشم اندازی از آینده انقلاب,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم که از سوی رهبر انقلاب منتشرشده به‌عنوان چشم‌اندازی از آینده انقلاب و کشور است.

, . ,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در بیانیه گام دوم که از سوی رهبر انقلاب منتشرشده به‌عنوان چشم‌اندازی از آینده انقلاب و کشور باید به‌عنوان دستورالعملی برای همه مردم و مسئولین قرار بگیرید.

, دیار آفتاب,

وی با اشاره به تبیینات رهبری در این بیانیه افزود: امیدواریم بتوانیم وظایفی را که بر عهده هر یک از ما وجود دارد را به نحو مطلوبی اجرایی کنیم.

,

این نماینده مجلس، با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها در شرایط سخت امروز می‌تواند خیلی مؤثر باشد، تصریح کرد: به دور از تفرقه و دشمنی و با پیروی از ولایت می‌توانیم شرایط بهتری را برای مردم به وجود بیاوریم.

,

وی با ذکر آیه شریف قرآن که بعد از هر سختی قطعاً آسانی است، اظهار کرد: امیدواریم که مردم دست‌به‌دست هم بدهند و با وحدت و پیروی از ولایت چنانکه امام(ره) بزرگوار فرمودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، این مهم انجام شود.

,

منصوری با اشاره به مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه بیان کرد: جوان‌ها پاک و پرانرژی هستند و مخصوصاً نسل امروز که از نسل بالایی برخوردارند، تجربه نشان داده که هر وقت به جوانان اعتماد کردیم، ثمره و بهره آن را دیدیم.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولین به شکل واقعی کار را به جوانان واگذار کنند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنند.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:,

بیانیه گام دوم، چراغ راهی برای آینده/ جراحی شرایط اقتصادی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی

, بیانیه گام دوم، چراغ راهی برای آینده/ جراحی شرایط اقتصادی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی , بیانیه گام دوم، چراغ راهی برای آینده/ جراحی شرایط اقتصادی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی , بیانیه گام دوم، چراغ راهی برای آینده/ جراحی شرایط اقتصادی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی در مباحث کلان دنیا عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی را برای دوره دوم انقلاب اسلامی قرار دادند.

, . ,

محمد حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز می بینیم که با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و علی رغم همه توطئه های دشمن در این چهل سال جمهوری اسلامی به یک جایگاه بلوغ رسیده است.

, دیار آفتاب,

حسینی ضمن اشاره به تاثیر جمهوری اسلامی در مباحث کلان دنیا عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی را برای دوره دوم انقلاب اسلامی قرار دادند که نشات گرفته از فضای هم دلی و صمیمیت در جهت افزایش سطح رفاه و معیشت مردم و در جهت تقویت نیروهای دفاعی و همچنین جایگاه علمی و سایر موارد است.

,

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی و مجلس شورای اسلامی باید با توجه به تجربیات کسب شده در گذشته و طبق توصیه های این بیانیه تلاش کنند تا بتوانیم به اهداف نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کنیم.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان به بخش اقتصادی و زیر بخش اصلاح بودجه ریزی کشور در این بیانیه پرداخت و تصریح کرد: اصلاحات اندکی در بودجه سال ۹۸ انجام شد ولی چیزی که هم در بیانیه بود و هم قبل از بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص شرایط اقتصادی موجود مطرح شده بود اصلاح ساختار ها و همچنین تغییر رویکرد در نظام بودجه ریزی است.

,

وی افزود: بعد از فارغ شدن از بحث لایحه و قانون بودجه، اصلاح ساختار بودجه کشور به صورت یک قانون دائمی در دستور کار مجلس خواهد بود.

,

حسینی خاطر نشان کرد: امید است با مصوب کردن این قانون بتوانیم گام موثری را در جهت جراحی شرایط اقتصادی کشور برداریم و آن هم بر اساس چراغ راهی صورت می گیرد که در سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه