اخبار داغ

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

قهر سیاسی ظریف حرکت خوبی نبود/ سوریه محور اصلی مقاومت است

قهر سیاسی ظریف حرکت خوبی نبود/ سوریه محور اصلی مقاومت است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع سوریه صرفا مسئله وزارت خارجه نیست و ظریف نباید با چنین بهانه هایی استعفا دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدهادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به استعفای وزیر امور خارجه، اظهار داشت: فراموش نمی کنیم ظریف روزهایی که روی ویلچر برای دفاع از حق جمهوری اسلامی مذاکره می کرد، اما استعفا به مفهوم این که ما نسبت به آنچه وجود دارد عقب نشینی کرده و قهر سیاسی کنیم حرکت خوبی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ما انتظار داریم آقای ظریف مجددا بازگشته و فعالیت های خود را از سر گیرد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افرادی که استعفا را خط مشی خود قرار داده اند انتخاب درستی نداشته و این امر ارزشی برای آنان ایجاد نمی کند، آنچه که ارزش آفرین است همسویی و همگامی با مردم کشور بوده و مقاومت برای رسیدن به آرمان های کشور و دفاع از حق و حقوق مردم است.

,

وی، با تاکید بر نادرستی همزمانی استعفای ظریف با دیدار بشار اسد و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ظریف انتظار داشت هماهنگ کننده دیدار بشار اسد و مدیریت کننده آن باشد و این انتظار هم تا حدودی معقول است چراکه وزیر خارجه مسئول مستقیم دستگاه دیپلماسی کشور است.

,

بهادری، گفت: اما این موارد در حد یک اختلاف در برنامه ریزی بوده و نیاز نیست به خاطر یک ناهماهنگی در دولت و یک سفر، یک وزیر بخواهد قهر سیاسی کند؛ موضوع سوریه مسئله صرفا وزارت خارجه نیست، سوریه محور مقاومت است و قطعا راهبرد نظام است، امروز ماهیت سوریه همان ماهیت مقاومت و ماهیت راهبردی نظام اسلامی است.

,

وی، افزود: وقتی مقام معظم رهبری در جریان این سفر بوده و از بشار اسد استقبال می کنند طبیعی است که وزیر امور خارجه هم باید تمکین از رهبری کرده نه اینکه به خاطر اینکه هماهنگی با او نشده استعفا بدهد، البته بعید می دانم ظریف به خاطر این مسئله استعفا داده باشد.

,

این نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: در این گونه مسائل باید صبر و طمانینه مسئولان فراتر از این بوده و به این راحتی از مسئولیت خود عقب نشینی نکنند، مردم چشم امید خود را به مسئولان دوخته اند تا مشکلات را حل کنند، اگر در روزهای سخت کسی عقب نشینی کند طبیعی است که چنین مسئولی نمی تواند محل تکیه مردم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه