اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

دشمن به دنبال تزریق سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی است

دشمن به دنبال تزریق سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی است
عضو مجلس خبرنگان رهبری گفت: دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به دنبال تغییر ذائقه و تزریق سبک زندگی غربی درون جامعه اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در دیدار با طلاب و روحانیون شهرستان تربت‌حیدریه به تشریح الگوهای معرفتی و اخلاقی حضرت فاطمه سلام‌الله اشاره کرد و افزود: ساده زیستی، سازگاری، همکاری، خستگی‌ناپذیری و همچنین تحت تأثیر فضا نبودن به‌عنوان پنج الگوی شاخص حضرت زهرا سلام‌الله برای ارائه در سبک زندگی اسلامی است که مایه سعادت و کمال انسان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی از ولایت مداری به‌عنوان شاخصه مهم حضرت زهرا یادکرد و گفت: حضرت فاطمه در دفاع از حریم ولایت و امامت جان خود را فدا کرد و امروز باید بدانیم که ایران با حمایت از ولایت سربلند و مقتدر خواهد ماند.

,

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تغییر ذائقه و تزریق سبک زندگی غربی درون جامعه اسلامی است.

,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: حوزه‌های علمیه تربت‌حیدریه به مرحله شکوفایی رسیدند و مسئولان این شهر باید این مراکز علمی را سرمایه دینی و امنیتی شهر بدانند.

,

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این شهر نیازمند یک حوزه علمیه بزرگ است تا بتواند هر سطح از حوزه را در یک مدرسه تحصیل و تدریس کنند، چراکه زمینه نشاط و پویایی نیز وجود دارد که عالمان بزرگ را پرورش و به جهان اسلام صادر کند.

,

خاتمی اضافه کرد: مدیران حوزه‌های علمیه نیز اولویت را بر رشد کمی قرار دهند تا کیفی، زیرا ملاک اینکه اگر در شهری یک هزار طلبه و روحانی وجود دارد این است که چه تعداد از این افراد نخبه، برجسته و استعداد برتر هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه