اخبار داغ

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

امحای بیش از 10 تن کالای قاچاق از ابتدای سال/7 محموله کالای قاچاق تملیکی خراسان جنوبی صادر شد

امحای بیش از 10 تن کالای قاچاق از ابتدای سال/7 محموله کالای قاچاق تملیکی خراسان جنوبی صادر شد
مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار مرحله کالای قاچاق به وزن بیش از 10 تن به ارزش حدودی 370 میلیون تومان امحا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین شیخ‌زاده مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار مرحله کالای قاچاق به وزن بیش از 10 تن به ارزش حدودی 370 میلیون تومان امحا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد حسین شیخ‌زاده مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان،, خاورستان،,  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار مرحله کالای قاچاق به وزن بیش از 10 تن به ارزش حدودی 370 میلیون تومان امحا شده است.,

 

,

کشف بیش از 10 تن کالای قاچاق از ابتدای سال

, کشف بیش از 10 تن کالای قاچاق از ابتدای سال, کشف بیش از 10 تن کالای قاچاق از ابتدای سال,

وی با بیان اینکه این 10 تن کالا شامل بیش از 35 هزار قلم کالا بود، افزود: در سال گذشته 11 مرحله امحای کالای قاچاق انجام شده است.

,

 

,

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در مورد کالاهایی که سرمایه‌ای است دستورالعملی تحت عنوان اصلاح بند الف ماده 53 وجود دارد که می‌گوید کالاهای اساسی که جنبه صادراتی داشته اما با توجه به بحران‌های اقتصادی که در کشور وجود دارد یکسری کالاها از جمله کامپیوتر، یخچال فریزر و ... را با اصلاح بند الف ماده 53 که دولت انجام داد دستور داده شد اینها در داخل به فروش برسانند.

,

 

,

شیخ زاده عنوان کرد: با این دستور و اصلاح بند الف ماده 53 مراکز دولتی از جمله شرکت تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها می‌توانند کالاها را خریداری کنند اما در خراسان‌جنوبی اینگونه کالاها را نداشتیم.

,

 

,

پارچه، بیشترین کالای قاچاق کشف شده

, پارچه، بیشترین کالای قاچاق کشف شده, پارچه، بیشترین کالای قاچاق کشف شده,

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی استان هدف قاچاق کالا نیست و ترانزیت است، گفت: بیشترین کالای قاچاق در خراسان‌جنوبی در مرحله اول پارچه بعد پوشاک، گیاهان دارویی و مقدار کم لوازم یدکی است.

,

 

,

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اگر حجم کالاهای استان را در نظر بگیریم از 100 درصد کالا حدود 40 درصد پارچه، 35 درصد پوشاک، گیاهان دارویی، قرص‌ها و لوازم آرایشی نیز حدود 35 درصد کالاهای قاچاق را به خود اختصاص می‌دهد.

,

 

,

شیخ‌زاده بیان کرد: خراسان‌جنوبی یک معبر ترانزیتی است و همین را هم دستگاه‌هایی که در مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دستور مقام معظم رهبری همکاری می‌کنند به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند قاچاقی انجام شود و پای کار هستند.

,

 

,

وی با بیان اینکه سرنوشت کالاها نیز مشخص است، گفت: اگر کالا تاییدیه کالاهای نظارتی را نداشته باشد و نتواند تاییدیه را کسب کند امحا انجام خواهد شد.کالاهایی از جمله لوازم آرایشی و پوشاک مستعمل مواردی است که برای سلامت و امنیت مردم مضر است و باید امحا شود.

,

 

,

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کالاهایی که تاییدیه می‌گیرد مطابق مقررات برای فروش داخلی یا صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

,

 

,

7 محموله صادراتی برای اولین بار در خراسان‌جنوبی

, 7 محموله صادراتی برای اولین بار در خراسان‌جنوبی, 7 محموله صادراتی برای اولین بار در خراسان‌جنوبی,

شیخ‌زاده ادامه داد:  از ابتدای سال جاری تا کنون 7 محموله صادراتی برای اولین بار در خراسان‌جنوبی به کشورهای آسیای میانه، عراق و افغانستان داشتیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: همه آن افرادی که در این جنگ اقتصادی می‌خواهند با حربه قاچاق به نظام و مردم ضربه وارد کنند بدانند که در اشتباه بوده و همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند.

,

 

,

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته 11 مرحله امحای کالا داشته و در سال جاری تا کنون 4 مرحله امحا صورت گرفته است، بیان کرد: در سال گذشته هر ماه امحا انجام می‌شد اما در سال جاری با توجه به هزینه‌هایی که وجود داشت و هر مرحله باید هزینه حمل و نقل برای انتقال کالاها به خارج شهر پرداخت می‌شد، تصمیم گرفته شد که با هدف صرفه جویی در هزینه ها چند مرحله با هم سرجمع شده و  با انتقال به خارج شهر امحا شود.

,

 

,

شیخ‌زاده با اشاره به اینکه طی چند ماه اخیر یکی از سوله‌های اموال تملیکی خراسان‌جنوبی آتش گرفت و خسارت وارد شد، گفت: اداره کل اموال تملیکی دو سوله برای نگهداری مواد کالای قاچاق کشف شده دارد و از سوله دیگر برای نگهداری کالاهای کشف شده قاچاق استفاده می‌شود.

,

 

,

خسارت ناشی از آتش‌سوزی برآورد نشده

, خسارت ناشی از آتش‌سوزی برآورد نشده, خسارت ناشی از آتش‌سوزی برآورد نشده,

وی گفت: خسارت ناشی از آتش‌سوزی هنوز برآورد نشده و کارشناسان در حال بررسی و تعیین برآورد خسارت هستند. اما برآورد اولیه حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

,

 

,

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: چون اطلاعات به صورت سیستمی است و از سیستم باید جداگانه پرینت گرفته و بررسی شود مدت زمان برآورد خسارت طول می‌کشد.

,

 

,

شیخ‌زاده بیان کرد: با توجه به اینکه ساختمان بیمه بوده با خسارتی که از بیمه دریافت کنیم می‌توانیم کار ترمیم ساختمان را انجام دهیم و نیازی به ساخت سوله جدید نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه