اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

امنیت و آسایش امروز، محصول تلاش مادران شهدا است/ تربیت نقش بسیار مهمی در جامعه دارد

امنیت و آسایش امروز، محصول تلاش مادران شهدا است/ تربیت نقش بسیار مهمی در جامعه دارد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مادران شهدا یاد کرد و گفت: امنیت و آسایش ما محصول تلاش این مادران است که فرزندان خود را فدا کردند تا من و شما بتوانیم در این مملکت با آرامش و آسایش زندگی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، محمدعلی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در همایش نگین خاتم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام اله علیها و امام راحل، اظهار کرد: مادر همواره سرشار از عشق و عاطفه است و عظمت و لطف مادر با هیچ مخلوقی برابری نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی از مادران شهدا یاد کرد و گفت: امنیت و آسایش ما محصول تلاش این مادران است که فرزندان خود را فدا کردند تا من و شما بتوانیم در این مملکت با آرامش و آسایش زندگی کنیم.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به این که امام راحل فرمودند وصیت نامه شهدا را مطالعه و در زندگی آنها کنکاش کنید، تصریح کرد: وقتی زندگی‌نامه شهدا را بررسی می‌کنیم متوجه نقش حداکثری مادر در زندگی شهدا می‌شویم.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به این که تمامی وجود مادر و تلاش مادر برای فرزندان است، افزود: بخش بسیار زیادی از شاغلین در آموزش و پرورش بانوان هستند و همچنین دانش آموزان ۶۰ درصد جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند لذا نقش معلمان در جامعه بسیار زیاد و برای دانش آموزان مادری می‌کنند.

,

 

,

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی با اشاره به این که از دامن زن، مرد به معراج می رود، گفت: وقتی سند تحول بنیادین را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم تربیت نقش بسیار مهمی را در جامعه دارد.

,

 

,

واقعی با بیان این‌که خروجی سند تحول بنیادین انسان کامل و تراز انقلاب است، تصریح کرد: در تمام دوران‌ها زنان نقش بسیار سازنده‌ای داشته‌اند.

,

 

,

وی افزود: اگر مردان توانسته‌اند ماموریت خود را خارج از خانه به خوبی انجام دهند قطعا زنان و مادرانی در کنار آنها بودند که وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مادرانی که شاغل هستند از وظیفه اصلی خود که مادری و همسری است غافل نشده و پشت هر مرد موفقی یک زن موفق وجود دارد.

,

 

,

واقعی در پایان تصریح کرد: دوباره یاد شهدا را گرامی می‌داریم چراکه مادران شهدا با خون دل آنها را پرورش دادند تا فرزندانشان را که سرمایه وجودی زندگیشان هستند فدای انقلاب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه