اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

جوان مؤمن انقلابی مخاطب رهبری در بیانیه گام انقلاب

جوان مؤمن انقلابی مخاطب رهبری در بیانیه گام انقلاب
رئیس شورای تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: روح بیانیه گام دوم انقلاب آن جایی است که رهبری با جوان مؤمن انقلابی پای کار صحبت می کند تا برای رفع مشکلات در تمام عرصه ها ورود پیدا کرده و منتظر نهاد و یا تشکیلاتی خاص نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی در گفت و گو با سفیرافلاک پیرامون روح بیانیه "گام دوم انقلاب" اظهار داشت: تربیت،پرورش و فعالیت منسجم ۸ میلیون جوان انقلابی پای کار از جمله عناوین مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است کما این که ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مخاطب خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

رئیس شورای محتوایی تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بسیج در تحقق یک جامعه ولایتمدارتصریح کرد:ضمن این که باید اخلاص و انگیزه در بسیج تقویت شود؛فعالیت کیفی حلقات صالحین برای تکمیل بسیج و طریق کل کار نیاز است.

,

 

,

وی با بیان این که رهبری مبنای معرفتی محتوایی را در بسیج دارند عنوان داشت: در حلقات صالحین جوانی تربیت می شود که با درک درست از جایگاه ولایت فکر،منش و رفتار اوبا ولی همراه است.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبری در گام دوم انقلاب خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: روح بیانیه گام دوم انقلاب آن جایی است که رهبری با جوان مؤمن انقلابی پای کار صحبت می کند تا برای رفع مشکلات در تمام عرصه ها ورود پیدا کرده و منتظر فلان ارگان ونهاد و تشکیلات نباشد.

,

 

,

آیت الله فرحانی با اشاره به نقش مهم شجره طیبه صالحین بسیج در امتداد مسیر انقلاب تأکید کرد: باید با محتوا بخشی به حرکت عظیم صالحین، عیار خلوص و تقوا را تقویت کنیم تا حرف ولی را به موقع و درزمان خود عملی کنیم نه آنقدر دیر تحلیل و عمل کنیم که در شعب ابی طالب قرار بگیریم.

,

 

,

وی با اشاره به این که تربیت و پرورش بدون مخاطب شناسی مبنا دار ممکن نیست تصریح کرد: موضوع ارتباط، مخاطب شناسی و جذب افراد مهم است همانطوری که شهید مطهری به عنوان یک شخصیت مبارز انقلابی با درک درست از زمان و شناخت سؤال می توانست پاسخی متناسب با مخاطب تولید نماید.

,

 

,

بگفته وی قرآن درمقابل تفکرات اومانیستی از کرامت انسان و احترام به آن سخن گفته و کرامت انسان را در علم معنا می کند همانطوری که شهید مطهری حقایق را نه از توحید بلکه از علم و ایمان آغاز می کند.

,

 

,

عضو شورای محتوایی تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین گفت: کرامت یافتن انسان و رشد وکمال او در کمال آزادی و استقلال مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

,

 

,

آیت الله فرحانی دوره سوم تاریخ را دوره ولایت دانست و گفت: در حلقات صالحین باید تربیت 2 حوزه فرد و اجتماع در نظر گرفته شود؛فرد همفکر با ولی با او همراه و هم عمل شود.

,

 

,

وی با اظهار این که رهبری را باید منشاء و الهام بخش همه نیروها و فعالیت های جامعه قرار داد عنوان داشت: امروز اندیشه و عمل ولی زمان باید در شبکه صالحین ساری شود اگر با اندیشه ولی شبکه سازی انجام شد در مقابله با فرهنگ غرب موفق شده ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه