اخبار داغ

امام جمعه ایلام در دیدار با خانواده شهدای ملک پور:

شهادت ۱۰ عضو یک خانواده پدیده ای کم نظیر در سطح جهان است

شهادت ۱۰ عضو یک خانواده پدیده ای کم نظیر در سطح جهان است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با خانواده شهدای ملک پور دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شامگاه سه شنبه؛ هفتم اسفند ماه با خانواده شهدای ملک پور دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

امام جمعه ایلام در این دیدار گفت: توفیقی حاصل شد که همراه با مسئولان بنیاد شهید و سازمان فنی حرفه ای خدمت خانواده بزگروار شهید ملک پور شرف یاب شویم، خانواده ای که 10 شهید و چهار جانباز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

,

وی اظهار کرد: در حادثه ای که در سال 63 و بمباران رژیم بعثی در منطقه صالح آباد اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر، شش فرزند پسر و دو فرزند دختر یکجا به شهادت می رسند و چهار بردار نیز به مقام جانبازی نائل می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان افزود: وجود چنین خانواده ای مایه افتخار نه تنها برای مردم استان ایلام است بلکه یک پدیده کم نظیر و یا بی نظیر در سطح جهان است.

,

کریمی تبار بیان کرد: وجود چنین خانواده ای با این کیفیت جزو شاخصه های استان ما تلقی می شود و نیاز دارد که مسئولان فرهنگی به گونه ای به این موضوع بپردازند که در سطح دنیا مشخص شود که ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس چه مظلومیتی را کشیده اند.

,

امام جمعه ایلام ادامه داد: خانواده ای که در منزل خود نشسته اند اما به خاطر بمب هایی که ابرقدرت ها در آن زمان به دشمن بعثی داده بودند بر سر آنان فرود آورده و ناجوانمردانه چنین خانواده ای را متلاشی کنند.

,

وی عنوان کرد: خداوند را سپاسگزارم که توفیقی حاصل شد به منزل این برادران عزیز بیاییم و از نزدیک با روحیات عالی این عزیزان آشنا شویم، خانواده ای که این قدر حق بر گردن انقلاب و گردن ما دارند اما هیچ گونه توقع و انتظار و چشم داشتی هم ندارند که مایه درس برای همه ما است.

,

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: مسئولان محترم باید توجه داشته باشند که ما مدیون این شهدا و بازماندگان انان هستیم چرا که اینها هستند که خون دادند و نسبت به پاسداری از انقلاب اهتمام ویژه داشته اند.و باید تلاش کنیم دین خود را به انقلاب شهیدان و بخصوص بازماندگان آنان ادا کنیم.

,

به گزارش ایلام بیدار، در بمباران هوایی رژیم بعث در سال 63 در منطقه صالح آباد تعداد 10 عضو یک خانواده به درجه رفیع شهادت نائل شدند، چهار برادر دیگر از اعضای این خانواده هم از جانبازان سرافراز دفاع مقدس هستند.

, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه