اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

امیدواری و اعتماد به نفس از نکات مهم بیانیه گام دوم انقلاب است

امیدواری و اعتماد به نفس از نکات مهم بیانیه گام دوم انقلاب است
فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه یکی از موارد مهم مطرح شده در پیام رهبر معظم انقلاب، امیدواری و اعتماد به نفس است، گفت: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود با اعتماد به نفس کامل از دستاوردهای گذشته سخن می گوید و در همین حال آمادگی جبران خطاهای گذشته را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: بیانیه رهبر معظم انقلاب که از آن به عنوان گام دوم انقلاب هم برداشت می شود می تواند به برنامه ریزی نو برای مسئولان کشور به ویژه جوانان تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه این بیانیه هم نگاه به گذشته دارد وهم افق پیش رو، خاطرنشان کرد: البته باید بدانیم که آنچه در این چهل سال بر انقلاب اسلامی گذشته است حاوی تجربیات ارزنده ای است که می تواند در تحقق تمدن اسلامی و پیمودن مسیر آینده انقلاب مورد بهره برداری قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد همچنین ادامه داد: به همین خاطر است که همه ما به خصوص نسل جوان این کشور باید بدانند و اگر نمی دانند باید مطالعه کنند و ببینند که چطور انقلاب اسلامی و با چه زحمات و خون دل خوردن هایی به 40 سالگی رسیده است.

,

وی با تاکید بر اینکه یکی از موارد مهم مطرح شده در پیام رهبر معظم انقلاب، امیدواری و اعتماد به نفس است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود با اعتماد به نفس کامل از دستاوردهای گذشته سخن می گوید و در همین حال آمادگی جبران خطاهای گذشته را دارد.

,

فتوحی همچنین در ادامه اذعان کرد: نکته مهم این بیانیه تجمیع معنویت با سیاست، هویت ملی با هویت اسلامی، آرمان گرایی با واقع بینی، انقلابی گری با عقلانیت است و که همه این موارد توسط خیلی از نظام ها برآورده نمی شود ولی انقلاب اسلامی ایران همه این موارد را در کنار هم داشته و دارد.

,

وی عنوان کرد: دوست و دشمن می داند یکی از عوامل مهم استحکام انقلاب و رسیدن آن به 40 سالگی وجود شخصیتی فرزانه، حکیم و آگاه مثل مقام معظم ولایت و رهبری است که همه ما باید فرامین ایشان را چراغ راه خود دانسته و پیرو راستین حضرتش باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه