اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت قم:

بیمه شدگان سال 93 به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت دریافت می کنند

بیمه شدگان سال 93 به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت دریافت می کنند
مدیرکل بیمه سلامت قم گفت:بیمه شدگان سال 93 به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت دریافت می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا فخاریان در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،با اشاره به طرح بیمه همگانی اظهار داشت: این طرح از سال 93 و همزمان با اجرای طرح تحول سلامت عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در ابتدای اجرای این طرح بیش از ده میلیون از هموطنان کشورمان تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند و بدون پرداخت هرگونه وجهی از خدمات بیمه همگانی برخوردار شدند.

فخاریان افزود: از اواسط سال 96 بر اساس تصمیم گیری های که در سطوح بالای نظام از سوی دولت و مجلس گرفته شد مقرر شد صاحبان این دفترچه ها تنها در مراکز دولتی خدمات دریافت کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این افرادی که تاکنون بیمه همگانی نشده اند می توانند از بیمه ایرانیان که به ازای هر خانوار تقریبا 260 هزار تومان است، بهره ببرند.

مدیر کل بیمه سلامت استان قم ابراز داشت: با این حال افرادی که در سال 93 اقدام به ثبت نام کرده اند و از زمان اتمام تاریخ دفترچه ای آن ها کمتر از دو سال می گذرد می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه سلامت در سطح شهر اقدام به تهیه دفترچه بیمه سلامت کرده و از خدمات بیمه در مراکز دولتی بهره ببرند.

وی افزود: اما افرادی که تازه وارد هستند یا این که از زمان ابطال دفترچه ای خودشان بیش از دو سال می گذرد تنها مجاز به بهره مندی از خدمات بیمه همگانی ایرانیان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه