اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت مقام حضرت زهرا(س) انجام شد؛

برگزاری جشن «میلاد کوثر» در شهرستان درگز

برگزاری جشن «میلاد کوثر» در شهرستان درگز
جشن میلاد کوثر با حضور زنان و دختران شهرستان درگز در سالن همایشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درگز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از درگزخبر؛ حجت الاسلام محمد حسین ایروانی شب گذشته در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) ضمن تبریک این روز به تمامی مادران اظهار کرد: فاطمه (س) یک بانوى اسلامى و بهترین الگوی زنان و مادران در همسرداری، تربیت فرزند، حجاب و عفاف، پیروی از ولایت و غیرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

, ,

وی زندگی پر برکت ایشان را معیاری برای سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: زندگی فاطمه‌ زهرا (س) از همه‌ ابعاد، یک زندگی‌ همراه با کار و تلاش، تکامل و تعالی روحی یک انسان است؛ او مانند کانونی برای مراجعات مردم و مسلمانان و کارگشای پیامبر (ص) بود.

,

امام جمعه درگز تاکید کرد: حضرت زهرا (س) در آن شرایط سخت که بارها به تفصیل بیان شده، زندگی را با کمال سرافرازی به پیش برده و فرزندانی همچون حسن و حسین و زینب را در دامان خود تربیت کرد.

,

, ,

حجت الاسلام ایروانی در ادامه به بیان سیره گفتاری و کرداری آن حضرت با همسر، فرزندان و جامعه پرداخت و عنوان کرد: حضرت زهرا (س) در برخورد با همسر، جهاد زن را خوب همسرداری کردن می دانست و با نهایت احترام با فرزندانش رفتار می کرد؛ آن حضرت همیشه سعی در آموزش و تربیت دینی و اخلاقی فرزندان خود داشتند تا آنجا که در حدیث شریف کساء حضرت فاطمه(س) در پاسخ سلام فرزند خود می فرماید: سلام برتو اى نور دیده ام و میوه دلم.

,

وی ساده زیستی و پرهیز از تجمل را یکی دیگر از محاسن آن حضرت برشمرد و گفت: ساده زیستی، مهریه کم، قناعت در زندگی، کار در خانه و کمک به اقتصاد خانواده و پرهیز از تجمل گرایی از خصایص والای آن حضرت زهرا (س) است.

,

, ,

خاطر نشان می شود در خلال این برنامه مراسماتی همچون اجرای سرود و تواشیح، تئاتر، مولودی خوانی و تجلیل از دو بانوی نو عروس تحت پوشش انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه