اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی :

ارسال ۵۷۴ اثر به سومین جشنواره "با خدا حرف بزن" / تقدیر از برگزیدگان در آئین اختتامیه

ارسال ۵۷۴ اثر به سومین جشنواره "با خدا حرف بزن" / تقدیر از برگزیدگان در آئین اختتامیه
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در بخش ادبی 88 اثر، اذان 79 اثر، خوشنویسی 325 اثر ، عکس 82 اثر از سراسر استان در گروه سنی های مختلف به دبیرخانه جشنواره با خدا حرف بزن ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک منیره صادقی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز  در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه " سومین جشنواره با خدا حرف بزن" اظهار کرد: باتوجه به اینکه کانون پرورش، فکری در حیطه کودک و نوجوان به شکل تخصصی فعالیت دارد و اساس فرهنگ سازی در جامعه مرتبط با این قشر است، با هدف پرورش حس دینی و معنوی کودکان و نوجوان این جشنواره در زمینه نماز و اذان به مدت سه سال متوالی است در استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,  ,

 

,

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش های متنوعی همچون نماز، نیایش، نشاط اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی در سه گروه سنی 7 تا 10 سال، 10 تا 13 سال و 13 تا 18 با ارائه آثارشان با هم به رقابت پرداختند.

,

 

,

این مقام مسئول اضافه کرد: در هر رده سنی سه برگزیده و در هر بخش از  9 منتخب در سطح استان تقدیر انجام شد.

,

 

,

صادقی خاطر نشان کرد: در بخش  ادبی 88 اثر، اذان 79 اثر، خوشنویسی 325 اثر ، عکس 82 اثر از سراسر استان در گروه سنی های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده،  بعد از بررسی توسط داوران برگزیده ها اعلام و از آنها تقدیر شد.

,

 

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: این طرح به صورت خلاقیت استانی و برای اولین بار در کشور در استان خراسان شمالی اجرایی شده است، با ارائه طرح به ستاد اقامه نماز کشور با هدف کشوری شدن طرح اقدام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه