اخبار داغ

در سه گروه امتحانی صورت گرفت؛

رقابت 707 خلیل‌آبادی در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور

رقابت 707 خلیل‌آبادی در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور
بزرگ‌ترین رویداد قرآنی با رقابت 707 نفر در شهرستان خلیل‌آباد همزمان با سراسر کشور در رشته‌های حفظ و مفاهیم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یار خراسانی، بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور (آزمون سراسر حفظ و مفاهیم قرآن کریم) در سه گروه امتحانی و در  18 رشته شامل گروه حفظ با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف اهل‌بیت (ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , یار خراسانی, ، بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور (آزمون سراسر حفظ و مفاهیم قرآن کریم) در سه گروه امتحانی و در  18 رشته شامل گروه حفظ با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف اهل‌بیت (ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار شد.,

سید احمد حسینی نیز در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که آزمون کتبی آن امروز و آزمون شفاهی در بیست و سوم اسفندماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان خلیل‌آباد بیش از 707 نفر در سه بخش و ۱۸ رشته در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که اکثریت شرکت‌کنندگان را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: 409 نفر در آزمون کتبی و 298 نفر در آزمون شفاهی و الکترونیکی ثبت‌نام کرده‌اند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به اینکه نتیجه آزمون فردا صبح از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام می‌شود، تصریح کرد: کسانی که نمره ۷۰ از 100 را در این آزمون کسب کنند موفق به اخذ گواهینامه می‌شوند و به ممتازان نیز به قید قرعه جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

,

وی در ادامه از رشد 3 برابر تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون سراسر حفظ و مفاهیم قرآن کریم شهرستان خلیل‌آباد نسبت به سال گذشته خبر داد.

,

 

,

مریم افتخاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، با بیان اینکه مرحله کتبی آزمون سراسر حفظ و مفاهیم قرآن کریم امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری  این آزمون شناسایی استعداد‌ها، آشنایی بیشتر با مفاهیم قرانی و محک زدن توانایی شرکت‌کنندگان است.

,

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان از ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: آزمون سراسر حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت ادارات اوقاف و امور خیریه، آموزش‌وپرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

,

 

,

آزمون سراسر حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته شامل حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم (طرح بشارت ۱۴۵۲)، حفظ جزء اول قرآن، حفظ سه جزء اول، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن، تفسیر قرآن کریم، معارف و حفظ موضوعی قرآن، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، سبک زندگی و سیره معصومین (ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و روخوانی قرآن کریم برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه