اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

تغییرات می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها باشد

تغییرات می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها باشد
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه تغییرات می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها باشد، گفت: دست تک‌تک افرادی که دغدغه رشد و توسعه شهرستان را دارند به گرمی می‌فشاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، صبح امروز امروز در نشست توابع و معارفه بخشدار مرکزی خلیل‌آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بخشدار سابق مرکزی، هفت سال را خالصانه زحمت کشید ولی هیچ مسئولی نمی‌تواند مادام‌العمر در پست و مقام خود بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , یار خراسانی, ، مجتبی شاکری، صبح امروز امروز در نشست توابع و معارفه بخشدار مرکزی خلیل‌آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بخشدار سابق مرکزی، هفت سال را خالصانه زحمت کشید ولی هیچ مسئولی نمی‌تواند مادام‌العمر در پست و مقام خود بماند.,

وی با بیان اینکه هرروزه شاهد رشد و توسعه شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: بخش مرکزی چند سال گذشته در بحث اصلاح معابر، جاده‌های روستایی، آسفالت، فضای سبز، ساختمان دهیاری و آتش‌نشانی رشد داشته و این روند توسعه ادامه دارد.

,

 

,

تغییرات می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها باشد

, تغییرات می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها باشد,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه زنان است و باید در انتصابات از عدالت جنسیتی برخوردار باشیم و از توان بانوان توانمند شهرستان استفاده کنیم، تصریح کرد: در یکی دو سال گذشته شاهد نگاه ویژه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری به حوزه انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه در پنج‌شش‌ماهه اخیر دو بانو در حوزه مدیریتی دستگاه‌های اداری شهرستان منصوب شدند، اذعان کرد: بخشدار مرکزی نیز سومین بانویی است که در پست‌های مدیریتی شهرستان خلیل‌آباد منصوب می‌شوند.

,

شاکری با بیان اینکه تغییرات می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها باشد، عنوان کرد: ابراهیم‌زاده 7 سال سکان‌دار بخشداری مرکزی خلیل‌آباد بود و هفت سال بخشدار بودن یکی از عوامل موفقیت بخشدار مرکزی خلیل‌آباد است.

,

 

,

انتخاب بخشدار از اختیارات شخص فرماندار است

, انتخاب بخشدار از اختیارات شخص فرماندار است,

وی با تأکید بر اینکه زنان جامعه به‌عنوان نیمی از سرمایه اجتماعی کشور محسوب می‌شوند و نقش ویژه‌ای در توسعه دارند، تشریح کرد: قطعاً زنان همدوش با مردان می‌توانند توانمندی‌های خود را بروز و ظهور دهند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انتخاب بخشدار جدید مرکزی خلیل‌آباد فرایند قانونی خود را طی کرده است، ابراز کرد: انتصاب بخشداران بر اساس مصوبه شورای عالی اداری تنها به پیشنهاد مدیر بلافصل یعنی فرماندار صورت می‌گیرد و از اختیارات شخص فرماندار است.

,

وی با بیان اینکه بخشدار جدید خلیل‌آباد در دوران مسئولیتم به‌عنوان بخشدار بردسکن، کارمند بخشداری بوده و به‌صورت کامل به دستورالعمل‌ها و وظایف این حوزه تسلط کامل دارد، اظهار کرد: عضویت دو دوره شورای شهر بردسکن، کارمند بخشداری بردسکن، مشاور فرماندار بردسکن در امور بانوان، کارشناسی بخشداری بردسکن و نیروی حراست فرمانداری کاشمر ازجمله سوابق بخشدار مرکزی جدید خلیل‌آباد است.

,

 

,

دست افرادی که دغدغه رشد و توسعه شهرستان را دارند به گرمی می‌فشاریم

, دست افرادی که دغدغه رشد و توسعه شهرستان را دارند به گرمی می‌فشاریم,

شاکری با تأکید بر اینکه از سال ۸۲ خلیل‌آباد شهرستان شده و سکان فرمانداری و بخشداری و دیگر ادارات نیز در دست مردان بوده و حال نیز برخی از آن‌ها به بانوان سپرده می‌شود، افزود: مسئولیت‌ها امانتی در اختیار ما است و هر مدیری که فکر کند می‌تواند در این مقام و منصب برای خود غنیمت جمع کند به مردم و شهدا خیانت کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه دست تک‌تک افرادی که دغدغه رشد و توسعه شهرستان را دارند به گرمی می‌فشاریم، تصریح کرد: بعد از این انتصاب نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای حرکت به سمت توسعه هستیم.

,

فرماندار خلیل‌آباد در پایان با بیان اینکه روحیه ما در خدمت، نگاه دولت تدبیر و امید یعنی رفع مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: دشمن نان و معیشت ما رو هدف قرار داده است و همه باید در جهت رفع مشکلات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به یکدیگر کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه