اخبار داغ

طی آیینی صورت گرفت؛

معارفه نخستین بخشدار زن استان خراسان رضوی در خلیل‌آباد

معارفه نخستین بخشدار زن استان خراسان رضوی در خلیل‌آباد
مراسم معارفه نخستین بخشدار زن استان خراسان رضوی در شهرستان خلیل‌آباد در سالن اجتماعات فرمانداری صورت گرفت و ریحانه شریعتی به‌عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی این شهرستان منصوب و از زحمات 7 ساله حسین ابراهیم‌زاده تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان شهرستان، دهیاران و جمعی از شوراییان روستاهای شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری ریحانه شریعتی به‌عنوان بخشدار مرکزی خلیل‌آباد معرفی و از زحمات 7 ساله حسین ابراهیم‌زاده تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یار خراسانی, ،,  صبح امروز طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان شهرستان، دهیاران و جمعی از شوراییان روستاهای شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری ریحانه شریعتی به‌عنوان بخشدار مرکزی خلیل‌آباد معرفی و از زحمات 7 ساله حسین ابراهیم‌زاده تقدیر شد.,

وی نخستین بانوی بخشدار استان خراسان رضوی و بخش مرکزی خلیل‌آباد و سومین بانویی است که در این شهرستان مسئولیت پست‌های مدیریتی را تاکنون عهده‌دار شده‌اند.

,

 

,

حسین ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در طول 7 سالی که در خدمت مردم بخش مرکزی شهرستان خلیل‌آباد بوده‌ام تلاش خود را برای خدمتگزاری بهتر به کار گرفتم، اظهار داشت: ۱۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان طی چند سال گذشته در بخش مرکزی خلیل‌آباد هزینه شده است.

,

بخشدار سابق بخش مرکزی خلیل‌آباد همچنین در ادامه با بیان اینکه 80 درصد روستاهای بخش مرکزی ساختمان دهیاری دارند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث و آسفالت جاده‌های روستایی، احداث پایگاه بهداشت، اختصاص دستگاه آتش‌نشانی به روستای نقاب، کارخانه لبنیات نقاب با مشارکت دویست خانوار، کمک به بهسازی فضای سبز و... نیز ازجمله کارهایی است که در این 7 سال انجام‌شده است.

,

 

,

استفاده از خرد جمعی، اولویت اصلی سیاست کاری بنده است

, استفاده از خرد جمعی، اولویت اصلی سیاست کاری بنده است,

ریحانه شریعتی در این مراسم با بیان اینکه شکر گذار خداوند متعال هستم که نعمت خدمتگزاری در این شهرستان را نصیب بنده داشته است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت، خدمتگزار مردم شهرستان باشم.

,

وی با تأکید بر اینکه دست یاری تک‌تک مردم و مسئولان را طلب می‌کنم تا بتوانیم در مسیر توسعه شهرستان حرکت کنیم، اذعان کرد: نیازهای شهرستان شناسایی‌شده و برنامه‌های مربوط به این نیازها در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان به اطلاع مردم خواهم رساند.

,

بخشدار جدید مرکزی خلیل‌آباد با اشاره به اینکه اگر شب و روز در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش شود مطمئناً کم خواهد بود، عنوان کرد: منطقه شهرستان خلیل‌آباد جدا از سایر مناطق است و فرهنگ مردم این شهرستان نیز زبان زد خاص و عام است.

,

وی با بیان اینکه زنان تربیت‌یافته جامعه روحانیت مبتنی بر ارزش‌های اسلامی هستند، تشریح کرد: زن و مرد در قرآن کریم‌، کنار یکدیگر هستند و زنان و مردان در قبال عدم توسعه‌یافتگی کشور مسئول هستند.

,

شریعتی در پایان با تأکید بر اینکه استفاده از خرد جمعی اولویت سیاست کاری بنده است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانم با همیاری و همکاری همه مسئولان و نهادها بتوانیم گامی مثبت در مسیر توسعه شهرستان برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه