اخبار داغ

تا قبل از سال جدید انجام خواهد شد؛

تلاش برای به زمین خوردن کلنگ باند چهارم جاده رشتخوار، تربت حیدریه

تلاش برای به زمین خوردن کلنگ باند چهارم جاده رشتخوار، تربت حیدریه
فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: در بحث باند چهارم جاده رشتخوار، تربت حیدریه تلاش میکنیم، کلنگ افتتاح این طرح تا قبل از سال جدید به زمین بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصاد کشور، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره باید نقشه راه ما باشد، حضور استانداری با الگوی اقتصاد مقاومتی و شعار هر خانواده یک الگوی اقتصادی نقش اقتصاد مقاومتی را برای ما پرنگ تر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار با تلاش‌های صورت گرفته، بیشترین سهم را در بخش جذب دریافت تسهیلات اشتغال زایی استان داشته است، اظهار داشت: امروز اقتصاد در شهرستان رشتخوار بر پایه کشاورزی و دامپروری استوار است، که این حوزه هواره مورد توجه  مسئولین این شهرستان بوده است.

,

 

,

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید توانمندی های و ظرفیت های شهرستان را فعلیت بخشیم، یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه ها پرونده های سرمایه گذاری به امضای مسئولین رسیده، انشالله با ریل گزاری مسیر توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان را فعلیت خواهیم بخشید.

,

 

,

فرماندار رشتخوار با اشاره با بحث سرمایه گزاری های انجام شده در سطح شهرستان رشتخوار نیز گفت: ظرف دو سال آینده با ریل گذاری که در بحث سرمایه گذاری شهرستان تاکنون انجام شده است، ثمرات آن را خواهیم دید، بهرمندی شهرستان رشتخوار از ۳ مجتمع فولادی که با پیشرفت ۸۵ درصدی مجتمع قائم فولاد همراه شده است، امیدواریم به زودی و طی سال جدید شاهد بهره برداری این مجتمع فولادی در سطح شهرستان باشیم.

,

 

,

وی در ادامه با درخواست از سرمایه گزاران و صاحبان فکر در جهت کمک و همراهی در بحث توسعه شهرستان با مجموعه فرمانداری، گفت: بحث حمایت از سرمایه گذران و صاحبان فکر همواره در اولویت کار شهرستان رشتخوار است، امروز باید جوانان ما در کارگروه اشتغال مطالبه گری کنند، کسانی که عاشق توسعه شهرستان هستند با همفکری و همراهی به کمک ما بیایند.

,

 

,

عرب با تاکید بر تقویت هرچه بیشتر حوزه اقتصاد با اتکای به توان داخلی، افزود: باید امروز با اتکای به داخل و اقتصاد مقاومتی روی پای خود باستیم، و همه با هم کمک کنیم تا مشکلات برطرف شوند، ما در کنار هم ۸ سال دفاع مقدس که یک جنگ جهانی بر علیه ما بود را پیروز شدیم.

,

 

,

رئیس شورای اداری شهرستان رشتخوار در پایان با اشاره به اجرای طرح باند چهارم محور رشتخوار به تربت حیدریه، افزود: در بحث باند چهارم جاده رشتخوار تربت حیدریه تلاش میکنیم کلنگ افتتاح این طرح را تا قبل از سال جدید بزنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه